Cum desfasuram o campanie de marketing dedicata persoanelor influente din online?

Uncategorized Add comments

Raspunsul este simplu. Trebuie sa fii atent la nevoile lor si sa le oferi o experienta unica care sa le ramana intiparita in minte.

De exemplu, poti sa ii surprinzi cu diferite cadouri nesemnificative de ziua lor de nastere sau, asa cum a facut KLM Royal Dutch Airlines pentru cei care utilizau serviciul lor, le oferi diferite cadouri in functie de personalitate sau de ceea ce urmeaza sa faca.

O campanie interesanta este cea desfasurata de PopChips Chicago prin intermediul Twitter.

Vineri, Julie Walsh de la WalkerSands Communication twittereste faptul ca se simte obosita si are nevoie de multa cafeina pentru a ramane treaza. Dupa aproximativ 30 de minute, cei de la PopChips ii sugereaza sa adauge ceva “pop” in dupa-amiaza ei si sa serveasca chipsurile lor. Dupa putin timp de la primirea acestui mesaj ii este livrat un cos cu toate varietatile de chipsuri produse de PopChips si o nota personala din partea echipei.

Mai multe detalii despre aceasta campanie gasiti aici.

3 Responses to “Cum desfasuram o campanie de marketing dedicata persoanelor influente din online?”

  1. Twitter Trackbacks for Zelist Blog » Blog Archive » Cum desfasuram o campanie de marketing dedicata persoanelor influente din online? [zelist.ro] on Topsy.com Says:

    […] Zelist Blog » Blog Archive » Cum desfasuram o campanie de marketing dedicata persoanelor influente… zelist.ro/blog/?p=291 – view page – cached Cum desfasuram o campanie de marketing dedicata persoanelor influente din […]

  2. Reclame Tv Says:

    As vrea sa aud de astfel de campanii si in Romania.
    Daca s-au facut as vrea sa aud ecouri, vreau mai multa initiativa din partea celor de la PR.

  3. Razvan Says:

    De cele mai multe ori, astfel de campanii sunt integrate in campanii mai mari si de aceea nu se aud prea multe lucruri despre ele.