Gala Premiilor eCommerce 2011 a inceput!

Stiri 2 Comments »

Mult mai devreme decat de obicei, cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) incepe astazi, 11 aprilie 2011, promovand un concept unic in Romania – “Academia de eCommerce”. GPeC devine, astfel, primul eveniment din online-ul autohton care se va desfasura pe parcursul a 8 luni de zile, propunandu-si sa creasca standardele in comertul electronic si, mai ales, increderea consumatorilor in tranzactionarea prin internet. Potrivit organizatorilor, GPeC 2011 poate fi sintetizata in cateva cuvinte astfel: “o competitie cum nu s-a mai vazut in Romania”.

Incepand de astazi pana pe 15 mai 2011, magazinele online se pot inscrie la cea de a VI-a editie GPeC, promovata sub conceptul “Academia de eCommerce”.

“Lucram la acest concept inca din septembrie anul trecut, la nici doua saptamani de cand se incheiase editia aniversara de 5 ani a Galei. Am ascultat sugestiile participantilor si le-am pus in practica, in asa fel incat GPeC 2011 sa reflecte feedback-ul pietei si sa facem un pas important in evolutia competitiei. Asa s-a nascut ideea Academiei de eCommerce care inseamna mult know-how pentru magazinele participante, dar si impunerea unor standarde de calitate ridicate, astfel incat sa crestem piata si increderea consumatorilor in comertul electronic”, explica Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

GPeC 2011 – Academia de eCommerce se va desfasura timp de 8 luni de zile, fiind cea mai dificila editie de pana acum. De pilda, nu vor fi acceptate in competitie magazinele online cu o vechime in piata mai mica de 3 luni, nici macar in categoria Start-Up. In plus, criteriile de preselectie sunt deosebit de riguroase presupunand reguli stricte in concordanta cu legislatia in vigoare, dar si cu bunele practici impuse de GPeC.

Astfel, daca vor sa se inscrie la GPeC 2011, comerciantii online sunt obligati sa afiseze pe site-urile lor toate informatiile de contact, sa nu faca spam, sa respecte drepturile de autor si toate celelalte legi aplicabile in domeniu, sa nu vanda produse contrafacute, sa mentioneze daca au marca inregistrata, sa nu aiba erori de functionalitate in procesul de comanda, sa ofere toate informatiile despre modalitatea de tranzactionare, sa se inregistreze la Autoritatea in domeniu daca proceseaza date cu caracter personal etc.

Am impus aceste reguli stricte pentru a creste calitatea magazinelor online si, implicit, increderea consumatorilor in ele si in comertul electronic, in general. Mai mult decat atat, comerciantii care intrunesc criteriile de preselectie, vor primi Marca de Incredere TRUSTED.ro – programul national de certificare a magazinelor online pe care il lansam odata cu GPeC 2011, impreuna cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania”, spune Andrei Radu.

Magazinele care respecta criteriile de preselectie si sunt acceptate in competitie, vor primi certificarea TRUSTED cu drept de folosinta pentru 1 an de zile, care sa ateste responsabilitatile asumate de comercianti in fata consumatorilor. Potrivit organizatorilor, programul de certificare se va derula permanent si va fi de sine statator, independent de competitia GPeC.

Pe langa rigurozitatea criteriilor de preselectie, magazinele online vor trece prin 3 etape de jurizare si vor fi evaluate atat de specialisti, cat si de sute de consumatori obisnuiti. In plus, setul de criterii de jurizare GPeC despre care s-a spus ca ar fi cel mai bun si complet tutorial public romanesc despre cum sa iti auditezi propriul site (Dragos Dehelean, Selenis), numara nu mai putin de 89 de criterii focusate pe optimizarea conversiilor.

Rating-ul unui magazin in piata trebuie calculat in functie de evolutia magazinului in timp, de aceea am decis evaluarea participantilor pe tot parcursul desfasurarii competitiei, in 3 etape diferite. Mai mult decat atat, pentru prima oara la GPeC, comerciantii au posibilitatea sa se intalneasca fata in fata cu juratii pentru a le fi explicate notele acordate si, astfel, sa cunoasca exact de ce au fost depunctati si ce ar trebui sa faca pentru a-si imbunatati afacerea”, spune Radu. “E prima oara cand participantii au ocazia sa isi remedieze problemele in timpul competitiei pentru ca scopul GPeC 2011 este ca, la final, sa avem in piata magazine performante”, adauga el.

Potrivit organizatorilor, suprizele nu se opresc aici. Pe langa seria de intalniri consultative dintre jurati si magazine, GPeC 2011 aduce si prima Scoala de Vara a comertului electronic romanesc care consta in 5 zile de cursuri si seminarii pe teme de Usability, SEO, AdWords, Analytics, Marketing & PR, Legal si Tehnici de Vanzare Online. Scoala de Vara este programata pentru sfarsitul lunii august, se va desfasura la munte si este deschisa tuturor celor interesati sa participe, indiferent daca sunt inscrisi sau nu in competitie la GPeC.

Spre deosebire de oricare din editiile anterioare, GPeC 2011 este mult mai dificila si presupune asumarea responsabilitatii de catre magazinele participante. Sunt convins ca vom avea in competitie mai putini inscrisi decat anul trecut, dar exact acesta este scopul – sa cernem piata si sa ramanem cu magazinele care conteaza, pentru ca doar asa putem creste increderea consumatorilor in comertul electronic”, conchide Andrei Radu.

Asadar, de astazi pana pe 15 mai, magazinele online se pot inscrie la GPeC 2011 – Academia de eCommerce, taxa de participare fiind de 700 lei + TVA. Pentru mai multe detalii despre competitie, cat si pentru intreg desfasuratorul Galei, consultati website-ul evenimentului la www.gpec.ro.

Gala Premiilor eCommerce 2011 este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, Fan Courier.

Parteneri media: Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Gandul, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale, ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList.


Va multumim!

Stiri 1 Comment »

Ieri am relansat platforma noastra de monitorizare social media Zelist Monitor, platforma care integreaza acum peste 2000 de grupuri publice si peste 15000 pagini publice din Facebook, cele mai importante 10 forumuri din Romania, ofera informatii demografice si geografice etc.

Detalii gasiti aici si imagini cu cele mai importante imbunatatiri aici.

Relansarea a fost bine primita atat de blogosfera si twittosfera, cat si de presa online care a preluat informatia.

Dorim sa multumim pe aceasta cale tuturor celor care ne-au sustinut prin adaugarea unui articol pe blogul lor, au dat RT pe Twitter sau au postat pe contul lor de Facebook link catre blogul nostru.

Multumiri speciale pentru Manafu, Violeta Loredana Pascal, Chinezu, Bobby Voicu, Dan Dragomir, Roxana Avadanei, Dana Oancea, Sorin Tudor, Alexandru Negrea si Ligia Adam.

O lista orientativa si neexhaustiva a articolelor care prezinta relansarea de ieri o gasiti mai jos:

Presa

http://www.capital.ro/

http://www.money.ro/

http://www.prwave.ro/

http://www.pr-romania.ro/

http://www.wall-street.ro/

http://digital.iqads.ro/

http://www.adhugger.net/

http://stiri.kappa.ro/

http://www.underclick.ro/

http://www.stiri-itc.ro/

http://www.atitudinea.ro/

http://media.businesslive.ro/

Blogosfera

http://www.manafu.ro/

http://www.bobbyvoicu.ro/

http://www.dandragomir.biz/

http://www.adleras.ro/

http://www.gadget.ro/

http://ligiaadam.ro/

Twittosfera

ManafuChinezuAlexNegreaDanDragomirAdrianaLunguPRRomaniatitus_k2parale,

lexis23gadgetro, AndraZahariaflorinmuresanCosminaSiposadlerasimunteanuroxana_avadanei,

lucicaradusorintudorcc696Ana_MateirazvancostachediggroCiprianAileneijarionut,

danailie2004EmilDragotamobilissimoradomineConsultantromondenblog

Va multumim!

V2 in 5 imagini

Uncategorized 1 Comment »

Pe scurt despre noua versiune daca nu aveti timp ca sa cititi comunicatul de presa.

Am imbunatatit dramatic interfata de utilizare.

Monitorizam 15.000 pagini publice si 2.000 grupuri publice Facebook.

Masuram numarul vizitatorilor potentiali si viralizarea mesajului.

Oferim date demografice si geografice privind emitatorii mesajelor.

Am introdus forumurile romanesti.

Relansare Zelist Monitor: monitorizare Facebook şi forumuri, măsurare de impact şi date geo-demografice

Stiri 5 Comments »

Bucureşti, 04 aprilie 2011

TreeWorks lansează astăzi noua versiune a platformei Zelist Monitor, cel mai complex şi mai utilizat instrument de monitorizare social media de către agenţiile de comunicare din România.

La un an de la lansarea primei platforme de monitorizare a reputaţiei brandurilor în social media din Romania, Zelist Monitor vine cu o schimbare radicală a interfeţei de utilizare, surse social media noi şi tool-uri radical îmbunătăţite, utile în activitatea profesională a comunicatorilor.

Noua platformă permite măsurarea impactului mesajului (vizitatori potenţiali) şi nivelul de viralizare (preluări pe blogurile româneşti, pe Facebook şi pe Twitter). Se estimează astfel numărul de vizitatori potenţiali care sunt expuşi mesajului, luând în calcul atât diseminarea primară a informaţiei, cât şi diseminarea secundară cauzată de propagarea mesajului în blogosferă, pe Facebook şi pe Twitter.

De asemenea, Zelist Monitor oferă acum date demografice despre cei care poartă conversaţii în social media cu privire la un anumit subiect, precum şi distribuţia lor pe regiuni geografice.

Poate cea mai însemnată îmbunătăţire a platformei este reprezentată de monitorizarea Facebook şi a forumurilor în limba română. Sistemul analizează în timp real peste 2.000 de grupuri publice şi peste 15.000 de pagini publice din această reţea socială cu peste 3 milioane de utilizatori activi din România şi cele mai importante 10 forumuri din România, numărul acestora urmând să crească constant în următoarele luni.

Despre Zelist Monitor

ZeList Monitor (www.zelist.ro/monitor), dezvoltat de TreeWorks (www.tree.ro), reprezintă cel mai complex instrument de monitorizare social media din România, urmărind peste 60.000 de bloguri, peste 49.000 de conturi de Twitter şi peste 1200 de feeduri RSS ale celor mai importante 500 de publicaţii de presă online, 2.000 grupuri publice Facebook, 15.000 de pagini publice Facebook şi cele mai importante forumuri din online-ul românesc, fiind recomandat de către Cristian Manafu datorită utilităţii şi volumului de date oferit:

Folosesc ZeList Monitor încă de la lansare şi l-am recomandat tuturor companiilor cu care am colaborat pe social media în ultimul an şi jumătate! Este sursa mea principală de informaţii prin care analizez reputaţia companiilor în mediul online. Sugerez atât oamenilor din PR, cât şi celor din marketing să testeze soluţia TreeWorks. Sunt sigur că se vor convinge de utilitatea ei şi de volumul de date pe care în acest moment doar ZeList Monitor îl poate oferi în România“.

Cristian Manafu, trainer si consultant social media, The Connector

ZeList Monitor pune la dispoziţia profesioniştilor din domeniul comunicării informaţii cantitative şi calitative despre cum se reflectă campaniile de PR în social media românească, statistici descriptive şi liste de apariţii, rapoarte despre concurenţă, alerte în timp real cu privire la ultimele posturi/twittere – precum şi o evaluare a impactului acestora în funcţie de vizibilitatea/credibilitatea sursei, analiza comparativă a două sau mai multor branduri, evoluţia cronologică a brandurilor înainte şi după desfăşurarea campaniilor de promovare, măsurarea impactului mesajului transmis de către comunicator, dar şi a nivelului de viralizare atins.

Persoana de contact:

Răzvan Bucur

PR & Social Media Specialist ZeList

razvan.bucur@tree.ro

Tel: 021.324.14.04
Fax: 021.326.72.33
www.tree.ro / www.zelist.ro

Reflectarea Roblogfest in presa online si blogosfera

Uncategorized 5 Comments »

In perioada 15 februarie – 29 martie 2011 am monitorizat pentru expresiile: roblogfest si #roblogfest 66.255 bloguri, 30.506 comentarii facute in blogosfera romaneasca, 52.709 conturi de twitter si 1256 feeduri pentru presa online.

Cei doi termeni monitorizati au aparut de 2882 ori in sursele monitorizate dupa cum urmeaza:
• 29 aparitii in presa online,
• 611 aparitii in posturi de pe bloguri,
• 2038 aparitii pe twitter,
• 204 aparitii in comentarii de pe bloguri.

Conform profilelor demografice, majoritatea celor care au mentionat roblogfest sau #roblogfest pe bloguri, twittere sau facebook fac parte din categoria de varsta 15-25 ani iar din punct de vedere al locatiei, cei mai multi provin din Bucuresti.

De mentionat este faptul ca expresia roblogfest a fost mentionata de 281 pe Facebook.

De asemenea, estimam numarul internautilor care au citit sau au vazut in mod tangential o informatie despre Roblogfest ca fiind aproximativ de 2.293.000 de unici in toata perioada desfasurarii evenimentului si post eveniment.

* Zona de profile demografice se refera la cei care au scris pe bloguri si pe twitter si nu contine date despre cei care au scris pe Facebook.

* Cele 281 de mentionari pe Facebook au fost realizate pe paginile si grupurile accesibile public.

Cele mai importante 5 articole din presa online

Sursa Link Continut
Realitatea RoBlogfest 2011 si-a desemnat castigatorii VEZI LISTA PREMIANTILOR RoBlogfest 2011 si-a desemnat castigatorii VEZI LISTA PREMIANTILORLa editia 2011 s-a inaugurat sectiunea de blog auto in categoria Personal Infotainment.
Adevarul Vezi aici castigatorii de la RoBlogfest 2011 Vezi aici castigatorii de la RoBlogfest 2011Cea de-a sasea editie a Galei RoBlogFest a venit cu sectiuni noi: la categoria Personal Infotainment s-a adaugat
Realitatea S-a dat startul competitiei anuale a bloggerilor, RoBlogFest 2011 S-a dat startul competitiei anuale a bloggerilor, RoBlogFest 2011Ajuns deja la a sasea editie, RoBlogFest este unul dintre cele mai importante evenimente
Realitatea Premiile RoBlogFest, LIVE pe REALITATEA.NET Premiile RoBlogFest, LIVE pe REALITATEA.NETREALITATEA.NET va transmite in direct si in exclusivitate din Silver Church , vineri, 25 martie , incepand cu
HotNews.ro Cele mai bune bloguri romanesti, premiate la RoBlogFest 2011 Cele mai bune bloguri romanesti, premiate la RoBlogFest 2011Catalin Tolontan si Iulian Comanescu se numara printre castigatorii celei de-a sasea editii

Evolutie roblogfest si #roblogfest in ultimele 30 de zile

Prezenta expresiei roblogfest in functie de mediu

Top influenta blog in functie de numarul de posturi

Top influenta twitter in functie de numarul de posturi

Blogatu a fost cel mai activ blogger in promovarea evenimentului avand un numar de 14 posturi pe blog si 57 de tweeturi.

Felicitari pentru munca depusa!

Coca Cola investeste din ce in ce mai mult in social media

social media Comments Off on Coca Cola investeste din ce in ce mai mult in social media

Conform unui studiu realizat de The Grocer (Top 100 Advertiseri din Marea Britanie), Coca Cola si-a redus investitiile din advertising cu 6.6% in 2010 si a investit mai mult in social media.

Odata cu lansarea Coke Zone, site in care bautorii de Coca Cola pot accesa continut exclusiv sau pot primi diferite recompense, se poate observa faptul ca o astfel de strategie de integrare a marketingului offline cu cel online poate aduce numai beneficii companiei: interactiune/feedback mai rapid, loialitatea fanilor etc.

Mai multe detalii despre studiu gasiti aici.

Sigla via http://adhistory.wikispaces.com

Cum arata viata ta peste 20 de ani?

Stiri 2 Comments »

In data de 17 martie 2011, revista Biz organizeaza Innovation Lab, primul eveniment despre inovatie si tendintele urmatorilor 20 de ani in business, media si tehnologie.

Evenimentul are loc la Hotel Howard Johnson, Bucuresti. Mai multe detalii despre program si inscriere se gasesc aici: http://www.bizforum.ro/innovationlab.

In premiera, cel mai mare portal de inovatie din Europa vine in Bucuresti la invitatia revistei Biz pentru a prezenta o incursiune spectaculoasa in viitorul urmatorilor 20 de ani, urmata de un training despre cum sa generezi inovatie in afaceri si proiecte de zi cu zi.

Inchipuieste-ti ca te trezesti dimineata, te dai jos din pat si iti pui o pereche de lentile de contact active care transforma totul in jurul tau. Obiectele casnice prind viata, cutia de cereale afiseaza informatii digitale despre nutritie, poti schimba peisajul de la fereastra cu o insula tropicala in timp ce iti bei cafeaua si faci videochatting cu cel mai bun prieten… Nu este science fiction, ci un proiect aflat in teste la Universitatea Washington din Seattle. Si, cel mai probabil, este scenariul vietii tale peste 10 de ani.”

Acesta este mesajul lui Nick Sohnemann, Innovation Advisor la TrendOne Hamburg, speakerul international si leaderul echipei de traineri a evenimentului. Nick va purta audienta intr-o calatorie in viitorul anilor 2021 unde realitatea este surprinzatoare, daca nu chiar socanta. Aceasta proiectie a realitatii de peste 20 de ani este sustinuta pe baza inovatiilor dominante identificate de laboratorul de research TrendOne, care au  devenit trenduri la nivel global.

Intre temele conferintei “Calatorie in viitor enumeram: “Calatorie in anul 2021.”, “Cum se schimba business-ul, media si tehnologiile in urmatorii 20 de ani?”, Outernet-ul si revolutia Internetului in lumea reala”, “Augmented Reality, hiperlocalizarea, virtualizarea”,”Inovatiile anului 2011”.

Ziua continua cu trainingul Radical Game. Cu o durata de sase ore, acest training se desfasoara in trei sesiuni. El preda metoda originala ce transforma trendurile prezentate in prima sesiune in inovatii practice, aplicabile in afaceri si in proiectele zilnice.

Participantii vor invata cum sa creeze produse noi si un mediu inovativ in companiile in care lucreaza. Motto-ul este “Inovatie prin combinarea trendurilor existente, pana la aparitia ideii castigatoare”.

Evenimentul se adreseaza celor care vor sa inteleaga trendurile la nivel global precum si modul in care aceste sa pot transforma la nivel practic in inovatii in propriul business sau proiect. Sunt asteptati sa participe top manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, manageri de marketing, manageri de research si dezvoltare, reprezentanti agentii media si de publicitate, brand manageri din telecomunicatii, bloggeri si specialisti new media.

Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/innovationlab.

***

Pentru detalii, inscrieri si acreditari de presa, va rugam contactati Gabriela Enescu, Consultant Marketing Biz, e-mail gabriela.enescu@strategystudio.ro.

***

Despre Biz

Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Are o aparitie bilunara si ca public tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, dintre care 4.600 sunt abonamente, si se distribuie in zonele urbane din toata tara.

Revista Biz a impus pe piata numere speciale care de peste 10 ani fac istorie in print: Cele mai performante companii din Romania, Top Salarii, Antreprenorul Anului, Top 50 Directori de Marketing, Cele mai puternice branduri romanesti, Top Social Brands sau Biz Verde.

Biz inseamna mai mult decat prezenta in print, fiind cel mai important organizator de evenimente de business din Romania, segment pe care am impus branduri de prestigiu: ZileleBiz, GreenBizForum, BrandRO, Management360, Social Media Summit. Pe langa aceste evenimente de traditie, se dezvolta proiecte noi, care se gasesc pe site-ul www.bizforum.ro.

***

Despre TrendOne
TrendOne este un laborator de inovatie din Hamburg specializat in research de inovatie si micro-trenduri din toata lumea. Site-ul www.trendone.de este cel mai mare portal de inovatie din Europa.

Cu o retea internationala de trendscouts, TrendOne sorteaza zilnic sute de informatii din peste 22 de tari, din care publica inovatiile, trendurile si best practices intr-o varietate de domenii. Sunt specializati in identificarea trendurilor in campanile de marketing, noile tehnologii, media si inovatii online, new business.

Te numesti Mo, Foca sau Randunel Pisica?

Zelist Monitor 1 Comment »

Comparativ cu luna ianuarie, numarul blogurilor active (cel putin 1 post) a scazut cu 3.75% pana la un numar de 15944 bloguri iar activitatea din blogosfera romaneasca a scazut cu 1.95% pana la un numar de 408354 articole si comentarii.

Twittosfera a inregistrat, de asemenea, un regres fata de luna anterioara din punct de vedere al numarului de posturi cu 6.62% pana la 1.279.351 posturi. Imbucurator este faptul ca numarul conturilor active este in crestere, in luna februarie inregistrandu-se un numar de 16,405 conturi.

Numarul de conturi de twitter a crescut in februarie cu aproape 2000, Zelist Monitor inregistrand un numar de 50.712 conturi.

*Scaderea se poate datora numarului mai mic de zile pe care l-a avut luna februarie comparativ cu luna ianuarie.

Cum vorba multa e paguba in timpul atat de pretios al fiecaruia, iata care sunt topurile pentru luna februarie:

Top stiri virale

1) Stirile PROTV Strut Modest sau Randunel Pisica. Topul celor mai amuzante nume romanesti

DailyCotcodac a realizat un top al celor mai ilare nume utilizate de concetatenii nostri. Cum vi se pare Struţ Modest sau Rândunel Pisică?

2) Capital: Facturile ascunse ale dependentei de birou

Stii cate lucruri din viata copilului tau sau chiar din viata personala pierzi daca lucrezi prea mult?

3) Stirile PROTV: Moment sinistru la ‘America’s got talent’. Magie macabra. VIDEO

4) Money.ro: Unde se duce un director de la stat atunci cand e eliberat din functie

Vrei sa afli pe ce functii sunt “reciclati” fostii directori generali ai companiilor din sectorul energetic detinute de stat ? Afla din materialul realizat de Money.ro

5) Ziarul Financiar: De cati functionari publici este nevoie ca sa fie trimisa o hartie? De patru: unul o intocmeste, unul o verifica, unul o avizeaza si unul o semneaza

Cu totii stim cat de incurcata e birocratia din Romania. Articolul din ZF nu face altceva decat sa ne prezinte traseul pe care il are de urmat orice adresa emisa de Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

6) Romania Libera: Operatiunea “SMS din Emirate”: Cum am prins in capcana 118 parlamentari

O parte din parlamentarii romani dovedesc inca o data ca interesul personal primeaza.

7) SONDAJ: Sunteti de acord cu interzicerea totala a fumatului in spatii publice?
Un proiect de lege initiat de deputata PSD Manuela Mitrea ar urma sa interzica fumatul in spatii publice inchise iar Realitatea.net va invita la o dezbatere pe acest subiect.

8) VIDEO Maicute de la Manastirea Petru Voda ii canta parintelui Justin Parvu Sfinta tinerete legionara. Protest oficial al Centrului pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului

9) Sexul oral, mai periculos ca fumatul. Tot mai multi fac cancer in gat

10) Stirile PROTV: Marea defrisare. Cine se afla in spatele dezastrului din paduri. Partea 1

Top videoclipuri

YouTube – RObotzi.S01.Ep5.Intrus aparitii: 205

MO si FOCA (fabricat original cu aluminiu) au creat o adevarata isterie in online-ul romanesc, episodul Intrus fiind preluat de 205 ori in decursul lunii februarie.

YouTube – RObotzi.S01.Ep4.Bilos aparitii: 190

Michael Jackson – Hold My Hand Duet With Akon ft. Akon aparitii: 178

Katy Perry – Firework aparitii: 177

YouTube – RObotzi.S01.Ep2.Defect aparitii: 145

YouTube – RObotzi.S01.E3.Prieten aparitii: 129

Duck Sauce – Barbra Streisand (Official Video) aparitii: 111

YouTube – Volkswagen Commercial: The Force aparitii: 97

YouTube – RObotzi.S01.Ep.1.Vin aparitii: 79

Dr. Dre – I Need A Doctor (Explicit) ft. Eminem, Skylar Grey aparitii: 74

Iata ca renumele dobandit de Creative Monkeyz in urma realizarii serialului Robotzi este pe deplin meritat. Primele 5 episoade din Robotzi ocupa fiecare cate un loc in topul celor mai virale videoclipuri din blogosfera romaneasca in luna februarie.

Top Hashtags

Fanii lui Justin Bieber din Romania sunt din ce in ce mai activi pe Twitter reusind in luna februarie sa duca hashtag-ul #twitition in top 5.

In timp ce primele doua pozitii raman neschimbate, #sport si #stiri fac schimb de locuri iar #cluj paraseste top 5.

Castiga un IPAD2 oferit de Danone

Stiri 18 Comments »

Danone organizeaza in perioada 4 martie – 31 martie un concurs pentru bloggeri in cadrul campaniei Cremosso Tu alegi! iar premiul cel mare este un IPAD2 de 32GB personalizat.

Detaliile concursului le gasiti in flyerul de mai jos sau pe site-ul campaniei www.cremosso.ro

Flyer via Manafu

America de Nord – cea mai importanta piata pentru jocurile dedicate smartphone-urilor

Stiri Comments Off on America de Nord – cea mai importanta piata pentru jocurile dedicate smartphone-urilor

Un studiu realizat de Flurry, platforma de analiza si monetizare pentru smartphone-uri cu sisteme iOS, Android, Blackberry si J2ME, releva faptul ca utilizatorii din America de Nord sunt mai numerosi decat cei din orice alta regiune a globului.

De asemenea, se poate observa o schimbare a trend-ului. Daca in cazul utilizatorilor de console si PC majoritari sunt barbatii, in cazul jocurilor pentru telefoane mobile femeile detin majoritatea.

Varsta medie este mai scazuta in cazul utilizatorilor de jocuri pentru telefoane mobile decat in cazul utilizatorilor de console si PC iar veniturile salariale sunt cu aproximativ 50% mai mari decat ale unui american de rand.

Tinand cont de faptul ca Flurry Analytics detecteaza zilnic peste 750.000 de noi telefoane mobile oare cat va mai dura pana cand vom renunta la jocurile pentru console si computere si vom trece complet la jocuri pentru smartphone-uri?

Studiul complet il puteti gasi aici.