Saptamana in Social Media – 25 iunie – 01 iulie 2020

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile ( 25 iunie – 01 iulie 2020).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Doza de inspiratie din aceastaa saptamana vine de la Lilia Dulgher, director al Casei de Vinuri Gitana, care a vorbit in emisiunea TEO show de la Kanal D despre particularitatile vinurilor din Republica Moldova
  • Anamaria Onisei, Communication ConsultantMalmkrog, cel mai recent film al regizorului Cristi Puiu castigator la Berlinala isi incepe parcursul pentru public cu premiera extraordinara in Franta
  • Andreea Retea PR:
    • Medicentrum marcheaza o premiera medicala in Romania: lanseaza Clinica Virtuala a Memoriei
    • Georgiana Spataru, fondatoarea Exercitii de Fericire, isi spune povestea in Unica si ne invita in primul ei retreat de dupa starea de urgenta
    • Andrei Mihai da o solutie companiilor care vor sa scurteze timpul de testare a unei idei inovatoare de business: design sprintul, metoda de lucru inventata de Google Ventures.
  • BuzzStore: Suntem 60 000! Ziua noastra a inceput tare frumos si vrem sa impartasim si cu voi aceasta bucurie, pentru care va suntem recunoscatori: oficial, comunitatea BUZZStore are de astazi 60.000 de albinute
  • Caracteristic PR mentioneaza Pofta FoculuiHaidiHai, startup iesean de produse art&craft, Capra Noastra – Bere Artizanala facuta in Iasi, MAM Bricolaj
  • Conan PR: Legatura dintre actorie si programare? Niciuna, dar reconversia profesionala e deja un trend in contextul economic actual. Vestea buna este ca oportunitatile nu inceteaza sa apara. La Codecool Romania, cursurile sunt sintetizate pe durata unui singur an, iar taxa se achita abia dupa angajarea la jobul garantat
  • Creative Business Management:
  • DC Communication este mentionata in contextul Scolii din Muzeu – Piscu – proiect pilot de educatie experientiala, care imprieteneste tehnologia cu patrimoniul cultural si natural
  • Diana Seceleanu PR: Forbes intreaba, EXE Software raspunde: ce se intampla in comunitatea business, pe fondul ultimelor luni, care au pus la incercare multe afaceri
  • EnTourage Communications mentioneaza Mercure Bucharest City Center si Grivita Pub&Grill
  • First PR Agency:
    • Noile camere cu carcase fixe AXIS Q1615 Mk III ofera performante premium si procesare pentru supravegherea oraselor
    • ATEN UC9020 a primit premiul Future Best in cadrul NAB Show Mixerul AV multicanal a castigat mai multe premii pentru functiile sale inovatoare
    • Prevenirea inundatiilor sau reducerea apelor uzate – teme premiate de catre Brother anul acesta
  • Galeriu & Partners: Sfaturi de sezon de la Dr. Catalina Andrei, Medic Specialist Diabet, Nutritie si boli metabolice, Clinica AS
  • Golin:
    • Branduri care au surprins in perioada pandemiei
    • Filme rare din patrimoniul mondial restaurate de marele regizor Martin Scorsese si Film Foundation se vad la CINEVARA
    • Lidl ii invita pe absolventii de gimnaziu care doresc sa lucreze in retail sa se inscrie la Scoala de Carte si Meserii
  • Graffiti PRBerarii Romaniei – #MancareDeSuflet #SOSHoReCa
  • McCann PR:
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Digital Marketing KPIs: What They Are Why They Matter
  • MSLGROUP The Pracice:
  • Natural Public Relations: Facem treaba buna pentru Asociatia Tandem. Multumim Fundatia Orange
  • OMA VisionOana Marinescu: Ne pricepem mai degraba sa evitam subiectele grele, decat sa le discutam in mod autentic.
  • PiArt Vision: In contextul discutiei despre lipsa infrastructurii in sport si oferirea unor conditii care sa permita pregatirea pentru sportul de performanta, Sport4Future Arena este o baza sportiva inaugurata recent in Bucuresti, care ofera conditii la standarde internationale pentru pregatirea tinerilor fotbalisti, dar si pentru practicarea altor sporturi, precum tenis cu piciorul, yoga, atletism, fitness in aer liber
  • PlurivoxPrincipalele subiecte abordate de speakerii care vor participa la videoconferinta News.ro de joi, “Produse romanesti in lupta cu Covid-19”
  • Premium Communication: Sfarsitul unei ere: ultimul Bentley Mulsane a fost produs in atelierele din Crewe
  • PRSteps:
    • Studiu 2Checkout: Impactul COVID-19 asupra afacerilor online
    • Convoy makes strides in Romania with prSTEPS
  • RanEvents Comm:
  • Retina Communications: Romanii de la Retina/Transiris numiti Agentia Anului in America
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Aseara Romania a dovedit din nou ca are Sange de Rocker in cadrul SABRE Awards, aceste Oscaruri ale industriei de comunicare si PR, acolo unde campania a primit premiul cel mare la sectiunea Influencer Marketing. Desi ne bucuram mult pentru premiu si ca anul trecut impreuna cu toti oamenii cei buni am reusit sa crestem cu 20% cantitatea de sange donata, nu putem uita totusi ca Romania inca se afla pe ultimele locuri in Europa la donarea de sange. Asa ca daca vreti sa ne bucurati pana la capat mergeti si donati sange, stim ca aveti #sangederocker!
  • Seven Media:
    • Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays: “Avionul ramane o varianta destul de sigura, sistemul de ventilatie functioneaza cu filtre hepa, ca la camerele de chirurgie.” Turoperatorul reia din 5 iulie charterele catre Grecia
    • Turoperatorul Cocktail Holidays continua seria articolelor informative de pe blogul agentiei, cu un interviu acordat de reprezentantii Agentiei de Dezvoltare Turistica a Frantei
    • Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour: Din pacate pen­tru turis­tul care vrea sa nu cala­to­reas­ca, daca destinatia nu are re­strictii de calatorie, se apli­ca clauzele contractului
  • The House PR AgencyDentotal Protect Inaugurates New Logistic Centre Over 400,000 EURO Invested in a Warehouse in Eli Park, Chitila
  • The Public Advisors: Prima pictura murala aflata in curtea unui spital pediatric a fost finalizata. Cu ajutorul donatorilor Asociatia ZI de BINE, 250 mp de zid cenusiu au prins culoare si un supererou si-a făcut aparitia la geamul copiilor internati
  • Travel Communication:
    • Dupa 3 luni de pauza, romanii reincep calatoriile cu avionul. Pretul biletelor se mentine sub nivelul anului trecut
    • Studiu: 91% dintre romani considera ca Israel va fi o destinatie sigura dupa redeschiderea granitelor
  • Tudor Communiation:
    • Romanii veniti din diaspora salveaza turismul medical. Tratamentele stomatologice in tara noastra sunt de trei ori mai ieftine decat in afara, iar pe perioada pandemiei cabinetele au fost asaltate de romani care muncesc in strainatate
    • Prima editie 2ValueTalks i-a avut ca invitati pe Madi Radulescu, Managing Partner MMM Consulting, Ovidiu Dimbean Creta, rector ASEBUSS, si Mihai Arghire, Partner&Senior Consultant Brightway, de la care am aflat cum dezvoltam creativ business-ul in perioada de criza.
    • In perioada pandemiei, cumparaturile s-au mutat online, iar companiile au cautat cele mai bune solutii tehnologice pentru a face fata volumului mare de comenzi
    • Abilitatea de a livra un discurs memorabil este tot mai cautata in mediul de business, iar Andrei Dunuta, trainer de public speaking si fondator SPEAKINGS stapaneste perfect tehnica discursului si stie cum sa o predea si altora.
    • Invitata Mihaelei Tudor la Brands That Value a fost Bianca Tudor, fondator și CEO ELITE Business Women, intr-o discutie despre puterea brandingului personal, internationalizarea afacerilor romanesti si provocarile din antreprenoriatul feminin
  • Wefflermark:
    • Lantul de cafenele 5 to go renunta, incepand cu 1 iulie, la paiele din plastic, in locul unora comestibile, in cazul bauturilor reci, si a unora biodegradabile si compostabile, pentru bauturile calde
    • Viata in oras e mult mai placuta cand poti sa te relaxezi in mediul exterior, fie ca vorbim de terase sau balcoane ample. Stefan Sava, Managing Director SSAT+, a vorbit pentru Igloo despre gradinile urbane pe care le gazduiesc blocurile gandite de echipa lui
  • White PR: Brandul romanesc de cosmetice Techir produce dezinfectanti, dupa o investitie de 80.000 de euro
  • Zacke PR:
    • Laura Teposu (Libris.ro): Interesul publicului tanar pentru carti a fost o surpriza foarte placuta
    • Noua beneficii pentru care merita sa investesti zeci de mii de euro din buzunar pentru educatie superioara
    • Complice.ro extinde experientele cu celebritati si estimeaza ca vor reprezenta 30% din vanzarile B2C
    • Adrian Ciucur, CEO Grup Floria: Am redus deja structura de angajati cu 20 persoane. Planul de dezvoltare a fost anulat. Criza a dat inapoi piata cu cativa ani
  • Digital WorkForceWebinar Virtual Summit & DWF: Cum adaptam strategia SEO la contextul generat de Covid-19
  • 2Performant: Marketingul afiliat castiga tot mai multi adepti – tehnologia prin care oricine poate face bani
  • GroupM Romania ofera cele mai recente date cu privire la evolutia pietei de media, la nivel local si international
  • Infinit AgencySuzuki alege Stefanini Infinit (Infinit Agency) ca agentia sa de referinta full-service pentru urmatorii 2 ani
  • Neticle: Ce consola de jocuri prefera utilizatorii romani?
  • Pattern // Mind Treat Studios: Meseria e bratara de aur sau cum The Social Incubator cu Pattern // Mind Treat Studios vin in sprijinul tinerilor din Romania
  • Profero: InstaNew: savana si Profero provoaca fanii la #EnergizarePrinCuloare, prin noua campanie de brand
  • Publicis:
    • Publicis Events lanseaza platforma de evenimente outdoor SUMMER IN THE CITY
    • 8 industrii in focus in procesul de transformare digitala a Publicis Groupe Romania
  • Qreator: Peste doua mii cinci sute de romani au urmarit online recitalul sustinut de Angela Gheorghiu, reprezentatia finala a seriei Qreator – Home Together Edition
  • RCS-RDS:
  • UPGRADE 100: Creativitatea in vremea coronavirus: antrenorii creativilor castigatori de Cannes Lions organizeaza un training online pentru comunitatea UPGRADE 100
  • We Are Prestige: “Coffee 2 Go” surprinde simbolic “dorul” din perioada de izolare printr-o ilustratie pe paharele de cafea
  • WebDigitalAgentia Anului in PPC Marketing la Global Digital Excellence Awards

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 22 – 28 iunie 2020?
  • Insights despre gratar – cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum
  • Initiative lanseaza raportul Media Fact Book 2020
  • Kantar:
    • Clasamentul BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel global, realizat de Kantar, evidentiaza cresterea puterii si influentei tehnologiei
    • Inovatorii isi vor reveni cel mai rapid

Interviuri, opinii:

  • Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile
  • Valentin Bolboaca: In aceasta perioada, s-a vazut cel mai clar cine sunt cei care gandesc pe termen lung si au o viziune clara
  • Matei L. Buta: Cautam cu disperare sa oferim o intentie, o insemnatate superioara, prea multor lucruri care nu o contin
  • Alina Cernatescu: Pandemia a cernut deja o parte din business-urile de moda
  • Andrei Ciobanu: Se pierde mult din magia stand-up-ului sa faci “la perete”
  • Mihai Dolganiuc: Mereu se poarta simplitatea
  • Luiza Domnisoru: Este o trecere treptata spre un mod nou de interactiona, de a comunica. O adaptare pas cu pas
  • Alina Galeriu: Franturile de viata la care am fost expusi sau pe care le-am lasat sa se vada in relatia cu partenerii de afaceri au facut ca relatiile si interactiunile sa fie mai autentice in aceasta perioada
  • Cezar Iliescu: Proiectele demne de mandrie sufera mutatii sau raman chiar la nivel de propuneri in pitch-uri castigate
  • Stefan Matei, Les Elephants Bizarres: Limitarile actuale pot fi de fapt noile libertati creative
  • Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Educatia a fost domeniul care a platit cel mai mare pret politic in ultimii 30 de ani
  • Catalin Modorcea: Este important sa fim constienti ca atunci cand pornim un business, nu este doar al nostru
  • Septimiu Moldovan: Visez la un spatiu fizic in care sa se regaseasca la un loc muzica, obiectele de colectie, produsele de artizanat si alimentare
  • Ioana Nicolescu: Fa rai din ce ai si nu uita sa razi
  • Constantin Opris: Deontologia fotografului ar trebui, in cazul ideal, sa fie una simpla si singura. Sa fie onest fata de el insusi
  • Anca Rarau: Vremea comunicarii strict comerciale a apus demult
  • Florin Mare: Urmeaza o intensificare a comunicarii de brand. O consolidare a imaginii brandurilor prin actiuni foarte putin comerciale
  • Mark Williams, artist britanic stabilit in Romania: Imi place diversitatea stilurilor din Bucuresti, degradarea si maretia, uratul si elegantul

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.