Cum a fost la GPeC Summit 2022?

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Add comments

PE 30 si 31 mai a avut loc GPeC Summit 2022 in format fizic, la Teatrul National Bucuresti. Am avut parte de E-Commerce si Digital Marketing la 360 de grade: Conferința, Cursuri intensive, Masterclass, Expo, Networking si Party cu elita industriei.

Au fost 2 zile incarcate pozitiv, in care specialistii din domeniu au putut afla care sunt cele mai noi tendinte si ce pot face pentru a-si extinde afacerile.

Printre speakerii care au vorbit la conferinta se numara Avinash Kaushik, Krista Seiden, Oana Dumitrescu, Robert Dumitru, Lucian Baltaru, Alexandru Negrea si multi altii care au vorbit despre subiecte de maxim interes pentru marketeri, companii de e-commerce si retaileri.

În cele două zile de eveniment, 30 de speakeri internaționali și români au urcat pe scena GPeC SUMMIT și au abordat subiecte de maxim interes pentru oricine activează (sau trece printr-un proces de transformare digitală) în comerțul online și în digital marketing.

Avinash Kaushik a avut dedicata o ora intreaga in care a vorbit despre cum este benefic si profitabil sa dezvoltam reclame pentru brandurile personale. A adus exemple concrete, atat din Romania, cat si din afara, de reclama prost facute sau afisate in locuri irelevante si a venit cu solutii pentru crearea reclamelor pentru a ne aduce profitabilitate.

Krista Seiden a vorbit despre cum va arata noua platforma ce va lua locul lui Google Analytics, ce noi optiuni vom avea la dispozitie si de ce va avea loc aceasta schimbare anul viitor.

În paralel cu Conferința GPeC, a avut loc GPeC Expo – locul in care furnizorii de servicii e-commerce si-au prezentat solutiile in fata magazinelor online.

In ultima luna, GPeC Summit a inregistrat 235 de mentionari.

Numarul de aparitii pe tipul sursei

Cele mai multe mentionari pentru GPeC Summit au fost inregistrate pe Facebook (39.2%), urmat de presa, cu  24.3% si Instagram (13.6%).

Impactul pe tipul sursei

In ceea ce priveste impactul pe tipul sursei, Facebook se afla pe prima pozitie, cu 50.2 procente, urmat de presa, cu 37.8 procente si de Twitter, cu 5.7 procente.

Top 10 influenceri Facebook

Pe Facebook, cel mai  mult au vorbit despre subiect urmatoarele pagini: MTH Digital, adLemonade, Lumea SEO PPC, StirileProTV, FAN Courier, easy-sales.com, Edy Creative, incont.ro, Olivian.ro, ProTV News.

Top 10 influenceri presa

In presa, cel mai mult au scris despre GPeC Summit urmatoarele publicatii: clubantreprenor.ro, prwave.ro, retaul-fmcg.ro, lumeaseoppc.ro, protv.ro, softlead.ro, revistacariere.ro, profit.ro, stirileprotv.ro, manager.ro.

 

Tagcloud

Printre cuvintele cel mai des asociate cu GPeC Summit se numara: Marketing, vanzarile, conferinta, digital, eveniment, expo, fizica, Analytics, cursuri, Google, internationali etc.

Asadar, experienta de anul acesta de la GPeC Summit a fost una deosebita, de la care am putut sa invatam cum sa ne crestem profitabil afacerile pe mai departe. In plus, am avut parte si de oportunitatea de a socializa cu colegii din domeniu si de a face schimb de impresii cu privire la cresterile sau scaderile ce au loc tot mai des in piata.

Abia asteptam editia de anul viitor!

Leave a Reply