Cat de mult ar trebui sa investeasca brandurile in social media?

social media Add comments

Jeremiah Owyang (Altimeter Group), Sarah Lacy (Techcrunch), Richard Waters (Financial Times) si gazda, Scott McGrew, incearca sa raspunda la aceasta intrebare in cadrul unui interviu realizat pentru postul NBC.

Va invitam sa urmariti acest scurt interviu pentru ca veti gasi raspunsuri si la urmatoarele intrebari:

  • Cum ar trebui sa masurati rezultatele activitatii depuse in social media (nu este vorba doar de cifre privind gradul de implicare al potentialilor clienti),

  • Care sunt cele mai mari bugete pentru activitati in social media,

  • Care sunt rolurile in cadrul corporatiilor a persoanelor care se ocupa de activitatile social media (community managers si corporate social strategist),

  • De ce “Industry Analyst” este o sintagma limitativa.

Mai multe previziuni pentru 2011 privind social media puteti gasi aici.

2 Responses to “Cat de mult ar trebui sa investeasca brandurile in social media?”

  1. Twitter Trackbacks for Zelist Blog » Blog Archive » Cat de mult ar trebui sa investeasca brandurile in social media? [zelist.ro] on Topsy.com Says:

    […] Zelist Blog » Blog Archive » Cat de mult ar trebui sa investeasca brandurile in social media? zelist.ro/blog/?p=333 – view page – cached Jeremiah Owyang (Altimeter Group), Sarah Lacy (Techcrunch), Richard Waters (Financial Times) si gazda, Scott McGrew, incearca sa raspunda la aceasta intrebare in cadrul unui interviu realizat pentru postul NBC. […]

  2. Cum isi stabilesc corporatiile bugetul pentru social media « Siteguru.ro Says:

    […] PS vezi si http://www.zelist.ro/blog/?p=333 […]