Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 31 august – 6 septembrie 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 31 august – 6 septembrie 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 31 august – 6 septembrie 2015.

Blog

1. Iarta-ma, copila draga! – dosardemama.wordpress.com
3276 shares 636 comments 12718 likes 6 tw. trackbacks 840 tw. followers
2. “Scuzati-ma, va rog, dar fetitei dumneavoastra i se vede p###a prin pantaloni” – bogdanstoica.ro
2681 shares 1364 comments 11770 likes 6 tw. trackbacks 515 tw. followers
3. 7 motive sa te combini cu cineva din zodia Berbec – modapebune.ro
2115 shares 1897 comments 7231 likes 4 tw. trackbacks 350 tw. followers
4. Cum Sa Raspunzi Atunci Cand Altcineva Iti Spune “Multumesc!”(Explicatia Energetica) – fiimplinit.ro
2390 shares 637 comments 6882 likes 5 tw. trackbacks 114 tw. followers
5. Nu te poti refugia de tine insuti. Drama de a nu intelege de ce esti sarac. – lucianmindruta.com
1715 shares 1779 comments 5514 likes 10 tw. trackbacks 17069 tw. followers 2 blogs trackbacks
6. Ne ducem dracului, cu Dumnezeu inainte! – bucurenci.ro
1429 shares 1397 comments 5378 likes 9 tw. trackbacks 16260 tw. followers 1 blog trackback
7. Gogosari umpluti cu struguri sau conopida, la otet – pofta-buna.com
2055 shares 370 comments 5884 likes 4 tw. trackbacks 1471 tw. followers
8. Gogosari in otet la rece – fara fierbere – savoriurbane.com
2304 shares 417 comments 4102 likes 4 tw. trackbacks 659 tw. followers
9. IEL SI IA – oaresuntunporc.ro
1221 shares 603 comments 7093 likes 7 tw. trackbacks 3703 tw. followers
10. Ti-a fost vreodata dor de tine? De omul care ai fost inainte ca el sa iti franga inima sau inainte ca cineva sa te tradeze. Mie da. E al naibii de greu sa nu poti schimba nimic – devorbacutine.eu
1220 shares 246 comments 7145 likes 1 tw. trackback

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Chloë Thomas, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume, si-a confirmat prezenta la TeCOMM

Comunicate de presa Comments Off on Chloë Thomas, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume, si-a confirmat prezenta la TeCOMM

TeCOMM 2015_Hope is NOT a strategy (1)

Multe lucruri se schimba si multe raman la fel in eCommerce. Succesul in acest domeniu vine din a sti cum sa te adaptezi la noutati. Ce oportunitati ar trebui sa fie luate in considerare acum pentru a duce la cresterea afacerii din eCommerce in 2016 si in viitor? Chloë Thomas (UK), specialist international in comert online, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume de catre Power Retail (Australia) va fi prezenta ca şi speaker in cadrul TeCOMM – Conferinţa de eCommerce din 21-22 octombrie 2015, Cluj-Napoca.

« Fiecare business are propriul sau punct al succesului in eCommerce şi cred ca ar trebui sa includa (minim) cifra de afaceri, profitul şi cat de fericit eşti tu, cat de fericita este echipa ta, afirma Chloë Thomas, cea care a scris cartea eCommerce MasterPlan 1.8: Cei 3 pasi pentru vanzari online de succes, alaturi de alte carţi destinate eCommerce-ului, gazda a eCommerce MasterPlan Podcast si consultant pentru nenumarate afaceri de tipul eCommerce, din intreaga lume. Chloë este totodata si jurat in cadrul Direct Commerce Association’s ECMOD Awards (UK), iar printre realizarile sale se numara peste 10 ani in eCommerce, atat ca si client, cat si in calitate de consultant.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM, Chloë va vorbi despre “The most powerful opportunities for building eCommerce success in 2016”, oportunitaţile pe care persoanele care activeaza in domeniul eCommerce ar trebui sa le ia in considerare acum pentru a duce la cresterea afacerii in 2016 si in viitor. Chloë va accentua atat importanţa strategiilor care sa te mentina in fata competitiei, cat si oportunitatile tactice care sa imbunatateasca performantele de marketing.

Asadar ar trebui sa cautam sa intelegem procesul de cumparare online al clietilor nostri prin intermediul afacerii noastre, si apoi sa gasim cea mai potrivita modalitate de a consolida acest proces, cat si profiturile noastre. Subiectele discutate vor include: castigarea de noi clienti, pastrarea clientilor existenti, dar si progresele tehnologice”.

Pe 21 şi 22 octombrie va avea loc cea de-a cincea ediţie TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est. La aceasta editie vor fi prezenţi specialisti naţionali şi internaţionali, printre care se numara reprezentanţi ai unor branduri importante precum IKEA, Altex, Google, Bitdefender, Digital Annexe, Paravion, BestKids etc. Conferinţa este adresata oamenilor de afaceri care deţin magazine online sau işi doresc un start-up pe acest domeniu, specialiştilor de marketing implicaţi in activitatea de online a business-urilor, specialişti/consultanţi in ecommerce, design/usability, promovare online şi SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare şi de curierat.

Inscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor şi a agendei.

Cu privirea catre stele la cea de-a XIII-a editie Romanian PR Award

Comunicate de presa 1 Comment »

ilustratie_concept_2015

PR-ul fara recunoastere e ca noaptea fara stele. Aflata la cea de-a XIII-a editie, Romanian PR Award isi propune sa creeze o adevarata constelatie a valorilor, aducand impreuna si scotand la lumina stelele PR-ului romanesc.

Anul acesta, Romanian PR Award comunica printr-un concept semnat de Leo Burnett si valorifica metafora constelatiilor. La fel cum universul e in continua expansiune, asa e si industria de PR din Romania. Se reinventeaza continuu, tintind catre mai sus, mai mult, mai creativ si cautand galaxii nedescoperite inca. Si apar tot timpul stele noi, unele stralucitoare ca o supernova, care transmit lumina celor din jur prin puterea ideilor lor, ajutand chiar la formarea altor stele.

,,Orice profesionist are nevoie de ragazul unei confruntari cu sine si cu ceilalti, de exercitiul decuplarii aspirationale din vartejul actualitatii imediate. Fara aceasta libertate, munca si succesul recad in semnificatia lor primara. Participarea la Romanian PR Award le reaminteste participantilor ca succesul are nevoie de corolarul bucuriei pentru a capata sens“, a declarat Dana Oancea, Board Member, Forum for International Communications.

Jurizarea competitiei reuneste competente din 10 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Vodafone, Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, IKEA, Uber, ING Group, Banca Transilvania, E&Y Romania, Garanti Group, Samsung Electronics, PwC, AVON, Group Renault, KFC, reprezentanti ai agentiilor globale de PR – Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, Grayling, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, FleishmanHillard, Action Global Communications,TMA Communications, Gagen MacDonald, executivi ai agentiilor locale de PR si branding – Rogalski Damaschin PR, McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Brandient Golin, DC Communication, BDR Associates, Oxygen Public Relations, V+O Communication, Daescu Bortun Olteanu, Media Pozitiv, Storience, OMA Vision, SmartPoint, 2activePR, Image PR, PR & More, MakeSense, reprezentanti ai presei – Hotnews, precum si consultanti independenti, cercetatori, reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil -The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report si Forum for International Communications.

Inscrierile la cea de-a XIII-a editie se fac pana vineri, 2 octombrie 2015. Aplicatiile depuse dupa aceasta data, dar cel tarziu pana vineri, 9 octombrie 2015, implica o majorare cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfasura in seara zilei de 26 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al treilea an consecutiv, Vodafone Romania va acorda distinctia ,,PR Innovator of the Year“, oferind vizibilitate proiectelor cu idei sclipitoare si executii pe masura, care redefinesc status quo-ul si traseaza noi granite ale comunicarii.

Raiffeisen Bank continua acordarea distictiei speciale ,,Best of PR Evaluation“, incurajand bunele practici in evaluarea proiectelor de PR.

Cu sprijinul Rogalski Damaschin PR, organizatorul reia in structura competitiei distinctia Junior PR Award, cu scopul de a rasplati profesionalismul si creativitatea studentilor si masteranzilor care aspira la o cariera in domeniul relatiilor publice.

Detalii despre competitie pe www.praward.ro.

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna august 2015

social media, Uncategorized, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna august 2015

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitorsi fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna august ’15 acopera 24 de categorii de branduri prezentate in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2015/08

apa_august

Asigurari – 2015/08

asigurari_august

Banci – 2015/08

banci_august

Benzina & Petrochimie – 2015/08

benzina_august

Bere – 2015/08

bere_august

Bookstores – 2015/08

bookstores_august

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati IQads.ro

Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv centrul comertului electronic

Comunicate de presa Comments Off on Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv centrul comertului electronic

 

TeCOMM2015-web-fara_parteneri

In 21 si 22 Octombrie, Cluj Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv, centrul comertului electronic si al strategiilor online prin TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

TeCOMM este unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est si reuneste la aceasta editie in Transilvania unii dintre cei mai buni speakeri nationali si internationali, oferind participantilor schimb de experienta, networking si oportunitati de afaceri .

Evenimentul va aduce in Cluj-Napoca peste 40 de speakeri care vor oferi 2 zile de inovatie in comertul online, atat prin prisma primei zile a Conferintei care aduce keynote-uri si panel-uri de dezbatere, cat si prin a doua zi, care ofera participantilor Workshopuri, prin intermediul evenimentelor conexe aflate sub umbrela TeCOMM: Digital Travel Forum si MarkDay.

  • Debate-uri: 8 nightmares for online shops, Because hope is not a strategy, Black Friday Strategies;
  • Prezentari: Empowering Customer Using Big-Data, The most powerful opportunities for building eCommerce success in 2016, Give joy, not just a parcel;
  • Workshopuri tematice: 7 Secrets that will help you NOT to lose money with Online Marketing, Applicable ways to engage affiliates , Empower your users (PPC workshop), The Customer as the center of your Email Marketing Strategy, Boost your sales with Online
  • Video Marketing, Customers not devices (Analitycs Workshop), The good, the bad and the ugly social media, Learn the Art of Creating a Persuasive Purchase Journey, Mobile eCommerce.

Zona Expozitionala aduce impreuna principalii furnizori de servicii de comert electronic si pune la dispozitia participantilor solutii si idei oferite de catre acestia.

TeCOMM se va incheia cu Awards Gala, unde vor fi premiati cei mai buni dintre cei care au contribuit la dezvoltarea industriei comertului online.

Peste 300 de participanti sunt asteptati la Grand Hotel Italia *****, in cele 2 zile de eveniment.

Power to the customers

TeCOMM Cluj-Napoca va scoate in evidenta importanta fidelizarii consumatorului si modul in care magazinele online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru 2016.

Conceptul acestei editii este Power to the Customers, ceea ce inseamna ca succesul magazinelor online sta in mainile consumatorului. In eCommerce, tendintele actuale subliniaza cat de important este ca fiecare business online sa puna accent pe profilul consumatorului, comportamentul si nevoile acestuia. In prezent, succesul in online este al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor.

Inscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca, editia a 5-a, se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va updata constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii.

27 august – 02 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 27 august – 02 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (27 august – 02 septembrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Liliana Bindeanu despre cultivarea unei culturi a voluntariatului in Romania
  • Alex Ciuca: Starea natiunii online in 2015: etapa pe agentii
  • Nicoleta Deliu: Aveam 25 de ani cand m-am mutat la client, si nu eram, in niciun caz, dispusa sa ma multumesc cu un job caldut
  • Oana Marinescu: Enescu nu trebuie tinut pe raft, sub praf, trebuie sa fie in viata fiecaruia dintre noi
  • Razvan Pascu: Experimentarea modelelor de business ale altor companii, unul din avantajele unui MBA
  • Valeria Tudor: Guiding Principles of a Communications Career
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

 

Cele mai viralizate clipuri de pe Youtube pe Facebook (1 ianuarie – 31 mai 2015)

social media 3 Comments »

Continuam sa vorbim despre continut video in cadrul seriei de analize despre viralizarea in .ro. Daca in urma cu doua saptamani am vazut care sunt cele mai vizualizate clipuri de pe Youtube si cele mai viralizate clipuri de pe Twitter, in primele 5 luni ale anului, de aceasta data va vom arata care sunt cele mai viralizate clipuri publicate pe Youtube, si mai apoi distribuite pe Facebook, in aceeasi perioada (1 ianuarie – 31 mai 2015).

Key Facts:

Primele 100 de clipuri au fost 100% clipuri muzicale. Ele au strans in total peste 15.500.000 de like-uri, 2.900.000 de share-uri, 1.400.000 de comentarii.

Cel mai like-uit videoclip ii apartine artistului F.Charm. Clipul “Mama” a strans in total peste 970.110 like-uri, in conditiile in care artistul are doar 220.000 de fani pe pagina lui oficiala.

Top canale:

24% Cat Music

12% Roton Music TV

8% MediaProMusic

6% Nek Music TV

5% Big Man Romania

4% OkapiSoundOfficial

3% MusicExpertCompany

38% altele

Top tematici:

61% pop-dance

22% manele

12% hip-hop

5% altele

Mai multe informatii, in infograficul de mai jos si in analiza propriu-zisa (aici).

Cele mai viralizate clipuri de pe Youtube pe Facebook (Infografic)

 

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 24 – 30 august 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 24 – 30 august 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 24 – 30 august 2015.

Blog

1. Tratament uman pe factura – printesaurbana.ro
4445 shares 2404 comments 10121 likes 14 tw. trackbacks 9800 tw. followers
2. “Moartea este doar o granita a vietii, nu si a iubirii.” – irinab.com
1939 shares 263 comments 11409 likes
3. Cum de va mai tine pamantul, asta nu pricep! – patraru.ro
1118 shares 1234 comments 5589 likes 6 tw. trackbacks 5774 tw. followers
4. Mic indreptar pentru jihadistii prostului gust – incentru.ro
1332 shares 949 comments 3778 likes 34 tw. trackbacks 36387 tw. followers
5. Unii vor sa fie cu tine. Altii vor sa fii tu cu ei. Cauta pe cineva care stie ce inseamna IMPREUNA. – radufconstantinescu.ro
604 shares 729 comments 6930 likes 1 tw. trackback 64 tw. followers
6. Suntem femei atat cat ne permit barbatii de langa noi sa fim – jurnalulevei.ro
966 shares 280 comments 4910 likes 1 tw. trackback 61 tw. followers
7. Visul omenirii e un cacat – tudorchirila.blogspot.com
841 shares 305 comments 3710 likes
8. Poate ca ne era scris sa fim impreuna, dar tu nu stii sa citesti. – radufconstantinescu.ro
576 shares 177 comments 4251 likes
9. Cand ai avut-o, nu ai vrut-o; acum cand nu o mai ai, ai mai vrea-o – jurnalulunuiadam.wordpress.com
589 shares 176 comments 3664 likes 1 tw. trackback 33 tw. followers
10. Efectele nevazute ale imbratisarii – noulpamant.ro
770 shares 155 comments 2705 likes 2 tw. trackbacks 91 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Cele mai viralizate vloguri din Romania in primele 5 luni din 2015

social media, Uncategorized 2 Comments »

In episodul trei din seria analizelor despre viralizarea in .ro discutam despre vloguri, care ocupa deja o parte importanta din online-ul autohton.

Am realizat analiza in baza primelor 100 de vloguri din Romania ca numar de subscriberi, care au publicat cel putin un video in perioada 1 ianuarie – 31 mai 2015.

Pornind de la aceste date, am impartit numarul de vizualizari la numarul de videoclipuri publicate in perioada monitorizata. Din acest punct de vedere, cel mai eficient vlog a fost Noaptea Tarziu, care a strans, in medie, 834.222 de vizualizari in 29 de clipuri. Top 3 este intregit de Codrin Bradea : Satana (medie de 381.886 vizualizari/clip) si de Bianca Adam (medie de 295.253 vizualizari/clip).

Canalul Noaptea Tarziu conduce si pe Facebook, acolo unde video-urile au strans 82.366 de share-uri, 285.315 like-uri, respectiv 62.207 comentarii. Clipurile urcate pe canalul ZMENTA Mihai au fost share-uite de 12.309 ori pe Facebook, au strans 92.131 de like-uri si 9.897 de comentarii. Clipurile lui Codrin Bradea : Satana au avut 3.822 de share-uri, 99.098 de like-uri si 10.611 comentarii. Aceasta statistica a fost calculata in baza clipurilor publicate pe Youtube in perioada monitorizata, si share-uite ulterior pe Facebook.

Keyfacts

  • In perioada monitorizata, primii 100 de vloggeri au publicat 5765 videos, care au generat peste 198.000.000 de vizualizari si 1.134.000 de comentarii (medie de 34.000 de vizualizari si 196 de comentarii pe video).
  • Durata medie a unui clip este de 16 minute.
  • 65% din vloggeri sunt de sex masculin.
  • Timpul necesar pentru a urmari continutul produs de primii 100 de vloggeri in perioada monitorizata este echivalent cu vizionarea a 1688 de episoade de Game of Thrones. 🙂
  • Primele 100 vloguri din Romania acumuleaza in total peste 8.570.000 de subscriberi, aproape cat populatia Londrei.
  • Cea mai “productiva” luna a fost ianuarie, cand s-au publicat 1259 de clipuri, insumand peste 348 de ore.
  • Clipurile publicate in aceasta perioada au primit 8.841.648 like-uri si doar 264.936 de dislike-uri pe Youtube.
  • Tematica vlogurilor: 23 %- divertisment, 20 %- beauty, 19 %- adolescenti, 18 % – gaming, 10 %- tech, 10 % – altele

Mai multe informatii, in infograficul de mai jos si in analiza propriu-zisa (aici).

Infografic Vloguri Zelist

20 – 26 august 2015 – Saptamana aceasta in Social Media

social media Comments Off on 20 – 26 august 2015 – Saptamana aceasta in Social Media
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (20 – 26 august 2015).
Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte: