Alege campania social media a anului si poti castiga o invitatie la Top Social Brands

social media Add comments

Maine, 19.04.2011, are loc Top Social Brands, eveniment in care, pe parcursul a doua sesiuni, cele mai vizibile branduri din Romania vor impartasi audientei experienta pe care au avut-o in online si strategiile de comunicare prin mediile sociale abordate in ultimul an.

Zelist ofera o invitatie, prin tragere la sorti, unui blogger/jurnalist/persoana interesata care raspunde printr-un comentariu la acest post la urmatoarea intrebare:

Care este dupa parerea voastra cea mai buna campanie desfasurata de un brand in social media (bloguri, Twitter, Facebook, comunitati de nisa etc.) incepand cu ianuarie 2010 si pana la 31 martie 2011?

Raspundeti la aceasta intrebare pana la ora 15.00 iar castigatorul va fi anuntat pana la ora 15.30 si va fi extras cu ajutorul random.org.

Spor la comentat!

 

UPDATE: Castigatoarea invitatiei este Andreea, comentariul nr. 5.


12 Responses to “Alege campania social media a anului si poti castiga o invitatie la Top Social Brands”

  1. Sabina Says:

    Campania @NokiaRomania #ownvoice pe Twitter

  2. Bogdan Says:

    Campania cu “banuti” de pe bloguri. Numai eu stiu de cate ori a trebuit sa scap de el cand ma il citeam pe chinezu. 🙂

    Totusi, m-a facut curios si m-am interesat de campanie.

  3. Adina Says:

    Depinde ce defineste “campanie buna”. Pe de o parte, luand drept criteriu vizibilitatea, cred ca Doncafe pe Facebook in jurul sarbatorilor de iarna a fost una destul de buna. Pe de alta parte, buzz-ul creat de rebrandingul Rom poate fi luat drept campanie reusita pe online/social media, in concordanta cu ce s-a facut pe offline.

  4. camil Says:

    Campania celor de la ROM – “The taste of coolness!” – cu (presupusa) schimbare a ambalajului cunoscutului baton de ciocolată.

  5. Andreea Says:

    Campania desfasurata de Petrom – Redescopera Romania.

  6. Haotik Says:

    o sa pun Petrom-ul cu Redescopera Romania pe primul loc, desi nu am fost 100% de acord cu campania lor, poate ii gasesc odata pe viu sa le explic ce nu-mi place si ce mi-ar place.

    una din campanile care au facut multa galagie in online a fost “Cu cine faci banking?” dar cum nu-s client al bancii respective si nici nu imi doresc sa fiu nu o sa o pun pe primul loc.

    Mi-a mai placut microsoft cu cartea scrisa pe twitter, nokiaromania, si mai imi aduc eu aminte cateva.

  7. Alexandra Ghita Says:

    Campania Bioderma – De nelipsit şi Campania Sony Ericsson Vivaz cu bloggerii in Africa

  8. Elle Says:

    As spune Milka cu scrisorile de multumire pentru cei dragi, Petrom si campania “Descopera Romania” iar pe facebook a fost prezenta si data din mail in mail pana la suprasaturare campania Avon.

  9. Alexandra Says:

    Falsul rebranding ROM, “The Taste of Coolness”, pentru word-of-mouth-ul creat si pentru actiunile conexe pe care le-a provocat in online (petitii, Facebook pages, blog posts, etc.).

  10. Diana Says:

    Campania Redd’s – Too Tasty For Men

  11. adleras Says:

    Petrom – Redescopera Romania.

  12. Razvan Says:

    Stop comment! Concursul s-a incheiat.