Oglinda oglinjoara, catavencii sunt cei mai cu umor din tara

social media Add comments

Am revenit cu o analiza detaliata asupra publicatiilor online ce fac deliciul umoristic al cititorilor romani.

In luna august catavencii.ro au avut indeajuns de mult umor incat sa fie pe placul cititorilor mai mult decat timesnewroman.ro, trombon.ro, dailycotcodac.ro si kamikazeonline.ro. Dintre toti cei mentionati, catavencii au muncit cu mai mult spor, scriind 285 de articole in luna august, si cu mai mult umor daca luam in considerare totalul de puncte pe care l-au inregistrat (150 774).

Pe locul 2 in topul publicatiilor cu cel mai mult umor se afla timesnewroman.ro. Acestia au scris in luna august mai putine articole (84) decat trombon.ro (217), dailycotcodac.ro (136) si kamikazeonline.ro (193). Cu toate acestea, cititorii au considerat ca articolele lor sunt mai interesante decat cele scrise de colegii lor de breasla, reprezentativ fiind numarul de puncte(150 774) pe care l-au inregistrat ca urmare a mediatizarii articolelor prin intermediul diferitelor canale social media.

 

In luna august articolele catavencilor au avut cele mai multe like-uri, share-uri, comentarii, trackback-uri, cele mai multe postari pe bloguri si cei mai multi followeri. Altfel spus, au fost cei mai iubiti in social media.

 

Se pare ca si pe Facebook catavencii au fost cei mai indragiti de catre cititori.

 

Pe bloguri trombon.ro si timesnewroman.ro au fost la fel de mediatizati ca si catavencii.ro.

 

Pe Twitter, lucrurile s-au schimbat un pic. Se pare ca utilizatorii de Twitter au fost mai interesati de articolele celor de la trombon.ro.

 

In luna august articolul semnat catavencii.ro, care a avut cea mai mare mediatizare, a fost cel in care se anunta ca “Primii 6.000.000 de cititori primesc gratuit un hectar de teren in Snagov”. Oamenii au parut destul de interesati de “oferta” intrucat articolul a fost share-uit de 105 ori pe Facebook si a inregistrat 242 like-uri, 53 de comenturi, 1 trackback si 366 de followeri agregati. Articolul a inregistrat un punctaj de 9 179.

 

Cel mai citit articol al publictiei timesnewroman.ro a fost legat de faptul ca “Borcea s-a dus la Muntele Athos, unde a devenit calugarul Cocalarie”. Articolul a inregistrat 74 de share-uri, 273 like-uri, 48 de comenturi, 1 trackback si 470 de followeri agregati. Articolul a inregistrat un scor de 6 902 puncte.

 

In luna august, cititorii trombon.ro au favorizat articolul “Redactor Trombon.ro rapus de ursul onanist din Poiana Brasov”. Acesta a fost share-uit de 35 de ori pe Facebook, a primit 15 like-uri si 6 comentarii, 2 trackback-uri si a avut 1 814 followeri agregati. Articolul a avut un scor de 2 880 de puncte.

 

Cel mai iubit articol semnat dailycotcodac.ro a fost cel in care era prezentat “ghidul micului proprietar- cum sa nu inchiriezi o casa”. Ghidul a fost share-uit de 34 de ori, a primit 84 de like-uri, 8 comentarii, 4 tracback-uri si a avut 8 728 followeri agregati. Articolul a avut 3 438 puncte.

 

Articolul kamikazeonline.ro cu priza la public a fost cel legat de “lupta de eliberare a plasmelor, prin efractie”. Articolul a fost bine primit de public, intrucat cititorii l-au share-uit de 53 pe Facebook, i-au dat 87 de like-uri si 15 comentarii si 2 trackbak-uri. Articolul  a inregistrat 638 followeri agregati. Scorul articolului a fost de 4 477 de puncte.

 

Se pare ca in luna agust catavencii.ro au scris pe placul umoristic al cititorilor publicatiilor de acest gen. Acestia au muncit cu mai mult spor si umor avand in vedere ca au inregistrat cel mai mare scor de puncte (150 774) fata de timesnewroman.ro (108 949), trombon.ro (102 540), dailycotcodac.ro (78 129), kamikazeonline.ro (42 034).

Cu alte cuvinte catavencii au fost cei mai cititi si cei mai iubiti in luna august.

Comments are closed.