10 – 16 octombrie 2014 – Saptamana in Social Media

Zelist Research Add comments
Perioada 10 – 16 octombrie 2014
Lansari, campanii, stiri: 
  • KLM a lansat o noua campanie, #HappytoHelp‬ in cadrul careia o echipa va acorda asistenta via Social Media pasagerilor din intreaga lume
  • Lidl te intreaba ce asculti pentru a-ti recomanda vinul perfect
  • SUBWAY lanseaza afacereasubway.ro, o platforma de business pentru antreprenorii care doresc sa deschida o franciza
  • Gatim din Suflet”, o invitatie Mixtopia.ro & Coca-Cola de a face bine alaturi de prieteni si de familie
  • Fundatia eMAG reia cursurile in centrele de pregatire pentru elevii pasionati de fizica, matematica si informatica
  • #LeoReloaded: O noua pozitionare, un nou director de creatie, o noua era: post-advertising. Despre toate astea au discutat Andreea Boaca, Lorand Balint si Razvan Capanescu pe pagina deFacebook Leo Burnett
  • Noua initiativa Romania Green Building Council care se desfasoara si in social media
  • RICAP demareaza o noua editie pentru 15 noi companii selectate sa intre in program si sa se pregateasca sa comercializeze pe plan global. Aneta Bogdan este speaker la acest eveniment

Statistici, topuri:

Interviuri, opinii:

  • Fetele cu dumele de la Kubis Interactive au luat locul III la Beat the Drum for Change 2014. Si-am vorbit cu ele
  • Andreia Cucu, GSK Romania: ‘Out of the box’ in CSR inseamna pentru noi, mai mult decat orice altceva, rezultatele concrete care schimba vieti
  • Miruna Meirosu, Curtea Veche: Imi place sa cred ca promovand lectura schimb ceva in jurul meu
  • Predu [despre tinerii din agentii]: Toti cei de varsta mea vor povesti de nopti si weekend-uri bagate pana ne dadea sangele pe nas. La ei nu mai e cazul.
  • Marius Rosu [despre tinerii din agentii]: Dincolo de o generatie de parasutisti conturata in anii ’90, nu cred ca publicitatea locala a dat vreo generatie
  • Schimbari in business-ul de creatie: Stefania Harabagiu si Codin Caradimu

Evenimente, prezentari, conferinte, cursuri:

Comments are closed.