Cum a fost la Webstock 2011

social media 1 Comment »

Pe 23 septembrie a avut loc unul dintre cele mai asteptate evenimente din social media romaneasca: Webstock 2011.

Programul evenimentului a cuprins trei sesiuni de discursuri: New Trends in Social Media si Tehnologie, Inspired to inspire, Social Media Professionals si o gala dedicata decernarii premiilor Webstock.

Discursul despre ambitie si despre puterea de lupta pentru obiectivele propuse al cvadruplului laureat cu aur la Jocurile Olimpice de vara, Ivan Patzaichin, a reprezentat un moment inaltator pentru toti cei prezenti, fiind ovationat minute bune de catre cei din sala.

Echipa Zelist a participat la Webstock alaturi de 4 dintre cei 5 bloggeri oficiali Zelist. Va invitam sa cititi detalii despre eveniment pe blogurile lor.

Blogatu a mentionat  intr-o maniera subiectiva partile pozitive si negative ale evenimentului. Puteti citi articolul sau aici.

Alexandra a scris despre oamenii pe care i-a cunoscut in cadrul evenimentului, precum si despre ce a invatat din discursurile invitatilor.

Haotik a fost prezent la Webstock in calitate de blogger oficial Zelist, dar si in calitate de speaker. Ce a scris despre eveniment si despre cum s-a simtit in calitate de vorbitor puteti citi aici.

In calitate de Event Ambassador, Sabina Cornovac, a facut live blogging. Puteti citi aici postul ei in care detaliaza desfasurarea evenimentului.

Pe site-ul Webstock sunt disponibile inregistrarile celor 4 sesiuni si a Galei de Premiere.

Update: Tabele de contingenta in Zelist Monitor

Zelist Monitor Comments Off on Update: Tabele de contingenta in Zelist Monitor

Noi credem in dictonul “Information is beautiful” iar pentru cei care cred in acest lucru si sunt interesati de cat mai multe insight-uri despre brandurile/expresiile monitorizate in social media, am introdus in aceasta toamna in analiza generata de Zelist Monitor tabele de contingenta pentru principalele variabile masurate, tabele denumite si crosstab-uri.

Principalul scop pentru care am ales sa includem in analizele ZeList Monitor si aceste tabele de contingenta este acela de a va oferi posibilitatea de a observa care este distrubutia de frecvente a unei variabile in cadrul altei variabile (in cadrul categoriilor celei de–a doua variabile, mai exact). In plan secundar, daca se doreste testarea relatiei de asociere dintre cele doua variabile, acest lucru se poate realiza preluand datele oferite de Zelist Monitor si prelucrandu-le cu un program special de statistica.

In fiecare astfel de tabel, dispunerea variabilelor este urmatoarea: valorile unei variabile sunt mentionate pe randuri, iar valorile celeilalte variabile sunt mentionate pe coloane. Acestea reprezinta frecventele absolute. La final sunt calculate sumele acestora, atat pe randuri, cat si pe coloane, denumite si totaluri marginale/frecvente marginale.  Pentru ca in multe din cazuri, folosirea tabelelor de contingenta cu frecevente absolute nu este suficienta pentru a evidentia legaturile dintre variabile, va oferim si frecventele relative, adica proportiile fiecarei categorii ale variabilei din totalul de pe randuri si de pe coloane.

Variabilele pe care Zelist Monitor le masoara sunt:

1. Variabila “sex”, variabila nominala, masoara aparteneta de gen pentru emitentii care in perioada de analiza au mentionat expresia monitorizata. Referindu-ne la tipul de sursa (canal social media monitorizat), variabila “sex” se masoara doar in cazul blogurilor si al conturilor de Twitter.

2. Variabila “varsta”, variabila de tip ordinal masoara varsta emitentilor care in perioada de analiza au mentionat expresia monitorizata. Ca si in cazul variabilei “sex”, variabila “varsta” se masoara doar in cazul blogurilor si al conturilor de Twitter.

3. Variabila “regiune”, variabila de tip nominal, reprezinta regiunea din care emitentul face parte. Spre deosebire de variabilele prezentate mai sus, in cazul variabilei “regiune” datele sunt prelevate de la urmatoarele categorii de surse (canale): bloguri, conturi de Twitter, dar si presa online.

4. Variabila “sentiment”, variabila de tip ordinal reprezenta gradul de favorabilitate fata de expresia monitorizata in cadrul articolului/postului/ tweet-ului etc. Aceasta variabila este masurata pe o sclala de tip Likert cu 5 trepte: “foarte nefavorabil”, “nefavorabil”, “nici nefavorabil, nici favorabil”, “favorabil”, “foarte favorabil”.

5. Variabila “subiect”, variabila categoriala exprimata prin valori de tip string, arata care este principalul subiect/context in care este prezentata expersia monitorizata.

In mod practic, cu aceste tabele de contingenta putem vedea daca, de exemplu, pentru expresia monitorizata, femeile o mentioneaza mai degraba in context pozitiv (foarte favorabil si favorabil) iar barbatii in mod negativ (foarte nefavorabil si nefavorabil). Desigur, sunt cazuri in care nu exista diferente intre grupuri (femei – barbati), ceea ce poate reprezenta ca ambele categorii prezinta expresia monitorizata in context fie neutru, fie pozitiv, fie negativ.

Referindu-ne la tabelul de contingent dintre variabila “varsta” si variabila “sentiment”, in unele cazuri se poate observa ca tinerii cu varsta pana in 24 de ani prezinta expresia monitorizata in cadru pozitiv, iar adultii cu varsta peste 40 de ani vorbesc despre brand (expresia monitorizata) in mod negativ.

Din tabelul de contingenta ce cuprinde variabilele “regiune” si “sentiment” se poate observa daca emitentii dintr-o anumita regiune prezinta expresia monitorizata in mod pozitiv, in vreme ce emitentii din alta regiune o prezinta in mod negative sau neutru.

In cazurile in care folosim variabila “sentiment” cu 5 categorii, iar perioada de monitorizare este relativ scurta, asta va conduce la existenta unui numar mare de frecvente relative egale cu 0 si in multe cazuri, va insemna totaluri pe coloane egale cu 0, ceea ce va reprezenta frecvente asteptate egale cu 0. Frecventele asteptate sunt frecvente pur teoretice care se asteapta sa se obtina in situatia in care nu ar exista nici o asociere intre cele doua variabile. Se calculeaza prin raportarea produsului dintre totalul pe coloana  si totalul pe rand la numarul total de inregistrari.  Pentru a evita situatiile care favorizeaza aparitia frecventelor astepatate egala cu 0, se recomanda tranformarea variabilei “sentiment” cu 5 categorii in aceeasi variabila, insa cu doar 3 categorii (negativ, neutru, pozitiv). Practic, categoria negativ cumuleaza aparitiile foarte nefavorabile si pe cele nefavorabile, categoria pozitiv cumuleaza aparitiile favorabile si pe cele foarte favorabile, iar categoria neutru reda intocmai aparitiile din categoria “nici nefavorabil, nici favorabil”.

In cele ce urmeaza va prezentam un exemplu practic, un case-study pentru un important furnizaor de servicii B2C din Romania, perioada de monitorizare fiind cuprinsa intre 1 aprilie si 15 septembrie 2011.

Din tabelele de mai sus rezulta ca, dintre emitentii de gen feminin 80.8% au mentionat brandul monitorizat in context neutru. In cazul emitentilor de sex masculin, 88.3% au mentionat brandul furnizorului in mod neutru. Putem concluziona ca, la nivel general,  atat barbatii cat si femeile au scris mai degraba pe un ton neutru la adresa brandului furnizorului decat pe unul positiv sau unul negativ.

Privind lucrurile din perspectiva gradului de favorabilitate fata de brand (“sentiment”) se observa ca dintre cei care au scris neutru despre brandul furnizorului, cei mai multi (71,9%) sunt barbati. Asadar, referindu-ne strict la cei care au folosit un ton neutru fata de furnizor, mai degraba barbatii au scris neutru decat au scris femeile.

Aceeasi situatie o intalnim si in cazul celor care au facut referiri negative la adresa furnizorului. Dintre toti cei care au scris mentionari negative fata de furnizor, cei mai multi (86,4%) sunt barbati. Asadar, mai degraba barbatii au scris negativ despre furnizor decat au facut-o femeile.

In mod evident, dintre emitentii care au scris mentiuni pozitive la adresa furnizorului, cei mai multi au fost de gen feminin (63,9%). Asadar se observa ca mai degraba femeile au scris pozitiv decat au scris barbatii.

Pentru a testa in mod statistic relatia dintre cele doua variabile, se poate aplica pe baza dateleor furnizate de Zelist Monitor si cu ajutorul programelor de statistica testul non-parametric  Chi-patrat al asocierii.  Deoarece datele furnizate de Zelist Monitor nu sunt prezentate sub forma unor inregistrari individuale pentru fiecare caz,  este recomandata realizarea corespondentei dintre cele doua variabile si frecventele inregistrate cu ajutorul unei proceduri de ponderare cu frecventele. In cazul de fata, din datele furnizate de Zelist Monitor pentru furnizorul in discutie, se confirma o relatie de asociere intre variabila “sex” si  variabila “sentiment”, aratand ca dintre emitentii care au facut mentionari despre furnizor in perioada de monitorizare, barbatii au tins sa se raporteze la furnizor in mod negativ sau neutru iar femeile mai degraba in mod pozitiv (χ2=48.35, df=2, p<0,005).

Pentru cazurile (cat mai rare, speram noi 🙂 ) in care frecventele asteptate sunt foarte mici (mai mici decat 5 de exemplu) sau numarul total de inregistrari este mai mic decat 20, atunci nu mai este justificat folosirea testului Chi-patrat, ci in aceste cazuri se aplica testul exact Fisher (aparent ca o ironie poate, 🙂 avand in vedere ca intre Karl Pearson, statistician celebru pentru coeficientul de corelatie, dar si pentru dezvoltarea testul Chi-patrat si Ronald Fisher – inventatorul analizei de varianta si al testului care ii porta numele a existat o disputa indelungata. Se spune ca Pearson a murit de inima rea atunci cand a aflat ca dupa retragerea sa de la catedra de eugenie de la University College din Londra, cel care a fost numit pentru a-i lua locul a fost tocmai Fisher :))

Hai la How to Web 2011 – Conferinta de tehnologie si afaceri web

Stiri 2 Comments »

In acest an, How to Web (http://how-to-web.net), cea mai importanta conferinta de tehnologie si afaceri web din Europa de Est, se va desfasura la Bucuresti, pe 9 si 10 noiembrie, la CRYSTAL PALACE BALLROOMS.

Conferinta How to Web de anul trecut 2010 desi a fost foarte apreciata, editia de anul acesta se anunta a fi cu mult peste cea de anul trecut.

Ce se discuta?

Programul acestei editii este plin de subiecte atractive si vorbitori deosebiti, fiind impartit in douasectiuni care se desfasoara concomitent: in sala The Talks vor avea loc discutii mai generale iar in salaThe Works vor avea loc workshop-uri si studii de caz.

Discutiile din fiecare zi vor fi deschise cu cateva keynote-uri despre inovatie si schimbarea web-ului, tinute de catre inovatori globali si experti europeni precum Mark Randall (Chief Strategist, AdobeSystems), Pablos Holman (un inventator de exceptie implicat in think-tank-uri care rezolva probleme globale prin tehnologie), Carlos Espinal (Partner, Seedcamp) si altii.

Vei putea urmari diferite analize de business alaturi de fondatorii unor start-up-uri europene de topprecum: Alastair Mitchel de la Huddle, Miki Devic de la httpool sau Eric Wahlforss de la SoundCloud.

De asemenea, vor fi analizate de catre antreprenori din Europa de Est ca Alexandru Costin de la Adobe/Business Catalyst si Jeffrey Treichel de la Kolektiva, unele din cele mai fierbinti tendinte ale industriei web-ului – industria evaluata la 12 miliarde de dolari a SaaS sau nebunia platformelor de tip daily deal.

Esti interesat de dezvoltarea produsului, dezvoltarea afacerilor sau evaluarea afacerilor?

In sala TheWorks vei putea dezbate aceste subiecte in compania unor experti europeni precum Philipp Kandal (co-fondator si CTO al Skobbler, una din companiile de top din Europa, dezvoltatoare de aplicatii pentrumobile) sau Mihai Corlan (Developer Evangelist la Adobe).

De asemenea, in acest an vor avea loc discursuri, panel-uri si workshop-uri despre domeniul socialsi domeniul mobil, in compania unor antreprenori de top precum Branko Milutinovic (fondatorul Nordeus, producatorul celui mai popular joc sportiv social din lume), George Lemnaru (fondatorul eRepublik, numit cel mai bun startup european in 2007 la LeWeb), Max Niederhofer (fondator al Qwerly.com si unul din investitorii Last.fm), Felix Petersen (fondator al Amen si al Plazes, primul serviciu bazat pe locatie, lansat in 2006 si apoi achizitionat de Nokia), Michael Breidenbruecker (fondator RjDj) si multi altii.

Esti antreprenor web?

Nu trebuie sa ratezi acest eveniment. Vor fi prezenti reprezentanti ai celor mai importante acceleratoare de afaceri web din Europa, investitori si consultanti cu o imensa experienta de afaceri.

De asemenea, fii cu ochii pe competitia Startup Challenge pentru ca vei avea ocazia sa iti prezinti proiectul in fata intregii audiente How to Web.

Iar la sfarsitul fiecarei zile pline de discutii si analize, nimic nu este mai potrivit decat o petrecere care te va face sa-ti amintesti de ce e atat de fierbinte scena tech europeana.

Fii sigur ca vei putea participa la un eveniment de business extraordinar. Achizitioneaza-ti biletul acum!

Zelist Monitor: de la aparitii la impresii, de la impresii la unicii duplicati si apoi la unici neduplicati

Uncategorized Comments Off on Zelist Monitor: de la aparitii la impresii, de la impresii la unicii duplicati si apoi la unici neduplicati

In linii mari povestea e simpla: ideal pentru un brand ar trebui sa masuram cat mai mult impactul asupra mintii consumatorului. Din pacate consumatorii nu prea vor sa umble cu casti cu electrozi pe cap.

Si atunci o luam prin diferite aproximari. Care chiar daca nu sunt extrem de precise, ofera suficiente date despre pentru a face inferente.

Provocarea in social media este si mai mare tinand cont de numarul de surse (Zelist Monitor monitorizeaza peste 125.000 surse la momentul actual), de varietatea lor (bloguri mici si mari, site-uri de presa, forumuri, grupuri si pagini de Facebook, Twitter) si mai ales de faptul ca multe nu isi fac publice datele de audienta.

Cu toate acestea noi am luat decizia la inceputul anului sa riscam. Sa trecem dincolo de numarul de aparitii si de surse, la impresii (practic afisari). Ne-am creat o serie de algoritmi destepti care infereaza pe baza unor date publice numarul probabil de impresii. Hint: ne ajuta si preluarile din sursele secundare pentru a face aceste clasificari (RT-uri, like-uri/share-uri pe Facebook, trackbackuri). Si pe baza unor calibrari continue putem spune ca ajungem la o marja de eroare de cel mult +/- 15%. Tot pe baza acestor algoritmi putem sa oferim si aproximari cu privire la numarul de vizitatori unici.

Pana acum o luna am oferam date despre vizitatorii unici duplicati intre surse, adica suma vizitatorilor unici de pe fiecare sursa. De la sfarsitul lui august, in Campaign Monitor am implementat o serie de algoritmi (analizand duplicarile intre followerii de pe twitter si corelatiile intre unicii pe zi/saptamana/luna la cele peste 3000 de bloguri care au date publice – multumim trafic.ro si T5.ro) care deduplica acesti utilizatori unici (cu alte cuvinte, care masoara ochi si minti reale :)).

Suntem convinsi ca aceasta noua functionalitate va fi utila pentru evaluarea componentei cantitative a campaniilor de social media in .ro.

 

Update Zelist Monitor – Comparator expresii & viewership

Zelist Monitor Comments Off on Update Zelist Monitor – Comparator expresii & viewership

Numarul aparitiilor unei expresii monitorizate nu este intotdeauna cel mai bun indice de masurare a performantelor unui brand in Social Media, 100, 1000 sau 10.000 de aparitii pot fi realizate foarte simplu pe Twitter sau pe Facebook.

Pentru acest motiv, va oferim incepand de astazi, 20.09.2011, posibilitatea de a compara doua expresii si punct de vedere al viewership-ului estimat al acestora.

Zelist Monitor se muta in casa noua

Zelist Monitor Comments Off on Zelist Monitor se muta in casa noua

Maine, 20 septembrie 2011, incepand cu ora 11 Zelist Monitor isi va upgrada motoarele.

Din dorinta de a aduce un plus de rapiditate platformei Zelist am decis ca a venit vremea pentru un server mai puternic, care sa creasca viteza de procesare a datelor.

Pentru a realiza aceasta mutare, maine, timp de cateva ore (perioada notificata in platforma de monitorizare), nu veti putea: introduce expresii noi, seta sentimentul/relevanta, subiectul sau note articolelor, adauga analize, utiliza formularul de contact din interiorul platformei etc.

Sistemul va fi setat in modul read-only, adica veti putea primi sumarul zilnic sau veti putea vedea ultimele aparitii ale expresiei monitorizate in platforma.

Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

O zi buna in continuare,

Echipa Zelist

Vrei sa fii bloggerul oficial Zelist?

Stiri 44 Comments »

Vrei sa participi la diferite evenimente legate de social media? Iti oferim pozitia de blogger oficial Zelist!

Cautam cinci bloggeri pe care sa ii trimitem la evenimentele la care suntem parteneri media, in calitate de blogger Zelist!

Ce inseamna acest lucru?

1) Vei avea acces la unele dintre cele mai interesante evenimente din social media din Romania. Articolul tau despre eveniment va fi postat pe blogul Zelist cu link catre blogul tau.

2) Vei primi un badge special pentru a-l adauga pe blogul tau, badge care atesta calitatea de blogger oficial Zelist.

3) Vei fi adaugat in blogroll-ul Zelist.

Primul eveniment la care vei participa este Webstock!

La celelalte evenimente la care suntem parteneri, bloggerii oficiali vor merge ori in grup, ori aleator, in functie de numarul invitatiilor si a unui calendar pe care il vom stabili impreuna.

Ce trebuie sa faci pentru a deveni blogger oficial Zelist?

1) Scrie un articol in care sa explici de ce crezi ca ar trebui sa te alegem si precizeaza 5 exemple ale celor mai reusite articole scrise de tine.

2) Link-ul articolului il vei lasa intr-un comentariu la acest anunt.

Perioada de desfasurare: 16.09.2011-21.09.2011 – ora 16.00

Bloggerii oficiali Zelist vor fi anuntati in data de 22.09.2011 – ora 12.

Mult noroc!

 

Update

Inscrierile s-au incheiat. Va multumim tuturor pentru participare. Maine, la ora 12, vom afla cine sunt bloggeri oficiali Zelist!

 

Update 2

Suntem bucurosi sa va anuntam castigatorii concursului. Multumim tuturor celor care au dat curs invitatiei noastre si au aplicat pentru pozitia de blogger oficial Zelist 🙂

Iata care sunt norocosii care vor merge la cele mai importante evenimente din social media in calitate de blogger oficial Zelist:

1.Blogatu  http://blogatu.ro/2011/09/vreau-sa-fiu-blogger-oficial-zelist.html

2.Haotik http://haotik.ro/2011/09/20/blogger-oficial-zelist.htm

3.Lexis http://www.alte-povesti.com/blogger-oficial-incoming

4.Mihai http://outinmures.ro/blogger-oficial-zelist/

5.Sabina Cornovac http://www.sabina-cornovac.ro/index.php/bloggeri-oficiali-pentru-zelist/

 

Cosmin, ne place cum scrii si credem ca te asteapta un viitor frumos in blogging si in social media. Pentru a te incuraja, noi iti oferim cadou o invitatie la Webstock. Te rog sa ne confirmi partipicarea la eveniment la email-ul office@tree.ro.

Virtualkid, iti multumim pentru participare si iti dorim succes cu blogul tau.

Top Like-uri profil personal via LG Likeline

social media 1 Comment »

LG Olanda a lansat pe pagina de Facebook o aplicatie care va arata cate like-uri au inregistrat postarile si pozele tale, care sunt cele mai Like-uite poze, cine sunt prietenii care au dat cele mai multe Like-uri si care sunt categoriile de pagini la care ai dat Like.

Pentru a putea accesa aplicatia, trebuie sa dai Like paginii LG Nederlanden si sa permiti accesul aplicatiei la datele tale personale.

In cateva minute, dupa ce ai aprobat aplicatia, va fi generat un top asemanator cu cel de mai jos.

Va invitam sa testati aplicatia si sa raspundeti la urmatoarea intrebare: Ce poza de pe profilul tau a generat cele mai multe  interactiuni (Like-uri)?

Oglinda oglinjoara, catavencii sunt cei mai cu umor din tara

social media Comments Off on Oglinda oglinjoara, catavencii sunt cei mai cu umor din tara

Am revenit cu o analiza detaliata asupra publicatiilor online ce fac deliciul umoristic al cititorilor romani.

In luna august catavencii.ro au avut indeajuns de mult umor incat sa fie pe placul cititorilor mai mult decat timesnewroman.ro, trombon.ro, dailycotcodac.ro si kamikazeonline.ro. Dintre toti cei mentionati, catavencii au muncit cu mai mult spor, scriind 285 de articole in luna august, si cu mai mult umor daca luam in considerare totalul de puncte pe care l-au inregistrat (150 774).

Pe locul 2 in topul publicatiilor cu cel mai mult umor se afla timesnewroman.ro. Acestia au scris in luna august mai putine articole (84) decat trombon.ro (217), dailycotcodac.ro (136) si kamikazeonline.ro (193). Cu toate acestea, cititorii au considerat ca articolele lor sunt mai interesante decat cele scrise de colegii lor de breasla, reprezentativ fiind numarul de puncte(150 774) pe care l-au inregistrat ca urmare a mediatizarii articolelor prin intermediul diferitelor canale social media.

 

In luna august articolele catavencilor au avut cele mai multe like-uri, share-uri, comentarii, trackback-uri, cele mai multe postari pe bloguri si cei mai multi followeri. Altfel spus, au fost cei mai iubiti in social media.

 

Se pare ca si pe Facebook catavencii au fost cei mai indragiti de catre cititori.

 

Pe bloguri trombon.ro si timesnewroman.ro au fost la fel de mediatizati ca si catavencii.ro.

 

Pe Twitter, lucrurile s-au schimbat un pic. Se pare ca utilizatorii de Twitter au fost mai interesati de articolele celor de la trombon.ro.

 

In luna august articolul semnat catavencii.ro, care a avut cea mai mare mediatizare, a fost cel in care se anunta ca “Primii 6.000.000 de cititori primesc gratuit un hectar de teren in Snagov”. Oamenii au parut destul de interesati de “oferta” intrucat articolul a fost share-uit de 105 ori pe Facebook si a inregistrat 242 like-uri, 53 de comenturi, 1 trackback si 366 de followeri agregati. Articolul a inregistrat un punctaj de 9 179.

 

Cel mai citit articol al publictiei timesnewroman.ro a fost legat de faptul ca “Borcea s-a dus la Muntele Athos, unde a devenit calugarul Cocalarie”. Articolul a inregistrat 74 de share-uri, 273 like-uri, 48 de comenturi, 1 trackback si 470 de followeri agregati. Articolul a inregistrat un scor de 6 902 puncte.

 

In luna august, cititorii trombon.ro au favorizat articolul “Redactor Trombon.ro rapus de ursul onanist din Poiana Brasov”. Acesta a fost share-uit de 35 de ori pe Facebook, a primit 15 like-uri si 6 comentarii, 2 trackback-uri si a avut 1 814 followeri agregati. Articolul a avut un scor de 2 880 de puncte.

 

Cel mai iubit articol semnat dailycotcodac.ro a fost cel in care era prezentat “ghidul micului proprietar- cum sa nu inchiriezi o casa”. Ghidul a fost share-uit de 34 de ori, a primit 84 de like-uri, 8 comentarii, 4 tracback-uri si a avut 8 728 followeri agregati. Articolul a avut 3 438 puncte.

 

Articolul kamikazeonline.ro cu priza la public a fost cel legat de “lupta de eliberare a plasmelor, prin efractie”. Articolul a fost bine primit de public, intrucat cititorii l-au share-uit de 53 pe Facebook, i-au dat 87 de like-uri si 15 comentarii si 2 trackbak-uri. Articolul  a inregistrat 638 followeri agregati. Scorul articolului a fost de 4 477 de puncte.

 

Se pare ca in luna agust catavencii.ro au scris pe placul umoristic al cititorilor publicatiilor de acest gen. Acestia au muncit cu mai mult spor si umor avand in vedere ca au inregistrat cel mai mare scor de puncte (150 774) fata de timesnewroman.ro (108 949), trombon.ro (102 540), dailycotcodac.ro (78 129), kamikazeonline.ro (42 034).

Cu alte cuvinte catavencii au fost cei mai cititi si cei mai iubiti in luna august.

Oglinda oglinjoara, cine este cel mai cu umor din tara

social media Comments Off on Oglinda oglinjoara, cine este cel mai cu umor din tara

 

In luna august am realizat o analiza asupra principalelor publicatii umoristice din Romania: catavencii.ro, timesnewroman.ro, trombon.ro, dailycotcodac.ro si kamikazeonline.ro. Utilizand Zelist For Press am putut clasifica publicatiile in functie de numarul de puncte pe care l-au acumulat articolele in urma gradului de viralizare in social media.

Am ales sa nu introducem in analiza Academia Catavencu in luna august datorita schimbarii de publisher care a facut sa fie neclara adresa publicatiei.

In luna august, catavencii.ro s-au clasat pe primul lor in preferintele cititorilor. Ei au scris 285 de articole luna trecuta si au inregistrat un scor de 150 774 puncte.  Catavencii au fost cei mai cu umor in luna agust fiind pe placul cititorilor mai mult decat colegii lor de breasla.

 

 

“Primii 6.000 000 de cititori primesc gratuit un hectar de teren in Snagov”  a fost cel mai citit articol in luna august. Semnat de catavencii, articolul a inregistrat un scor de 9 179 puncte si s-a clasat in fruntea celor mai citite articole din luna trecuta.