Insights despre ochelarii de soare: cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum

social media, Zelist Research Add comments

Un alt element nelipsit din vestimentatia din sezonul cald este reprezentat de ochelarii de soare.

In ultimul an, a fost mentionat de 15.700 de ori in social media romaneasca, potrivit analizei Zelist Monitor.

Ochelarii de soare prezenti printre cadourile de Craciun, mijloc de protejare a ochilor impotriva COVID-19

Graficul evolutiei mentionarilor prezinta mai multe “varfuri” de vizibilitate, primul fiind inregistrat intre 12 -18 august 2019, atunci cand s-au publicat mai multe oferte de reducere de pret la ochelari de soare. Cumparaturile de Craciun au adus in social media un val de mentionari ale ochelarilor de soare, in perioada 16 – 22 decembrie 2019.  In perioada 04 – 10 mai 2020 au fost publicate aproape 500 de mentionari despre ochelarii de soare, majoritatea despre posibilitatea de a te proteja impotriva virusului. COVID-19.

Lensa – brandul cel mai des intalnit alaturi de ochelarii de soare (in acelasi context lingvistic)

Cuvintele cel mai des intalnite impreuna cu “ochelarii de soare” au fost: cadou, husa, accesorii, culoare, haine, lentile, lumina, masca, optica, palarie, vintage. Cel mai mentionat brand in contextul ochelarilor de soare a fost, in ultimul an, brandul Lensa.

Facebook si presa onlineprincipalele canale social-media unde s-a discutat despre ochelarii de soare

Canalele social-media cele mai atractive pentru discutiile despre ochelari de soare au fost Facebook (39%) si presa online (30%).

Top Influencers pe Facebook: Ochelari Vintage, Optica VESZI, Lensa

Top Influencers in Presa online: spynews, cancan, click.ro, a1.ro

Leave a Reply