Consecintele razboiului din Ucraina asupra cresterii preturilor din Romania

Analizele Zelist, social media Add comments

De la inceputul razboiului din Ucraina pana in prezent se vorbeste foarte mult despre cresteri de preturi la nivel european, inclusiv in tara noastra. Consecintele razboiului incep deja sa fie vizibile in Romania in ceea ce priveste inflatia. Prin urmare, mentionarile cu privire la cresterea preturilor, la inflatie si la o posibila criza alimentara sunt foarte numeroase din 24 februarie pana astazi.

Aproape 20000 (19907) de mentionari  au fost inregistrate in aceasta perioada, semn ca subiectul este foarte dezbatut de catre romani.

Varful discutiilor a fost atins din data de 10 martie, unde s-a discutat cel mai mult despre subiect atat in presa, cat si in social media.

Numarul de aparitii pe tipul sursei

In ceea ce priveste numarul de aparitii pe tipul sursei, presa ocupa prima pozitie cu 49.4 procente. Pe locul al doilea se afla Facebook-ul, unde 29.5% dintre postari au fost legate de subiectul cresterii preturilor.

Impactul pe tipul sursei

Daca ne referim la impactul pe tipul sursei, atunci TV-ul este, categoric, pe primul loc, cu 42.1 procente. Presa ocupa a doua pozitie cu 28.6%, iar pe locul al treilea se afla radioul (16.6%), Facebook-ul fiind abia pe a patra pozitie cu 10.6%.

Top 10 influenceri presa:

In presa, subiectul a fost cel mai mult dezbatut de catre urmatoarele publicatii: ziarulprofit.ro, twnews.co.uk, agerpres.ro, bzi.ro, zfcorporate.ro, adevarul.ro, economedia.ro, bursa.ro, stireazilei.co.uk, economica.net.

Top 10 influenceri Facebook:

Pe Facebook, urmatoarele pagini au vorbit cel mai mullt despre cresterea preturilor in ultima perioada: Digi24, Romania TV, Observator, Adevarul, B1.ro, Mediafax.ro, Ziarul Financiar, bugetul.ro, Guvernul Romaniei, stiripesurse.ro.

Tagcloud

Printre cuvintele cel mai des asociate cu inflatia sau cresterea preturilor se numara: “Ucraina”, “Rusia”, “Romania”, “presedintele”, “razboiul”, “alimente”, “economica” etc.

 

Comments are closed.