Zilele BIZ 2015, un eveniment manifest despre realizari, oameni si idei de afaceri

Comunicate de presa Comments Off on Zilele BIZ 2015, un eveniment manifest despre realizari, oameni si idei de afaceri

DSC_7112

Saptamana trecuta a avut loc a 14-a editie a conferintei Zilele Biz. Timp de cinci zile, evenimentul a reunit manageri, antreprenori, inventatori, consultanti, investitori, ONG-uri si profesionisti in marketing si publicitate intr-un demers unic care analizeaza tendintele din cinci domenii cheie in activitatea de zi cu zi: Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR si Media & Marketing.

Conferinta a reunit lideri si nume mari din businessul romanesc, dar si speakeri internationali, care au prezentat noul mod in care se fac afacerile, cu focus pe valoare si implementare.

Invitatii au vorbit in egala masura despre esec si succes, despre munca asidua din spatele unui proiect reusit si despre rolul fundamental pe care il au ideile in business, dar si despre procesul de decizie si implementare. Mai mult, au oferit solutii provocarilor din contextul actual, marcat de evolutiile tehnologice.

O mare reusita a acestei editii a fost audienta conferintei care a reunit profesionistii din piata si care a impus in fiecare zi un ritm puternic prezentarilor si a solicitat vorbitorii cu intrebari si comentarii pline de substanta.

“Am adus pe scena evenimentului oameni pentru care vorbesc realizarile si companii care au inteles ca cel mai bun «company profile» este reprezentat de activitatea si reusitele echipei si m-am bucurat sa vad ca in acest spirit s-au prezentat proiecte, afaceri si idei care au atras multe aplauze si felicitari. Exista speranta! Este mesajul clar pe care evenimentul l-a transmis in fiecare sesiune. Iar invitatii nostri vor fi multa vreme, de acum inainte, in atentia lumii de business. Convinsa ca i-am ales pe cei mai buni dintre cei buni, vreau sa multumesc fiecaruia in parte pentru prezenta, asa cum vreau sa le multumesc celor care au venit cu trenul, cu masina si avionul, din intreaga tara pentru a fi alaturi de noi, dar si celor care si-au luat concediu si au fost in fiecare zi, la Zilele Biz” a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Marta Usurelu Biz

Marta Usurelu, redactor sef Biz

Invitatii de la Zilele Biz

Zeci de speakeri au prezentat afaceri, oameni, idei si studii de caz inedite. Astfel ca participantii au fost invitati sa ia parte si la sesiuni si workshop-uri dedicate celor cinci segmente de business.

In Ziua de Antreprenoriat s-a vorbit cu cartile pe masa despre ce inseamna sa ai un business in Romania. Am aflat ca succesul unei companii se datoreaza in mare parte angajatilor, ca liderilor le este greu sa formeze o echipa buna, ca nu oricine cu o idee buna poate fi antreprenor si ca sunt mai bune zece idei proaste puse in practica decat una sclipitoare, dar neexploatata. Doar cei care joaca corect si isi asuma responsabilitatea pot castiga un loc bun in domeniul in care intra.

„O calitate importanta a antreprenorului este o buna capacitate de analiza si sinteza. Un business plan bun trebuie sa fie inteligibil, concret, o scrisoare scurta”, spune Radu Georgescu, partener fondator GECAD Group, care adauga ca „marile companii din zilele noastre nu au fost primii jucatori pe piata, ci doar au avut un business plan bine executat.”

Pentru Dragos Petrescu, CEO City Grill, responsabilitatea este calitatea cea mai pretioasa a unui antreprenor. „Astazi trecem mai mult ca niciodata prin momentul T zero, pentru ca este un punct de schimbare majora in industrie. Tragedia din clubul Colectiv ne obliga la rescrierea regulilor pentru viitorul industriei. In urmatoarea perioada se vor inchide localuri pe capete. Ai un teren perfect de actiune acum, cum nu aveai in urma cu trei patru ani”, a conchis Dragos Petrescu.

Daniel Bobu, Director, Enterprise Marketing, Enterprise Business Unit la Vodafone Romania, a prezentat modul in care Vodafone ajuta initiativele antreprenoriale, dar si businessurile cu vechime in piata sa profite de noile tehnologii pentru a obtine un avantaj competitiv. Un factor important, dar de multe ori neglijat in antreprenoriat, este creativitatea, fapt subliniat de Anca Nuta, Head of Identity & Communication la UniCredit Bank, o companie care a decis sa sustina ideile creative ce se concretizeaza in demersuri antreprenoriale.

Ziua de Inovatie a fost deshisa de reprezentantul MB Telecom, singura companie din lume care a castigat de doua ori Marele Premiu al Salonului de Inventii de la Geneva. Dupa introducerea pe piata a tehnologiilor inovatoare Roboscan, MB Telecom a inregistrat o crestere de 700% a cifrei de afaceri. Adrian Bizgan a prezentat un studiu realizat de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE), conform caruia o crestere a cheltuielilor de cercetare dezvoltare cu 0,1% din PIB ar putea sa creasca veniturile PIB cu aproximativ 1,2% pe termen lung.

Tot in aceasta zi a fost prezentat si studiul TRUTH ABOUT GLOBAL BRANDS, lansat in exclusivitate in Romania de Truth Central, parte a grupului McCann. Studiul a fost realizat pentru a vedea modul in care tehnologia schimba brandurile si atitudinea consumatorilor fata de schimbarile din peisajul actual al globalizarii. Oportunitatile economiei digitale si felul in care inovatiile tehnologice transforma deja orasele si afacerile, mutandu-le in zona smart, au fost detaliate de Andrei Cepoi, Manager de vanzari ICT la Telekom Romania.

Liderul este cel care lumineaza pe cei din jurul lui, a declarat Mihai Ghyka, Consultant Dalprincipe Consulting, la Ziua de Management. Mihai Ghyka a venit la Zilele Biz cu o abordare diferita si a facut portretul a trei tipuri de lideri: arhitectul, pescarul si pilotul. Afla ce fel de lider esti aici. De oricare tip ar fi, “liderul trebuie sa aiba integritate”, considera Radu Ionescu, Director General Docentris.

O alta concluzie a zilei a fost ca, atunci cand ajungi pe o pozitie de management, nu mai conteaza in primul rand ce crezi si gandesti, ci ce cred si gandesc ceilalti despre tine. “Nimic nu e gratis. Orice inseamna beneficii mai multe, vine la pachet cu responsabilitati si sacrificii si mai mari”, considera Madalina Uceanu, Managing Partner, CareerAdvisor.

Ziua de CSR a venit si cu strategii de fundraising si concluzii simple, dar greu de asumat. Cea mai buna metoda de fundraising este de a spune cat mai bine povestea si nu de a negocia sponsorizari. O alta idee care ar trebui asumata este faptul ca ar trebui sa se transforme corporate social responsibility in human social responsibility.

Aceasta zi a venit si cu momente emotionante povestite de Iulian Angheluta, care coordoneaza actiunile Asociatiei Free Miorita:“Nu vreau sa va spun despre emotia pe care au simtit-o copiii cand au apasat pe intrerupator. Am plans alaturi de oameni care au aprins becul si am fost socat sa vad multi oameni si companii care nu se implica desi au resurse.”

Flavia Popa, Secretar General al BRD Groupe Société Générale, a subliniat felul in care, sprijinind cultura, companiile pot ajuta la promovarea valorilor si modelelor cu adevarat valoroase, ce pot duce o comunitate si o societate la urmatorul nivel de dezvoltare.

Ultima zi, Ziua de Media & Marketing, a adus idei care au captat atentia, dar care au si intrigat publicul. Unele dintre ele au fost prezentate de Felix Tataru, presedintele-fondator al GMP Group, iar doua concluzii interesante sunt faptul ca “Extrovertii fac miscari rapide, introvertii fac miscari adanci.” si ca “Nu poti sa folosesti lucruri ale trecutului pentru a le duce in viitor.”

Felix Tataru a vorbit de asemenea despre diferenta dintre transformare si schimbare, explicand ca “Schimbare inseamna sa te uiti la ceea ce nu merge si sa imbunatatesti. Transformarea inseamna sa imbunatatesti din ceea ce ai cel mai bun.” Dar trebuie inteles ca “Ori ne transformam, ori murim. O schimbare minora, graduala, poate sa ne omoare, iar o schimbare radicala poate sa ne salveze.”

A urmat o sesiune “semnata” Aneta Bogdan, Managing Partner al Brandient, companie inclusa in prestigiosul HALL OF FAME REBRAND, care a dezbatut intr-un mod unic provocarile industriei creative locale in contextul transformarilor tehnologice, legislative, dar mai ales, in contextul schimbarii competitiei globale. Aneta a invitat in premiera la un eveniment dedicat comunitatii de marketing, publicitate si comunicare un CFO sa vorbeasca despre felul in care modificarile fiscale din ultima perioada au un impact major asupra acstui industriei creative.

Aneta Bogdan Managing Partner Brandient

Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

Schimbarea este o constanta in viata noastra, dar si in cea a brandurilor, iar Stjepan Udovicic, Marketing Director la Orange Romania, a venit cu informatii pretioase desprinse din recenta schimbare realizata de companie la nivel de arhitectura de brand, dar si de servicii. Tot in aceasta zi s-a vorbit despre tipurile de mesaje cu care rezoneaza consumatorii. Mai multe idei bine fondate au reiesit din concluziile studiilor Nielsen in ceea ce priveste cele mai credibile forme de publicitate, cum rezoneaza diferitele generatii cu temele abordate in advertising si care este legatura dintre incredere si actiune.

Mai multe stiri de la Zilele Biz puteti citi pe site-ul Revistei Biz.

Povestile de succes se spun la A touch of INNOVATION

social media Comments Off on Povestile de succes se spun la A touch of INNOVATION

A touch of INNOVATION este un eveniment de inspiratie, menit sa aduca in prim plan ideile si puterea pozitiva a oamenilor. Echipa Biz isi propune ca povestile spuse la acest eveniment  sa transmita un mesaj esential pentru fiecare dintre cei prezenti in sala: De fiecare dintre noi depinde sa schimbam lucrurile in jurul nostru!
Afla alaturi de profesionistii care au reusit sa ajunga un etalon pentru industria in care activeaza, cum sa iti personalizezi succesul!

bizPovestile de succes se spun la A touch of INNOVATION

 

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 9 – 15 noiembrie 2015?

social media, Zelist Research 1 Comment »

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada  9 – 15 noiembrie 2015.

Blog

1. LOVITURA DE STAT A REUSIT! SOROS ESTE OFICIAL NOUL PREMIER AL ROMANIEI! – vremuritulburi.com
14541 shares 8356 comments 20708 likes 35 tw. trackbacks 9857 tw. followers 6 blogs trackbacks
2. Seful Sectiei de arsi Bordeaux : “Trebuie sa fiti mandri de medici!”; – radu-tudor.ro
7052 shares 1192 comments 33055 likes 10 tw. trackbacks 3233 tw. followers
3. Seara – andreeaesca.com
6138 shares 1112 comments 27398 likes 13 tw. trackbacks 42689 tw. followers 2 blogs trackbacks
4. Tinta nu e Franta. Ci schimbari de regim in Europa – lucianmindruta.com
3402 shares 1179 comments 11209 likes 29 tw. trackbacks 33407 tw. followers 1 blog trackback
5. Scrisoarea lui Abraham Lincoln catre profesorul fiului lui – ceascadecultura.ro
3074 shares 239 comments 10273 likes
6. Ceaiul de GHIMBIR, scortisoara si cuisoare are efecte uimitoare asupra organismului – frunza-verde.ro
2945 shares 236 comments 7375 likes 3 tw. trackbacks 13567 tw. followers
7. Copiii au nevoie sa le dati, nu sa le lasati – mirelaretegan.ro/blog
2204 shares 215 comments 8334 likes 2 tw. trackbacks 601 tw. followers
8. Meritocratia, cel mai important experiment pentru societatea noastra – biziday.ro
1602 shares 929 comments 8478 likes 14 tw. trackbacks 192922 tw. followers 1 blog trackback
9. Nu incerca sa seduci barbatul care are deja o femeie alaturi. Tradand-o pe ea, el intr-o zi te va trada si pe tine – devorbacutine.eu
1455 shares 495 comments 10034 likes
10. Ponta, satisfactie tardiva : Romania, locul 1 in UE la crestere economica – radu-tudor.ro
1366 shares 1570 comments 7109 likes 4 tw. trackbacks 558 tw. followers

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Overview social media in .ro – octombrie 2015

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna octombrie 2015.

Overview-ul pentru luna septembrie poate fi gasit aici.

infographic_piramida_october_2015

#Colectiv

Uncategorized 1 Comment »

Date generale de monitorizare

Hashtag-ul #Colectiv a fost mentionat in perioada 30 octombrie-11 noiembrie 2015 de 50.588 de ori si a inregistrat 575.006.000 de impresii.

42% dintre mentionari au fost publicate in paginile Facebook (21.192), 22% pe Instagram, 21% pe Twitter (10.860), 5% in agregatoare (2.452), 3% in presa online (1.557), 2% in Ask.fm (1.227).

Hashtag-ul a fost mentionat mai mult de barbati (61%) decat de femei (39%). Cel mai mult s-a discutat despre acest subiect in Bucuresti (68.5% dintre mentionarile provenite de la conturi cu date socio-demografice) si in Transilvania (9.5%). Cei care au mentionat cel mai mult hashtag-ul #colectiv au varsta cuprinsa intre 30-34 ani (36% dintre mentionarile provenite de la conturi cu date socio-demografice).

Cele mai importante articole publicate despre #Colectiv, in fiecare canal social-media

Canal social media Cel mai importat articol din punctul de vedere al audientei
Presa online 18.000 de biserici, 425 de spitale, si stam si ne uitam la fratii nostri cum mor pe trotuare”. În mars pentru Colectiv
Presa online – comentarii Scrisoare deschisa de la un martor al tragediei din Club Colectiv catre Raed Arafat si Comandamentul pentru Situatii de Urgenta
Bloguri Ajutor pentru cei care inca se lupta #colectiv
Bloguri – comentarii Romania, balamucul suprem in aer liber
Twitter Andimoisescu: Nevoia de vindecare. #colectiv http://fb.me/27PFwJ0i7
Facebook Inna: Document care centralizeaza live nevoile reale ale spitalelor si ale rudelor implicate în tragedia de la #colectiv: http://bit.ly/20kqYl3 #impreunarezistam
Linkedin Efectul #Colectiv – firmele de protectie impotriva incendiilor, un business de viitor. Citeste analiza KeysFin
Agregatoare Coada de donat sânge pentru #Colectiv a fost cea mai frumoasa din viata mea
Youtube #Colectiv
Instagram Inna: DEMISIA ! Suntem mici da MULTI ! #Colectiv #Solidaritate #RomaniaTanara #RomaniaProtest
G+ #fromromania #colectiv #tragedy
Ask.fm #colectiv

Top utilizatori care au scris cel mai mult despre #colectiv

Top 10 utilizatori Twitter care au mentionat cel mai mult hashtag-ul #colectiv

Nr Utilizator Twitter Numar posturi despre #colectiv
1 Antena1 406
2 Libertatea 256
3 FanatikShow 205
4 SpyNewsOfficial 170
5 Agerpres 154
6 MandruRoman 136
7 RipColectiv 126
8 b365RO 99
9 Marko_mrk 87
10 Irina_Maxim 85

Top 10 utilizatori Instagram care au mentionat cel mai mult hashtag-ul #colectiv

Nr Utilizator Instagram Numar posturi despre #colectiv
1 Victor Arsene 56
2 Lucia A. 24
3 ROMÂNIA 23
4 Teodor Daniel 21
5 i o a n as a n d u 19
6 bubu_pisoiashul 17
7 Alex Fasui 17
8 Marius Chivu 16
9 15 / Republica Ploiesti 16
10 CATALINA GRAMA 16

Top 10 pagini Facebook care au mentionat cel mai mult hashtag-ul #colectiv

Nr Utilizator Instagram Numar posturi despre #colectiv
1 News-Online 219
2 Agerpres 204
3 Mondenila 199
4 Initiativa pentru Responsabilitate Civica 185
5 3tic 185
6 Sursa Zilei 159
7 Libertatea.ro 142
8 Reporter Neptun TV 134
9 ActiveNews 114
10 B365.ro 113

Cate articole au publicat cele mai importante publicatii online romanesti despre #colectiv? Care sunt articolele cu cele mai mare impact din punctul de vedere al audientei?

Sursa Nr stiri ce contin #colectiv Link cea mai importanta stire pe subiectul #colectiv (dupa viewership)
www.adevarul.ro 57 Julio Iglesias, mesaj pentru victimele de la Colectiv: „România a fost întotdeauna în inima mea, simt durere în aceste momente dificile“
www.evz.ro 34 Tolontan: Sefii ISU se plimbau pe BANII ROMANILOR donati pentru Fundatia SMURD, condusa de Raed Arafat. Inspectorii ISU incasau SPAGI de 10.000 de euro pe luna. REPLICA Fundatiei SMURD
www.realitatea.net 29 A murit fotograful caruia Cabral i-a recuperat aparatul: Cand s-a declansat iadul, el filma
www.hotnews.ro 23 Cotroceniul elucideaza misterul consultarilor cu strada: manifestantii mai au 6 ore sa trimita sugestii de lideri pe email
www.gandul.info 17 “18.000 de biserici, 425 de spitale, si stam si ne uitam la fratii nostri cum mor pe trotuare”. In mars pentru Colectiv. REPORTAJ GANDUL
www.antena3.ro 15 Marturie cutremuratoare de la tragedia din Club Colectiv: Eram paralizata, era de cosmar. Nu imi venea sa cred ca e posibil asa ceva
www.mediafax.ro 9 NOI PROTESTE in Bucuresti: 30.000 de oameni au manifestat in centrul Capitalei. Protestul s-a incheiat dupa sase ore. Aproximativ 200 de romani au manifestat si la Paris – FOTO, VIDEO
www.romaniatv.net 4 Scrisoarea unui tata catre fiul sau dupa tragedia de la Colectiv: “Du-te, fiul meu, du-te departe!”
www.stirileprotv.ro 3 Bunicii la razboi. Parintii la revolutie. Este randul nostru!. Mii de tineri au iesit in strada in toata tara
www.bzi.ro 2 CUTREMURATOR! Scrisoarea unui tata politist catre fiul sau dupa tragedia de la Colectiv: “Du-te, fiul meu, du-te departe!”

Top 10 pagini Facebook de vedete care au mentionat #colectiv

Nr Pagina Facebook (vedete) Mentionare #Colectiv cu cel mai mare impact din punctul de vedere al audientei
1 Inna Document care centralizeaza live nevoile reale ale spitalelor si ale rudelor implicate în tragedia de la #colectiv http://bit.ly/20kqYl3 #impreunarezistam
2 Inna Bucuresti Non Stop In cinematografe din 13 noiembrie

Toti banii obtinuti din incasari vor fi donati victimelor din #colectiv

3 Teo Trandafir Ce parere aveti de scrisoarea acestui politist? Oare chiar asa am ajuns…?
4 Antonia Document care centralizeaza live nevoile reale ale spitalelor si ale rudelor implicate în tragedia de la #colectiv http://bit.ly/20kqYl3 #impreunarezistam
5 Pavel Bartos Odihneasca-se in pace toti cei care au plecat prea repede si pe nedrept de langa noi. Asa a fost si asa va ramane pentru noi Teo! #colectiv
6 Jimmy Dub Asta e Romania mea !!! #romaniamea #colectiv Share daca esti Roman!!!
7 Andi Moisescu Leac împotriva uitarii. #colectiv
8 Andi Moisescu Noapte de cosmar. Dumnezeu sa-i odihneasca. #colectiv
9 Catalin Maruta 8827 – 2 euro #colectivSuntem in a treia zi de doliu, dupa ce 31 de tineri si-au pierdut viata in incendiul din clubul Colectiv. Tragedia a indurerat zeci de familii, sute de prieteni si mii de apropiati. Si a surprins prin solidaritatea pe care a nascut-o in milioane de romani.

Avem si noi colegi care au fost acolo si care se lupta acum pentru viata pe patul de spital. Gindurile noastre bune se indreapta spre ei si speram ca vor iesi din nou invingatori, ca in multe alte batalii pe care le-au dus de-a lungul vietii.

Pentru ei si pentru toti tinerii cu viitorul in fata care au nevoie acum de tot ajutorul posibil, Pro TV si Crucea Rosie au lansat campania NOUA NE PASA. Impreuna daruim speranta! Puteti face donatii sms 8827 ( 2 euro ) si puteti arata ca va pasa. Toti banii vor fi directionati victimelor si spitalelor unde sunt ingrijite acestea. Impreuna putem vindeca rani, impreuna putem face diferenta!

10 LoraOfficial Transparenta pe conturi! Nominal! Astea sunt sume verificate!http://fundatiamereuaproape.ro/donatiile-primite-in-contur

Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri si retele sociale (octombrie 2015)

social media, Zelist Monitor Comments Off on Cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri si retele sociale (octombrie 2015)

Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile agentii de PR din Romania in luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

cele-mai-vizibile-agentii-de-PR-oct-2015

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Topul celor mai vizibile agentii digitale din .Ro in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (octombrie 2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Topul celor mai vizibile agentii digitale din .Ro in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (octombrie 2015)

Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile agentii de digital / interactive din Romania in luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

agentii-digitale-vizibilitate-oct-2015

Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati Refresh.ro.

Top 20 cele mai vizibile servicii online din Romania in presa online, pe bloguri si in social media (octombrie 2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Top 20 cele mai vizibile servicii online din Romania in presa online, pe bloguri si in social media (octombrie 2015)

Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile servicii online din Romania in luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezinta numarul de aparitii, numarul de surse si viewership-ul.

servicii-online-vizibilitate-oct-2015

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

Topul celor mai vizibile magazine online din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (octombrie 2015)

social media, Zelist Research Comments Off on Topul celor mai vizibile magazine online din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (octombrie 2015)

Refresh.ro si Zelist Monitor prezinta topul celor mai vizibile magazine online din Romania, în luna octombrie 2015. Clasamentul este realizat in functie de aparitiile in presa online, bloguri, forumuri si retelele sociale. Cifrele de mai jos reprezintă numarul de apariții, numarul de surse și viewership-ul.

magazine-online-vizibiitate-oct-2015

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refresh.ro.

05 – 11 noiembrie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Comments Off on 05 – 11 noiembrie 2015 – Saptamana in Social Media

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (05 – 11 noiembrie 2015).

Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:
  • Roxana Dragomir: Ne dorim acum sa ne apropiem insa mai mult si de branduri locale
  • Raluca Feher: Cind stii ca nimeni nu ajunge acolo fara sa isi murdareasca ghetutele, e suspect sa crezi ca cineva te ia brusc in serios pe tine, asa curatel
  • Ioana Manoiu: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori
  • Ioana Manoiu: Ce facem cu big data si cum le folosim in comunicare?
  • Raluca Mihalachioiu: Traim timpuri in care toata lumea face „un pic de PR”, asa ca trebuie sa luam creativitatea foarte in serios
  • Claudia Mihalascu: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising
  • Mihaela Rentea: A face social media” este ceva lipsit de sens
  • Catalina Rousseau: Totul pentru cetatean, nimic in dispret fata de acesta
  • Sorana Savu: Creativitatea a fost intotdeauna arma de baza a PR-ului, doar ca ea a luat forme diferite de cele din publicitate
  • Tereza Tranaka: Clientul nu accepta sa plateasca pentru un concept creativ care vine din partea unei agentii de PR, precum in advertising
  • Imola Zoltan: Cred ca in scurt timp ne vom transforma in agentie full service

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor