Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna februarie 2015

social media, Uncategorized, Zelist Research 1 Comment »

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna februarie ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.
Datele sunt prezentate in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator al categoriilor monitorizate.

Apa – 2015/02

apa_feb

Asigurari – 2015/02

asigurari_feb

Banci – 2015/02

banci_feb

Benzina & Petrochimie – 2015/02

benzina_feb

Bere – 2015/02

bere_feb

Bookstores – 2015/02

bookstores_feb

Bricolaj/Mobila – 2015/02

bricolaj_feb

Cafea – 2015/02

vafea_feb

Carne&Mezeluri – 2015/02

carne_feb

Dulciuri – 2015/02

dulciuri_feb

Electro Retail – 2015/02

electro_feb

Fashion – Multibrand stores – 2015/02

fashion_feb

Hipermarket & Supermarket – 2015/02

hiperarket_feb

Home Care – 2015/02

home_care_feb

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2015/02

ingrijire_feb

IT&C – 2015/02

itc_feb

Lactate & Branzeturi – 2015/02

lactate_feb

Masini – 2015/02

masini_feb

Racoritoare – 2015/02

racoritoare_feb

Sanatate – 2015/02

sanatate_feb

Snacks – 2015/02

snacks_feb

Telecommunication – 2015/02

telco_feb

Vin – 2015/02

vin_feb

Whisky & Vodka – 2015/02

wisky_feb

Pentru ale informatii, va invitam sa cititi analiza completa.

26 februarie – 04 martie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 26 februarie – 04 martie 2015 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (26 februarie – 04 martie 2015).

Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Simona Buta: O femeie va intelege intotdeauna mult mai bine un brand de tampoane decat un barbat
  • Lucia Ciuca: Desi eficiente, de fiecare data cand e posibil, este bine sa eviti promotiile construite exclusiv pe pret/ discount
  • Luciana Duma: “I’m getting older si n-o sa mai fiu trofeul nimanui” e chiar si anxietatea femeilor smart si educate
  • Ioana Manoiu in Cariere Online: Iata patru greseli pe care le-am facut de-a lungul carierei si ce am invatat din ele
  • Iulian Padurariu: Inca sunt de parere ca racordul dintre sistemul de educatie si business este aproape inexistent
  • Delia Panait: O, da, am facut gafe. Eram in primii timpi de Bucuresti si inca imi mai scapa accentul ardelenesc
  • PR Romania: Reflectii despre 20 de ani de antreprenoriat. In dialog cu Crenguta Rosu, DC Communication
  • Carmen Sterian, o feminista care iubeste barbatii: Viata asta este construita egal din calitati feminine si masculine
  • Bogdan-Alexandru Ungureanu creste o rasa de Cosmici de vreun an incoace

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 23 februarie – 1 martie 2015?

social media, Zelist Research 1 Comment »

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 23 februarie – 1 martie 2015 .

Blog

1. Povestea unui taximetrist – afirmativ.com
468 shares 1418 comments 17380 likes 9 tw. trackbacks 1423 tw. followers
2. Balcoane – criserb.com/blog
668 shares 1035 comments 15924 likes 14 tw. trackbacks 21704 tw. followers
3. Viata fara photoshop – andreearaicu.ro
99 shares 734 comments 16310 likes 7 tw. trackbacks 2479 tw. followers
4. Parinti, treziti-va! – contributors.ro
813 shares 523 comments 9754 likes 11 tw. trackbacks 24335 tw. followers
5. Eu olteanul, eu bucuresteanul… – biziday.ro
254 shares 507 comments 8492 likes 10 tw. trackbacks 110917 tw. followers
6. Azi m-a bucurat… – irinab.com
50 shares 262 comments 9372 likes 1 tw. trackback 64 tw. followers
7. Te voi ierta. – irinab.com
224 shares 375 comments 7869 likes
8. Daca mi-ar mai putea vorbi… – irinab.com
211 shares 279 comments 6782 likes 3 tw. trackbacks 647 tw. followers
9. Doamna Udrea, unele femei n-au avut niciodata foehn – eftimie.net
190 shares 570 comments 5384 likes 24 tw. trackbacks 46512 tw. followers
10. Da-mi 1 leu, te rog! Ca sa construim un spital pentru copii! – celmaibuntata.ro
185 shares 286 comments 5771 likes 19 tw. trackbacks 19027 tw. followers 3 blogs trackbacks

Pentru toate informatiile, va invitam sa vizitati Refresh.ro

Au inceput inscrierile la programul de pre-accelerare MVP Academy

Comunicate de presa 1 Comment »

MVP Academy

Startup-urile in tehnologie care vor sa dezvolte produse cu potential la scara globala sunt invitate sa aplice la MVP Academy, program de pre-accelerare care va avea loc in perioada 23 martie – 14 mai la TechHub Bucharest. Participarea la program este gratuita, iar aplicatiile se realizeaza online pe site-ul programului http://mvpacademy.co pana luni, 9 martie.

Cea de a doua editie MVP Academy aduce impreuna 12 startup-uri tech cu potential si le ajuta sa isi dezvolte produsele si sa formeze conexiuni valoroase cu profesionisti din industrie, antreprenori, investitori si reprezentanti ai programelor de accelerare si fondurilor de investitii early stage din regiune. Toate acestea intr-un program educational gratuit, customizat pentru a raspunde nevoilor individuale ale echipelor participante.

Cum se va desfasura MVP Academy?

De-a lungul celor 7 saptamani ale programului, finalistii vor participa la workshop-uri practice sustinute de specialisti consacrati si vor beneficia de sesiuni de mentorat si coaching 1 la 1 pentru a-si valida produsul cu piata si a primi sfaturi valoroase de la mentori cu experienta relevanta in domeniile de interes pentru ei. in plus, sesiunile de pitching organizate pe toata durata programului ii vor ajuta initial sa identifice punctele slabe ale propriului concept de business si ulterior sa invete cum sa convinga potentialii investitorii si parteneri strategici.

Echipele care vor face parte din cel de al doilea lot al MVP Academy vor avea astfel acces la oportunitati de networking excelente la nivel local, regional si international si vor acumula competente esentiale de business care le vor ajuta sa profite de oportunitatile existente pe piata si sa isi dezvolte afacerile mai rapid. Mai mult, startup-urile vor beneficia de sustinerea activa a comunitatii profesionistilor in tehnologie din Bucuresti si vor fi in permanenta conectati la aceasta, avand acces pe toata durata programului la spatiul de co-working oferit de TechHub Bucharest si la evenimentele organizate.

Dezvoltat in parteneriat cu Telekom Romania si Bitdefender, cu sprijinul CyberGhost, Raiffeisen Bank, hub:raum si Microsoft, MVP Academy se adreseaza startup-urilor in domeniul tehnologiei care au mai putin de 2 ani de activitate si care au dezvoltat pana in prezent cel putin un prototip functional al produsului. Pentru a fi eligibile, echipele trebuie sa fie disponibile pe toata durata programului, sa nu fi obtinut finantari externe mai mari de 50.000 EUR si sa nu fi absolvit anterior un program de accelerare pentru proiectul la care lucreaza. Produsele dezvoltate pot fi in domenii precum software, hardware, Internet of Things, mobile, robotica, biotech, medtech sau ecommerce.

Selectia finalistilor va fi realizata de un juriu de specialitate din care vor face parte Bogdan Iordache (Investment Manager 3TS Capital Partners & Board Member How to Web), Cosmin Ochisor (Business Development Manager hub:raum, care va evalua echipele din partea hub:raum si Telekom Romania) si Alex Negrea (Co-Fondator docTrackr). Evaluarea va fi efectuata luand in considerare echipa si experienta acesteia, dimensiunea si tendintele actuale ale pietei, validarea utilizatorilor si costul de achizitie al acestora, tractiunea initiala, scalabilitatea si fezabilitatea produsului.

Despe prima editie MVP Academy

La 6 luni dupa finalizarea primei editii MVP Academy, 5 startup-uri au obtinut finantari in valoare totala de 207.000 EUR, 4 echipe au fost admise in programe de accelerare din US si UK, iar majoritatea absolventilor isi continua activitatea si au inregistrat progrese semnificative: au crescut echipele, au lansat primele versiuni ale produselor dezvoltate sau au demarat discutii cu potentiali investitori sau parteneri strategici pentru obtinerea primei runde de finantare.

Printre absolventii programului se numara Axosuits, producatorii unui exoschelet medical pentru persoanele cu dizabilitati, GetFittter.inc, aplicatie care ofera utilizatorilor o experienta de antrenament personalizata, sau Qalendra, motor de cautare dedicat pasionatilor de calatorii. Progresul echipelor la 6 luni de la absolvire este prezentat in raportul de evaluare disponibil online aici.

MVP Academy a fost o experienta incredibila si am invatat foarte multe lucruri de la mentori. La inceput aveam doar o idee si un concept, iar participarea in program ne-a ajutat sa ne definim produsul si sa fim acceptati in Ignite 100, unul dintre cele mai importante programe de accelerare din UK“, a declarat Dragos Musetescu, Fondator al Restack (ex-Pocketo), o platforma de administrare, suport si monitorizare pentru dispozitive purtabile.

Infografic – 35 tooluri de content marketing

social media, Zelist Research 1 Comment »

Via ClickZ

content-marketing-tools

 

Jonathan Shieber, senior editor TechCrunch, vine in Romania

Comunicate de presa Comments Off on Jonathan Shieber, senior editor TechCrunch, vine in Romania

jon2

Jonathan Shieber, senior editor la TechCrunch si CrunchBase, vine pentru prima oara in Romania, unde va tine trei workshop-uri dedicate antreprenorilor, start-up-urilor si profesionistilor din PR. Primul dintre acestea va avea loc la Cluj pe 3 martie, iar urmatoarele doua la Bucuresti, pe 5 si 6 martie. Evenimentele vor fi organizate de Rat Labs si Spherik Accelerator din Liberty Technology Park Cluj.

E o oportunitate perfecta pentru ca Romania sa iasa in evidenta si sa-si crească vizibilitatea, atunci cand vorbim de presa de tehnologie internationala. Startup-urile si hub-urile vor avea sansa sa discute direct cu un senior de la TechCrunch si, poate, vom avea sansa sa deschidem drumul catre viitoare articole despre Romania si companiile locale“, a declarat Bogdan Savonea, fondator Rat Labs si The Pole Society.

La workshop-ul lui Jonathan veti putea invata criteriile pe care se bazeaza publicatiile mari din strainate atunci cand isi aleg subiectele si cum ar putea folosi un startup sau o agentie astfel de articole pentru a initia o discutie cu potentiali investitori.

Evenimentul care va avea loc pe 5 martie la Bucuresti va fi destinat antreprenorilor, start-up-urilor, dar si studentilor, iar cel de pe 6 martie va fi dedicat agentiilor de comunicare si publicitate.

Pentru ca vrem ca voi sa veniti in numar cat mai mare la acest eveniment, nu trebuie decat sa trimiteti un mail la contact@ratlabs.ro, sa precizati ca ati aflat de eveniment de pe blogul Zelist si sa solicitati reducerea de 15% la pretul biletelor.

CLUJ – 3 martie 2015 | BUCURESTI – 5 martie 2015 | BUCURESTI – 6 martie 2015

Cine este Jonathan Shieber?

Actual senior editor la TechCrunch si CrunchBase, Jonathan Shieber a fost reporter la Dow Jones & Co, unde a scris despre investitii private, piata de capital si tehnologie verde in New York si Shanghai. A lucrat in trecut si pentru Fox News si Money Media.

Dupa ce a ajuns in echipa TechCrunch si CrunchBase, Jonathan a avut misiunea de a identifica semnalele din piata si a observa incotro se indreapta investitiile private. “Trebuie sa le gasim prin zgomotul zilnic al anunturilor, al lansarilor, actualizarilor si achizitiilor”, a declarat Jonathan.

Cele mai populare mesaje publicate pe paginile de Facebook din România în 2014

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai populare mesaje publicate pe paginile de Facebook din România în 2014

Alexandru Negrea a realizat cu ajutorul datelor furnizate de fbMonitor o lista cu cele mai populare mesaje publicate pe paginile de Facebook din Romania in 2014.

“E vorba de cantititate, evident, ne-am uitat la mesajele cu cele mai multe reactii si le-am pus in materialul pe care il puteti descarca acum gratuit, impartite pe categorii.” – declara autorul.

Pentru a accesa e-bookul, va invitam sa vizitati Marketing20.

19 – 25 februarie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 19 – 25 februarie 2015 – Saptamana in Social Media
Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (19 – 25 februarie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, cursuri, workshopuri:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Multumim, DC Communication!

Uncategorized Comments Off on Multumim, DC Communication!

Prietenii de la DC Communication nu au uitat ca am implinit patru ani de Zelist Monitor si ne-au surprins cu un tort la birou!

Va multumim pentru ca sunteti alaturi de noi!

tort DC

 

KittyMonitor.net, cel mai relevant serviciu de monitorizare in Social Media

Comunicate de presa, fbMonitor 1 Comment »

full_header_example

Bucuresti, 25 februarie 2015.

TreeWorks, liderul in monitorizarea social media din Romania (prin Zelist Monitor si fbMonitor), anunta imbogatirea substantiala a ofertei adresate profesionistilor din domeniu prin lansarea celui mai inovator serviciu de pe piata: KittyMonitor.net.

Au trecut 4 ani de cand am lansat Zelist Monitor si abia acum incepem sa intelegem cu adevarat despre ce este vorba in Social Media. Raspunsul a fost tot timpul in fata ochilor nostri, dar, dupa cum bine stim, solutiile evidente sunt de cele mai multe ori foarte greu de gasit. Pur si simplu, am avut acest insight in urma unui studiu exhaustiv pe o perioada de 6 luni asupra preferintelor clientilor nostri. Am observat ca acesti profesionisti, dedicati trup si suflet domeniului in care activeaza, infuzeaza zi de zi social media cu pasiunea lor: PI-SI-CI-LE! “, spune Catalin Tenita, fondator TreeWorks.

Ca parte a initiativei, TreeWorks a lansat un serviciu public gratuit, pentru ca pisicile si manifestarile lor trebuie sa fie “open source”. Acesta este disponibil pe www.kittymonitor.net.

Initiativa noastra nu se opreste doar la acest instrument. Vom face investitii semnificative in dezvoltarea de tool-uri care sa enforseze pisicitudinea in social media. Suntem alaturi de oamenii care au inteles ca detinerea unei pisici este cea mai valida optiune de lifestyle sanatos in conditiile si provocarile de zi cu zi ale mediului urban din secolul XXI. Planul nostru de viitor este, in urma unei finantari externe, sa lansam conceptul Internet of Cats (IoC) si sa dezvoltam device-uri hardware pentru necesitatile de comunicare ale pisicilor. Un prim exemplu este gadget-ul PAW, un breloc prin care pisicile sa poata da like pe Facebook altor pisici”, declara reprezentatii companiei.

Sub deviza “Leave no kitty behind”, TreeWorks propune hashtag-ul #kittymonitor, prin care toti iubitorii de pisici sunt invitati sa isi exprime pasiunile pe retelele de socializare.

Fie ca ghiocelul de 1 martie sa le aduca tuturor clientilor nostri brainstorming-uri productive, brief-uri usoare, bugete pe masura, nenumarate cafele si beri in Centrul Vechi si nu in ultimul rand, cat mai multe pisici de care sa se bucure“, au incheiat reprezentatii TreeWorks.