Pelicula “The Avengers” in Social Media

social media Add comments

Social media se dovedeste a fi un instrument promotional puternic pentru cei de la Hollywood, ce poate fi folosit atat inainte de lansarea unei pelicule, cat si dupa aceasta.

Filmul “The Avengers” este un exemplu recent despre impactul imens pe care il poate avea internetul in acest domeniu. Impactul poate sa fie, bineinteles, pozitiv sau negativ, in acest caz, insa, el a fost cu desavarsire pozitiv, utilizatorii social media fiind intrigati de aparitie inainte de lansare, iar, mai apoi, fascinati de catre aceasta.

In seara lansarii, “The Avengers” nu numai ca a avut incasari de 200 de milioane de dolari, dar a strans si un impresionant numar de 931.100 de mentionari in social media.

In ziua lansarii, filmul a avut mai mult de 600.000 de mentionari pe Twitter.

Pelicula a trezit interesul atat femeilor cat si barbatilor prezenti pe social media, postarile impartindu-se aproape in mod egal intre acestia.

Cele mai multe postari despre “The Avengers” in social media au venit din partea tinerilor cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani, urmati de categoriile de varsta apropiate, respectiv 21 – 24 de ani si 35 – 44 de ani.

Hulk, giganticul supererou, un alter ego impulsiv si emotiv al fizicianului Dr. Bruce Banner, este cel mai indragit de catre publicul din social media. Acesta are peste 30.000 de mentionari, fiind urmat de catre Thor, Iron Man si Captain America, fiecare cu peste 15.000 de mentionari.

Si vanzarile?

Dupa debut, vanzarile din zona Los Angeles-ului au crescut cu peste 80%.

In Romania, “The Avengers” a fost lansat in data de 4 mai si s-a bucurat si aici de succes in social media.

In perioada 1 – 30 mai, filmul a avut in total 1445 de aparitii, cele mai multe dintre acestea fiind pe Twitter (655), canal urmat de presa online si Facebook.

41% dintre cei care au mentionat pelicula au varsta cuprinsa intre 25 si 29 de ani. Aproximativ 55% dintre persoanele care au mentionat pelicula sunt din Bucuresti.

Desi 45,4% dintre mentionari au fost realizate pe Twitter, canalul cu cel mai mare impact a fost Facebook-ul (aproximativ 49%), urmat de presa online (peste 30%).

Trei dintre cele mai importante aparitii pentru “The Avengers” in presa online din Romania au fost urmatoarele:

Trei dintre cele mai importante mentionari pe bloguri ale peliculei au fost realizate de catre raluxa.com si blogatu.ro si sabina-cornovac.ro.

Pe Twitter, trei dintre cele mai importante mentionari au fost urmatoarele:

Sursa infografic

Comments are closed.