Tendințele în marcom sunt anunțate la Brand Power Summit 2022!

Uncategorized Add comments

An de an, apar noi tendințe și abordări înlumea comunicării, iar nevoile și așteptărileconsumatorilor se schimbă odată cu acestea. Anul 2023 va fi mai mult caniciodatădespre inovație, curajul în campaniile de marketing și experiențe care aduc valoarepentru consumatori și nu numai.

Lansat în 2021, Brand Power Summit răspunde unor nevoi concrete ale comunității marcom locale – nevoia de a fi în pas cu tendințele momentului și mai ales cu exigențele consumatorilor. De aceea, Brand Power Summit se poziționează că o conferință despre inovație, sustenabilitate și leadership în marketing și comunicare.

Pe 22 noiembrie, la JW Marriott Hotel București, specialiștii din companii și agenții se întâlnesc pentru un schimb de idei activ și pentru o doză de informații actuale, ce vor ajuta la conturarea strategiilor pentru 2023.

Printre subiectele acestei ediții se numără:

• Creating Meaningful Connections – Cum pot brandurile să creeze conexiuni semnificative cu publicul țintă

• Reimagine Marketing Strategies – Cum abordăm noile tendințe și le integrăm cu succes în strategia de comunicare

• Mindset of Tomorrow’s Consumers – Cum putem satisface mai bine așteptările consumatorilor?

• Building a Sustainable Brand – Care sunt strategiile ce stau la baza culturii unui brand sustenabil?

• Maintaining Brand Relevance – Cum putem menține un brand relevant în era marketingului în continuă schimbare?

Printre invitații acestei ediții se numără: Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl România), Anca Ungureanu (Marketing & Communication Director, UniCredit Bank), Laurențiu Ion (Head of Digital & Media, Pepsico România), Andreea Pătrașcu (Head of Digital, Orange România), Adrian Păsărică (Head of Marketing, Orkla Foods), Valentina Vesler (Head of PR & Communication, Valvis Holding), Ștefan Ilin(Business Unit Manager, L’Oréal Paris & Garnier), Răzvan Acsente (Chief Marketing Officer, Tazz), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Andrei Elvadeanu (Head of Market Strategy, iSense Solutions), Alexandra Caciur (Head of Data & Business Intelligence, Digitas România), Raluca Kișescu(Creative Business Strategist).

Evenimentul este organizat anul acesta în format hibrid, cu participanți în sala de conferință de la Hotel JW Marriott, dar și online. Locurile în sală în acest moment sunt epuizate, dar specialiștii în marcom sunt invitați să se conecteze online la transmisiunea live, participarea fiind GRATUITĂ.

Mai multe detalii despre participare, program și vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.

Brand Power Summit este un eveniment prezentat de Lidl România, creat cu sprijinul MastercardUniCredit Bank și YOXO.

Despre Evensys

Cu 16 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.

Leave a Reply