Saptamana in Social Media – in perioada 24 – 30 octombrie 2019

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din perioada 24 – 30 octombrie 2019.

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR promoveaza produsele Marks and Spencer Romania. Cel mai mare magazin Topshop TopMan din Sud-Estul Europei se deschide la Baneasa Shopping City pe 8 noiembrie. Cartierul Obor este promovat pe un ecran urias din Gangnam, Coreea de Sud (Veranda Mall)
  • Action Global Communication: Premiera modiala a noului Golf
  • BDR Associates: Adio, zile mohorate de luni! Azi ne-am dat intalnire in lumea artei. Am adus in birou extra-culoare si uber voie buna. Cea mai inspirata explicatie despre cum s-a nascut acest tablou apartinand artei recente si cea mai creativa interpretare a mesajului pe care il transmite vor fi premiate. Punem in joc premii la fel de inspirate, pe care le vom oferi pe 8 noiembrie, o alta zi speciala pentru echipa BDR Associates. Acestea fiind zise, pe locuri, fiti gata, sa inceapa concurssssulll!Mult succes! Ardem de nerabdare sa va descoperim creativitatea
  • BrandingmagConferinta romaneasca de business si branding cu rasunet international
  • BuzzStore: Alimentatia saraca in substante nutritive, stilul de viata haotic, diminuarea timpului alocat somnului, stresul de la serviciu, emotiile puternice, varsta, sedentarismul, toate aceste aspecte au un cuvant de spus cand vine vorba despre echilibrul hormonal al organismului, ducand la simptome precum dureri de cap, pofta excesiva de dulciuri, indispozitie, lipsa de energie etc. E timpul sa ai grija de tine! Te invitam sa iei parte la programul de sanatate BUZZStore pentru femei desfasurat in perioada noiembrie 2019-ianuarie 2020
  • Caracteristic PR:
    • How to Web, trambulina pentru firmele debutante
    • How to Web – Despre tehnologie si neconventionalul care transforma ideile in produse utile si afaceri globale
    • F64 a ajuns la majorat
    • Interviu Andrei Avadanei – Fondator DefCamp
    • O hackerita de 12 ani, pe jumatate romanca, participa la cea mai mare conferinta de securitate cibernetica, DefCamp #10
  • Catalyst Solutions: Ultimele zile de inscriere la TOP Talents Romania. Ce invitati surpriza vor fi prezenti in editia de anul acesta
  • Decat sa ne roada fricile, mai bine le rontaim noi pe ele: Cheil-Centrade lanseaza campania “Frici de rontait” pentru Dr. Oetker
  • Chapter4: Raluca Ene este mentor la PRArena
  • Conan PR: Servicii pro-bono in valoare de peste 150.000 de euro, in 24 de ore, la CreateAthon Romania
  • Confident.Communications mentioneaza La Pescaderia by Alioli
  • Daescu Bortun Olteanu: Inca putin pana la Bucharest Gaming Week 2019! Avem si programul pentru Main Stage si cel pentru autografe 9-10 noiembrie
  • DC Communication: AUR: Proiectul prin care asociatia lui Ivan Patzaichin vrea sa schimbe atitudinea comunitatilor locale fata de apele care le traverseaza
  • First PR AgencyHai sa vezi Romania prin live streaming Axis de la Balea Lac, Piata Unirii din Bucuresti, Delta Dunarii
  • Free Communication:
    • Mazda MX-30: o masina electrica pentru mediu… si pentru sofer
    • Pana vin trofeele din Chile, ne laudam cu premiile noastre obtinute la PRGN Awards 2019, doua de aur (employer branding & internal communication si content marketing & SEO) si unul de argint (social media). Impartim felicitarile cu clientii nostri, Sanofi, La Fantana Romania si Eisberg: #simplyfresh
  • Galeriu & Partners: Copacul vietii include terasa si camera de joaca pentru copii (Leroy Merlin Romania)
  • Golin, agentia din Romania cu cele mai multe nominalizari la European Excellence Awards 2019
  • Graffiti PR: Unul dintre proiectele noastre preferate, Academia Mintilor Creative by UniCredit Bank, a ajuns la Cluj, orasul in care majoritatea ideilor se transforma in afaceri sanatoase si profitabile intr-un timp cat mai scurt. Alaturi de prietenii si partenerii nostri am aprofundat notiuni de branding, marketing, inovatie si business facut altfel, storytelling, inovatie sociala, dar si strategii pentru cresterea business-ului. Multumim, Cluj!
  • Grayling Public RelationsGoogle sarbatoreste Halloween cu un doodle…de speriat
  • Headsome CommunicationFestivalul International de Literatura, cea de-a opta editie, in plina desfasurare, la Timisoara
  • Image PRDove va folosi sticle din plastic 100% reciclat si va elimina complet plasticul din ambalajul sapunului-crema in mai multe piete, printre care si Romania
  • Make Sense PR: Raluca – despre valori la evenimentul Brands that Value, intr-o discutie necesara cu toti actorii din procesul comunicarii: jurnalisti si oameni din companii
  • McCann: Zona: Ce idee nebuna a avut Huawei la lansarea lui Watch GT2! Sa-i suie pe oameni pe motoare conduse de piloti profesionisti pe circuit si sa le masoare apoi pulsul!
  • Media Pozitiv recomanda articolul “The Key to Creativity: Boredom?
  • More Than Pub:
  • MSLGROUP The Practice:
    • Drumul unui vlogger de la vis la vizualizari trece pe la Stream Your Dream
    • Leo Burnett Bucharest si Asociatia Curtea Veche ne spun ca e #timpulsacitim si sa schimbam relatia romanilor cu cartile
    • PENNY Market: investitii in proiecte de sustenabilitate de peste 7,5 milioane de euro in ultimii doi ani
    • Studiu: Ce fac romanii in pauzele scurte din timpul zilei? Hochland lanseaza “Perlute de branza”, o gustare sanatoasa si usoara, pentru pauzele din fiecare zi
    • Lasa-ti amprenta asupra locuintei tale cu MARKERAD, noua colectie IKEA in editie limitata
  • OMA Vision: Stat sau persoana? Comunicarea la nivel inalt, intre protocol si social media
  • Oxygen PR:
    • Platforma de food delivery hipMenu devine foodpanda
    • Evolutie in HR: cele mai bune intrebari care te ajuta sa te dezvolti sunt “de ce?” si “de ce nu?”
  • PI 2 PR: Deoarece statisticile arata ca accidentul vascular cerebral este din ce in ce mai des intalnit la tineri, prof. univ. dr. Martin Schillinger, specialist in medicina interna, angiologie si cardiologie din cadrul Wiener Privatklinik – WPK Romania, trage un semnal de alarma asupra cauzelor si factorilor de risc ale AVC-ului, evidentiind si mijloacele de preventie
  • PRSteps2Checkout: Romania are nevoie de mai multe start-up-uri care sa aiba curajul de a actiona la nivel global
  • Pure Media SolutionsRowenta Silence Force Cyclonic – silentiozitate si performanta
  • RanEvents Comm:
    • Gala AVANPREMIERE 20, Editie Aniversara. In Memoriam Razvan Ciobanu
    • Familia Addams – o adaptare numai buna pentru Halloween
    • Zambete din Dorohoi! Dupa Bacau, saptamana aceasta KiK a deschis un nou magazin in Moldova
    • De Halloween, ai filme horror la un pret soc
  • Rogalski Damaschin Public Relations: O campanie Rogalski Damaschin Public Relations a primit cea mai inalta distinctie internationala obtinuta de o agentie din Romania
  • Russenart Communications desfasoara proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti” in parteneriat cu brandul Arpis
  • Seven Media:
    • Alin Burcea, CEO Paralela 45, la final de sezon estival: Romania a trimis in Antalya 240.000 de turisti. In 2015 trimiteam 130.000 de persoane, dar veniturile in ultimii trei ani au fost mai mari la stat si la privat, iar romanii si-au permis mai mult
    • Radu Dumitrescu, fondatorul grupului SHC: Estimam afaceri de 7,6 milioane de euro, cu 35% mai mult decat in 2019. A crescut numarul oaspetilor, dar si valoarea bonului mediu
    • Antalya nu inseamna numai all inclusive, cu relaxare, divertisment, mancare si bauturi fine in interiorul resorturilor, ci si multa adrenalina, in afara lor. De la buggy cross pe dealurile Antalyei la rafting pe raurile involburate ori urcarea cu gondola pe cel mai inalt varf din Muntii Taurus. Nu rata o astfel de activitate cand mergi in vacanta in Antalya!
    • Dr. Denisa Zaharia, coordonator Perfectdent, explica tendintele pietei stomatologice din Romania intr-un material de analiza publicat de Ziarul Financiar
    • Studiu 7card: Sibienii au facut 87.000 de ore de miscare, in primele noua luni din 2019. Ei sunt exploratori, incearca toate activitatile sportive noi, iar cele mai cautate sunt artele martiale, squash-ul si pilates
  • Sports Heads PR: Si ea conduce: “Sasha” Alexandra Giurgiu
  • Studiu Hipo.ro – Flexibilitatea defineste piata fortei de munca din Romania
  • Sunshine Digital: Din spatele tastaturii, echipa Sunshine este cu sufletul aproape de Raise to Race in toate proiectele si drumurile lor, mai ales cand ele se intersecteaza cu copiii si generatiile ce vin. Multumim pentru inspiratie!
  • The House PR Agency mentioneaza Climate FieldView
  • The Public Advisors:
    • Constanta este noul oras castigator al titlului “Capitala Tineretului din Romania
    • Usa moderna de client robotizat. La capatul acestor scari, se ajunge in sediul SofMedica Life-saving Innovation unde gasim tehnologii inovatoare de chirurgie robotica. Abia asteptam sa punem in aplicare toate ideile pe care le discutam in cadrul intalnirilor
  • Total PR: S-a incheiat si editia din acest an a SAP Now, un eveniment de referinta in industria IT, cu peste 500 de participanti, organizat de catre noi pentru al saptelea an consecutiv
  • Travel Advance: Joe Wicks incearca sa intre in Cartea Recordurilor la Dubai Fitness Challenge
  • Travel Communication:
  • Tudor Communication:
    • Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication, a primit distinctia “40 under 40” si a fost desemnata antreprenorul anului 2019, la categoria PR, pentru Europa de Est de catre Business Elite Awards. Ceremonia de premiere a avut loc in cadrul galei summitului Business Elite Awards de la Amsterdam. Premiile Business Elite Awards se acorda la nivel mondial tinerilor antreprenori si lideri cu rezultate remarcabile in domeniul lor de activitate, care inoveaza si inspira comunitatile din care fac parte
    • Industria HORECA din tara noastra se afla pe un trend ascendent, insa exista o serie de factori care incetinesc aceasta crestere. Dragos Panait, consultant HORECA, a explicat jurnalistilor de la Bursa care sunt principalele probleme din domeniul Horeca, dar si despre cum pot ajuta serviciile de consultanta sa aduca succesul unei firme din domeniu
    • Brands that Value, primul eveniment din campania de educatie in comunicare lansata de Tudor Communication, a adus laolalta la Arcub Gabroveni peste 100 de nume importante din mass-media si mediul de business. Dezbaterile deschise pe tema valorii de informatie au scos la iveala problemele cu care se confrunta jurnalistii si companiile in procesul de comunicare si au pus bazele unor solutii pentru eficientzarea acestuia
    • Jurnalistii si companiile din Romania vor avea primul spatiu virtual de comunicare standardizata, cu valoare mare de informatie. 2 Value este o platforma dezvoltata de agentia de PR si branding personal Tudor Communication, pentru a sprijini atat IMM-urile, care doresc sa-si promoveze mesajele in mass-media, dar nu stiu cum sa faca acest lucru, dar si jurnalistii aflati in cautare de informatii relevante
  • United:
    • Omul de afaceri Ali Capa lanseaza un nou ansamblu de cladiri de birouri, Hyperion Towers, cu o investitie de 14 milioane euro
    • Numar record in industria ospitalitatii: Therme Bucuresti a organizat peste 200 evenimente dedicate copiilor si parintilor, in 2019
  • WOPA semneaza campania sociala “Alcoolul nu te face mare 2019
  • Peste 850 de CV-uri scanate. 70% relevante pentru joburile deschise. Ce planuri au companiile dupa participarea la cel mai mare targ de joburi Angajatori de TOP Bucuresti
  • Peste 70 de compozitori din peste 10 tari s-au reunit la Castelul Bran inainte de Halloween, in cadrul unui proiect premiera
  • Doi antreprenori, doi corporatisti si trei profesioniști din sport, zona stiintifica respectiv divertisment intra in arena Fuckup Nights Bucuresti vol II
  • Succes international pentru artistii Global Records: muzica lor se aude la radiourile din intreaga lume
  • URBB lanseaza Bucur – bere de bulevard la sticla, in variantele blonda si bruna
  • Krax devine STAR KRAX, intr-o noua campanie integrata, care vorbeste pe limba adolescentilor
  • Eurosport anunt lansarea noului website eurosport.ro
  • Senior Programming deruleaza proiectul “Inovare prin conectare
  • Cat bine poate fi facut in 24 de ore? Kite si Voluntariat pentru Viata la CreateAthon Romania 2019
  • The game changer. Cum folosesti tehnologiile imersive in training sau in brainstorming
  • Mercury360: Traume Ireparabile: Victimele accidentelor rutiere isi spun povestile care nu se vindeca niciodata

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 21 – 27 octombrie 2019?
  • Topul celor mai apreciati traineri si coachi din Romania, in premiera la gala L&D Awards 2019
  • Reveal Marketing Research: Segmentarea de piata in epoca fluiditatii
  • Salary Survey: Industria de publicitate a majorat salariile nete cu 3% in 2019, comparativ cu anul anterior
  • Zenith Romania: Social media depaseste investitiile in print si devine al treilea cel mai mare canal de publicitate

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Cand vine cutremurul?
  • Petre Barbu: Cum s-a distribuit pe televiziuni bugetul campaniei pentru promovarea spitalului de copii Gomoiu, derulata de Primaria Bucuresti
  • Dan Dulau, designerul SoNoRo: Grafica este strabatuta de un umor subtil sau de auto-ironie
  • Stefan Grigorita, Europa Libera si #diez: Am fost amendat din cauza ca unui PR-ist nu i-a placut cuvantul “idiot”
  • Oana Marinescu: Alegerea mea este sa ma implinesc ca OM
  • Sefii Lidl si METRO, la aceeasi masa cu reprezentantii autoritatilor, intr-un dialog deschis despre risipa alimentara
  • Mariana Rata: Oamenii s-au invatat deja sa faca distinctie intre “cateii de curte” si “cainii de paza ai societatii”
  • Cristian Stoicescu: Fie ca sunt cinemagraph-uri, animatii sau continut filmat, de fiecare data o facem cu pasiune
  • Rory Sutherland: Lumea e din ce in ce mai bogata in date si din ce in ce mai saraca in semnificatii
  • Vlad Tausance: In politica nu există adevar suprem, exista competitie intre moduri de a vedea lumea
  • Diego Wallach: Clientii isi reduc bugetele catre agentiile de publicitate si le dedica mai mult inovatiei
  • Zapping printre filmele si reclamele lui Tom Wilson: Am vrut mult sa ma mut in Romania pentru ca eram liber sa fac de toate

Evenimente, conferinte:

  • WeContent Content Marketing Conference, 7-8 nov 2019, Grand Cinema&More, Baneasa Shopping City
  • GPeC SUMMIT si iSense Solutions dezvaluie primele rezultate ale studiului privind piata de comert electronic din Romania
  • Curs gratuit de Marketing Online “De la buget la vanzari online” in care inveti cum sa pui bazele unui marketing online bine organizat si eficient si cum sa detii controlul comunicarii online pentru a creste vanzarile. Cursul este adresat atat profesionistilor, agentiilor cat si antreprenorilor. 20 Noiembrie, Hotel Caro
  • IAA Young Professionals: Are you ready for the next level? Vino la Seara YP dedicata Marketingului de Gaming pentru a afla care e legatura dintre marketing si industria de gaming

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Leave a Reply