Desperados party – una dintre cele mai de succes campanii online de la inceputul anului

social media Add comments

Evenimentul organizat cu ocazia lansarii oficiale a brandului Desperados in Romania s-a bucurat de o acoperire foarte buna pe twitter si in blogosfera.

Pe Twitter, Desperados party s-a bucurat de cele mai multe mentiuni in ziua lansarii.

Barbatii au mentionat de cele mai multe ori expresia monitorizata iar grupa de varsta a celor mai multi emitenti este 19-24 de ani.

Chiar daca numarul mentiunilor pe Twitter este mai mare decat numarul mentiunilor pe bloguri, impactul blogurilor este de aproximativ 3,5 ori mai mare. Presa, cu doar 1.1% din totalul mentiunilor depaseste din punct de vedere al impactului mentionarile pe Facebook si comentariile de pe bloguri.

Cele mai multe articole care contin expresia monitorizata au fost scrise de:

iar cele mai multe mentionari pe Twitter au fost facute de:

Hashtag-ul #desperadosparty a fost utilizat in perioada monitorizata de 894 de ori, cele mai multe mentiuni facandu-le barbatii. Se pastreaza si in cazul posesorilor de conturi de Twitter grupa de varsta a celor care au facut cele mai multe mentiuni pe blog.

Expresia #desperadosparty a fost intalnita pe urmatoarele bloguri:

Cele mai multe mentionari ale hashtag-ului au fost facute de:

Pe aceasta cale dorim sa uram echipei de la McCann PR care s-a ocupat de promovarea evenimentului si de organizare sincere felicitari.

3 Responses to “Desperados party – una dintre cele mai de succes campanii online de la inceputul anului”

  1. Un succes desperados | Radu Oncescu Says:

    […] citi articolul despre statisticile campaniei “Desperados” dand click aici.Iar mai jos – ma rog va las pe voi sa […]

  2. Cosmin Says:

    Felicitari? Cmon – a fost o gramada de lume care n-a putut intra la party. Toata campania a fost foarte misto, pana la punctul culminant – evenimentul in sine, unde eu unul nu am putut intra. Si n-am fost singurul, era o multime destul de mare afara. Asa ca poate ar trebui si analizat continutul acestor 894 de mentiuni, sa vedem cate au fost pozitive si cate negative. Eu unul n-auzeam chestii prea pozitive in jurul meu 🙂 <– logic, oamenii erau nemultumiti ca nu puteau intra la party-ul anului. Da, stiu, nu-i poti multumi pe toti…

  3. Razvan Says:

    Multumim Cosmin pentru comment.
    Intr-adevar, campania a avut si parti bune si parti mai putin bune. Privita insa doar din punct de vedere al buzz-ului creat putem spune ca a fost una reusita.