Politica ramane principalul subiect dezbatut in presa online si in luna iulie

social media 1 Comment »

In luna iulie, activitatea din blogosfera a scazut cu un procent, conform .roBlogs Index. Numarul de posturi publicate a inregistrat o scadere de aproximativ 3% fata de luna iunie, ajungand de la 158 628 de posturi la 152 832 de articole publicate pe bloguri. Aceeasi tendinta de scadere se poate observa si in cazul numarul de bloguri active.

Astfel, daca in luna iunie erau 11 401 de bloguri active, in luna iulie au fost inregistrate 10 892 de bloguri cu peste o postare pe luna, in scadere cu aproximativ 4 procente. Cu toate aceastea, numarul de comentarii a crescut cu aproximativ 8% in luna iulie fata de luna precedenta.

Conform .roTwitter Index, Twittosfera a inregistrat o scadere de 1 procent in luna iulie fata de luna iunie. Numarul de posturi a scazut cu aproximativ 1%, ajungand de la 1 067 662 de posturi in luna iunie la 1 050 497 de postari in luna iulie. In ceea ce priveste numarul de conturi active de Twitter, se poate observa o crestere fata de luna iunie.

Astfel, daca in luna iunie erau inregistrate 14 431 de conturi cu minim o postare, in luna iulie numarul acestora a crescut cu aproximativ 1 procent, ajungand la 14 574 de conturi active. De asemenea, s-a inregistrat o crestere si in randul conturilor totale de Twitter.

Fata de luna iunie, in luna iulie numarul acestora a crescut 0.11%, ajungand la 57 560 de conturi.

Top stiri virale

1) Judecata de om prost: intre elitele mincinoase si mahalaua cinstita

Conflictele dintre taberele politice au condus la redactarea unui articol in care este prezentata in mod ironic situatia politica actuala.

2) Iata cum vor arata subiectele de la bac in 2013

In articol sunt ironizate rezultatele inregistrate de elevii care au dat examenul de bacalaureat in acest an, fiind mentionate exemple de subiecte care se vor da in cadrul examenului de anul viitor.

3) Scrisoare deschisa Doamnei Ecaterina Andronescu

Scrisoarea destinata Ministrului Educatiei si Cercetarii, Ecaterina Andronescu, a fost redactata de Andrei Plesu si prezinta cateva dintre neregulile care au loc in sistemul politic in momentul actual.

4) Caraghioslic, bizdic, balamuc

Andrei Plesu se declara nemultumit de actiunile Guvernul Romaniei si de impactul acestora asupra situatiei cetatenilor romani. Scriitorul solicita un minim de normalitate, astfel incat sa isi poata desfasura atat proiectele profesionale cat si cele personale.

5) Votez DA, ca sa aiba cu ce se sterge Basescu

Cristian Tudor Popescu dezbate situatia referendumului care va decide daca presedintele suspendat Traian Basescu va fi demis din functie sau nu.

6) Bacalaureat 2012. Raspunsul genial al unui elev din Dambovita la intrebarea “cum v-ati pregatit?

La intrebarea reporterului ProTV “Cum v-ati pregatit pentru examenul de Bacalaureat” un elev din Dambovita a oferit urmatorul raspuns “Mi-am facut freza, m-am aranjat, m-am pregatit sa fiu sexy”. Atat acesta cat si restul colegilor din Grupul Scolar Agricol Tartasesti nu au promovat bacalaureatul.

7) Tara mea ca o manea

Vintila Mihailescu a scris un articol in care dezbate situatia politica actuala, realizand o corelatie intre actiunile politice si manelele.

8) NASA trage un semnal de alarma: prostia din Romania a inceput sa fie vizibila din spatiu

Miscarile politice realizate in utlimele luni au condus catre redactarea unui articol in care este ironizata inteligenta romanilor, publicatia Times New Roman sustinand ca “prostia din Romania a inceput sa fie vizibila din spatiu”.

9) Ponta cere ca romanii care nu se prezinta la referendum sa-si piarda cetatenia

In cadrul articolului este satirizata situatia referendumului care va decide daca Traian Basescu va ramane sau nu presedintele Romaniei. Times New Roman sustine ca persoanele care nu se vor prezenta la vot sunt amenintate de premier cu pierderea cetateniei romane.

10) Romania a ocupat primul loc in Europa la Olimpiada Internationala de Matematica si locul 10 in lume. Vezi cine sunt medaliatii romani de la olimpiada

Romania a ocupat primul lor din Uniunea Europeana si locul 10 din 100 de tari la Olimpiada Internationala de Matematica, care a avut loc anul acesta. Omer Cerrahoglu (Colegiul NationalGheorghe Sincai din Baia Mare) si Radu Bumbacea (Colegiul National Tudor Vianu Bucuresti) au obtinut medalie de aur.

Top videoclipuri

1) Cabron feat. Pacha Man Jazzy Jo – Arata-le la toti [Official track HQ] – aparitii: 90

2) DC SHOES: KEN BLOCK’S GYMKHANA FIVE: ULTIMATE URBAN PLAYGROUND; SAN FRANCISCO – aparitii: 67

3) ROA : D-AIA ( Official Video ) – aparitii: 65

4) Alb Negru feat. Ralflo Rares – Mi-e sete de tine (Official Single) – aparitii: 64

5) Vlad Dobrescu – Oameni ca Mine – aparitii: 54

6) Alexandra Stan – Lemonade (OFFICIAL MUSIC VIDEO) – aparitii: 52

7) Hi-Q – Soare (Official Video) – aparitii: 51

8) Allexinno Starchild – Tot TU – aparitii: 49

9) Thuggizzle-Get Cha Hustle Up Official Music Video – aparitii: 48

10) B.U.G. Mafia – Profesionistii (Video ID pentru B’Estfest Summer Camp 2012) – aparitii: 44

Top hashtags

In luna iulie hashtag-ul #peblog isi pastreaza prima pozitie din punct de vedere al numarului de mentionari. Pe pozitia a doua se situeaza hashtag-ul #romania.

Esti pasionat de ciclism montan? Participa la Campina Open Mountain Bike!

social Comments Off on Esti pasionat de ciclism montan? Participa la Campina Open Mountain Bike!

Daca esti pasionat de ciclism montan, te invitam sa participi in data de 8 septembrie 2012 la prima editie a competitiei sportive Campina Open Mountain Bike!

Competitia se adreseaza ciclistilor profesionisti dar si amatori si, de asemenea, familiilor (parinti si copii cu varste pornind de la 12 ani), intrecerile desfasurandu-se pe 6 categorii de varsta si niveluri de performanta si pe trasee corespunzatoare fiecareia dintre acestea.

Categoriile de intrecere sunt urmatoarele:

  • Family – 10 km,
  • Copii (12 – 14 ani) – 5 km,
  • Juniori Amatori (15 – 17 ani) – 16-18 km,
  • Juniori Avansati (15 – 17 ani) – 16-18 km,
  • Adulti Amatori – 16-18 km,
  • Adulti Avansati – 35-40 km.

Locatia evenimentului se afla in Campina, in zona platoului Muscel (Start-Sosire), spre localitatea Cornu, iar traseele cuprind, in functie de categoria de intrecere, atat off-road cat si sosea asfaltata.

Taxa de inscriere pentru categoriile Adulti Avansati/Amatori este de 50 lei pentru cei care achita pana la data de 31 august si 70 lei dupa aceasta data. Pentru categoriile Copii, Family si Juniori, taxa este de 10 lei de persoana.

Este de apreciat faptul ca aceasta “competitie are, de asemenea, o componenta caritabila, sumele rezultate din taxele de participare urmand  a fi utilizate pentru proiecte in beneficiul copiilor cu autism.”, conform Adelaide Katerine Tarpan, Director de Dezvoltare al Fundatiei Romanian Angel Appeal, organizatorul evenimentului alaturi de Asociatia E.A.S.C. Caraiman Campina si este sprijinit de Himalaya Adventure, Carrefour Romania, Isostar, Sponser, Ciuc Radler.

Parteneri: Federatia Romana de Ciclism, Primaria Municipiului Campina, Primaria Comunei Cornu si Primaria Comunei Sotrile.

Detalii privind traseele, regulamentul de participare si formularele de inscriere gasiti pe http://campina-mtb.ro.

Inscrie-ti proiectul la Webstock Awards 2012!

Stiri 1 Comment »

Anul acesta, cea mai mare conferinta despre social media din Romania, revine cu cea de-a cincea editie in data de 28 septembrie 2012.

Evenimentul va incepe cu doua conferinte succesive, ce isi propun sa aduca un mix al celor mai eficiente instrumente, strategii de promovare si oportunitati din social media. A doua parte a conferintei va include trei micro-evenimente derulate in paralel, ce vor aborda subiecte majore din online despre retelele sociale, blogging si viitorul tehnologiei, micro-evenimente de neratat pentru orice blogger.

Conferintele vor fi urmate de ceremonia de decernare a premiilor – Gala Webstock Awards (competitia celor mai noi si mai creative proiecte de social media lansate in ultimul an pe piata locala), ce isi va anunta castigatorii si de petrecerea Webstock, care va incheia ziua.

Daca doriti sa va inscrieti, in mod gratuit, proiectul in competitie, o puteti face in perioada 9 august – 5 septembrie la adresa http://webstock.ro/premii/ si trebuie sa se incadreze intr-una din cele 12 categorii disponibile:

  • Publishing (including Photography),
  • Utility,
  • Viral,
  • Social Networking,
  • User Generated Content,
  • Audio & Video (Online Music & Radio, Video Sharing & Online TV),
  • Blogging Campaigns,
  • Special Projects (Brands),
  • Facebook Applications,
  • Bloggers’ Projects,
  • Mobile applications si
  • Others.

Proiectele inscrise in competitie vor fi analizate de doua jurii formate din profesionisti in domeniu. Astfel, preselectia (6 septembrie – 12 septembrie) va fi facuta de un juriu format din practicieni in social media si va viza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse si verificarea fiselor de inscriere, procesul continuand cu jurizarea efectiva (13 septembrie – 21 septembrie), ce revine unui grup format din experti in marketing si persoane din agentii.

Daca nu sunteti inca hotarati sa participati, va invitam sa cititi cateva articole scrise de catre bloggerii nostri oficiali:

1) Webstock 2011 – live streaming si live blogging

2) Webstock la final

3) Webstock 2011 – Pro Bloging cu Costin Cocioaba

4) Webstock 2011 – O editie relaxata

5) Cum a fost la Webstock 2011 – pareri sincere si subiective

6) Webstock 2011 si oamenii pe care i-am cunoscut (I)

7) Webstock 2011 – pe drumul cel bun (2)

Cei interesati sa participe pot solicita o invitatie gratuita, in limita locurilor disponibile, la adresa: www.webstock.ro iar cei care nu pot ajunge la eveniment, pot urmari transmisiunea live pe Internet.

Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, va invitam sa urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).

Release 08.08.2012: Comentarii Facebook + Export date pe zile

Zelist Monitor Release Comments Off on Release 08.08.2012: Comentarii Facebook + Export date pe zile

Avem vesti bune pentru voi 🙂 Am implementat in Zelist Monitor doua functionalitati noi, cea mai importanta fiind monitorizarea comentariilor adaugate in presa online prin Facebook (prin intermediul widget-ului Comments Box), alaturi de celelalte tipuri de surse: Presa, Bloguri, Twitter, pagini si grupuri publice de Facebook, cele mai importante forumuri din Romania.

Din ce in ce mai multe publicatii utilizeaza Facebook pentru a da utilizatorilor oportunitatea de a comenta pe site-ul lor, modalitate care are avantajul ca utilizatorii isi declina identitatea reala (cea declarata pe Facebook), evitandu-se comentariile de tip postac-robot.

Numarul comentariilor pe sursele monitorizate a crescut constant in fiecare luna de la inceputul anului, inregistrandu-se o crestere majora incepand cu data de 01.06.2012. Daca in perioada 1.01.2012 – 31.05.2012 media de comentarii publicate a fost de aproximativ 800 comentarii/zi, cu un varf de aproximativ 1400 de comentarii in data de 06.02.2012, in perioada 1.06.2012 – 08.08.2012 media zilnica a ajuns la aproximativ 1450 de comentarii si un varf de peste 3000 de comentarii inregistrate in data de 30.07.2012.

Zelist Monitor analizeaza deja peste 50 de surse de presa online, de la site-uri mari (de exemplu: StirileProTV, Antena1, 9AM, Wall Street) la site-uri de nisa sau publicatii locale (de exemplu: Amelie.ro, Ecomagazin.ro, Oradesibiu.ro).

Monitorizarea comentariilor date prin Facebook are marele avantaj al asumarii. Utilizatorii care aleg sa fie identificati sunt utilizatori reali, nu roboti sau postaci, ale caror opinii conteaza, indiferent daca vorbesc despre branduri, optiuni politice sau chestiuni sociale.

Chiar daca in momentul de fata media zilnica a acestora este de aproximativ 1450 comentarii, faptul ca marketerii au acum posibilitatea de a descoperi opiniile acestor utilizatori responsabili ii poate ajuta in activitatea lor de zi cu zi si le poate da ocazia sa intre in conversatie cu acestia.

Comentariile data prin widget-ul Facebook sunt integrate in platforma alaturi de celelalte comentarii, existand posibilitatea accesarii profilului public al celor care au comentat.

Comentariile realizate prin intermediul Facebook dispun in dreptul lor de poza de profil a celui care a comentat si link catre profilul acestuia. De asemenea, in dreptul pozei de profil este trecuta urmatoarea mentionare: Postat pe Sursa de Nume Prenume utilizator.

Comentariile realizate prin intermediul formularului de comentarii disponibil pe site-ul sursa dispun in loc de poza de profil a utilizatorului, logo-ul publicatiei si lipseste numele celui care a adaugat acel comentariu.

Puteti alege sa vizualizati doar comentariile din presa utilizand meniul disponibil in cadrul Sursa aparitii. De asemenea, comentariilor le poate fi modificata relevanta pentru expresia monitorizata, le pot fi adaugate de catre operator: sentimentul (utilizand cele 5 paliere disponibile: Foarte favorabil, Favorabil, Nici favorabil, nici nefavorabil, Nefavorabil, Foarte nefavorabil), taguri/subiectul mentionarii si note.

De asemenea, am mai implementat in platforma o noua functionalitate pentru exportarea datelor (sursa, data, tip sursa, link mentionare, continut, viewership, relevanta sursa, sentiment si nota) pe zile.

Acest export poate fi realizat din pagina aferenta fiecarei expresii, sectiunea Export continut, sub-sectiunea Exporta raportul in format .xls pentru ziua:.

Nike is doing it in social media din Romania

social media 1 Comment »

Pentru ca vrem sa va tinem la curent cu ce am mai facut in ultima perioada, va prezentam pe scurt materialele pe care le-am realizat:

Topul celor mai viralizate stiri in social media din Romania

In fiecare luni realizam topul celor mai viralizate stiri in social media din Romania. Topul este realizat in colaborare cu refresh.ro si prezinta cele mai preluate stiri din domeniile politic/social, economie, tehnologie, sport, umor, tabloid/monden, bloguri.

Clasamentele sunt realizate in functie de scorul total oferit fiecarui articol, iar in cadrul determinarii acestora sunt luate in considerare numarul de share-uri, comentarii, like-uri, numarul de Twitter trackback-uri, blog trackback-uri, precum si numarul de Twitter followeri ai emitentilor.

Topurile pot fi vazute aici.

Online brand fight: Articole Sport

Saptamana trecuta am realizat o analiza a vizibilitatii brandurilor de articole sportive in social media din Romania. Aceasta este prima dintr-o serie de mini-rapoarte in care vor fi analizate brandurile reprezentative din anumite domenii, atat din perspectiva mentionarilor in articolele redactate in presa online, cat si din perspectiva mentionarilor realizate in cadrul platformelor de socializare din Romania.

Rapoartele sunt realizate in colaborare cu Digital IQads si in cadrul acestora vor fi prezentate informatii cantitative despre numarul de aparitii in mediul online al brandurilor analizate, numarul de vizualizari estimate generate de acestea, defalcarea mentionarilor pe canale de comunicare, precum si raportarea la concurenta.

In ceea ce priveste analiza vizibilitatii brandurilor de articole sportive in social media din Romania, au fost accentuate urmatoarele concluzii:

  • Nike este cel mai vizibil brand de articole sport in social media. Locul doi este ocupat de brandul Adidas, iar Puma se afla pe locul trei in cadrul clasamentului realizat;
  • Numarul de mentionari pentru Nike, Adidas si Puma sunt aproximativ egale, o diferenta mai mare se poate observa intre prima pozitie din top si cea de-a treia, Puma avand cu 33% mai putine mentionari decat Nike in mediul online;
  • Femeile au apetenta mai mare pentru brandurile Converse, Lacoste si Osiris decat pentru brandurile mainstream: Nike, Adidas, Puma.

Analiza poate fi citita integral aici.

Vorbesti rock pe limba Artmania? Participa la concurs!

Stiri 8 Comments »

Daca iti plac artele frumoase, muzica buna si iti doresti sa te intalnesti la o sesiune de meet&greet cu artistii tai favoriti, acum e sansa ta sa dovedesti cat de mult iti doresti acest lucru!

Poti castiga urmatoarele premii:

1) Premiul I: 2 invitatii full access la toate evenimentele festivalului ca sa te poti bucura impreuna cu o persoana draga tie de tot ceea ce ofera festival. In plus, veti primi doua tricouri dedicate festivalului si doua invitatii la meet&greet.

2) Premiul II: o invitatie full access + un tricou si o invitatie la meet&greet.

3) Premiul III: o invitatie full access.

Toti castigatorii vor fi promovati pe prima pagina a Zelist.ro

Tot ce trebuie sa faci este sa indeplinesti una dintre urmatoarele cerinte:

  • sa adaugi un articol pe blogul tau care sa contina o poza cu tricoul tau de rocker si sa ne spui cand l-ai imbracat ultima oara,
  • sa te filmezi cantand o melodie rock,
  • sa scrii pe blog o recenzie a unui album scos de una dintre trupele participante (va rugam sa nu plagiati :), verificam), un articol in care sa ne spui de ce ti-ai dori sa participi la festival, care este trupa ta favorita (dintre cele participante) si de ce sau ce trupe ai vrea sa vezi anul viitor la festival.

Daca ai si alte idei care ne-ar putea convinge ca tu esti cel care merita sa castige unul dintre premii, pune-le in practica.

Te poti inscrie in concurs pana la data de 05.08.2012, ora 23:59 printr-un comentariu la acest articol in care sa lasi linkul catre materialul realizat de tine + un numar de telefon (nu va fi afisat pe site).

Castigatorii vor fi anuntati in data de 06.08.2012, ora 12 si vor fi contactati de catre organizatorii ARTmania pentru a intra in posesia premiilor.

In cazul in care unul dintre participanti nu poate fi contactat, in locul lui va fi selectat un alt castigator.

Update

Multumim participantilor care au dat curs invitatiei noastre si s-au inscris in concurs. Chiar daca ne-a fost greu sa departajam, intr-un final am stabilit ordinea castigatorilor.

Locul 1: Andreea– ne-a placut foarte mult recenzia pe care ai realizat-o. Felicitari! 🙂

http://www.breathemein.net/2012/03/31/albumul-lunii-martie-poets-of-the-fall-temple-of-thought/

Locul 2:  George– acum ai ocazia sa joci Max Payne ascultand Late Goodbye live 🙂

http://veone.wordpress.com/2012/08/04/max-payne-vrea-bilet-la-poets-of-the-fall/

Locul 3: Gabriela– nu mai ai motive sa regreti faptul ca nu esti din Sibiu, pentru ca in weekend vei putea sa iti asculti trupa preferata cantand 🙂

http://gabriellajoy.wordpress.com/2012/08/03/poets-of-the-fall-vor-incinta-la-sibiu/

In scurt timp, veti fi contactati de organizatorii  ARTmania pentru a intra in posesia premiilor. Distractie placuta!

Comunicat de presa: Zelist Monitor monitorizeaza acum si comentariile din presa online

Zelist Monitor 2 Comments »

UPDATE: Incepand de astazi, 31 iulie 2012, numarul surselor ale caror comentarii sunt monitorizate a ajuns la 24 iar numarul comentariilor a ajuns la aproximativ 422.000.

Noile surse sunt: chip.ro, cotidianul.ro, b1.ro, showbiz.ro, zf.ro, monitorulsv.ro, cancan.ro, libertatea.ro, romanialibera.ro, tvrinfo.ro, rtv.net

30 iulie 2012
Bucuresti

Incepand cu data de 26 iulie, Zelist Monitor a adaugat celor peste 140 000 de surse online monitorizate si comentariile a 13 surse de presa online: capital.ro, adevarul.ro, evz.ro, ziuaveche.ro, mediafax.ro, jurnalul.ro, hotnews.ro, gandul.info, stirileprotv.ro, antena3.ro, realitatea.net, perfecte.ro, eva.ro, numarul acestora urmand sa creasca in fiecare luna.

Cate comentarii au fost monitorizate in ultima luna?

Peste 320.000 de comentarii au fost publicate in perioada 25 iunie – 24 iulie 2012 pe cele 13 surse monitorizate, depasind orice alt tip de sursa online din Romania, din punct de vedere al numarului comentariilor si al vizibilitatii acestora.

De ce sunt atat de importante comentariile?

Comentariile se numara printre indicatorii popularitatii articolelor atat in cazul presei online, cat si in cazul blogurilor, fapt pentru care demararea procesului de monitorizare a comentariilor publicatiilor online a avut la baza dorinta de a oferi cat mai multe informatii, rezultate cat mai complete privind numarul de aparitii si numarul de impresii generate de acestea clientilor Zelist Monitor.

De asemenea, comentariile permit o mai buna intelegere a atitudinilor/sentimentelor cititorilor asupra companiilor/brandurilor monitorizate, permit o discutie directa intre brand si ceilalti cititori, oferind astfel informatii suplimentare pentru toate brandurile interesate si, de ce nu, o completare a arsenalului de unelte de marketing online.

Pentru clientii si colaboratorii Zelist Monitor, testarea acestui modul se realizeaza in mod gratuit timp de trei luni de zile, urmand ca dupa aceasta perioada sa fie perceput un tarif modic. Titularii unui pachet Zelist Monitor pe baza contractuala pot solicita, de asemenea, in mod gratuit, introducerea la monitorizare a comentariilor de pe 3 surse de interes.

Ce este Zelist Monitor?

Zelist Monitor, dezvoltata si implementata de catre TreeWorks, reprezinta cea mai complexa solutie de monitorizare social media din Romania, ce urmareste peste 64.000 de bloguri, peste 55.000 de conturi de Twitter, peste 20.000 de pagini si grupuri publice de Facebook, peste 1200 de surse de presa online si a celor mai importante 51 de forumuri din Romania.

Platforma ZeList Monitor pune la dispozitia profesionistiilor din domeniul comunicarii informatii cantitative si calitative despre cum se reflecta campaniile de PR in social media din Romania, statistici descriptive si liste de aparitii, rapoarte despre concurenta, alerte in timp real cu privire la ultimele posturi/twittere – precum si o evaluare a impactului acestora in functie de vizibilitatea/credibilitatea sursei, analiza comparativa a doua sau mai multor branduri, evolutia cronologica a brandurilor inaintea si dupa desfasurarea campaniilor de promovare, masurarea impactului mesajului transmis de catre comunicator, dar si nivelului de viralizare atins.

Pentru mai multe detalii sau conturi de test, ne puteti contacta utilizand datele de contact de mai jos:
Razvan Bucur – PR & Social Media Specialist
Email: razvan@tree.ro sau support@zelist.ro
Telefon: 021.210.87.99
Web: www.tree.ro
Zelist for Bloggers
Zelist for Press (Social media dashboard)
Zelist Monitor (Social media monitoring platform)

Topul paginilor de Facebook din Romania

Stiri Comments Off on Topul paginilor de Facebook din Romania

Raportul Socialbakers din luna iunie ne arata care sunt brandurile cele mai devotate retelelor sociale din Romania si ne explica cum sa folosim formulele ratei de engagement pentru a le descoperi.

Socialbakers Analytics PRO masoara engagementul unei pagini de Facebook, utilizand doua formule: rata zilnica de engagement a unei pagini si rata medie de engagement a unui post. Algoritmul folosit de Socialbakers nu include valori precum reach-ul posturilor, ci doar interactiuni precum Like-uri, Share-uri, comentarii si numarul total de fani, pentru a putea face o comparatie intre diverse pagini de Facebook.

Conform infograficului de mai jos, Extreme Silver Bijuterii este brandul cu cei mai multi fani pe Facebook, in timp ce Kiss FM este media cu cei mai multi fani.

Tinand cont de cele doua formule prezentate mai sus, brandul cu cea mai mare medie a engagement-ului pe post este Mercedes-Benz Romania, in timp ce brandul cu cea mai mare rata zilnica a engagement-ului pe pagina de Facebook este Aqua Carpatica.

Daca ne raportam la numarul de intrebari la care un brand a raspuns pe Facebook si la procentajul de intrebari la care a raspuns, fata de totalul intrebarilor care i-au fost adresate, cel mai devotat brand din social media din Romania este Lidl Romania, urmat de Pepsi Romania si Avon Space.

 

Mai multe informatii puteti citi aici.

Politica – principalul subiect dezbatut in presa online in luna iunie

social media 1 Comment »

In luna iunie, activitatea din blogosfera a scazut cu 7 procente fata de luna precedenta, conform RoBlogs Index. Numarul de posturi publicate a inregistrat o scadere de aproximativ 10% fata de luna mai, ajungand de la 176.931 de posturi la 158.628 de articole publicate pe bloguri. Aceeasi tendinta de scadere se poate observa si in cazul numarul de bloguri active.

Astfel, daca in luna mai erau 11.953 de bloguri active, in luna iunie au fost inregistrate 11.401 de bloguri cu peste o postare pe luna, in scadere cu aproape 5 procente. Cu toate aceastea, numarul de comentarii a crescut cu aproximativ 3% in luna iunie fata de luna precedenta.

Conform RoTwitter Index, Twittosfera a inregistrat o scadere de 7 procente in luna iunie fata de luna mai. Numarul de posturi a scazut cu aproximativ 7%, ajungand de la 1.152.735 de posturi in luna mai la 1.067.662 de postari in luna iunie. In ceea ce priveste numarul de conturi active de Twitter, se poate observa si aici o scadere fata de luna mai.

Astfel, daca in luna mai erau inregistrate 14.747 de conturi cu minim o postare, in luna iunie numarul acestora a scazut cu aproximativ 2 procente, ajungand la 14.431 de conturi active. De asemenea, s-a inregistrat o scadere si in randul conturilor totale de Twitter. Fata de luna mai, in luna iunie numarul acestora a scazut cu aproape 1 procent ajungang la 57.492 de conturi.

Top stiri virale

1) Nastase. Romani, nu uitati si nu iertati

Articolul prezinta situatia fostului premier Adrian Nastase. Sunt enumerate actiunile negative realizate in timpul guvernarii acestuia.

2) Vadim cere reinhumarea penisului lui Terente in inima Ungariei

Situatia reinhumarii ramasitelor pamantesti ale scriitorului maghiar originar din Transilvania, Nyiro József, a condus la realizarea unui articol in care este satirizata aceasta actiune, prin prezentarea “intentiei” lui Vadim de a cere reinhumarea lui Terente in inima Ungariei.

3) Reclama HALUCINANTA pentru Salvati Rosia Montana cu Maia Morgenstern

Este prezentata noua reclama pentru Salvati Rosia Montana in care apare actrita Maia Morgenstern. Aceasta isi smulge cerceii de aur din urechi si transmite un mesaj puternic catre initiatorii proiectului RMGC.

4) De maine, telefoanele si mailurile vor fi supravegheate. Intra in vigoare Legea “Big Brother”

Intra in vigoare legea privind retinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de retele publice de comunicatii, cunuscuta si ca Legea Big Brother. Aceasta stipuleaza faptul ca furnizorii de telefonie fixa, mobila si de internet au obligativitatea de a retine timp de 6 luni anumite date ale abonatilor, care pot fi solicitate  de catre autoritatile din domeniul sigurantei nationale.

5) EVALUARE NATIONALA 2012 ROMANA. Subiectul care le-a pus cele mai mari probleme elevilor

La examenul de Limba si Literatura Romana din cadrul Evaluarii Nationale, elevii au intampinat dificultati la exercitiul unde li se cerea sa identifice tipul propozitiei subordonate din fraza “Ceea ce ma jeneaza este dificultatea rasfoirii”

6) Inexplicabil! Un locuitor din Harghita s-a trezit intr-o dimineata vorbind romaneste

Conflictele dintre maghiari si romani au condus la redactarea unui articol in care este prezentat in mod ironic situatia unui maghiar din zona Harghitei, care “s-a trezit dimineata vorbind romaneste”, nemaicunoscand limba maghiara.

7) ADRIAN NASTASE, condamnat definitiv la DOI ANI DE INCHISOARE CU EXECUTARE in “Trofeul calitatii”

Adrian Nastase a fost condamnat de catre ICCJ la doi ani de inchisoare cu executare in cadrul dosarului “Trofeul calitatii”, in care a fost acuzat de strangerea de fonduri pentru campania electorala din 2004, atunci cand a candidat pentru Presedintie din partea PSD.

8) Prof. Diaconu, despre acuzatia de plagiat: Lucrarile mele nu au fost plagiate de Victor Ponta

Articolul prezinta declaratia profesorului Ion Diaconu, care a semnat prefata tezei de doctorat a premierului Victor Ponta,  privind acuzatia de plagiat adusa acestuia. Profesorul sustine intr-o scrisoare deschisa ca lucrarile sale nu au fost plagiate in lucrarea de doctorat a premierului.

9) Romania, te iubesc! Efectele HORMONALE ale mancarurilor: zeci de mii de copii devin obezi

Produsele alimentare pe care le consumam contin o multitudine de hormoni care au rol in cresterea accelerata si pot determina obezitate.

10) Arata ca un demon, dar are voce de inger! Vezi cum a cantat concurentul care i-a uimit pe toti

Juriul “America’s got talent“ a fost impresionat de prestatia lui Andrew de Leon, care, desi era imbracat si machiat precum Marylin Manson, a cantat exceptional.

Top videoclipuri

1) Salvati Rosia Montana – Maia Morgenstern – aparitii: 273

2) Connect-R – Vara nu dorm (Official Video) – aparitii: 154

3) Alexandra Stan – Lemonade (OFFICIAL MUSIC VIDEO) – aparitii: 144

4) Grasu XXL – Turbofin – aparitii: 101

5) Spike feat. Guess Who – Lumea mea – aparitii: 76

6) Smiley – Dead man walking [Official video HD] – aparitii: 73

7) Salvati Rosia Montana Dragos Bucur – aparitii: 70

8) Alex Velea – Minim doi [Official video HD] – aparitii: 70

9) Coldplay – Princess Of China ft. Rihanna – aparitii: 68

10) Thuggizzle – Get Cha Hustle Up Official Music Video – aparitii: 67

Top hashtags

Daca in luna mai hashtag-ul #romania ocupa prima pozitie din punct de vedere al numarului de mentionari, in luna iunie hashtag-ul #peblog are cele mai multe aparitii.

Fii prieten UNICEF!

social Comments Off on Fii prieten UNICEF!

Zilele trecute, UNICEF Romania a lansat campania de strangere de fonduri Nici un Copil Invizibil, prin care isi propune sa vina in ajutorul copiilor care se afla in dificultate. Copiii invizibili sunt copii despre care nu stim ca exista, acestia sunt abuzati, nu au posibilitatea de a merge la doctor sau la scoala, nu au acte de identitate, sunt copii care au copii la randul lor.

Acesti copii se afla in pericolul de a fi abandonati in orice moment. In Romania sunt peste 70.000 de copii care nu au familie, acestia fiind dati in grija statului. Locului fiecarui copil este in familie, dar 1 din 10 copii se afla in pericolul de a ramane singur, fara familia sa. Serviciile de prevenire a abandonului sunt de cel putin 10 ori mai ieftine decat cele de protectie, astfel incat, cu aceeasi suma de bani, se pot salva 200 de copii sau se poate plati doar ingrijirea unuia singur.

In acest context, UNICEF doreste sa atraga atentia asupra importantei problemei copiilor invizibili si sa le ofere suport acestora prin intermediul proiectului Nici un copil invizibil. Campania de strangere de fonduri este organizata cu sprijinul Realitatea TV si se desfasoara in perioada 23 iunie – 23 iulie 2012.

Editie speciala a emisiunii Trezeste Romania

Unul dintre momentele cheie ale campaniei este reprezentat de editia speciala realizata in beneficiul UNICEF a emisiunii Trezeste Romania, care va avea loc vineri, 13 iulie 2012, la Realitatea TV. Gazda emisiunii va fi Andreea Marin Banica, Ambasador al Bunavointei UNICEF Romania. In cadrul emisiunii vor fi prezentate povestile unor copii invizibili, precum si modalitati prin care telespectatorii pot sprijini acesti copii.

Persoanele care doresc sa ofere sprijin copiilor invizibili pot:

  • Trimite un SMS la 8848 in valoare de 2 euro pentru care nu se percepe TVA, numarul fiind valabil in retelele Cosmote, Orange si Vodafone;
  • Pot suna la 0900 900 230, apel in valoare de 2 euro pentru care nu se percepe TVA, numar gratuit pus la dispozitie de Romtelecom;
  • Pot dona online pe www.unicef.ro;
  • Pot face donatii in contul UNICEF la orice sucursala BRD-Group Societe Generale (prin metionarea codului 09)