11 – 17 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on 11 – 17 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media
Perioada:  11 –  17  septembrie 2014
Lansari, campanii, stiri:

Interviuri, opinii:

Statistici, cifre, indicatori:

Conferinte, evenimente:

Marile brandurile de telefonie au ocupat internetul – Analiza Forbes

social media, Zelist Research Comments Off on Marile brandurile de telefonie au ocupat internetul – Analiza Forbes

Recenta trecere a brandurilor Cosmote si Romtelecom sub umbrela Telekom ne permite sa aruncam o privire in… trecutul apropiat. Cat de tare au penetrat brandurile marilor operatori de telefonie retelele de socializare si site-urile?

O monitorizare a serviciului Zelist Monitor, solicitata de revista „Forbes Romania”, arata ca, in perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014, brandul Romtelecom a inregistrat 42.429 de mentiuni pe canalele digitale. Dintre acestea, 16.782 au fost obtinute in primele sase luni ale acestui an.
Monitorizarea a fost facuta de Zelist Monitor pe urmatoarele canale: presa online, bloguri, Twitter, comentarii presa, comentarii bloguri, Facebook, forumuri, LinkedIn, agregatoare, Youtube, profile Facebook, Instagram, Foursquare, Google + si Ask.fm.
La randul sau, Cosmote a obtinut 62.550 de mentiuni pe canalele amintite mai sus, din care 27.498 in prima parte a acestui an. Din 13 septembrie a.c., brandurile Romtelecom si Cosmote vor fi doar amintiri. La putere va fi de acum inainte Telekom, care va lupta cu brandurile de anvergura Orange si Vodafone.
In perioada amintita, brandul Orange a adunat 82.268 de mentionari. in prima jumatate a acestui an, Orange a fost „pomenit” in 30.373 de referinte, conform Zelist Monitor.
Brandul Vodafone a detinut suprematia in numarul de mentiuni: 115.321. in primul semestru al acestui an, mentionarile brandului Vodafone s-au ridicat la 45.708, reprezentand 65% din totalul mentiunilor din anul 2013.
In urmatorul an se anunta o lupta „pe viata si pe “internet” intre cele trei branduri: Orange, Vodafone si Telekom.

Sursa Forbes.ro

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor din IT&C si Electro Retail in august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor din IT&C si Electro Retail in august 2014

IQads a publicat topul lunii august 2014 pentru segmentul IT&C si Electro Retail.

Sectorul IT&C a generat in luna august aproximativ 88.000 de aparitii online, cu 3% mai putine decat in luna iulie, si un viewership de peste 170 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 2% in presa online, cu 7% pe bloguri & forumuri si cu 2% pe retelele sociale.

 

Cate „butoaie” de bere se „consuma” pe internet? – Analiza Forbes

social media, Zelist Research Comments Off on Cate „butoaie” de bere se „consuma” pe internet? – Analiza Forbes

Serviciul de monitorizare Zelist Monitor, la solicitarea revistei „Forbes Romania”, a realizat un studiu ce arata numarul de mentionari ale brandurilor de bere pe internet in perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014.

  • Berea Ursus, apartinand producatorului Ursus Breweries, a inregistrat 16.908 de mentiuni pe canalele digitale
  • Brandul Timisoreana a avut 2.563 de mentiuni, din care 783 in prima parte a acestui an
  • Heineken, o bere din categoria super premium, a inregistrat 11.013 mentiuni ale brandului in perioada amintita, din care 3.882 in primul semestru al acestui an
  • Brandul popular Golden Brau a avut 1.131, iar Ciuc, 2.365.
  • Populara marca de bere Bergenbier, a adunat 7.373 de mentiuni (2.936 in primul semestru 2014).
  • Berea Beck’s a obținut 2.724, iar brandul Noroc, 140 de mentionari (din care 39 în prima jumatate a acestui an).
  • Skol, brandul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a fost mentionat de 1.819 ori pe canalele analizate.
  • Un alt brand puternic al URBB, Tuborg, a avut 2.442 de mentionari, din care 999 in primele sase luni ale acestui an.

Pentru a parcurge intreaga analiza, va invitam sa vizitati siteul Fobes.ro

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri?

Saptamana 8-14 septembrie 2014

. O scoala pentru mediocritate – contributors.ro
1335 shares 557 comments 3151 likes 16 tw. trackbacks 16197 tw. followers 3 blogs trackbacks
2. Scrisoare catre gay – lucianmindruta.com
475 shares 1039 comments 3058 likes 12 tw. trackbacks 10956 tw. followers 3 blogs trackbacks
3. Un spion cacealma – diversiunea perfecta pentru adevaratul scandal – biziday.ro
644 shares 284 comments 3736 likes 11 tw. trackbacks 1896 tw. followers
4. “I pay taxes, you work for me!” – contributors.ro
959 shares 306 comments 2090 likes 24 tw. trackbacks 24720 tw. followers 1 blog trackback
5. FMI, criminal si las in disputa cu Ceausescu. N-a stiut sa piarda si a scos revolverul! – gandeste.org
816 shares 185 comments 1675 likes 2 tw. trackbacks 79 tw. followers
6. iPhone de la Doza – Doza de Has – dozadehas.com/category/blog
233 shares 393 comments 3351 likes 3 tw. trackbacks 12813 tw. followers
7. Toti vrem aceleasi lucruri – bloguluotrava.ro
399 shares 48 comments 3674 likes 1 tw. trackback 729 tw. followers
8. REVOLTATOR. Satmarean RESPINS la un concurs pentru ca nu stie LIMBA MAGHIARA – dantanasa.ro
546 shares 446 comments 1381 likes 6 tw. trackbacks 2397 tw. followers
9. Ceaiul de macese previne infarctul si combate pietrele la rinichi– frunza-verde.ro
587 shares 46 comments 2034 likes 1 tw. trackback 13857 tw. followers
10. Erdogan si ultimii 10 ani – nastase.wordpress.com
144 shares 135 comments 3259 likes 3 tw. trackbacks 801 tw. followers 1 blog trackback

Pentru a consulta analiza completa, va invitam sa vizitati Refresh.ro

Cele mai vizibile agentii digitale/interactive in social media in luna august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile agentii digitale/interactive in social media in luna august 2014

Refresh.ro publica topul celor mai vizibile agentii digitale/interactive  din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. Thinkdigital – 114 | 71 | 205,571
2. Kinecto – 18 | 11 | 162,054
3. SENIORHYPER – 55 | 36 | 136,849
4. Kubis Interactive – 73 | 53 | 94,315
5. Webstyler – 20 | 15 | 68,001
6. The Geeks – 32 | 14 | 43,616
7. MRM Worldwide – 14 | 11 | 41,524
8. iLEO Marketing Interactiv – 25 | 17 | 33,634
9. Spada Digital Media – 5 | 5 | 31,579
10. Silkweb – 27 | 17 | 28,071

Pentru a consulta topurile extinse, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in luna august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in luna august 2014

Refresh.ro publica topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. Golin – 93| 47 | 156,274
2. The Practice – 118 | 85 | 145,317
3. DC Communications – 51 | 41 | 80,515
4. Image PR – 56 | 38 | 48,873
5. V+O Communication – 24 | 18 | 45,892
6. GMP PR – 24 | 19 | 45,253
7. Nicola Porter Novelli – 20 | 16 | 39,907
8. The Public Advisors – 22 | 13 | 30,604
9. Travel Communication – 7 | 7 | 30,150
10. Daescu Bortun Olteanu – 15 | 10 | 29,814

Pentru a consulta topurile extinse, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

04 -10 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research 2 Comments »

Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din perioada 04  – 10 septembrie 2014.

Lansari, campanii, stiri:

Interviuri, opinii:

Statistici, cifre, indicatori:

Conferinte, evenimente:

Topul celor mai vizibile magazine online din Romania in luna august 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Topul celor mai vizibile magazine online din Romania in luna august 2014
​Refresh.ro publica topul celor mai vizibile magazine  online din Romania in luna august 2014, in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale.

Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

1. eMAG – 9,444 | 1,359 | 45,034,780
2. Altex – 1,655 | 344 | 8,489,886
3. Miniprix – 2,392 | 128 | 6,168,172
4. Elefant – 1,635 | 661 | 4,832,906
5. ShopMania – 1,153 | 156 | 4,690,486
6. Domo – 992 | 373 | 3,149,244
7. Flanco – 702 | 255 | 2,143,240
8. ZorileStore.ro – 150 | 48 | 1,864,283
9. Libris – 843 | 280 | 1,528,696
10. PC Garage – 1,930 | 111 | 1,070,564

Pentru a consulta topurile extinse, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Romanian PR Award îi invită pe comunicatori la Decision-Board

Comunicate de presa Comments Off on Romanian PR Award îi invită pe comunicatori la Decision-Board

ilustratie_cover_2014

Cea de-a XII-a ediţie a competiţiei Romanian PR Award vine să întărească rolul directorului de comunicare în boardul organizaţiilor și în luarea deciziilor strategice. Paradigma managementului strategic reflectă viziunea pe care competiţia Romanian PR Award încercă s-o promoveze de peste un deceniu. Este o perspectivă care înglobează idealurile celor care au marcat istoria relaţiilor publice şi ale celor mai iscusiţi dintre practicienii de azi.

Credem cu tărie că prezenţa directorului de comunicare în board-ul organizaţiilor nu este nici utopică, nici imposibil de atins. Istoria competiţiei ne arată că există organizaţii în România care au adoptat cu succes acest model.

Chiar şi cel mai talentat director de comunicare nu poate să-şi folosească optim potenţialul profesional dacă nu se află într-un raport de parteneriat cu managementul de top. Acesta gestioneză nu doar atribuţiile specifice funcţiei de comunicare, este totodată consilier şi alter ego al CEO-ului. Iar raportul celor doi contribuie semnificativ la succesul organizaţiei şi la credibilitatea comunicării.

Decision-Board, pe scurt D-board, gadgetul origami al celei de-a XII-a ediţii a Romanian PR Award, creat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising, încearcă într-un mod ludic să ofere răspunsuri non-uzuale la întrebări cât se poate de presante. D-board este un obiect, dar şi un instrument. Un joc inofensiv, dar şi o modalitate altfel de a lua decizii. Funcţia sa principală este simplificarea şi oferirea de răspunsuri non-uzuale pentru întrebări cât se poate de presante. Deşi numărul răspunsurilor este finit, numărul întrebărilor care îi pot fi adresate este nesfârşit, astfel că D-board poate fi utilizat de fiecare dată când ne aflăm în faţa unui impas.

Competiţia din acest an se anunţă mai diversă şi mai puternică, reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor din ţară şi străinătate, parteneri prestigioşi şi zeci de concurenţi care dau comunicării însemnătatea cuvenită. Mulţumim în mod special membrilor distinşi ai juriului, concurenţilor, partenerilor şi prietenilor care ne onorează cu încredere an de an”, a declarat Dana Oancea, membru în board-ul Forum for International Communications.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Porsche AG, Vodafone, Raiffeisen, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, Pfizer, Petrom, Bancpost, MOL Romania, Booking.com, reprezentanţi ai agenţiilor globale de PR – Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, Burson-Marsteller, FleishmanHillard, Brunswick Group, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, Golin Bucharest, DC Communication, BDR Associates Communication Group, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, Storience, Public Advisors, Action Global Communications, Vitrina Advertising, Smile Media precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report şi Forum for International Communications.

Înscrierile la cea de-a XII-a ediţie se fac până marţi, 30 septembrie 2014. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 10 octombrie 2014, implică o creştere cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 27 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al doilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor care prin inovaţia pusă în joc şi excelenţa execuţiei trec dincolo de graniţele comunicării obişnuite, de ceea ce era considerat până acum posibil sau fezabil.

Competiţia a fost îmbogăţită cu distincţia „Best of PR Evaluation”, un premiu special acordat începând cu acest an de Raiffeisen Bank şi dedicat pragmaticilor şi vizionarilor care înţeleg importanţa evaluării şi măsurării rezultatelor obţinute.

Detalii despre competiţie pe www.praward.ro.

Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic şi Ursus Breweries, de partenerii logistici – Cargus, 360Revolution, Sothis Print – şi de partenerii media- Hotnews, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist şi Markmedia.ro.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicaţii online de PR din Europa, conform Communications Director.