22 – 28 martie 2018 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile  (22 –  28 martie 2018).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Noua campanie Stella Artois vorbeste despre frumusetea care sta in spatele fiecarei experiente, despre cat de important este sa traiesti momentul, sa fii prezent. In acest spirit, am adus primavara la Galateca si am trait clipe memorabile, alaturi de Stella Artois si invitatii nostri. Agentia anunta ca I-PACE – primul SUV Jaguar 100% electric, a fost prezentat in Romania
  • Adrenallina, Sports PR & more: Cand te cheama Adrenallina si derulezi programe de sport, motivatie si wellness in companii, atunci sansele sunt foarte mari ca ele sa se desfasoare in zone sub cod portocaliu
  • Antonescu PRELLE Decoration Romanian Design Awards 2018 si-a desemnat castigatorii
  • BDR Associates:
    • Studentii romani s-au remarcat la competitia internatională CEO Challenge organizata de P&G
    • Facebook: Protectia datelor personale devine acum mai simpla
  • Caracteristic PR aniverseaza 3 ani de activitate. Agentia prezinta cele mai importante statistici si tendinte in Mobile Marketing pentru 2018
  • Chapter4Cafeaua de la A la Z
  • Creative Business Management: 5 domenii in care te poti specializa daca vrei sa lucrezi de acasa
  • CreativeHUB:
    • ADATA lanseaza SSD-ul XPG SX8200 PCIe Gen 3×4 NVMe 1.3
    • Acer anunta disponibilitatea in Romania a noilor statii de gaming din seria Predator Orion 9000
  • Confident.Communications: Despre “a doua sansa”, cu Ana Maria Marian (Intermedicas) si Mitsubishi Eclipse Cross!
  • Daescu Bortun OlteanuTudor Daescu: More local companies that didn’t have communication focus look for strategies and solutions
  • EnTourage Communications: Brasov ne-a intampinat cu fulgi de nea pufosi si oameni dornici sa redescopere natura prin intermediul cosmeticelor romanesti Nympheum. Proud to promote romanian brands!
  • First PRELKO anunta distributia de produse Vestel
  • Free Communication: O intalnire cu sens, transpusa intr-un interviu emotionant realizat de colega noastra, Dalia Tabacaru, pentru Onconect
  • Galeriu & PartnersAlina Galeriu: Romanian easiness to adjust and be creative with little resources is a big asset in PR
  • Golin:
    • KFC continua expansiunea internationala prin deschiderea celui de-al treilea restaurant in nord-estul Italiei
    • Farmec planifica sa dezvolte categoria de produse prezentate sub forma de fiole – in topul tendintelor de consum ale industriei cosmetice
    • Un nou sezon din “Dovezile pierdute”, difuzat in exclusivitate de HISTORY
    • Initiative asigura campaniile media ale PAID Romania
    • MullenLowe castiga pitch-ul Teilor si spune povestea inelului de logodna
    • iSense Solutions – Cat de atrasi sunt romanii de magazinele online straine
    • World Class anunta introducerea unei metode inovatoare de plata, pentru prima data pe piata de sanatate si fitness din Romania
    • Corina Suteu, despre Europa si rolul culturii in gandirea politica europeana, la Rezidenta BRD Scena9
    • Brutariile PAUL lanseaza un nou concept in Romania: PAUL Bistro
    • Delikat aduce in bucatariile romanilor o noua gama de condimente, cu ingrediente 100% naturale
  • Graffiti PR:
    • 55% dintre antreprenorii sociali din Romania sunt limitati de lipsa oportunitatilor de finantare
    • Mega Mall da startul cumparaturilor de Paste cu 3000 de electrocasnice cadou
  • Grayling Public Relations: Lantul hotelier Corinthia va inaugura hotelul istoric Grand Hotel du Boulevard in Bucuresti
  • Headsome CommunicationOana Gruenwald: Un proiect de tara invitata se face pe doua planuri: extern si intern
  • Image PR: Criza imunoglobulinelor se poate repeta si pentru alte arii terapeutice. 123 de medicamente pot disparea de pe piata pana la sfarsitul anului
  • Infinit PR & Events prezinta imagini de la evenimentul Warranty & Indemnity
  • Make Sense PR recomanda articolul “Ce este holacracy – trecerea de la managementul piramidal la cel in cerc
  • McCann PR:
    • Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii
    • Carrefour prezinta Flavours of Romania, o serie de documentare care surprinde spiritul si traditiile romanesti
  • Media Pozitiv:Analiza saptamanala: Geopolitica ridica petrolul si aurul, dar afecteaza negativ cuprul
  • More than Pub continua campania organica de Influencer Marketing Sano Vita, generarea de continut media relevant pentru Ciserom si Koliba, precum si activarile in social media pentru Podravka Romania si Rotta Natura
  • MSLGROUP The Practice: Reteaua Penny Market se extinde si ajunge la 223 magazine
  • Naked PR: “De ce “Carte de identitate”? Pentru ca nimic nu te face mai vulnerabil si mai usor de manipulat decat sa nu stii cine esti si cat valorezi.
    De ce acum? Pentru ca traim vremuri de criza. Trecem unii pe langa ceilalti prin viata, plini de rani pe care nu le vindecam, doar ni le zgandarim reciproc: parinti si copii, angajati si angajatori, soti si sotii, alesi si alegatori.”(Sanda Nicola)
  • Ogilvy PR: Ogilvy Romania semneaza cel mai recent spot Leroy Merlin, care ii aduce in prim-plan pe cunoscatorul din tine
  • PI 2 PR celebreaza 10 ani de existenta
  • PiArt Vision:
  • PR Avenue:
    • Dezvaluie frumusetea naturala a unghiilor tale cu Feminohelp Unghii
    • Deci se poate: Stingem lumina la Sun Plaza de Ora Pamantului
  • PR BetaKulturereignisse mit wirtschaftlichem Erfolg
  • Prais Corporate Communications: Transformam spatii in universuri multimedia, producem povestile de succes ale unor mari investitii din tara noastra. De 22 de ani PRAIS. Today for tomorrow!
  • Proud PR: In spitalele din Romania, in fiecare ora moare un pacient cu insuficienta cardiaca
  • PR Steps:
    • Veniturile Entersoft, in crestere la nivel global in 2017
    • Falcon Electronics prezinta la SIAB 2018 solutii inteligente de asistenta la condus (Advanced Driving Assistance Systems) dezvoltate special pentru noul model Dacia Duster
  • Pure Media:
  • RanEvents Comm:
    • OVS, brandul #1 de imbracaminte din Italia, deschide primul magazin OVS Kids din Romania, la Ploiesti
    • Muzica lui Andrei Leonte se aude mai bine la Cinema City
    • Starbucks lanseaza programul de loialitate Starbucks Rewards in Romania, care recompenseaza fanii cafelei
    • 8 lucruri pe care trebuie sa le stii despre “Tomb Raider. Inceputul
  • REPUBLIKAAFI Ploiesti lanseaza campania “Tu pui suflet, noi punem masa”
  • Rogalski Damaschin Public RelationsBergenbier planteaza 50.000 de brazi in trei zone din Vestul Romaniei
  • Seven Media:
    • Nicolae Demetriade, presedintele ANAT, explica de ce este important ca turismul sa devina o prioritate nationala si de ce este esential sa existe obiective concrete si strategii de dezvoltare coerente pentru promovarea Romaniei
    • Alin Burcea, CEO-ul Paralela 45, a vorbit despre perioada de mandat ca presedinte ANAT, provocarile anului 2018 pentru business-ul sau si piata de turism in ansamblu, dar si despre el ca antreprenor si calator
    • Impreuna cu agentia de turism Cocktail Holidays au organizat un press trip in statiunea egipteana Sharm El Sheikh, cu scopul de a promova destinatia
  • Smart Point Consulting:
  • Sunday PR: Culori de primavara la BoConcept
  • The Public Advisors: Prima pardoseala fara rosturi din Romania va fi instalata in parcul P3 Bucharest
  • Thinker MediaQNAP a lansat serverele TS-x73 cu procesoare AMD Quad-core din seria R
  • Total Public Relations:
    • Atos si Siemens prelungesc pana in 2020 parteneriatul care le-a adus in ultimii 7 ani comenzi de 2,5 miliarde de euro
    • SAP si Accenture vor dezvolta si implementa extensii de solutii de planificare bazate pe SAP S/4HANA
  • Travel Communication anunta ca 17% dintre romani aleg sa calatoreasca in mini-vacanta de Paste, iar anul acesta prefera destinatii locale
  • Wunderman: Sfaturi despre publicitate neconventionala de la un mexican indragostit de Romania (Joaquin Bonilla)
  • Zaga Brand: iBELSUG, primul concept creat de Zaga Brand pentru o serie de evenimente dedicate fermierilor
  • Zacke PR: Pentru a 4a oara consecutiv, Adobe Romania este Best Employer, in studiul AON Hewitt
  • BRAT, condus pentru prima data de un om de online. Dragos Stanca, noul presedinte al organizatiei
  • Un brand romanesc, un eveniment si o ambasada. Relatii publice peste granite

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Oana Boca(Headsome Communication): Intelectualul, ca lider de opinie, pare sa fi pierdut teren
  • Stefan Buda (Two & From): Am aflat pe propria piele cat de important este fiecare pixel pe un material
  • Octav Gheorghe, Dragos Buliga & filmul The Wanderers: Un horror comedy romanesc pentru piata internationala. ”In timp ce lucram la scenariu, tineam repetitii pe Skype cu Armand, Lior si Djuro”
  • Dana Gont: Codul bunelor obiceiuri de a face PR
  • Iubirea in vremea blockului. Lorelei Mihala: Subiectul meu era despre minori si trebuia sa am grija sa le protejez identitatea
  • Ana Smadeanu, managing partner Seven Media: Cum se promoveaza o locatie turistica

Evenimente, conferinte:

  • AfterHills, cel mai important festival al Moldovei se desfasoara la Iasi in perioada 31 mai – 3 iunie 2018
  • Biz lanseaza ghidul antreprenoriatului romanesc in 2018
  • Stagiunea nationala Stere Popescu de la Centrul National al Dansului Bucuresti continua joi, 29 martie, cu “Latent Show“-ul incomparabililor Andreea David si Cristian Nanculescu
  • Lansare PR Forward, numarul 10, 29 martie, ora 18.00, Dialogue Social Bar
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Leave a Reply