Temerile companiilor, piedici in calea utilizarii Social Media

International Add comments

Conform studiului “Future of Content” realizat de Loudhouse impreuna cu Meltwater Group in luna noiembrie 2010, companiile chestionate mentioneaza urmatoarele piedici in utilizarea social media pentru indeplinirea obiectivelor de promovare:

  • 38% dintre respondenti – lipsa resurselor si a timpului,

  • 30% dintre respondenti – lipsa posibilitatii de a masura impactul social media asupra indeplinirii tintelor stabilite,

  • 27% dintre respondenti – lipsa posibilitatii de a urmari si monitoriza in mod adecvat eforturile depuse.

In acelasi timp, desi 87% dintre firmele chestionate considera ca este importanta monitorizarea discutiilor din online privind brandurile lor doar 20% dintre acestea au investit in unelte de monitorizare.

De asemenea, firmele chestionate pot fi impartite in 5 categorii:

  • Vizionare (16%)
  • Adepti (26%)
  • Recupereaza decalajul (23%)
  • Reticente (14%)
  • Sunt impotriva (21%)

Studiul in format PDF il puteti gasi aici.

One Response to “Temerile companiilor, piedici in calea utilizarii Social Media”

  1. Twitter Trackbacks for Zelist Blog » Blog Archive » Temerile companiilor, piedici in calea utilizarii Social Media [zelist.ro] on Topsy.com Says:

    […] Zelist Blog » Blog Archive » Temerile companiilor, piedici in calea utilizarii Social Media zelist.ro/blog/?p=259 – view page – cached Conform studiului “Future of Content” realizat de Loudhouse impreuna cu Meltwater Group in luna noiembrie 2010, companiile chestionate mentioneaza urmatoarele piedici in utilizarea social media pentru indeplinirea obiectivelor de promovare: * 38% dintre respondenti – lipsa resurselor si a timpului, * 30% dintre respondenti – lipsa posibilitatii de a masura impactul social media asupra… Read moreConform studiului “Future of Content” realizat de Loudhouse impreuna cu Meltwater Group in luna noiembrie 2010, companiile chestionate mentioneaza urmatoarele piedici in utilizarea social media pentru indeplinirea obiectivelor de promovare: * 38% dintre respondenti – lipsa resurselor si a timpului, * 30% dintre respondenti – lipsa posibilitatii de a masura impactul social media asupra indeplinirii tintelor stabilite, * 27% dintre respondenti – lipsa posibilitatii de a urmari si monitoriza in mod adecvat eforturile depuse. View page […]