O utilizare inedita a Foursquare – serviciu de Concierge lansat de lantul hotelier Ritz-Carlton

social media Add comments

Lantul hotelier Ritz-Carlton a lansat de curand primul serviciu de concierge de pe Foursquare din lume, in incercarea de a imbunatati prezenta brandului in mediul mobil.

Angajatii Ritz-Carlton, bazandu-se pe experienta lor si cunoasterea foarte buna a mediului local, vor oferi diferite sfaturi si insight-uri tuturor celor care calatoresc in cele mai importante orase din lume: Berlin, Dubai, Toronto, Miami, Moscova etc.

Mai multe informatii despre obiectivele/locatiile de vizitat din intreaga lume pot fi gasite pe pagina lor de Facebook sau Twitter, pagini cu un continut foarte bine ales asa cum se poate vedea mai jos.

La acest moment au peste 1.600 de followeri pe Foursquare si informatii despre peste 90 de locatii din intreaga lume.

Stirea originala aici.

 

Un concierge este o persoana diferita de receptioner, iti poate face recomandari legate de destinatiile de vizitat sau iti poate rezerva un bilet sau un loc la un restaurant.
Concierge-ul este platit ca sa fie legatura voastra in interiorul oricarui eveniment sau locatii. Conciergii profesionisti vad cu ochii lor ultimile show-uri, cele mai exclusiviste expozitii, cineaza la cele mai noi si sofisticate restaurante si se intalnesc cu cei mai interesanti oameni, totul pentru a va recomanda ce merita si ce nu merita vazut, facut sau incercat. –  via Klevertravel

Comments are closed.