Capturi de ecran la articolele de presa online

Comunicate de presa 2 Comments »

De acum, utilizatorii Zelist Monitor au posibilitatea de a accesa instant capturi de ecran ale articolelor din presa online care ii intereseaza. Aceste screenshot-uri pot fi incluse ulterior in analizele custom sau pot fi folosite in rapoarte.

PrtScrnCapital

Optiunea de screenshot este valabila in fiecare cont de client Zelist Monitor, pentru mentionarile din presa online in care apare expresia monitorizata. Capturile de ecran pot fi accesate in rubrica “Aparitii”, in fereastra fiecarui articol, deasupra meniurilor dropdown pentru relevanta si sentiment.

PrtScrnBCR

Zelist Monitor şi Klarmedia oferă servicii complete de monitorizare pentru piaţa din România

Comunicate de presa 2 Comments »

Zelist Monitor şi Klarmedia anunţă încheierea unui parteneriat pentru monitorizarea tuturor surselor relevante din presa tradiţională, digitală şi social media.

Prin acest parteneriat, cele două companii îşi propun să le ofere clienţilor servicii complete de monitorizare şi analiză media. Zelist Monitor şi Klarmedia îşi vor pune în comun capabilităţile tehnice şi umane în realizarea unor pachete de servicii 365, care vor răspunde tututor solicitărilor privind monitorizarea unui brand, a unei campanii sau a unui eveniment din România.

Clienţii ambelor companii vor avea astfel acces la cea mai completă ofertă de monitorizare din România: presa scrisă, radio, TV, presa online, bloguri, forumuri, agregatoare de presă, reţele de socializare (pagini publice de Facebook, conturi de Twitter, Instagram, Youtube, Google Plus, Ask.fm, Foursquare, LinkedIn).

Pentru a oferi servicii complete de monitorizare, cele două companii vor alătura performanţele tehnologice şi expertiza în monitorizarea digitală, specifice Zelist Monitor, capabilităţilor umane necesare în proeictele custom şi accesului la sursele audio-video şi presa tipărită, oferite de Klarmedia.

Despre Zelist Monitor

Zelist Monitor este cel mai complet serviciu de monitorizare social media şi presă online din România. Platforma dezvoltată de compania TreeWorks în 2010 este utilizată de peste 50% din clienţii care folosesc servicii de monitorizare în România. Zelist Monitor le permite utilizatorilor să aibă o viziune de ansamblu a social media din spaţiul .ro, precum şi a impactului asupra brandurilor. În prezent, Zelist Monitor monitorizează 23.000+ pagini publice de Facebook, 370.000+ conturi de Twitter, 360.000+ conturi de Instagram, 89.000+ bloguri, 3.500+ surse de presă online şi 140+ forumuri.

Despre Klarmedia

Klarmedia este un nume nou pe piaţa din România., în start-up fiind implicaţi doi dintre cei mai experimentaţi oameni din industria de monitorizare media: Ionuţ Anastase şi Octavian Petrescu. Departamentul de Client Service este condus de Liviu Gerea, aceasta având o experienţă de peste 15 ani in industrie. În plus faţă de serviciile de monitorizare a presei traditionale şi moderne, compania propune industriei de comunicare servicii precum evaluarea activităţii de PR prin KPIs stabiliţi pentru fiecare client în parte, în funcţie de specificul business-ului şi tipul de audienţă, crisis communication assistance, alerte în timp real, ad-hoc searches, transcripturi pentru ştiri, emisiuni, conferinţe de presă şi orice alte înregistrări puse la dispoziţie de clienţi.

Media, tehnologia, subiectele si invitatii definesc tendintele anului 2016 la Future of Media

Comunicate de presa Comments Off on Media, tehnologia, subiectele si invitatii definesc tendintele anului 2016 la Future of Media

Future of media

Universul media este caracterizat, asemenea mediului online, de dinamism, iar noile tehnologii accelereaza schimbarea si creeaza noi oportunitati de comunicare, de consum, precum si de interactiune. Pe 26 noiembrie, la a treia editie Future of Media, vei afla tendintele care pot defini lumea digitala in anul 2016!

Evenimentul va reuni specialisti din media, advertising, marketing, e-commerce si bloggeri, iar participantii vor putea dezbate alaturi de acestia subiecte actuale, precum cele mai noi idei din advertising sau trendurile in consumul media. Iar cele de mai sus, dar si detalii despre cele mai utile instrumente pe care sa le adaugi activitatii tale online reprezinta doar o parte din motivele participarii la dialog si la schimbul de practici alaturi de invitatii conferintei.

In cadrul a 3 sesiuni interactive, impreuna cu Alexandra Iavorschi (Managing Director, StarcomMediaVest Group), Orlando Nicoara (Antreprenor online), Anca Nuta (VicePresident, Identity & Communication Director, Unicredit Bank), Robert Berza (General Manager, Zoot Romania), Claudiu Serban (Owner, CLS Media), Marius Coman (M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania), Ioana Filip (Executive Creative Director, MRM/McCann), George Zahiu (Program Director, Europa FM), Lucian Mandruta (Jurnalist), George Buhnici (Realizator TV & Co-fondator Cavaleria.ro) vei afla contextul si principalele evenimente care au caracterizat anul 2015, dar si cele mai noi perspective privind anul 2016 pentru canalele si continutul media.

Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu Vodafone Romania, Bitdefender si Unicredit Bank.

Detalii complete despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: www.futureofmedia.ro, unde in data de 26 noiembrie veti putea urmari transmisiunea live a sesiunilor.

Suntem Toti Pentru #Colectiv

TPU.ro Comments Off on Suntem Toti Pentru #Colectiv

​A mai ramas doar putin pana cand atmosfera sarbatorilor de iarna ne va cuprinde pe toti, mai mari sau mai mici, fie ca suntem copii, parinti, surori, frati ori bunici. Sau poate doar prietenii buni ai cuiva. Sarbatorile inseamna clipe de liniste, momente petrecute alaturi de cei mai dragi oameni noua. Sarbatorile inseamna fericire.

Din pacate, pentru familiile celor raniti in tragedia de la Colectiv, aceste sarbatori nu vor mai aduce momente de liniste, ci amintiri greu de indurat si un gol care nu poate fi umplut. Pentru ei nimic nu poate readuce lucrurile la normal, insa fiecare dintre noi poate incerca, in felul sau, sa dea o mana de ajutor.

Zilele trecute ne-am dat seama ca exista o metoda usoara prin care cu totii ii putem sustine pe cei care acum au mare nevoie de asta. Asa ca am decis sa transformam Black Friday, o “sarbatoare” a consumismului, atat cat putem, intr-un prilej de solidaritate.

O parte dintre utilizatorii TPU.ro, si nu numai ei, isi vor cumpara produse de Black Friday, fie pentru ei, fie pentru cei dragi. Toti banutii stransi prin linkurile de afiliere postate pe site, vor ajunge la familiile victimelor din #colectiv. Absolut toti, si inca ceva in plus din partea noastra.

E un gest mic pe care cu totii il putem face pentru a insenina vietile apropiatilor nostri.

Ne-ar placea ca si voi sa va alaturati demersului nostru si sa donati macar o parte din suma provenita din castigurile obtinute prin afiliere in zilele de Black Friday. Doar impreuna putem ajuta cu adevarat!

12 – 18 noiembrie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 12 – 18 noiembrie 2015 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (12 – 18 noiembrie 2015).

Lansari, campanii, stiri:

  • TPU.ro desfasoara campania “Suntem Toti Pentru #Colectiv” prin care toti banii stransi prin linkurile de afiliere postate pe site, vor ajunge la familiile victimelor din #colectiv. Absolut toti, si inca ceva in plus din partea TPU.ro
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Laura Iacobescu: Cantitatea este inlocuita de calitate, iar in PR acest lucru se traduce prin creativitate
  • Rodica Mihalache: Observam si in Romania tineri care fie sunt influencers la 17-18 ani, fie dezvolta inventii cu puternic impact social, fie au initiative antreprenoriale
  • Care sunt tendintele in industria de comunicare? Raspunde Imola Zoltan la WS 360
Evenimente, conferinte:
  • MobileAcademy anunta lansarea cursurilor de programare pentru iOS, Android si de Mobile UI Design
  • Antreprenorii din Bucuresti vor sa afle de la cei mai buni specialisti din lume cum sa isi construiasca o strategie de business castigatoare la Bucuresti Business Days
  • Bucuresti Zilele BIZ 2015, un eveniment manifest despre realizari, oameni si idei de afaceri

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Antreprenorii din București vor să afle de la cei mai buni specialiști din lume cum să își construiască o strategie de business câștigătoare

Comunicate de presa 1 Comment »

Peste 36% din antreprenorii din București și zona de sud a României afirmă că și-ar dori să afle de la cei mai buni lideri din domeniu cum să realizeze o strategie de succes, să dezvolte un plan marketing (33%) și să își perfecționeze arta negocierii (31%). În opinia lor, cele mai promițătoare domenii de dezvoltare sunt IT&C (85%), agricultura (61%) și dezvoltarea software (60%).

Antreprenorii din București și zona de sud a României consideră că dezvoltarea și motivarea personalului reprezintă principala problemă cu care se confruntă în acest moment, arată un studiu realizat de Business Days România, elaborat în perioada octombrie-noiembrie pe un eșantion de 230 de antreprenori și manageri din București și orașele din împrejurimi. Întrebați “Care sunt principalele probleme cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiune?” participanții la studiu au indicat dezvoltarea și motivarea personalului ca fiind cel mai important domeniu. În plus, oamenii de afaceri din regiune acuză birocrația excesivă, sistemul stufos de taxare și impredictibilitatea fiscală ca fiind cele mai mari provocări la adresa afacerii lor.

Alte probleme cu care se confruntă antreprenorii din zonă sunt taxarea și fiscalitatea, brandingul și setarea strategiei. În ceea ce privește așteptările oamenilor de afaceri de la administrația centrală, doar 27% din respondenți au afirmat că acestea sunt “foarte mari”. În același timp, antreprenorii au apreciat că implicarea autorităților locale în susținerea afacerilor din regiune este foarte slabă (38%).

Antreprenorii chestionați consideră că domeniile în care regiunea de sud a țării poate performa sunt IT&C (85%), agricultura (61,9%), industria software (60,3%), serviciile (58,7%) și turismul (46%). Studiul Business Days România mai dezvăluie că cei mai importanți factori pentru succesul unei afaceri sunt echipa, inovația și networking-ul.

Antreprenorii din zona de sud a României caută soluții pentru dezvoltarea afacerii lor în condițiile în care provocările de la nivelul administrației pot încetini ritmul de creștere al afacerii lor. În acest sens, sfaturile, modelele de succes și sesiunile de networking îi ajută să găsească cea mai bună cale spre succes. Credem că experianța altor antreprenori este cât se poate de utilă pentru cei care sunt hotărâți să ăși urmeze visul și au ambiția de a merge mai departe”, a declarat Laszlo Pacso, fondator și coordonator Business Days.

Anul acesta, evenimentul București Business Days va avea loc în perioada 8-9 decembrie 2015 la Willbrook Platinum. Înscrierile pentru toți cei care vor să participe sunt deschise, în limita locurilor disponibile. Detalii şi înscrieri găsiți aici: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Bucuresti-2015/Inscriere. La eveniment vor fi prezenți peste 1.000 de antreprenori și manageri din toate regiunile României.

Din temele conferinței București Business Days menționăm: “Criza resurselor umane și modul în care vor influența tendințele de pe piața de muncă. Evoluția economiei globale”. Workshop-urile vor avea teme precum “Arta deciziilor în condiții de incertitudine și schimbare”, “Managementul timpului și tehnici de organizare”

Începând de anul acesta platforma Business Days organizează Gala Business Days, eveniment în cadrul căruia

vor fi premiate acele companii, antreprenori și manageri din spatele lor care s-au remarcat la următoarele capitole: performanta, excelența, inovația și impactul social.

Peste 300 de oameni din elita mediului de business din România vor lua parte la Gala Business Days.

Zilele BIZ 2015, un eveniment manifest despre realizari, oameni si idei de afaceri

Comunicate de presa Comments Off on Zilele BIZ 2015, un eveniment manifest despre realizari, oameni si idei de afaceri

DSC_7112

Saptamana trecuta a avut loc a 14-a editie a conferintei Zilele Biz. Timp de cinci zile, evenimentul a reunit manageri, antreprenori, inventatori, consultanti, investitori, ONG-uri si profesionisti in marketing si publicitate intr-un demers unic care analizeaza tendintele din cinci domenii cheie in activitatea de zi cu zi: Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR si Media & Marketing.

Conferinta a reunit lideri si nume mari din businessul romanesc, dar si speakeri internationali, care au prezentat noul mod in care se fac afacerile, cu focus pe valoare si implementare.

Invitatii au vorbit in egala masura despre esec si succes, despre munca asidua din spatele unui proiect reusit si despre rolul fundamental pe care il au ideile in business, dar si despre procesul de decizie si implementare. Mai mult, au oferit solutii provocarilor din contextul actual, marcat de evolutiile tehnologice.

O mare reusita a acestei editii a fost audienta conferintei care a reunit profesionistii din piata si care a impus in fiecare zi un ritm puternic prezentarilor si a solicitat vorbitorii cu intrebari si comentarii pline de substanta.

“Am adus pe scena evenimentului oameni pentru care vorbesc realizarile si companii care au inteles ca cel mai bun «company profile» este reprezentat de activitatea si reusitele echipei si m-am bucurat sa vad ca in acest spirit s-au prezentat proiecte, afaceri si idei care au atras multe aplauze si felicitari. Exista speranta! Este mesajul clar pe care evenimentul l-a transmis in fiecare sesiune. Iar invitatii nostri vor fi multa vreme, de acum inainte, in atentia lumii de business. Convinsa ca i-am ales pe cei mai buni dintre cei buni, vreau sa multumesc fiecaruia in parte pentru prezenta, asa cum vreau sa le multumesc celor care au venit cu trenul, cu masina si avionul, din intreaga tara pentru a fi alaturi de noi, dar si celor care si-au luat concediu si au fost in fiecare zi, la Zilele Biz” a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Marta Usurelu Biz

Marta Usurelu, redactor sef Biz

Invitatii de la Zilele Biz

Zeci de speakeri au prezentat afaceri, oameni, idei si studii de caz inedite. Astfel ca participantii au fost invitati sa ia parte si la sesiuni si workshop-uri dedicate celor cinci segmente de business.

In Ziua de Antreprenoriat s-a vorbit cu cartile pe masa despre ce inseamna sa ai un business in Romania. Am aflat ca succesul unei companii se datoreaza in mare parte angajatilor, ca liderilor le este greu sa formeze o echipa buna, ca nu oricine cu o idee buna poate fi antreprenor si ca sunt mai bune zece idei proaste puse in practica decat una sclipitoare, dar neexploatata. Doar cei care joaca corect si isi asuma responsabilitatea pot castiga un loc bun in domeniul in care intra.

„O calitate importanta a antreprenorului este o buna capacitate de analiza si sinteza. Un business plan bun trebuie sa fie inteligibil, concret, o scrisoare scurta”, spune Radu Georgescu, partener fondator GECAD Group, care adauga ca „marile companii din zilele noastre nu au fost primii jucatori pe piata, ci doar au avut un business plan bine executat.”

Pentru Dragos Petrescu, CEO City Grill, responsabilitatea este calitatea cea mai pretioasa a unui antreprenor. „Astazi trecem mai mult ca niciodata prin momentul T zero, pentru ca este un punct de schimbare majora in industrie. Tragedia din clubul Colectiv ne obliga la rescrierea regulilor pentru viitorul industriei. In urmatoarea perioada se vor inchide localuri pe capete. Ai un teren perfect de actiune acum, cum nu aveai in urma cu trei patru ani”, a conchis Dragos Petrescu.

Daniel Bobu, Director, Enterprise Marketing, Enterprise Business Unit la Vodafone Romania, a prezentat modul in care Vodafone ajuta initiativele antreprenoriale, dar si businessurile cu vechime in piata sa profite de noile tehnologii pentru a obtine un avantaj competitiv. Un factor important, dar de multe ori neglijat in antreprenoriat, este creativitatea, fapt subliniat de Anca Nuta, Head of Identity & Communication la UniCredit Bank, o companie care a decis sa sustina ideile creative ce se concretizeaza in demersuri antreprenoriale.

Ziua de Inovatie a fost deshisa de reprezentantul MB Telecom, singura companie din lume care a castigat de doua ori Marele Premiu al Salonului de Inventii de la Geneva. Dupa introducerea pe piata a tehnologiilor inovatoare Roboscan, MB Telecom a inregistrat o crestere de 700% a cifrei de afaceri. Adrian Bizgan a prezentat un studiu realizat de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE), conform caruia o crestere a cheltuielilor de cercetare dezvoltare cu 0,1% din PIB ar putea sa creasca veniturile PIB cu aproximativ 1,2% pe termen lung.

Tot in aceasta zi a fost prezentat si studiul TRUTH ABOUT GLOBAL BRANDS, lansat in exclusivitate in Romania de Truth Central, parte a grupului McCann. Studiul a fost realizat pentru a vedea modul in care tehnologia schimba brandurile si atitudinea consumatorilor fata de schimbarile din peisajul actual al globalizarii. Oportunitatile economiei digitale si felul in care inovatiile tehnologice transforma deja orasele si afacerile, mutandu-le in zona smart, au fost detaliate de Andrei Cepoi, Manager de vanzari ICT la Telekom Romania.

Liderul este cel care lumineaza pe cei din jurul lui, a declarat Mihai Ghyka, Consultant Dalprincipe Consulting, la Ziua de Management. Mihai Ghyka a venit la Zilele Biz cu o abordare diferita si a facut portretul a trei tipuri de lideri: arhitectul, pescarul si pilotul. Afla ce fel de lider esti aici. De oricare tip ar fi, “liderul trebuie sa aiba integritate”, considera Radu Ionescu, Director General Docentris.

O alta concluzie a zilei a fost ca, atunci cand ajungi pe o pozitie de management, nu mai conteaza in primul rand ce crezi si gandesti, ci ce cred si gandesc ceilalti despre tine. “Nimic nu e gratis. Orice inseamna beneficii mai multe, vine la pachet cu responsabilitati si sacrificii si mai mari”, considera Madalina Uceanu, Managing Partner, CareerAdvisor.

Ziua de CSR a venit si cu strategii de fundraising si concluzii simple, dar greu de asumat. Cea mai buna metoda de fundraising este de a spune cat mai bine povestea si nu de a negocia sponsorizari. O alta idee care ar trebui asumata este faptul ca ar trebui sa se transforme corporate social responsibility in human social responsibility.

Aceasta zi a venit si cu momente emotionante povestite de Iulian Angheluta, care coordoneaza actiunile Asociatiei Free Miorita:“Nu vreau sa va spun despre emotia pe care au simtit-o copiii cand au apasat pe intrerupator. Am plans alaturi de oameni care au aprins becul si am fost socat sa vad multi oameni si companii care nu se implica desi au resurse.”

Flavia Popa, Secretar General al BRD Groupe Société Générale, a subliniat felul in care, sprijinind cultura, companiile pot ajuta la promovarea valorilor si modelelor cu adevarat valoroase, ce pot duce o comunitate si o societate la urmatorul nivel de dezvoltare.

Ultima zi, Ziua de Media & Marketing, a adus idei care au captat atentia, dar care au si intrigat publicul. Unele dintre ele au fost prezentate de Felix Tataru, presedintele-fondator al GMP Group, iar doua concluzii interesante sunt faptul ca “Extrovertii fac miscari rapide, introvertii fac miscari adanci.” si ca “Nu poti sa folosesti lucruri ale trecutului pentru a le duce in viitor.”

Felix Tataru a vorbit de asemenea despre diferenta dintre transformare si schimbare, explicand ca “Schimbare inseamna sa te uiti la ceea ce nu merge si sa imbunatatesti. Transformarea inseamna sa imbunatatesti din ceea ce ai cel mai bun.” Dar trebuie inteles ca “Ori ne transformam, ori murim. O schimbare minora, graduala, poate sa ne omoare, iar o schimbare radicala poate sa ne salveze.”

A urmat o sesiune “semnata” Aneta Bogdan, Managing Partner al Brandient, companie inclusa in prestigiosul HALL OF FAME REBRAND, care a dezbatut intr-un mod unic provocarile industriei creative locale in contextul transformarilor tehnologice, legislative, dar mai ales, in contextul schimbarii competitiei globale. Aneta a invitat in premiera la un eveniment dedicat comunitatii de marketing, publicitate si comunicare un CFO sa vorbeasca despre felul in care modificarile fiscale din ultima perioada au un impact major asupra acstui industriei creative.

Aneta Bogdan Managing Partner Brandient

Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

Schimbarea este o constanta in viata noastra, dar si in cea a brandurilor, iar Stjepan Udovicic, Marketing Director la Orange Romania, a venit cu informatii pretioase desprinse din recenta schimbare realizata de companie la nivel de arhitectura de brand, dar si de servicii. Tot in aceasta zi s-a vorbit despre tipurile de mesaje cu care rezoneaza consumatorii. Mai multe idei bine fondate au reiesit din concluziile studiilor Nielsen in ceea ce priveste cele mai credibile forme de publicitate, cum rezoneaza diferitele generatii cu temele abordate in advertising si care este legatura dintre incredere si actiune.

Mai multe stiri de la Zilele Biz puteti citi pe site-ul Revistei Biz.

Povestile de succes se spun la A touch of INNOVATION

social media Comments Off on Povestile de succes se spun la A touch of INNOVATION

A touch of INNOVATION este un eveniment de inspiratie, menit sa aduca in prim plan ideile si puterea pozitiva a oamenilor. Echipa Biz isi propune ca povestile spuse la acest eveniment  sa transmita un mesaj esential pentru fiecare dintre cei prezenti in sala: De fiecare dintre noi depinde sa schimbam lucrurile in jurul nostru!
Afla alaturi de profesionistii care au reusit sa ajunga un etalon pentru industria in care activeaza, cum sa iti personalizezi succesul!

bizPovestile de succes se spun la A touch of INNOVATION

 

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 9 – 15 noiembrie 2015?

social media, Zelist Research 1 Comment »

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada  9 – 15 noiembrie 2015.

Blog

1. LOVITURA DE STAT A REUSIT! SOROS ESTE OFICIAL NOUL PREMIER AL ROMANIEI! – vremuritulburi.com
14541 shares 8356 comments 20708 likes 35 tw. trackbacks 9857 tw. followers 6 blogs trackbacks
2. Seful Sectiei de arsi Bordeaux : “Trebuie sa fiti mandri de medici!”; – radu-tudor.ro
7052 shares 1192 comments 33055 likes 10 tw. trackbacks 3233 tw. followers
3. Seara – andreeaesca.com
6138 shares 1112 comments 27398 likes 13 tw. trackbacks 42689 tw. followers 2 blogs trackbacks
4. Tinta nu e Franta. Ci schimbari de regim in Europa – lucianmindruta.com
3402 shares 1179 comments 11209 likes 29 tw. trackbacks 33407 tw. followers 1 blog trackback
5. Scrisoarea lui Abraham Lincoln catre profesorul fiului lui – ceascadecultura.ro
3074 shares 239 comments 10273 likes
6. Ceaiul de GHIMBIR, scortisoara si cuisoare are efecte uimitoare asupra organismului – frunza-verde.ro
2945 shares 236 comments 7375 likes 3 tw. trackbacks 13567 tw. followers
7. Copiii au nevoie sa le dati, nu sa le lasati – mirelaretegan.ro/blog
2204 shares 215 comments 8334 likes 2 tw. trackbacks 601 tw. followers
8. Meritocratia, cel mai important experiment pentru societatea noastra – biziday.ro
1602 shares 929 comments 8478 likes 14 tw. trackbacks 192922 tw. followers 1 blog trackback
9. Nu incerca sa seduci barbatul care are deja o femeie alaturi. Tradand-o pe ea, el intr-o zi te va trada si pe tine – devorbacutine.eu
1455 shares 495 comments 10034 likes
10. Ponta, satisfactie tardiva : Romania, locul 1 in UE la crestere economica – radu-tudor.ro
1366 shares 1570 comments 7109 likes 4 tw. trackbacks 558 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Overview social media in .ro – octombrie 2015

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna octombrie 2015.

Overview-ul pentru luna septembrie poate fi gasit aici.

infographic_piramida_october_2015