Berea in social media

Analizele Zelist, Blogosfera, social media 1 Comment »

Care au fost cele mai vizibile branduri de bere in ultimul an
Unde si cine a discutat cel mai mult despre acestea

In analiza de monitorizare social media au fost introduse urmatoarele branduri de bere:

  • Segmentul economic:  Servus, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana, Neumarkt, Lowenbrau, Noroc, Ciucas, Zimbru
  • Segmentul Mainstream:  Azuga, Burger, Golden Brau, Bergenbier, Albacher, Skol, Holsten, Timisoreana, Stejar
  • Segmentul Premium: Gosser, Heineken, Silva, Ciuc Premium, Beck’s, Tuborg, Ursus, Redd’s, Schlossgold, Grolsch, Staropramen
  • Segmentul Super Premium: Stella Artois, Carlsberg, Peroni, Pilsner Urquell
  • Segmentul Importing/specialitati: Miller, Leffe, Hoegaarden, Zipfer, Guinness, Corona, Kilkenny

Perioada de analiza: 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014
Instrument de analiza: Zelist Monitor
Pentru realizarea topurilor, s-au luat in considerare mentionarile din toate canalele social media monitorizate de Zelist Monitor
Pentru analiza socio- demografica, s-au luat in considerare conturile Twitter si blogurile care prezinta date socio-demografice (gen biologic, varsta, locatie).


Topul principalelor branduri de bere, in functie de numarul de mentionari din perioada 1 iunie 2013 – 25 iunie 2014 

Segmentul Economic:

eco

Segmentul Mainstream:

seg_main

Segmentul Premium:

seg_premium

Segmentul Super Premium:

seg_sp

Segmentul Imported/Specialitati:

seg_spec

 

Unde s-a discutat cel mai mult despre aceste beri? 

Distributia geografica a emitentilor

Top regiuni unde s-a vorbit cel mai mult despre brandurile de bere analizate:

distrib_geo1
Comparativ cu distributia activitatii de publicare in aceeasi perioada si pe aceleasi canale (bloguri, Twitter) se poate observa ca apetitul pentru mentionarea brandurilor de bere a fost mai mare in Bucuresti, Transilvania si Oltenia, in vreme ce in Moldova, Banat, Crisana, Dobrogea si Bucovina a fost mai scazut.Despre cele 41 de branduri de bere s-a discutat cel mai mult in Bucuresti (53% din aparitii) si in Transilvania (22%).

topicuri

Din analiza datelor se observa ca, spre deosebire de distributia generala:

  • Berea Ursus a fost discutata mai mult in Transilvania si mai putin in Bucuresti, Muntenia si Oltenia
  • Berea Ciucas au fost mai prezenta in postarile blogerilor din Transilvania si mai putin in cele ale blogerilor din Bucuresti
  • Berea Beck’s a fost mai vizibila in discutiile din Dobrogea si mai putin in cele din Bucuresti
  • Despre berea Bergenbier s-a discutat mai mult in Moldova, Muntenia si Oltenia si mai putin in Banat, Crisana si in Transilvania
  • Berea Bucegi a fost mai prezenta in discutiile din Moldova si Dobrogea
  • Despre Golden Brau s-a vorbit mai mult in Bucovina, Moldova si Oltenia si mai putin in Bucuresti
  • Berea Grolsch a fost mai discutata in Bucuresti si mai putin in Crisana, Dobrogea si Moldova
  • Berea Guinness a fost mentionata mai mult in Bucovina si mai putin in Transilvania.
  • Despre berea Heineken s-a discutat mai mult in Bucuresti si mai putin in Moldova
  • Berea Newmarkt a fost discutata mai mult in Crisana
  • Despre Peroni s-a discutat mai mult in Transilvania si mai putin in Crisana, Moldova, Muntenia
  • Fata de distributia principalelor branduri de bere, Silva a fost mai discutata in aceasta perioada in Moldova
  • Berea Skol a fost mai discutata in Crisana si Oltenia si mai putin in Transilvania
  • Berea Staropramen a fost discutata mai mult in Bucuresti si mai putin in Moldova si in Transilvania
  • Berea Stejar a fost discutata mai mult in Maramures, Moldova si in Muntenia si mai putin in Bucuresti si in Transilvania
  • Berea Timisoareana a fost mai mult discutata in Banat si mai putin in Bucuresti

 

Cine a discutat mai mult despre brandurile de bere?
Distributia genului biologic al emitentilor

In perioada de studiu (1 iunie 2013 – 25 iunie 2014), cele mai multe posturi pe bloguri si pe Twitter (general) in au fost publicate de barbati (67%). 33% dintre articole au fost publicate de catre femei.
Cand vine vorba despre mentionarea brandurilor de bere, aportul barbatilor este si mai dominant fata de cel inregistrat la nivel general (67%), astfel ca 79% dintre mentionarile despre brandurile de bere au fost publicate de catre barbati.

Din analiza datelor s-a observat existenta unei relatie de asociere intre genul biologic al emitentului (blogger sau utilizator de Twitter) si preferinta pentru un anumit brand de bere. Aceasta relatie se manifesta astfel:

  • Femeile au manifestat preferinte pentru mentionarea berile Redds, Stella Artois, Staropramen, Guinness, Grolsch, Peroni si Leffe mai mult decat barbatii.
  • Barbatii au discutat despre berile Heineken, Ursus, Skol, Ciucas, Albacher, Holsten, Bergenbier si Neumarkt mai mult decat femeile.

Ce varsta au bloggerii/utilizatorii de Twitter care au discutat despre bere?
Distributia varstei emitentilor

In perioada de studiu, cei mai multi bloggeri/utilizatori de Twitter (55%) care au scris despre principaele branduri de bere au varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani.
Dintre toti cei care mentionat brandurile de bere studiate, 25% au varsta cuprinsa intre 35 – 44 ani, 13% au varsta cuprinsa intre 14 si 24 ani, 4% – au intre 45 si 54 ani si 4% au peste 55 ani.

Din analiza datelor se poate observa ca, spre deosebire de distributia generala, exista urmatoarele: diferente:

  • Berea Azuga a fost mai mult discutata pe segmentul de varsta 45 -54 ani si mai putin pe segmnetul 25 – 34 ani
  • Berea Corona a fost discutata mai mult pe segentul de varsta 45-54 ani
  • Berea Guinness a fost mai discutata pe segmentele de varsta 45-54 ani si peste 55 ani si mai putin discutata pe segmentul de varsta 14 -25 ani
  • Berea Heineken a fost mai discutata pe segmentul de varsta 35 – 44 ani si peste 55 ani, si mai putin discutata pe segmentul 45 -54 ani
  • Berea Noroc a fost mai discutata pe segmentele de varsta 45 -54 ani si peste 55 ani
  • Peroni a fost mai discutata in segmentul de varsta 25 -34 ani si mai putin discutata in segmentele de varsta 14 -24 ani si 35 – 44 ani.
  • Silva a fost mai discutata pe segmentul de varsta 45 -54 ani
  • Berea Staropramen a fost mai discutata pe segmentul 14 -24 ani si mai putin discutata pe segmentele 25 -34, 45-54 si peste 55 ani
  • Berea Stejar a fost mai discutata in segmentele de varsta 45 -54 ani si peste 55 ani si mai putin discuatata in segmentul 25 -34 ani
  • Despre Stella Artois s-a discutat mai mult in segmentul de varsta 25 -34 ani si mai putin in 35 – 44 ani

SmartWeb Conference revine cu a doua editie

Stiri Comments Off on SmartWeb Conference revine cu a doua editie

SmartWeb Conference

Update:  Pana pe 31 august biletele la eveniment pot fi achizitionate la preturi speciale disponibile pe site-ul evenimentului.

Noteaza-ti in calendar: 22 – 23 septembrie 2014

In ultimii ani, numarul specialistilor web si front-end development s-a aflat intr-o continua crestere. Pentru a tine pasul cu tendintele internationale, companiile se dezvolta si creeaza noi locuri de munca pentru profesionistii din domeniu. In acest context, Evensys isi propune sa organizeze conferinte de specialitate la nivel international, ce le ofera practicienilor accesul la noi informatii si networking de calitate cu experti recunoscuti din S.U.A., Canada, Germania, Marea Britanie.

SmartWeb a fost in 2013 prima mare conferinta internationala de web design desfasurata la Bucuresti care s-a bucurat de o mare apreciere in randul profesionistilor in web design si development, aceasta aducand noi idei si sfaturi practice despre CSS, Responsive Web Design, HTML5 & CSS3 si JavaScript.

Anul acesta, evenimentul se reintoarce pe 22- 23 septembrie, la Radisson Blue Hotel intr-o formula extinsa pe 2 zile si cu ambitii si mai mari la nivel de regiune.

Speakeri internationali si workshop-uri dedicate

Participantii vor avea ocazia sa intalneasca unii dintre cei mai buni specialisti internationali, printre care:

  • Harry Roberts, consultant, designer, developer;
  • Ana Tudor, una dintre cele mai bune experte in CSS;
  • Remy Sharp, fondatorul conferintei londoneze de JavaScript Full Frontal;
  • Bruce Lawson, Evanghelist la Opera;
  • Vitaly Friedman, Co-fondator Smashing Magazine;
  • Jeremy Keith, specialist in dezvoltarea platformelor web;
  • Zoe Gillenwater, web designer;
  • Kaelig, Front-End Developer, The Guardian si
  • Marko Dugonjić, Editor, Smashing Magazine.

Prima zi, 22 septembrie, va fi dedicata workshop-urilor in care participantii isi vor dezvolta abilitatile web alaturi de Harry Roberts, Consultant Arhitectura Front-end  si de Vitaly Friedman, Co-Founder,  Smashing Magazine.

Cele doua cursuri practice vor aborda Arhitectura CSS pentru proiecte mari si tehnicile avansate pentru Responsive Web Design.

Conferinta va avea loc pe 23 Septembrie si va cuprinde 8 prezentari intensive despre cele mai noi subiecte ale momentului Web Design Responsive, HTML5 si CSS3, CSS, JavaScript, dar si cele mai bune sfaturi si tehnici.

Pana in data de 15 iulie, biletele la eveniment pot fi achizitionate in cadrul ofertei Early Bird.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

early_bird

Social Media for Parents revine cu o noua editie pe 8 iulie

Stiri 1 Comment »

Social Media for Parents

Numarul mamelor din America de Nord care detin un blog ajunge la 3,900,000, iar 7 din 10 mame au un cont de Facebook. Studii recente au aratat ca mamele active pe Facebook au o mare influenta asupra lansarii unor tendinte pentru branduri. 58% dintre acestea urmaresc brandurile preferate in retelele sociale.

In ultimii ani, numarul blogurilor de parenting a crescut si in Romania iar parintii sunt tot mai activi in mediul online.

Evensys organizeaza pe 8 iulie 2014, la Bucuresti, Social Media for Parents, un eveniment inedit ce va reuni parintii activi in mediul online si va aduce in prim plan cele mai noi tendinte lansate de acestia. Evenimentul include doua sesiuni de conferinte ce vor dezbate noi idei despre parenting si tendinte in social media.

Social Media for Parents va oferi participantilor ocazia sa invete si sa descopere oportunitati de crestere a vizibilitatii in mediul online, dar si o zi de networking cu persoane care impartasesc aceeasi pasiune.

Tehnicile de promovare a unui blog, de dezvoltare a acestuia, dar si sfaturi pentru construirea unei relatii de succes cu brandurile sunt doar cateva dintre subiectele pe care conferinta le va atinge.

Social Media for Parents este despre blogging, social media, parenting si lifestyle si este organizat in parteneriat cu Orange.

Comunitatea de parinti activi in mediul online va asista la un eveniment interactiv, ce le va oferi raspunsuri la intrebari actuale, instrumente utile in mediul online, povesti si idei de succes despre parenting si blogging.

Inscrierea

Participarea se face pe baza unei invitatii gratuite solicitate pe site-ul evenimentului.

Mai multe informatii puteti obtine la adresa de e-mail: office@evensys.ro sau pe site-ul dedicat: www.socialmediaforparents.ro

GPeC 2014 – prima etapa de jurizare a inceput!

Stiri Comments Off on GPeC 2014 – prima etapa de jurizare a inceput!

GPeC 2014

Inscrierile la cea de a 9-a editie a Competitiei Magazinelor Online GPeC 2014 s-au incheiat. 117 magazine online si-au manifestat interesul de a intra in concurs, dar au fost acceptate in competitie aprox. 100, restul neindeplinind integral criteriile riguroase de preselectie. Pana pe 4 iulie, magazinele inscrise la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare.

Ca sa fi fost acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuiau sa indeplineasca integral criteriile de preselectie, reprezentand obligatii conform legilor europene in vigoare, dar si bune practici in comertul electronic.

Cele mai multe magazine acceptate in Competitia GPeC anul acesta fac parte din grupa “Experienced”, adica magazine cu o vechime considerabila in piata, respectiv magazine medii spre mari. Din numarul total de magazine inscrise la GPeC, 65 sunt “Experienced”, 23 sunt “Start-Up”(magazine cu o vechime mai mica de 1 an) si 9 sunt “Professional” (magazine cu vechime de peste 2 ani, relevante in piata – cu trafic considerabil).

Brandurile cunoscute au ales sa participe la GPeC 2014

Potrivit organizatorilor, anul acesta s-au inscris in Competitia GPeC branduri cunoscute publicului larg precum: Il Passo, Office Shoes, Ecco Shoes, Originals, MyCloset, Mobexpert Office, F64, Paravion, Noriel, Tripsta, Eximtur, Ma Dame, FlorideLux, Floria, Florariile Magnolia etc. Lista magazinelor online inscrise in Competitia GPeC 2014 va fi publicata in curand pe website-ul GPeC.ro.

2 etape de jurizare, 90+ criterii de evaluare si 18 specialisti in juriu

In perioada 13 iunie – 4 iulie, magazinele participante la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare. Practic, fiecare magazin online este evaluat prin peste 90 de criterii care urmaresc aspectele esentiale ale oricarei afaceri online (de la criterii tehnice de tip SEO si Securitate, pana la Usability, Customer Experience si Aspecte Juridice).

Despre criteriile de jurizare GPeC s-a spus in repetate randuri ca reprezinta un adevarat ghid despre cum sa iti construiesti un magazin online de succes. Acestea pot fi accesate integral pe website-ul GPeC.ro.

In luna octombrie, magazinele vor fi re-evaluate prin aceleasi criterii “pentru a urmari evolutia lor in timp”, explica Andrei Radu.

Juriul GPeC

Auditarea magazinelor este facuta de juriul GPeC, format din 18 specialisti in domeniu (in ordine alfabetica):

  • Adrian Pintilie (UIS),
  • Adrian Ichim (Advanced Ideas),
  • Alexandru Lapusan (ZITEC),
  • Alin Vlad (Heimdal Security),
  • Bogdan Alecu (Independent Security Researcher),
  • Bogdan Manolea (TRUSTED),
  • Cosmin Daraban (Silkweb),
  • Cosmin Nastasa (iLeo),
  • Cristian Ignat (2Parale),
  • Elisabeta Moraru (Google Romania),
  • Ioana Barbu (Bitdefender),
  • Marian Malahin (Agile Media),
  • Marius Deak (Green Pixel),
  • Radu Vilceanu (ContentSpeed),
  • Radu Marcusu (SEO monitor),
  • Razvan Acsente (Okazii),
  • Robert Anghel (ING Bank),
  • Valentin Radu (Marketizator).

Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a vedea exact unde stau bine si unde mai au de lucru pentru a-si imbunatati afacerea. In plus, dupa prima etapa de jurizare, magazinele au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta asupra rapoartelor de evaluare.

Intalnirile Consultative GPeC au loc in Bucuresti si sunt programate pentru zilele de 14 si 15 iulie 2014.

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Cargus; Carrefour Online; DPD; FAN Courier; Garanti Bank; MasterCard MicrosoftOrange; SameDay; UIS; ZITEC

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, CasaDeTraduceriECOMpedia, EuroWeb, Extended, flexiLIVE, Hostway, Marketizator, New Black, TRUSTED.roVibetrace, WebDigital, White Image, ZeList

Parteneri media: 220.ro, (Ad)Hugger, Akcees, ANIS, AvocatNet, Bursa, Business Review, Blogal Initiative, Business24, Business Woman, Cariere, Comunicate De Presa, eJobs, Femei in AfaceriFulvia Meirosu, Hotnews, IQAds, Kiss FM, Laptop News, Lumea SEO PPC, Modern Buyer, RomaniaPozitiva.ro, Shopmania, Softbinator, SoftLead, Startups.ro, Tech Cafe, Ziare.com

Bloguri partenere: Alex Mihaileanu, Alin Vlad, Ana Matei, Anca Duma, Andreea Stan, Auras Mihai Geambasu, Blogatu.ro, Carmen Albisteanu, Chinezu, Claudia Tocila, Corina Maria Scheianu, Cristi Dorombach, Dorin Apavaloae, Elena Ciric, George Hari Popescu, Ioana Budeanu, iYli, Lavinia BiberiMadalin Blidaru, Miruna Siminel, Oana Grecea, Olivian Breda, Raluca Popa, Razvan Acsente, Sabina Cornovac, Sandra Clipea, Sorin Rusi.

Overview Social Media in .RO + cifre Instagram – luna mai 2014

social media 7 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna mai 2014.

Overview-ul pentru luna aprilie poate fi gasit aici.

Overview social media mai 2014

 

Situatia conturilor romanesti de Instagram in luna mai 2014

1. Numar total useri all time: 102144

2. Numar useri active in May 2014: 43514

3. Numar imagini postate: 509942

4. Numar video postate: 18059

5. Numar comentarii postate: 601645

6. Numar total Like-uri la imagini: 16237360

7. Numar total Like-uri la video: 564856

8. Numar conturi cu peste 100 media: 272

9. Numar conturi cu peste 50 media: 1423

10. Numar conturi cu peste 10 media: 14929

11. Numar conturi cu peste 10000 followeri: 105

12. Numar conturi cu peste 5000 < 10000 followeri: 132

13. Numar conturi cu peste 1000 < 5000 followeri: 1578

14. Numar conturi cu peste 500 < 1000 followeri: 3936

15. Top hashtag-uri utilizate:

Nr. crt. Hashtag Mentionari
1 love 23314
2 happy 10926
3 instagood 9443
4 beautiful 9155
5 fun 9089
6 selfie 8764
7 photooftheday 8095
8 romania 8026
9 me 7944
10 summer 7739

16. Top cele mai like-uite imagi:

User Media Likes
1 INNA http://instagram.com/p/oYqXLITcja/ 24158
2 AntoniA• http://instagram.com/p/odZC1ZBvZJ/ 12994
3 Sebastian http://instagram.com/p/n3AfANDDDG/ 11932
4 smiley_omul http://instagram.com/p/oITTVFSo5c/ 4641
5 * lavinia http://instagram.com/p/oBhUP8nMre/ 4180
6 Oana Befort http://instagram.com/p/n-bqRpwwrK/ 2795
7 Alexandra Stan http://instagram.com/p/od8_2wFmEB/ 2705
8 Nicole Cherry http://instagram.com/p/oGEJTZqq0m/ 2539
9 Delia Official http://instagram.com/p/n54EH6gDyw/ 2373
10 Andra http://instagram.com/p/nf1OLEF4gK/ 2311

16. Top cele mai like-uite imagi:

User Media Likes
1 INNA http://instagram.com/p/oYqXLITcja/ 24158
2 AntoniA• http://instagram.com/p/odZC1ZBvZJ/ 12994
3 Sebastian http://instagram.com/p/n3AfANDDDG/ 11932
4 smiley_omul http://instagram.com/p/oITTVFSo5c/ 4641
5 * lavinia http://instagram.com/p/oBhUP8nMre/ 4180
6 Oana Befort http://instagram.com/p/n-bqRpwwrK/ 2795
7 Alexandra Stan http://instagram.com/p/od8_2wFmEB/ 2705
8 Nicole Cherry http://instagram.com/p/oGEJTZqq0m/ 2539
9 Delia Official http://instagram.com/p/n54EH6gDyw/ 2373
10 Andra http://instagram.com/p/nf1OLEF4gK/ 2311

18. Top 10 cele mai instagram-uite locatii din Romania:

1 Parcul Herăstrău 267
2 Centrul Vechi 119
3 Promenada 99
4 Parcul Cişmigiu 99
5 AFI Palace Cotroceni 90
6 Cluj Arena 83
7 Baneasa Shopping City 78
8 Piața Unirii 76
9 Plaja Vama Veche 68
10 Palatul Mogoșoaia 66

Instagram Mai 2014

Infografic realizat de Instagramology.ro

Hai Simona!

Uncategorized Comments Off on Hai Simona!

Credem ca acesta va fi social wall-ul care se va bucura de cea mai mare interactivitate pe durata meciului.

HAI SIMONA!

GPeC Summit – Peste 600 de participanti in cele 3 zile

Stiri Comments Off on GPeC Summit – Peste 600 de participanti in cele 3 zile

vizual-cp-1

GPeC Summit a reunit la Bucuresti, in cele 3 zile de evenimente dedicate zonei de comert electronic din Romania, peste 600 de participanti. Evenimentul a adus 45 de speakeri romani si internationali de top, 1 zi intreaga de Conferinta, 12 Workshopuri, E-Commerce Expo, dar si excelente oportunitati de networking si discutii libere la GPeC Party.

GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014!

Ziua de 26 Mai a fost dedicata Conferintei care a constat in keynote speeches si 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbatute fiind axate pe optimizarea conversiilor, marketing online si cresterea performantelor magazinelor online. De asemenea, au fost prezentate cifre si studii de piata, trend-uri de evolutie, dar si profilul celor care cumpara de pe Internet.

Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – si-a incheiat prezentarea in ropote de aplauze dupa 45 de minute de speech despre testarea si optimizarea website-urilor, iar sesiunea sustinuta de Chris in ziua de 27 Mai a reunit aproape 200 de participanti. De asemenea, au fost extrem de apreciate prezentarile sustinute de Jacob Kildebogaard (WebJuice) si Caroline Hey (FACT-Finder).

Tot in ziua de 26 Mai, in paralel cu Conferinta, s-a desfasurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de solutii si servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelenta oportunitate de networking si stabilirii de parteneriate pe termen lung.

vizual-cp-2

Nu in ultimul rand, Petrecerea GPeC din seara zilei de 26 Mai a reunit peste 150 de invitati – participanti, speakeri si organizatori – incurajand dialogul deschis si informal intre acestia.

Zilele de 27 si 28 Mai au adus participantilor 12 workshopuri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online si extrem de apreciate de participanti:

  • Optimizarea Conversiilor,
  • E-mail Marketing,
  • Personalizare,
  • Logistica si Curierat,
  • Loializarea Clientilor,
  • Branding,
  • Persuasiune,
  • SEO,
  • PPC,
  • Usability,
  • Web Analytics,
  • Social Media.

Ce urmeaza la GPeC 2014?

Editia de primavara a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014.  In calendarul GPeC urmeaza multe alte actiuni:

  • magazinele online care s-au inscris in Competitia GPeC 2014 intra in procesul de jurizare (prima etapa de jurizare desfasurandu-se in luna iunie, iar etapa finala in luna octombrie);
  • in urma primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot intalni fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare;
  • la sfarsitul lunii august are loc cea de a 4-a editie a Scolii de Vara de Comert Electronic GPeC – adica 5 zile de cursuri e-commerce la munte;
  • in octombrie, GPeC aduce inca o premiera in comertul online romanesc: primul Targ al Magazinelor Online – pentru prima oara, magazinele se intalnesc fata in fata cu clientii lor si cu internautii;
  • luna noiembrie aduce editia de toamna a GPeC Summit si cea de a 9-a editie a Galei Premiilor eCommerce.

Peste 350 de dezvoltatori si profesionisti IT se intalnesc la Dev Talks

Stiri Comments Off on Peste 350 de dezvoltatori si profesionisti IT se intalnesc la Dev Talks

dev_talks

Participantii vor avea parte de o experienta unica, prezentari si discutii informale despre noile tendinte si solutii tehnologice ale momentului. – Andreea Balaci, Project Manager Dev Talks.

Dev Talks este un eveniment de referinta pentru specialistii IT din Romania. Proiectul este unul de dezvoltare personala si profesionala pentru cei care sunt interesati de evolutia tehnologica din zonele web, online, cloud computing si big data. In cadrul Dev Talks vor fi dezbatute ultimele noutati, tendinte si provocari din domeniul tehnologiei.

Evenimentul va avea loc pe 11 iunie la Radisson Blu si va reuni 350 de dezvoltatori si profesionisti IT, peste 20 de speakeri locali si internationali, 7 ore de continut tehnic si discutii de tip panel vor fi sustinute de experti in domeniul lor de activitate.

Dintre speakerii prezenti in cadrul Dev Talks ii mentionam:

  • Mihai Iancu – Computer Scientist Adobe,
  • Jack Esselnik – Big Data and Analytics Evangelist IBM,
  • Radu Popescu – Front-end developer and QA Small Footprint,
  • Radu Iscu – Front-end developer Ness Technologies,
  • Cristian Neicu – Application Innovation Service Mobile Practice Leader IBM,
  • Sabin Popa – Cloud Strategy Leader IBM,
  • Cornel Fatulescu – Directeur Technique IS Pentalog,
  • Cristiano Betta – Developer Evangelist PayPal,
  • Martin Peck – Senior Technology Consulting Director Oracle,
  • Dan Romescu – Founder DroidCon.

Discutand cu alti oameni din domeniu si asistand la prezentari, developerii au sansa de a descoperi noi moduri de a face lucruri ajutand astfel si piata din Romania sa se mentina la un nivel inalt. – Radu Popescu, Front-end developer and QA, Small Footprint.

Cum este structurat evenimentul Dev Talks?

Editia din acest an Dev Talks este structurata in patru sesiuni paralele, in cadrul carora vor fi abordate topici de interes profund pentru industria IT: Cloud computing, Big Data, Mobile Architecture, Agile Management, Java, .NET, PHP, Ruby, HTML 5 etc.

1. The Future Web
2. The Mobile Imperative
3. Could Computing
4. Big Data

Cornel Fatulesc, Directeur Technique IS Pentalog, va prezenta lectiile invatate prin exemple din viata reala despre tranzitia la Agile in diverse organizatii. Prezentarea sustinuta de el nu este doar despre schimbare, dar si despre modul in care sunt puse in aplicare anumite modificari: bazate pe observare, intelegere, facand problemele vizibile si despre a genera schimbari rapide si pozitive.

Parteneri

Evenimentul este realizat cu sprijinul partenerilor: IBM, Oracle, XL Team, Brainspotting, Star Storage, MavenHut.

Mai multe detalii despre eveniment si agenda acestuia pot fi accesate pe www.devtalks.ro sau in sectiunea dedicata proiectului pe www.hipo.ro

Partenerii media care sustin proiectul Dev Talks sunt: T&T Tehnica si Tehnologie, 9AM, ARIES, TechCafe, RegieLive, ComputerWorld, Agora, Doing Business, Catalog Cursuri, HIT, PC World, IT Channel, PlayTech.ro, Zelist Monitor, Cariere, Business Review, HotNews, Today Software Magazine, Soft Lead, Business24, Ziare.com, Comunicate de presa.ro

Print

Social media magister facit barba

Uncategorized Comments Off on Social media magister facit barba

Si pentru ca ar fi cazul sa ne mai amuzam un pic intr-o dupa amiaza de vineri ploioasa, sa  vorbim un pic despre barbi si Eurovision 🙂

1.  Barba

Total aparitii termen barba 1 ianuarie-8 mai 2014 (120 zile): 13840 / Viewership: circa 40 milioane impresii

Total aparitii 9-15 mai (7 zile): 11413 aparitii/ Viewership: circa 38.2 milioane

 

barba

Cu alte cuvinte: social media a generat in ultima saptamana acelasi volum de barbi pe care l-a generat in anterioarele 15-16 saptamani.

2.Paula vs Cochita

Si pentru ca am avut si noi o concurenta la Eurovision (Paula Seling) sa comparam performantele celor doua solist(e).

paula_vs_conchita

Zelist Monitor – acum si cu ask.fm

Uncategorized Comments Off on Zelist Monitor – acum si cu ask.fm

La Zelist Monitor cautam sa fim totdeauna la curent cu noile canale de social media. Pentru ca lumea se schimba, si noi (si brandurile) vrem sa ne schimbam o data cu vremurile.

Foarte pe scurt: de zilele trecute am pus si ask.fm la monitorizare. Roboteii nostri inca se uita dupa useri romani mergand din  conversatie in coversatie, iar apoi validand ce limba folosesc emitentii, insa deja avem primele cifre (preliminare): peste 66000 utilizatori. Si baza noastra creste in continuu, nu am ajuns la capatul procesului de descoperire.

Poate nu e impresionant dar hai sa ne uitam la cifrele pe ziua de 14 aprilie 2014:

–  206,527 postari (perechi intrebari+ raspunsuri)
–  123,480 intrebari unice
–  20,384 useri unici au pus intrebari (neanonime)
–  36,680 useri unici au raspuns la intrebari
———————-
Ca sa va dati seama cat de mult continut e acolo, sa ne uitam un pic la Instagram pe aceasi zi (14 aprilie) 8391 useri unici care au postat  13100 media (photo+video)
Sau sa comparam cu comentariile pe paginile publice la nivelul unei luni:  circa 3.5 milioane la nivelul lui aprilie.
Mergand pe cifrele masurate acum doua zile, inseamna ca la nivelul unei luni vom vorbi de peste 6 milioane de postari (pereche intrebare+raspuns). Destul de bine, indiferent de ce tip de continut am folosi pentru raportare.