Oct 24
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (13 – 19 octombrie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Noua identitate vizuala Piatraonline se defineste prin logo-ul ce spune o poveste si prin look-ul celui mai mare showroom de piatra naturala din tara. Check it out!
- Adrenalina Media: Sports Marketing in Romania, concluzii: o nevoie de educatie si profesionalizare, pe toate segmentele – companii, autoritati, mass-media
- Ananda PR: Generatia Millennials sub lupa! 80% din pacienti ar putea fi tratati prin schimbari ale stilului de viata si nutritie (B!Tonic)
- Caracteristic PR:
- Cum pot magazinele online sa atraga mai multi clienti prin publicitate personalizata
- Black Friday Pro, vanzari de 10 ori mai mari pentru F64
- Studiu Today’s: cele mai populare destinatii de schi cautate online de romani
- PC Garage aniverseaza 11 ani si estimeaza afaceri de peste 45 milioane euro pentru 2016
- Centrade Cheil: Cum arata un swipe care te face sa spui “awwww”? Asa. Asa arata
- Chapter 4: Lidl creste salariile vanzatorilor si ale comisionarilor
- Chelgate Public Affairs recomanda evenimentul “Premiul Saharov al Parlamentului European“
- Confident.Communications promoveaza prima Conferinta de Business Neuroscience din Romania, 15 noiembrie, Hotel Marshal Garden
- DC Communication anunta ca Romanian-American Foundation a lansat un parteneriat pentru educatie cu Fullbright si a aniversat 7 ani de proiecte. Agentia prezinta infograficul realizat de Spatiul Public European si mentioneaza Topoloveni si Barometrul de toamna al EY Romania Careers
- Galeriu & Partners PR scrie despre caravana descopera-ti frumusetea by Henkel
- Golin:
- Cel mai recent transfer in portofoliul MullenLowe: Decathlon face echipa cu MullenLowe pentru cele mai tari meciuri de BTL
- Berea Weihenstephaner Hefe WeissBier, premiata cu aur in cadrul World Beer Awards 2016
- Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din Romania petrec peste 5 ore pe zi pe retelele sociale
- Inovatie antirid de la Farmec
- KFC deschide un nou restaurant in Bucuresti, in incinta centrului comercial Auchan Titan
- “Arme nascute din foc” revine pe History® cu un sezon
- Graffiti PR: UniCredit Bank lanseaza un program de sustinere a industriilor creative din Romania: platforma Romanian Stories, Academia Mintilor Creative, Ghidul 24/7 editia a doua si Pachetul Creativ/ Fundatia EGGER investeste in viitorul sucevenilor
- Grayling Public Relations: Consiliul Director a aprobat noua Strategie pe Termen Lung a Grupului MOL
- Lion Communication: Orange Romania anunta lansarea pachetului de servicii complete Orange Home, printr-o campanie semnata de Publicis Romania
- McCann PR: Ne-am inceput ziua citind despre proiecte, oameni si povesti care ne inspira. Vino si tu Dupa Noi
- Media Pozitiv: Sunteti tineri, mari si tari in… comunicare? Bagati-va la CompetitIAA, editia a VI-a! Experienta, premii, lucru direct cu clienti
- Meridian PR: Parasoftin® – Sosete exfoliante. Agentia te invita sa aduci natura in baia ta cu Cameleonia
- Mirrors PR recomanda articolul “4 Ways to Ensure Your New Business Will Be a Heroic Journey, Not an Epic Failure“
- MSLGROUP The Practice:
- Hochland lanseaza Sandvis Fest
- Povestile celor care castiga timp platind prin PayPoint, prezentate in noua campanie TV a companiei
- Samsung prezinta cei cinci tineri laureati ai Concursului International George Enescu pe care ii va sustine sa isi indeplineasca visul
- Naked PR recomanda articolul lui Victor Kapra, “Poate ca vorbim cam mult si cam ineficient“
- Natural Public Relations: Asociatia Tandem a lansat in Romania prima aplicatie de GPS pietonal pentru persoane cu deficiente de vedere – “Tandem Navigator”
- Oxygen PR recomanda articolul “Which Agency Should Manage a Brand’s Social Media Programs?“
- PI 2 PR: Acum 2 saptamani am scris istorie intr-un cadru de poveste, la Palatul Mogosoaia. Impreuna cu cei care au ghidat compania Impact Dezvoltator spre varful piramidei, am sarbatorit 25 de ani de succes, de dezvoltare si de proiecte frumoase. La multi ani, Impact!
- Plus Communication prezinta evolutia fondurilor strase in cadrul ultimului an de Asociatia Salveaza o Inima, de la 254.000 Euro donatii la 930.000 de Euro. Si cel mai important, 76 de copii cu malformatii grave au beneficiat de sprijinul donatorlor. Agentia prezinta cu bucurie rezultatele campaniei umanitare pentru Iulia Ciobaniuc si desfasoara noi campanii umanitare, pentru Arsenie si Nectaria
- PR Beta: Artistii, ITistii si toti cei care vor sa contribuie in vreun fel, cu munca sau cu idei, la crearea unei platforme de lucru dedicata proiectelor care se vor implementa in urmatorii ani in Timisoara, sunt invitati sa participe la acest eveniment organizat de Banat IT, impreuna cu Timisoara 2021, cu sustinerea Alergotura, Smart City si Fundatia Comunitara Timisoara
- PRSteps: Suntem bucurosi ca am lansat saptamana trecuta, impreuna cu echipa RINF Tech, unul dintre cele mai inovatoare proiecte din ultimii ani, cu ADN 100% romanesc: robotul de testare automata Iqmatt. Agentia scrie si despre un super proiect pentru Entersoft Romania
- Pure Media:
- Masina de paine Pain & Delices de la Tefal readuce in bucatarie retetele delicioase de paine ale bunicii
- Alege solutiile de incalzire perfect adaptate bugetului tau (Brico Depot)
- Cu Rowenta castigi de doua ori – hairstyling profesional si premii care completeaza rasfatul
- Ran Events anunta ca Starbucks® a deschis o noua cafenea in Bucuresti. Agentia promoveaza “Masterminds / Hoți de geniu”, o comedie neagra pe fundalul anilor ’90
- Sfintii Neocrotitori ai Smartphone-Sofatului, o campanie de responsabilitate la volan marca Friends TBWA si Rogalski Damaschin Public Relations
- Russenart Communications anunta 50% reducere la ultima sesiune de workshop-uri Buticul de PR 2016
- Smart Point Consulting: Rwanda lanseaza primul serviciu de livrari cu drone din lume, in colaborare cu Zipline. Serviciul UPS Worldwide Express PlusTM garanteaza livrarea dimineata devreme in mai multe tari
- The House PR Agency: Incheiem saptamana tot cu Arval Romania. Aici echipa The House. Va uram weekend placut!
- Thinker Media: Produsele ASUS au castigat noua premii Good Design Awards 2016
- Travel Communication prezinta rezultatele studiului Vola.ro, potrivit carora cererea de bilete de avion pe rutele interne a crescut in ultimul an cu aproximativ 200%. Si, de asemenea, ofera informatii despre evenimentul Business Class, pe care l-a organizat pentru Air France KLM
- Trust Communications recomanda video-ul “Duel” – Audi Presidential Debate Commercial
- United: Alfredo Seafood initiaza campania “Nicio saptamana fara peste pentru romani”. Agentia iti propune un articol din care veti afla cele 16 intrebari care trebuie puse clientilor, inainte de inceperea unui proiect de rebranding
- La Cluj-Napoca a fost infiintat primul cluster de industrii creative din tara, iar Mihaela Rus, presedintele Vitrina Advertising, face parte din Consiliul Director
- Zaga Brand: Policolor Romania lanseaza Mobile App Policolor varianta 2.0 a aplicatiei care te ajuta sa fii designer pentru locuinta ta
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
Evenimente, conferinte:
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Oct 20
Zelist Monitor va prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 10 – 14 octombrie 2016.
Blog
Economic
Femei
Politic / Social
IT&C
Leisure & Timp Liber
Sport
Tabloid / monden
Umor
Oct 19
Aceasta este prezentarea pe care Catalin Tenita a sustinut-o in cadrul celei de-a 2-a editie a evenimentului international B2B dedicat pietei DIY – Buyer Point International.
Oct 17
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (06 – 12 octombrie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza Sally Hansen Romania
- Adrenallina Sports PR & more: Sports Marketing in Romania, la prima editie: cum putem comunica mai bine sportul?
- Caracteristic PR:
- Zilele Office Shoes aduc reduceri de pana la 20% la incaltamintea din noua colectie
- F64 anunta Black Friday Pro cu reduceri de pana la 65%
- FashionUP devine distribuitorul oficial al companiei La Redoute
- Adservio, platforma educationala care ii ajuta pe elevi sa obtina rezultate mai bune la invatatura
- PC Garage estimeaza afaceri de peste 45 milioane euro pentru 2016
- Chelgate Public Affairs te invita sa urmaresti dezbaterea “Podul Calafat – Vidin la trei ani de la inaugurare: Bulgaria si Romania in contextul Cooperarii teritoriale europene” (Parlamentul European, Biroul de Informare in Romania)
- Conan PR promoveaza Capitala Tineretului din Romania
- Confident.Communications:Credit Value Investments, companie poloneza de private debt, a intrat pe piata romaneasca incepand cu luna octombrie, intentionand sa atinga un nivel de finantare pentru IMM-urile locale in valoare de 100 milioane de euro
- Daescu Bortun Olteanu: Cladirea Universul va gazdui de luna viitoare un nou teatru, Apollo111. Bogdan Dumitrache si Catalin Rusu au vorbit la conferinta de presa despre noutatea pe care o aduce teatrul si piesele care vor fi puse in scena aici
- DC Communication prezinta Barometrul mediului de afaceri romanesc – editia de toamna 2016
- Free Communication promoveaza La Fantana
- Galeriu & Partners PR: Tildrakizumab (Sun Pharma) are potentialul de a deveni un nou tratament pentru pacientii cu psoriazis in placi, moderat spre sever. Agentia prezinta informatii despre Caravana Descopera-ti frumusetea by Henkel, o campanie de educare desfasurata cu sprijin din partea Asociatiei Impreuna pentru viitor Constanta
- Garajul de PR se numara printre partenerii evenimentului “CEE Entrepreneurship Summit 2016”
- GMP PR, impreuna cu Asociatia Salvati Parintii, vor organiza evenimentul ”Parinti cu Aripi, Copii cu Zbor”. Acest eveniment este sustinut de ”Protejam Copilaria”, prin psihologi si psihoterapeuti avizati, si isi propune sa trateze cu parintii din zilele noastre aspectele cu care acestia se confrunta in gestionarea relatiei de cuplu si, mai ales, in relatia copil-parinte
- Primele case HUF HAUS din Romania, lansate printr-un eveniment secret garden organizat de Golin in Dumbrava Vlasiei. ZIZIN si MullenLowe au gasit remediul impotriva nostalgiei dupa vacanta
- Graffiti PR: Ketchum este Service Partner in procesul de integrare Workplace by Facebook in companii
- Grayling Public Relations: Astra Romania anunta rezultatele studiului “Indicele de consum TV in Romania – TVCI Romania” care arata modul in care romanii consuma programe si servicii de televiziune
- Image PR: Am fost intr-un media trip la Zimnicea, intr-o comunitate de mici fermieri. Am anuntat a doua etapa din proiectul socio-economic ”O sansa pentru familia ta”, sustinut de Danone
- Infinit PR & Events promoveaza evenimentul “Vreau sa fiu informata“
- McCann PR: Schimba fontul – campanie de promovare a pachetului Microsoft Office 2007. Agentia te invita sa iti iei prietenii si sa dezlegi secretele celui mai cunoscut brand din lume in primul Escape Room Coca-Cola, lansat in premiera in Bucuresti
- Mirrors PR: Pasionatii de jocuri pot participa pe 22 octombrie, in Bucuresti, la un eveniment inedit: Decatlonul de board games, organizat in beneficiul HOSPICE Casa Sperantei
- More Than Pub prezinta avantajele retetelor cu peste din bucataria spaniola (conservele Eva), dar si statistici interesante despre relatia romanului cu pestele (conservele Eva)
- MSLGROUP The Practice primeste feedback pozitiv pentru noul proiect Avon. Casa di Peroni, dulcea trandavie de peste vara, pe plaja din Mamaia
- Naked PR este mentionata in cadrul articolului “Cum si unde te „scolesti“ in moda?“
- Natural Public Relations recomanda articolul “9 reguli de cautare a informatiilor in Google, despre care nu stiu 96% dintre utilizatori”
- OMA Vision: Oana Marinescu in dialog cu Oprea Catalina, redactor sef la revista Femeia
- Oxygen PR recomanda interviul acordat de Ufuk Tandogan (Garanti Bank Romania) pentru Business Review
- PI 2 PR: O pauza de cateva minute e numai buna ca sa aruncam un ochi pe o carte funny, care explica de ce „Tipul din filme nu exista”. Nu doar ca ne este un client drag, dar la Diverta gasim cele mai noi produse in materie de carti
- Plus Communication anunta ca cincizeci de copii romani proveniti din familii defavorizate, care au fost diagnosticati la nastere cu malformatii grave ale inimii, vor fi operati din fondurile stranse in cadrul campaniei internationale “Save a Heart“. Agentia desfasoara campanii umanitare, pentru Agnesia si pentru Marinela. Si, de asemenea, coordoneaza relatiile cu presa pentru Fundatia “Solidaritatea Culturala Romana Ars XXI”, Federatia Coalitia pentru Educatie si Asociatia Romana de Hipnoza
- PR Beta recomanda articolul “What Would Happen if Your Brand Didn’t Utilize Social Media Marketing?”
- Premium PR: Xerox lanseaza la Internet & Mobile World 2016 solutia ECM DocuShare 7.0. Agentia anunta ca reincepe #ScoalaFlanco – cu teme noi, profesori unul si unul si o invitata super speciala la MasterClass: Loredana
- PRSteps: Robotul IQ MATT te asteapta la Internet&Mobile World la standul Rinf Tech. Creatie 100% romaneasca, IQ MATT este deja o atractie pentru vizitatorii expozitiei de tehnologie. Agentia scrie si despre Atelierul de croitorie Made to Measure Sir Ludovic si despre Avangate
- RanEvents Comm promoveaza filmul “Doctor Strange“. Agentia anunta ca TATI, brandul de moda francez recunoscut pentru preturile reduse, deschide primul magazin din Europa de Est, la Bucuresti, pe 27 octombrie.
- Rogalski Damaschin Public Relations mentioneaza RB Careers Romania
- Russenart Communications: Invata sa pregatesti un dosar de presa
- Smart Point Consulting: Turneul International de Bowling din Romania IBIBO 2016 asteapta 100 de jucatori straini in competitie
- The House PR Agency prezinta imagini de la un eveniment-trademark: Arval Romania aniverseaza 10 ani pe piata locala
- Thinker Media anunta ca saptamana aceasta au fost lansate noile telefoane #ASUS #ZenFone3
- Total Public Relations mentioneaza Brewtiful.Cafe
- Travel Communication scrie ca Eturia isi extinde business-ul in zona de vest a tarii. Agentia a organizat evenimente private pentru Air France KLM, Affidea Romania si Philip Morris
- United recomanda lista cu 17 carti citite de cativa dintre cei mai importanti CEO
- Vitrina Advertising gazduieste conferinta Advertising and Marketing Independent Network – AMIN, retea cu peste 50 de agenii independente din intreaga lume. Timp de trei zile, invitatii de pe trei continente dezbat noutatile din industrie, oportunitatile de dezvoltare pentru clientii internationali si valorificarea potentialului retelei
- Forbes: Anularea taxei radio-TV retransforma serviciile publice de media in servicii politice
Statistici, topuri, trenduri:
- Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 03 – 07 octombrie 2016?
- Designul interior (39%), suprafata totala sau impartirea spatiului (38%) si mobilierul (35%) sunt principalele lucruri pe care populatia online din 22 de tari si-ar dori cel mai mult sa le imbunatateasca in propriile locuinte, conform unui recent studiu realizat de GfK
Interviuri, opinii:
- Cosmina Balaban: Vorba lui Jack “Everyday we make it, we’ll make it the best we can” este la fel de valabila azi, cum era si acum 150 de ani
- Cum rezolvi problemele datelor in B2B? Un interviu recomandat de Marketing Focus cu Rares Balen, de la Dexion Storage
- Petre Barbu: Cine a castigat si cine a pierdut cote de piata in publicitatea TV, in primele 9 luni ale acestui an
- Petre Barbu: O suta de lei
- Irina Becher: In industria aceasta, suntem privilegiati. Este o industrie a experimentului
- Joaquin Bonilla: La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active
- Alina Damaschin: TV-ul s-a mutat pe YouTube pentru o buna parte din noii consumatori
- Institutul de Marketing recomanda un interviu consistent despre date de marketing cu Cosmin Nastasa de la 2Performant
- Catalina Rousseau: Communication as Art: A Vision For the Next 10 Years
Evenimente, conferinte:
- Premiera GPeC: o zi de E-Commerce si Online Marketing cu Bryan Eisenberg – Guru in User Experience, Digital Marketing si Optimizarea Conversiilor, 16 – 17 noiembrie 2016, Bucuresti
- Markday – sesiune de workshop-uri dedicate specialistilor in marketing, la TeCOMM, 25 – 26 octombrie 2016, Cluj-Napoca
- PR and the WEB, 26 octombrie 2016 , Hotel Intercontinental, Bucuresti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
Oct 14
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Oct 14
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Oct 14
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Oct 14
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook, in luna septembrie 2016.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Oct 14
IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016.
Metodologie si indicatori:
- Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.
- Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).
- Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara. De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.
- Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.
- In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.
Oct 13

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna septembrie 2016.
Overview-ul pentru luna august 2016 poate fi gasit aici.