Cum a fost la Conferinta Digital Marketing Forum?

Analizele Zelist, social media, Zelist Research Add comments

Digital Marketing Forum, cel mai important eveniment dedicat tendințelor din marketingul digital, a revenit cu o nouă ediție, pe 16-17 mai, în format hibrid, cu audiență în sala de conferință a Hotel JW Marriott Bucharest și una virtuală deopotrivă. Ca de obicei, evenimentul conectează comunitatea de marketing la ultimele tendințe, tactici inedite și oportunități noi în promovarea online. In ultimele 2 zile, aici s-au reunit specialistii in marketing digital.

A doua zi a evenimentului a adus împreună specialiști locali și internaționali recunoscuți, cu experiență în marketingul interactiv și comunicare online. Conferința a adus pe scenă branduri implicate și agenții de renume cu rezultate dovedite, oferind informații necesar pentru a face față provocărilor actuale din mediul digital.

Experienta a fost una completa si complexa. Am putut afla strategiile de marketing digital implementate de expertii din domenii diferite, de la bancar, la retail sau publicitate. De la conferinta nu au lipsit prezentarile, glumele si dezbaterile. O dezbatere foarte interesanta a fost cea dintre reprezentantii Pepsi si Leo Brunett cu privier la Generatia Z, despre cum se pot adapta brandurile noilor tendinte si generatiilor tinere. Aceasta este una dintre provocarile reale din digital la momentul de fata. De ce? Pentru ca tinerii se afla intr-o continua schimbare, noi tehnologii apar peste noapte, iar brandurile trebuie sa invete sa tina pasul si sa isi adapteze produsele si serviciile.

Noile tehnologii si aplicatii au fost subiect principal de discutie pentru multi speakeri de la eveniment, iar ideile inovative si solutiile optime pentru o buna functionare a marketingului digital au fost oferite publicului.

Astfel, la Digital Marketing Forum am avut parte de putín din toate: prezentari despre inovatiile din marketing digital, dezvoltarea de noi tehnologii, solutii concrete pentru a aplica strategiile de marketing digital pentru propriile branduri si, bonus, o atmosfera prietenoasa.

 

Numarul de aparitii pe tipul sursei

Conferinta Digital Marketing Forum a inregistrat 59 de mentionari in ultimele zile, cele mai multe dintre ele fiind pe Facebook (86.4%).

 

Impactul pe tipul sursei

In ceea ce priveste impactul pe tipul sursei, tot Facebook-ul isi mentine prima pozitie, cu 89.4 procente.

 

Top 10 influenceri Facebook

Facebook-ul a fost, asadar, canalul cu cel mai mare impact in ceea ce priveste Digital Marketin Forum. Astfel, paginile care au scris cel maim ult despre subiect sunt: Digital Marketing Forum, Evensys, Webstock, DWF, Future of Media Conference, Mobifest, Conversion, MTH Digital, Romania HiPeople, IAB Romania.

 

Tagcloud

Printre cuvintele cel mai des asociate cu conferinta se numara: director, editie, eveniment, Romania, training, solutii, online, optimizare, practice, ads, agentii etc.

 

Speram ca ati fost si voi prezenti la Conferinta Digital Marketing Forum, pentru ca experienta a fost una cu totul deosebita. Noi strategii de marketing digital au fost prezentate și dezbatute alaturi de specialisti, iar noi am aflat care sunt noile tendinte din mediul digital si cum le putem aplica eficient.

Comments are closed.