Saptamana in Social Media – 28 ianuarie – 03 februarie 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (28 ianuarie – 03 februarie 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Brand Minds: Set your business up for success in 2021 with BRAND MINDS Business Strategy for Top Executives Masterclass!
  • BuzzStore: Dragi albinute, este inceput de luna, asa ca avem o surpriza pentru voi: un concurs cu 2 premii BIO, delicioase, organizat alaturi de prietenii nostri de la Nutrivita.ro!
    Caracteristic PR:

    • Magnolia a incheiat 2020 cu o cifra de afaceri de 8 mil. euro si isi pastreaza titlul de cea mai mare florarie din Romania
    • Ce tendinte s-au remarcat in randul companiilor pe zona online in 2020
  • Chapter4:
    • Tinutul Buzaului“, la un pas sa devina Geoparc International UNESCO
    • Why study an EMBA as an intrapreneur – Interview with Raluca Ene
  • Conan PR: Ieri ca ieri, da ce mancam azi? Pana ne hotaram, poftiti oleaca de teaser-inspiratie de la frufru si Ariel
  • Confident.Communications: De la wireless charging la incarcare de la distanta: Xiaomi introduce Mi Air Charge
  • Dakommunication: Prima colaborare dintre Lea Rasovszky si Gheorghe Rasovszky se regaseste ca insert in Infra-Noir, o publicatie ArtEncounters. Revista e disponibilă la Dispozitiv Books, str. Popa Tatu nr.20, Bucuresti, gratuit, si a fost conceputa in conjunctie cu expozitia Infra-Noir. Anatomii ale dorintei, metamorfoze ale imaginii, care va avea loc in primavara 2021. Mai multe detalii in nota publicata de Dispozitiv Books
  • Diana Seceleanu PR:
    • Compania romaneasca de IT EXE Software povesteste despre provocari, adaptarea la lucrul remote, proiecte si tehnologii, intr-o serie de concluzii despre un an de pandemie
    • Proiectul culinar ChefBox, dedicat meniurilor de pranz, aniverseaza cinci ani
  • DDB RomaniaMcDonald’s si DDB Romania lanseaza campania Homestyle Crispy Chicken
  • First PR AgencyViewSonic a lansat la nivel international campania “Anul culorilor”
  • Golin:
    • Mastercard simplifica istoricul tranzactiilor online
    • Un Smart Kit pe zi sau un produs KFC pe minut. Noua campanie Smart Menu vine cu peste 80.000 de premii #pebune pentru fani
    • Electronic Arts anunta extinderea EA SPORTS FIFA pe multiple platforme la nivel global
    • PepsiCo Romania obtine pentru al optulea an consecutiv certificarea internatională Top Employer
    • Farmec lanseaza campania “Atinge cu incredere tot ce ti-ai propus in 2021”
  • GOYA PRColliers administreaza peste jumatate de milion de metri patrati de spatii de birouri si industriale, dupa 10 ani de activitate a departamentului de Property Management
  • Headsome Communication: Copiii, invitati sa documenteze legendele orasului in proiectul Superpovesti din Bucuresti
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Future of events – 10 trends from 2020 and what the future holds for the events industry
  • MSLGROUP The Pracice:
    • MSD Romania anunta numirea lui Kostas Papagiannis in pozitia de Director General
    • Schimbare in conducerea OLX Romania. Sebastiaan Lemmens este noul General Manager al companiei
    • Seria Samsung Galaxy S21 5G este disponibila in Romania
  • Ogilvy PR: Ogilvy PR&Influence porneste in forta anul 2021 cu un nou CEO la nivel global
  • Oxygen PR:
    • Arçelik este, din nou, in topul celor mai sustenabile companii din lume
    • Enel incepe instalarea de contoare inteligente in Sao Paulo
    • FASHION HOUSE Pallady, cel mai nou outlet dezvoltat in Bucuresti, este inchiriat in proportie de peste 70%
    • Enel, inclusa pentru al doilea an consecutiv in indexul Bloomberg al egalitatii de gen
  • Pandorra StyleTommy Hilfiger inspira comunitatea globala sa se uneasca in schimbarea sociala propusa prin campania primavara 2021 – “moving forward together”
  • PiArt VisionOana Ivan, co-Founder PiArt Vision, pentru Revista Avantaje: De cele mai multe ori, lucrul cel mai inttelept pe care il potti face atunci caand treci printr-un moment greu este sa nu te opressti. Cultura si Educatia nu trebuie lasate sa se opreasca, pentru ca genereaza repere. Fac sa apara mereu oameni buni, spre care ceilalti privesc, atunci cand simt ca lumea isi pierde echilibrul. Cultura si Educatia sunt coloana vertebrala a unei societati(…) Am considerat esential in 2020, prin proiectele pe care le-am desfasurat, sa aducem impreuna repere, oameni de cultura si personalitati importante din Romania, care sa transmita mesaje care sa mearga la suflet, care sa ofere speranta.
  • Pi2PR:
  • Plus Communication: In ce au investit cei mai multi bani romanii in anul pandemiei
  • PRSteps: Retailerul online Elefant.ro a depasit afaceri de 49 mil. euro in 2020, plus 35%. Compania vizeaza listarea la bursa pana la finalul anului in curs
  • Seven Media:
    • Ce asteptari au antreprenorii din turism pentru anul acesta? Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays spune ca pandemia a avut un efect negativ puternic asupra business-ului, dar este optimist si preconizeaza un volum dublu de vanzari fata de 2020.
    • Trei luni ne mai despart de Sarbatorile Pascale, iar amatorii de vacante out of the box pot opta pentru un circuit cultural complex in Iordania sau Madeira
  • Sunshine DigitalMega Image – Portia de educatie a gustului, cu mega distractie
  • Total PR:
  • Travel CommunicationKLM Royal Dutch Airlines continua operarea zborurilor, oferind maxima flexibilitate pasagerilor
  • White PR: 2 reviste Unica si Elle, un sigur proiect #clinicaillumina
  • Zacke PRWorkspace Studio, afaceri de 9 milioane de euro in 2020. Investitii de 350.000 de euro in pandemie pentru extinderea showroom-ului si lansarea in e-retail
  • Adobe Romania lanseaza mai multe programe educationale: sesiuni de mentorat, lectii private pentru copii si programe pentru femei in tehnologie
  • Godmother: Ce face industria de BTL cand pierde in fata pandemiei pitch-ul: “Anularea tuturor evenimentelor“?
  • IQadsMagazin Online isi cauta perechea – o agentie de Web Development
  • Little People: Cum a contribuit un mic ONG din Cluj-Napoca la Planul European de Combatere a Cancerului, care va fi publicat pe 3 februarie de catre Comisia Europeana, inaintea Zilei Mondiale de Lupta Impotriva Cancerului
  • MOCAPPTinta MOCAPP 2021: 2000 de influenceri, 5 tari si 1000 de contracte
  • POS Media Romania: Cand brandurile concureaza in a oferi cumparatorilor experiente de shopping inedite, supermarketul castiga
  • Publicis Groupe Romania continua procesul de transformare digitala cu ajutorul DocProcess
  • Shrimp MediaShrimp Media – agentie de productie publicitara nascuta in pandemie
  • v8 & OMNIASIG te scapa de scotch-ismele lui Sandu Scotch

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 25 – 31 ianuarie 2021?
  • Social media .ro in cifre. Retrospectiva anului 2020
  • Telecomanda a ramas la putere in 2020, dar pandemia a tinut pe loc declinul audientelor pe televiziunea liniara
  • MVcom: Cele mai interesante titluri din Ianuarie, pe WeInvent.ro
  • Evantia Barca: Retro Radio Podcast: Bunici cu web-cam si drone pentru generatia tanara

Interviuri, opinii:

  • Angi Adamcsik: Va fi anul experientelor digitale. Brandurile vor face eforturi pentru a oferi experiente memorabile, VR sau AR
  • Petre Barbu: Gandurile unui fost tocilar cand vede notele copilului sau, la sfsrsitul unui semestru de scoala in pandemie
  • Tudor Daescu: Ceea ce lipseste cel mai mult industriei de comunicare este resursa umana valoroasa
  • Judith Kis: Candidatii isi doresc poate mai mult ca oricand flexibilitate
  • Monica Magureanu: Piata de comunicare a fost in plin proces de schimbare de outfit
  • Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Zona de edu-tech a intrat într-un ritm accelerat de dezvoltare care, in absenta pandemiei, s-ar fi intamplat in cel putin 5-7 ani
  • Diana Minea: Ne vom pregati pentru “cheltuielile de razbunare post-pandemice”
  • Ioana Paun: Imi doresc sa schimbam narativa despre batranete, sa cunoastem oameni care au curaj si nerv la 70, 80, 90 de ani
  • Vlad Pop alearga 620 km, la 6633 Arctic Ultra Virtual Race 2021, de la Cluj-Napoca pana la Constanta
  • Andreea Popescu: In momente de criza, am constatat ca nu este o solutie viabila pe termen lung, ca brandurile sa isi opreasca comunicarea
  • Mihaiela Pura: Munca de la domiciliu si programul de lucru flexibil vor continua si in 2021
  • Mara-Elena Oana si Alexu Toader: Viata la sat chiar ar trebui sa curga cu rabdare si, pentru asta, e bine sa o abordezi treptat, sa iti iei timp sa o descoperi
  • Vlad Osiac: Consiliez beneficiarii catre un stil de viata mai simplu, mai minimalist si mai concentrat pe experiente, nu pe obiecte si acumulare
  • Maria Surducan: Eu ofer traduceri vizuale ale unor trairi emotionale – si mai mult, incerc sa recreez trairile respective in privitor
  • Ciprian Susanu: Un trend pe care il vad continuandu-se pe termen lung este cel al localizarii in raport cu nevoile de baza
  • Ionut Stanimir: Inovatia se naste acolo unde exista o bariera si o dorinta de invatare
  • Tereza Tranakas: Zona digitala si social media raman “locul de joaca” al brandurilor si estimez ca aici vom vedea cele mai multe campanii
  • Mihaela Tudor: Piata s-a dezmortit si deja circula din nou interesul pentru dezvoltare. Treptat va creste si va fi si mai puternica decat in 2019
  • Vali Vernea: Trebuie sa reevaluam consumatorii pentru fiecare campanie in parte. Nevoile lor s-au schimbat si acesta este principalul nostru obiectiv in fiecare zi

Evenimente, conferinte:

  • UPGRADE 100 ti-a pregatit 6 ore intensive, in 18 februarie incepand de la ora 8:30 AM: exclusiv despre produsele din ecosistemul Facebook
  • Institutul de Marketing: Curs intensiv online Brand Management Masterclass, cu Mihai Bonca, din 4-5 si 11-12 martie

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.