20 – 26 iunie 2019 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (20 – 26 iunie 2019).

Lansari, campanii, stiri:

  • Anamaria Onisei: “Priveste cerul” – un demers despre nevoia de a ne rupe de tehnologie aduce breakdance-ul pe scena Teatrelli, intr-un spectacol unic marca Bogdan Bolohan
  • Brain 4 Strategy: Terasa The Garden by JW Marriott a fost gandita de la inceput ca un loc de relaxare, un loc viu si vibrant, unde incep povestile frumoase de vara
  • BuzzStore: Completeaza-ti look-ul cu buze pline, catifelate si seducatoare
  • Caracteristic PR:
    • După o zi lunga, plina de provocari la birou si in trafic, tot ce iti doresti este relaxare si chiar daca cea mai buna solutie ti s-ar parea sa te intinzi pe canapea, mai bine ai alege o varianta sanatoasa, care sa te ajute sa te eliberezi de durerile de spate si sa obtii confortul dorit. Komoder – fotolii de masaj iti ofera masaj la tine acasa, o experienta comparabila cu masajul unui terapeut, special conceput pentru a obtine relaxarea de care ai nevoie
    • Ce schimbari a produs ultimul update de algoritm Google Search
    • “A face bani din piatra seaca” nu este doar o vorba, daca ne uitam la modul in care antreprenoarea Mariana Bradescu a ajuns pe podiumul celor mai mari business-uri cu piatra naturala. Acum cifra de afaceri a business-ului a ajuns la 5,4 milioane de euro in anul 2018 si a ajutat, prin export, la construirea unui sat intreg in Ungaria. Un super articol marca NewMoney
  • Chapter4: David LaChapelle este fotograful noului Calendar Lavazza 2020
  • Conan PRUber Eats face un an! De ziua lor, poti gasi in aplicatie cel mai dorit desert ever de pe mazilique.ro, (pre)gatit chiar de Cristina Mazilu.100 de mini-banana-bread sunt gata sa-ti bucure papilele gustative
  • Confident.Communications: Live despre construirea brandului personal cu Mara Gojgar, fondator Confident.Communications
  • Daescu Bortun Olteanuadidas creeaza o noua inovatie Boost pentru alergatorii urbani: Pulseboost HD
  • DC Communication:
    • Debuteaza Concursul National de Arta “Imaginile lui Enescu
    • O poveste despre care unii spun ca e stranie, supra plina de simboluri, armonii ca de pe alta lume distilate de Richard Strauss, “Femeia fara umbra” -“Die Frau Ohne Schatten” va beneficia de interpretarea de ceasornic nemtesc a celei mai vechi orchestre Radio a Germaniei si de extraordinara viziune a lui Vladimir Jurowski, directorul artistic al George Enescu Festival. Se vor adauga imagini semnate Carmen Lidia Vidu care vor deslusi pentru privitor parte din intricatele armonii si ite ale libretului
    • Fiti atenti cum incepe Pastorala Fantaisie – cu violele si violoncelul si vioara a doua…Tema se mentine moderat, curge controlat si apoi se reia si creste cu vioara intai adugata si restul instrumentelor desavarsind constructia. Pastorala – pastorala dar ce subtil rafinament. Eh, acum imaginati-va asta cu o orchestra de cam doua ori mai mare si cu sunetul rezultat pe cale de consecinta. Acelasi dirijor, Gabriel Bebeselea, un impatimit al operelor enesciene si puternica (la propriu si la figurat) Orchestra Academica de Stat “Evgheny Svetlanov” si apoi simfonia Manfred, a lui Ceakovslki la final. Ah, si intre timp solist Ray Chan la vioara in concertul de vioara semnat de Korngold. Primul lui concert dupa terminarea razboiului mondial. Prima lui reintoarcere la muzica de orchestra dupa ce s-a refugiat o cariera in muzica de film. Un concert cu adresa, dedicat mentorului Gustav Mahler. Eh, toate astea nu sunt un vis de noapte de vara desi asa par. Se intampla pe 12 septembrie in George Enescu Festival
    • Descopera ROW-MANIA – editia a saptea. Ce au pregatit organizatorii, giurgiuvenilor
  • Diana Seceleanu PR:
    • Pe 22 iunie, oamenii din IT au dat “Log out” si “Shut down” si au ales “Go run”! Provocarile de la Cross-ul IT-istilor au fost pe masura fiecaruia: fie 3,3 kilometri, fie 10 kilometri
    • S-a scurs jumatate de an, de cand gruparea de motociclism viteza Team BMR si compania romaneasca EXE Software formeaza o echipa
  • Echipa de PR: Turistii prezenti la Saptamana Haferland 2019 pot deveni sasi pe tot parcursul festivalului
  • EnTourage Communications: 6 carti de marketing si afaceri pe care sa le citesti vara asta
  • First PR Agency:
    • Axis organizeaza summitul “Femei in securitate” pentru crearea unei industrii diversificate si inovatoare
    • ELKO Romania anunta disponibilitatea noilor monitoare de gaming ViewSonic din seria ELITE
  • Galeriu & PartenersCasa Jad a lansat paturile de masaj din gama Alcantara Prestige
  • Golin:
    • Schimbari in digital, cu specialistii Profero: 6 forte care pun in miscare transformarea brandurilor in anii 2020
    • TELUS International continua parteneriatul cu Habitat for Humanity pentru finalizarea Centrului Comunitar Buftea
    • Sphera Franchise Group lanseaza primul Raport de Sustenabilitate si spune, astfel, povestea brandurilor, dincolo de restaurante
    • HISTORY transmite in exclusivitate, documentarul “Mercenarii: pe urmele organizatiei ISIS”
    • KFC Romania extinde programul Harvest la nivel national si implementeaza sistemul propriu de donare de produse alimentare, acum si in Brasov
    • “Impreuna Acasa”, o campanie Delikat si Salvati Copiii pentru sustinerea copiilor ramasi singuri acasa
  • Graffiti PR: “Copacul care daruieste” by UniCredit Bank este o instalatie luminoasa ce se va proiecta in cadrul FITS. Trimite gandurile tale bune si ele se vor transforma in arta si intr-o donatie pentru proiectul teatral Tramvaiul Sibiu-Rasinari
  • McCann PR: Reteaua de sanatate REGINA MARIA, McCann PR & McCann Bucharest premiati cu SILVER la Cannes Lions 2019
  • MSLGROUP The Practice:
    • Peroni Nastro Azzurro este pentru prima data partener principal la Neversea
    • IKEA Pallady este oficial deschis
    • Reteaua PENNY Market ajunge la un numar de 239 de magazine in Romania
    • Huawei a depasit pragul de doua milioane de smartwatch-uri WATCH GT vandute la nivel global
  • OMA VisionARCEN si Asociatia Re:Rise lanseaza “Antiseismic District” – un proiect pentru a reduce vulnerabilitatea in fata unui cutremur in cartierul Icoanei (District 40). Este un proiect pilot, o premiera pentru Romania, care se va concretiza intr-o metodologie ce va putea fi aplicata in orice alt cartier din tara. La lansare participa locuitori din cartier, impreuna cu care se va derula proiectul, si autoritati
  • Oxygen PR: Cum sa fii cool in chunky sneakers
  • PiArt Vision:
    • Revolta. Marcam 30 de ani de la revolutie cu un spectacol de balet neoclasic pe scena Teatrului National Bucuresti
    • Interviu PR Romania. Calin Hera (Co-founder PiArt Vision), despre industria de comunicare
    • Inscrieri la Juventus Academy Bucuresti, noua campioana mondiala a Academiilor Juventus de pe 6 continente
  • Plurivox: Proiecte si modele de dezvoltare urbana sustenabila, analize de piata, rapoarte si studii, discutate in 27 iunie, la evenimentul “Orasul meu – Acasa si la birou
  • Premium Communication: Premiera nationala a modelului Huracán EVO la showroomul Lamborghini Bucuresti
  • PRSteps: Cosmin Vilcu, SonicWall, despre atacurile cibernetice aupra spitalelor. Cum le prevenim?
  • Pure Media: Pregateste sucuri delicioase cu Tefal Juice N’Clean
  • RanEvents Comm: Una dintre cele mai populare francize ale ultimilor ani, “Toy Story / Povestea Jucariilor 4” revine #lacinema, cu o noua poveste cuceritoare in care Woody, Buzz si intreaga gasca au parte de noi aventuri fascinante. Fanii acestei productii au fost prezenti la #avanpremiera filmului pentru a urmari calatoria spectaculoasa a jucariilor preferate. Premiera oficiala a peliculei va avea loc in Romania pe 28 iunie, cand va putea fi vizionata de publicul larg, filmul fiind disponibil in formatele 3D si IMAX 3D, #subtitrat si #dublat
  • Rogalski Damaschin Public Relations: In spatele primei editii CreateAthon – un maraton de solutii dinspre creativi catre ONG-uri
  • Russenart Communications:
  • Seven Media:
    • Proprietarul touroperatorului Paralela 45, Alin Burcea, a inaugurat un proiect rezidential la Snagov, investitie de 7 milioane euro
    • Din 7 iunie, Air Canada Rouge reia zborurile directe din Bucuresti catre Canada
    • Un apartament cat o vacanta pe malul Lacului Snagov
    • Antalya, destinatia vedeta si in aceasta vara, are cele mai multe chartere in sezonul 2019
  • Sports Heads PR:
  • The House PR AgencySoftware Development Academy. Calea catre lumea IT
  • Tonic Advertising: Nu lasa durerile musculare sau articulare sa te scoata din ritm
  • Total Public RelationsLifeBox lanseaza LifeBox Kids, meniurile special create pentru copii. Agentia mentioneaza si campania SAP “Camionul Inovatiei”
  • Travel Communication:
    • Peste 10.000 de turisti au vizitat Muzeul ASTRA din Sibiu, cu ocazia Zilei Universale a Iei
    • In Muzeul Civilizatiei Populare ASTRA din Sibiu s-a deschis pe 23 iunie, festivalul de lampioane de la Zigong, Sichuan, China, festival care se va inchide 4 august
    • 45.000 de turisti au vizitat Tel Aviv-ul cu ocazia Gay Pride 2019, acestia cheltuind peste 45 milioane de dolari
    • Povestea uniformelor Air France, la Bonton. Un fragment de “French chic” prezentat de Dana Gont in emisiunea Bonton de la DIGI 24. Povestea uniformeor insotitoarelor de bord Air France este fascinanta, incepand cu simplitatea uniformelor din anii ‘30 si terminand cu cele 100 de piese care formeaza uniforma actuala semnata de Christian Lacroix
  • Tudor Communication:
    • Global Archive Management, unul dintre principalii jucatori pe piata care se ocupa de arhivarea si depozitarea documentelor, a facut o investitie de aproape 500.000 euro in cele mai performante sisteme de protectie impotriva incendiilor, sigurand astfel securitatea la cel mai inalt nivel din Romania pentru cei peste 200 de clienti
    • In fiecare an, Forbes Romania da publicitatii topul agentiilor de PR din tara noastra. Tudor Communication a urcat anul acesta in top, contribuind la cresterea cu 13,5% a cifrei de afaceri realizate de cele 43 de agentii monitorizate. Platile online cu cardul sunt din ce in ce mai folosite in Romania. Ne pregatim, alaturi de partenerul nostru, Paysera, sa lansam un instrument financiar inovator, ce promite sa revolutioneze piata de profil si sa devina preferatul romanilor in materii de tranzactii cu cardul
  • UnitedCTP este protagonistul celei mai mari tranzactii financiare de pe piata imobiliara, la nivel de CEE
  • Zacke PR:
    • Studiu: Doar 44,3% dintre romanii cu varsta peste 18 ani au citit o carte in ultimele 12 luni. Ce carti ar putea schimba statisticile vara asta
    • Cat si cum se joaca copiii de astazi (EduClass)
    • Produsele naturale si sanatatea: 30% dintre romani renunta la zahar (Vegis.ro)

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 17 – 23 iunie 2019?

Interviuri, opinii:

  • Razvan Busulescu, Marian Raduna: “Nu arunca chistoace – Strada nu e scrumiera”
  • Sinziana Focsa: In online este “locul de joaca” al brandurilor
  • Andreea Irimia invata un sport nou in fiecare luna. ”Sa incepi e cea mai grea parte”
  • Gabriela Lungu: In Londra, la 9 toata lumea e la birou, pranzul nu dureaza mai mult de 1 ora
  • De ce este Studio Moderna o adevarata scoala de marketing, iar pozitia de Senior Brand Manager Delimano cel mai provocator job al verii? Aflati mai multe de la Zoltan Pilecki, in rubrica CEO Marketer a portalului Marketing Focus, intr-un interviu realizat de Magda Gheorghita

Evenimente, conferinte:

  • Institutul de Marketing iti recomanda sa nu ratezi startul inscrierilor la Mastering Metrics, singurul program de training certificat de scurta durata, concentrat pe intelegerea rolulului indicatorilor de performanta de marketing in cadrul unei organizatii si Driving Digital Experience, programul certificat care te ajuta sa imbunatatesti intreaga experienta digitala prin optimizarea tuturor canalelor de comunicare cu clientii

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Leave a Reply