12 – 18 martie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments
Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (12 – 18 martie 2015)
Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:
  • Ana-Maria Caia: Sapte Seri nu mai e un ghid urban in format mic, e o revista mare, cu mult continut premium
  • Corneliu Cojocaru: Liderii trebuie sa accepte sa se schimbe in pas cu lumea, altfel e zbatere in van din partea omului de PR
  • Alexandra Cuzub: O asociere facuta gresit, doar de dragul de a monetiza subiectul, poate duce la antipatii fata de brand
  • Raluca Diaconu: Nu vrei sa fii tipul ala de la masa care vorbeste numai el si mult si tare
  • Teodor Frolu: Bucurestenii si-au pierdut relatia emotionala cu orasul
  • Ana-Maria Gheorghe: Fie-mi cu iertare, dar internautii se plang de orice
  • Mia Munteanu: De ce se incheie o relatie? Cine greseste, clientul sau agentia?
  • Ana-Maria Onisei: Umanitatea e intotdeauna cea care ne apropie
  • Mugur Patrascu: La noi, majoritatea brandurilor nu dau doi bani pe social media
  • Adrian Pavelescu si NU-urile din social media: Sa nu stergi postari, sa nu publici continut irelevant pentru utilizatori sau pentru brand
  • Eliza Rogalski: Renuntarea la o colaborare nu mi se pare o masura radicala, ba dimpotriva, lasa loc si oportunitati pentru alte parteneriate viitoare
  • Raluca Simu, Vionnet: Desi statistic consumul merge bine, eu nu vad asta in lumea reala
  • Robert Uzuna: Contextul actual ofera suficient de lucru relatiilor publice

Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.