11 – 17 iulie 2019 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (11 – 17 iulie 2019).

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PRCorina Barladeanu – despre personal branding la The Woman Connect
  • BuzzStore: Sarbatorim culoarea si frumusetea vibranta impreuna cu tine. Esti gata pentru o explozie de culoare? Pentru ca stim ca iti doresti sa fii in fiecare zi mai frumoasa, te invitam sa descoperi noua gama de machiaj cool & fun de la Oriflame. Gama de produse OnColour iti ofera tot ce ai nevoie pentru crearea unor noi look-uri irezistibile. Cu multitudinea de nuante ce adauga culoare vietii tale, iti va fi mai usor sa adopti noi stiluri si sa te simti mai frumoasa cu fiecare zi
  • Caracteristic PR:
    • Bit Sentinel: Hackerii ne ataca cel mai des dispozitivele inteligente atunci cand suntem in vacanta
    • Romanii aloca bugete intre 1.000 si 20.000 de euro pentru amenajarea locuintei cu produse din piatra naturala
    • Provocari pe piata de email marketing si impactul GDPR asupra agentiilor
    • Calcule: Pana la 10% din vanzarile de medicamente fara prescriptie vor fi online in 3-5 ani
    • ContentSpeed a dezvoltat platforma prin care pfarma.ro a devenit prima farmacie care vinde medicamente OTC in online din Romania
    • Aplicatie mobila sau site responsive pentru magazinul online? (RTB House)
  • Conan PR: Am sarbatorit Ziua Nationala a Frantei! Iar noi am avut un motiv in plus de bucurie pentru ca timp de 4 luni am facut echipa cu Sezonul Romania-Franta 2019. Mai exact, vorbim de peste 200 de evenimente, o plimbare prin 57 de orase si 1 mesaj puternic “Uitati de clisee!”. Prezenta Romaniei a fost marcata in acest Sezon prin cateva premiere absolute, de la prima expozitie a Romaniei la Muzeul Luvru, la primul sezon expozitional dedicat Romaniei la Centrul Pompidou, pana la deschiderea primului muzeu digital din Romania, Micro-Folie. In alte cuvinte, cateva momente de neuitat pentru noi, super artisti, super proiecte si o echipa dedicata alaturi de care am invatat sa privim dincolo de clisee
  • Confident.Communications: Dan-Octavian Catana, HR Business Partner Connections Romania, un interviu cu suflet si continut valoros pentru proiectul Leader Talks
  • DC Communication:
    • Vernisaj la Palatul Sutu. Trei veacuri de muzica, intr-o singura expozitie
    • Cineva povestea astazi ca ieri, dupa un concert, a primit intrebari despre rolul dirijorului intr-o orchestra. De ce e nevoie de el cand toti au partitura in fata? Uite ce context minunat apare sa vorbim despre viziunea in interpretarea unei piese, despre viziunea de repetoriu si despre cum faci sa sune mai bine muzicienii care sunt in orchestra, cum le pui in valoare atuurile, cum legi asta de piesele interpretate. “When I started my work in Israel, all the members of the orchestra were twice my age, and now everyone is three times younger,” he said jokingly, recalling his debut with the IPO in 1961. Ce ar mai fi de adaugat intre timp este ca, de atunci, Filarmonica din Israel a devenit redutabila, o prezenta solida in clasamentele mondiale. La fel, ca un vrajitor si Petrenko a facut cu Filarmonica din Olso. Si multi altii pe care ii veti putea vedea in George Enescu Festival. Dirijorul bun pune in lumina si lucrarea si compozitorul si talentul muzicienilor. Maestrul Mehta este si Directorul Onorific al Festivalului George Enescu caruia, cu generozitate, i-a dedicat inspiratie si timp. Recunostinta si reverenta
  • Diana Seceleanu PR:
    • Eugen Predescu este noul CEO Canopy, dupa ce Cristian Ignat a ocupat aceasta functie vreme de trei ani, in continuare rezumandu-se la rolul de fondator
    • Alina Rotaru se pregateste de o vizita in Romania, astfel incat, pe 30-31 iulie, va fi la Pitesti, unde urmeaza sa sara la Campionatele Nationale
  • EnTourage CommunicationsCartea, izvor de inspiratie. Caci orice marketer are nevoie sa-si imbunatateasca vocabularul, sa justifice argumentat, sa creeze, sa dobandeasca zi de zi cunostinte. Si nu, nu trebuie sa citim doar carti din domeniul nostru de activitate, care pot fi, uneori, rigide sau prea tehnice ca si limbaj.
  • First PR AgencyELKO Romania a devenit unicul distribuitor Roborock din Romania
  • Galeiu & Partners: Despre sanatatea pielii si a importantei pe care o are preventia in ingrijirea alunitelor am vorbit în Live-ul de la Clinica AS
  • Golin:
    • Pentru al treilea an consecutiv, Farmec aduce culoare la Electric Castle
    • KFC Romania anunta primul Haunted Camping din cadrul festivalului Untold, in una dintre cele mai infricosatoare paduri din lume
    • HISTORY sarbatoreste 50 de ani de la primul pas al omului pe Luna si transmite in exclusivitate, documentarul “Aselenizarea: Inregistrarile pierdute”
    • La editia din acest an a festivalului Electric Castle (17-21 iulie 2019), cu ajutorul participantilor, Lidl doneaza in cadrul programului Environment First pentru renovarea castelului Bánffy
    • Deschide Ochii – Coalitia pentru Sanatatea Femeii trage un semnal de alarma cu privire la preventia cancerelor feminine
    • In Piata Mica din Sibiu, la numarul 10, trecutul fuzioneaza cu viitorul, sub acoperisul Casei Lidl
  • Graffiti PR: Au inceput demersurile pentru construirea celui mai asteptat fast-food in Satu Mare
  • McCann PR: O companie romaneasca, premiata pentru o campanie care ii incurajeaza pe oameni sa mearga la medic
  • More Than Pub:
  • MSLGROUP The Practice:
  • Naked PR: Meet Diana Cosmin, curatorul nostru preferat de relatii online si offline, Maestru@Smart Girls Camp: #OurTypeOfPeople. “Ce vrem noi de la comunitate si ea de la noi? Suntem sufocati de zgomot, de informatie nesolicitata si de oferte “imbatabile”. Fiecare dintre noi a devenit, intr-un fel sau altul, o astfel de “oferta”: impartasim, supra-impartasim si uneori sufocam prin dorința noastra de a ne cartografia fiecare miscare in vazul lumii. De prea multe ori insa, din discursul de influencing lipseste atentia reala pentru componenta esentiala a activitatii noastre: oamenii. Vorbim si dezbatem strategii de vanzare, tehnici de impachetare eficienta a mesajului, detalii despre campanii si ponturi despre fluidizarea relatiilor cu brandurile. Dar oamenii? Comunitatea? De ce vorbim atat de rar tocmai despre relatia cu oamenii in absenta carora am fi “creatori de continut” doar in intimitatea sufrageriei noastre? Oamenii se castigă greu si se pierd usor. In relatiile din zilele noastre lipsesc in mod tragic si esential autenticitatea si consecventa. De la prietenii de-o viata si pana la relatia cu oamenii necunoscuti care iti ofera o bucata din timpul si atentia lor, adica exact cea mai valoroasa resursa din lume in acest moment. Ce ai de gand sa faci tu cu increderea lor?”
  • Natural Public Relations recomanda Scoala de Vara de E-Commerce si Marketing Online
  • OMA VisionPoezie pe acoperis
  • Oxygen PR:
    • Olympus a investit 4 milioane de euro intr-o statie de productie de biogaz
    • Starbucks lanseaza in premiera in Romania Nitro Cold Brew, cea mai tare bautura a verii
  • Plurivox pe teritoriu francez, la receptia organizata cu ocazia Zilei Frantei
  • PRStepsEmailul este principalul canal utilizat pentru atacurile informatice. Nesecurizarea lui sau securizarea neadecvata duce la situatii precum cele intamplate recent la cateva spitale romanesti
  • RanEvents Comm:
  • Rogalski Damaschin Public Relations:
    • Studiu National: Doar 4 din 10 romani au donat sange pana acum, iar 20% dintre donatori au facut acest lucru pentru o persoana apropiata. In timpul campaniei “Romania are sange de rocker“, numarul donatorilor de sange a crescut cu 20%
    • 3,2,1, Action! Filmul turei de recunoastere a traseului Maratonului Olteniei 2019 are premiera pe micile si marile ecrane, cu o serie de words to live by: “principalele valori care definesc Tinutul Maratonului sunt ambitia, spiritul de echipa si oamenii cu bunatatea in ADN”. Maratonul Olteniei
  • Seven MediaRedline, un business estimat la 1 milion de euro anul acesta, aduce in Romania sistemul danez de cuburi GRID, utilizat cu succes la marile evenimente din Europa
  • The Public Advisors: Evenimentul de lansare a cladirii de birouri #TheMark, a fost interactiv si presarat cu momente artistice. L-am cunoscut si am avut placerea sa colaboram si cu #AldoGiannotti, artistul care a realizat conceptul din interiorul cladirii, #ZborulPasilor.  Artistul a oferit un super interviu la Utv
  • Total Public Relations:
    • Romanii au dat startul achizitiilor imobiliare cu scop investitional in arhipelagul exotic Capul Verde. Consultantii RE/MAX Romania au intermediat tranzactionarea a patru proprietati, in valoare de peste 190.000 euro fiecare
    • foodpanda: Comenzile online de mancare s-au dublat in luna iunie fata de inceputul anului
    • Utilizatorii mobilPay Wallet pot sustine demersurile HOSPICE Casa Sperantei prin donatii direct in aplicatie
    • Interviu cu Radu Oniga, Head of E-Business HORNBACH Romaniadespre evolutia comertului online pe segmentul de bricolaj
    • Afacerile Sunimprof Rottaprint au crescut cu 7% in prima jumatate a anului 2019, pana la 11 milioane de euro
    • Podcast: Despre Yango Romania live la cea mai recenta editie a Upgrade 100 cu Dragos Stanca @ Radio Guerrilla
  • Travel Communication:
    • Multumim presei TV din Bucuresti, plus corespondentilor locali din Sibiu, pentru promovarea festivalului Astra Multicultural, cel mai important eveniment dedicat minoritatilor din Romania, desfasurat zilele acestea la Muzeul in aer liber Astra din Sibiu
    • Un oras vechi de 9.000 de ani a fost descoperit in apropierea Ierusalimului
  • Tudor Communication:
    • Dragos Panait, consultant in domeniul HoReCa, a vorbit la emisiunea CapitalTV, de la Romania TV, despre principalele provocari cu care se confrunta, in aceasta perioada, industria
    • Platforma fintech de plati si transferuri de bani, Paysera, este de acum disponibila clientilor romani, atat persoane fizice, cat si companii. Compania lituaniana ofera o gama larga de servicii, inclusiv un cont in mai multe valute, schimb valutar online, transferuri locale si internationale, gateway de plata, card de plata, sistem de ticketing online, plati offline cu coduri QR, portofel mobil, plati multiple si altele

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 08 – 14 iulie 2019?
  • Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna iunie 2019
  • Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna iunie 2019
  • Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna iunie 2019
  • IAB Romania: Publicitatea online din Romania isi continua cresterea sustinuta: 22% in 2018 fata de 2017. Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete

Interviuri, opinii:

  • Mihaela Badara: Balet, surf, box si marcom
  • Elena Bululete: Probabil că suntem una dintre acele industrii care resimt cel mai mult exodul de creiere
  • Dan Butoi: Meseria e pe cale de disparitie! De ce ar mai vrea cineva sa devina DTP-ist?
  • Ioana Cabuz: Cu prea mare lejeritate se organizeaza pitchuri pentru proiecte care nu sunt confirmate
  • Sorina Diaconu: Cred ca si doar frica de a cadea in ridicol a fost un trigger pentru unii de a nu se mai grabi sa organizeze pitch-uri
  • Cristina Fulea: Imi place sa identific la un influencer o traiectorie, o consistenta a continutului. Sa aiba acea semnatura digitala
  • Sabina Gealatu: Gatitul e mai mult decat placerea de-a manca, trebuie sa fie placerea de-a face
  • Teodora Mihale: A fi sau a nu fi publicitar

Evenimente, conferinte:

  • 77 de magazine online concureaza pentru titlul de Magazinul Anului in E-Commerce in cadrul Competitiei GPeC 2019
  • Cinci voci influente la nivel mondial vin la Design Thinking Forum 2019, in septembrie (18 – 19 septembrie 2019)
  • IMWorld, 2 – 3 octombrie 2019, Romexpo

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.