Cele mai bune momente din Bucharest Technology Week 2017

Uncategorized Add comments

Roboti umanoizi, vehicule electrice, o flota de robotei folositi in procesul educativ, smart homes si smart cities, VR, sport, imprimante 3D, masini electrice si hibrid, sisteme de gaming si multe alte sute de inovatii au fost testate de 15.123 de vizitatori prezenti in ultimele 3 zile din Bucharest Technology Week.

Vedeta incontestabila a acestei editii a fost robotul umanoid, InMoov, creat de francezul Gaël Langevin. Cu primul robot printat 3D s-au intalnit ministri, jurnalisti, oameni de afaceri, dar si copii si parinti curiosi sa comunice cu el. Robotul InMoov este un proiect open source pentru universitati, scoli, institutii de cercetare, ce poate fi descarcat gratuit de pe inmoov.fr.

Printre cele mai bune momente ale acestei editii s-au numarat atelierele de robotica pentru copii sustinute de Academia Inventeaza.ro, dar si fotografiile facute cu drona (dronies), realizate in standul partenerului principal, Raiffeisen Bank.

Testarea vehiculelor electrice din standurile AirMotion, E-Twow, Smart Balance, FreeWheel, Evolio, gama de robotei din standul QuickMobile, masinile electrice si hibride de la Renault, Toyota, Autoklass, Badsi și Ford au prilejuit, de asemenea, momente distractive la Bucharest Technology Week.

Aspiratoare de la iRobot care fac curat si cand nu esti acasa, sisteme pentru locuinte inteligente de la Vimar, becurile reinventate de Philips, tehnologiile viitorului din produsele electrocasnice de la Philips, ochelarii VR de la Samsung, imprimantele 3D de la 3D Print Store și de la Suntem 3D au constituit tot atatea puncte de atractie pentru public.

La standul Acer, laptopul de gaming si cel mai subtire notebook au fost testate de pasionati, iar inergy Romania i-a cucerit pe vizitatori cu sistemul de crestere a plantelor de interior bazat pe tehnologie de varf.

Bilantul celei de-a doua editii Bucharest Technology Week arata o crestere nu doar a numarului de pasionati sa invete si sa testeze noile tehnologii, ci si a numarului de companii prezente in eveniment.

Pe masura ce tehnologia acapareaza tot mai multe aspecte ale vietii noastre si Bucharest Technology Week se extinde, devenind un hub al companiilor cu produse si solutii tech atat pentru publicul business cat si pentru clientul final. Fie ca sunt start-up, fie multinationale, festivalul le aduce impreuna prin MyConnector, sistemul de interconectivitate cu publicul lor tinta, marca Universum Events”, a spus Mihai Cima, managing partner Universum Events.

Desfasurat pe parcusul unei saptamani intregi, in doua locatii, Hotelul Athénée Palace Hilton si Piata George Enescu, festivalul tehnologiei a avut:

⦁ 118 expozanti (in ambele locatii)
⦁ 15.123 vizitatori unici
⦁ 1445 de participanti la conferinte
⦁ 54 speakeri
⦁ 10 conferinte (5 summituri si 5 workshopuri)
⦁ 7 zile de festival

Aceasta editie Bucharest Technology Week a setat un nou nivel al evenimentelor tech din Romania. Am reusit sa oferim publicului sute de inovatii: roboti, device-uri, sisteme smart, masini si alte produse care aduc fiecarui utilizator in parte un beneficiu in viata sa personala si/sau profesionala. Aceasta editie a avut nucleul in conexiunea dintre tehnologie si om, punand accent pe beneficiile pe care consumatorii le pot dobandi, atat in viata de zi cu zi, cat si in companiile in care activeaza”, a declarat Catalina Manea, project manager Bucharest Technology Week.

In topul preferintelor vizitatorilor se afla casele inteligente, cu peste 47% din optiuni. Pe locul doi se afla robotii, care au strans 43% din voturile celor care s-au inscris.

In privinta varstei, peste jumatate dintre vizitatori, 57%, au bifat ca au intre 26-40 ani, iar 22% au declarat ca au varsta cuprinsa intre 18-22 ani.

Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare

www.techweek.ro
Facebook.com/ Btechweek
Facebook Event

Comments are closed.