Saptamana in Social Media – 19 – 25 august 2021

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (19 – 25 august 2021).

Lansari, campanii, stiri:

  • Brain 4 StrategyING Bank Romania isi continua drumul spre digitalizare si lanseaza varianta virtuala pentru toate tipurile de card, de la cel de debit pana la cel de credit.
  • BuzzStore: Cand BUZZerii nu dorm, brandurile iau avans in fata competitorilor
  • Caracteristic PR:
    • Vitacom Electronics s-a mutat intr-un nou centru logistic, dupa o investitie de aproximativ 6,7 milioane de euro
    • Nordis inregistreaza vanzari record de peste 100 de unitati, la trei saptamani de la lansarea celei de a doua etape a proiectului Nordis Mamaia
  • Daescu Bortun Olteanu:
    • 60 de creatori de continut de gaming locali concureaza pentru votul publicului la Gaming Video Awards
    • Maraton de jocuri indie: cele mai noi titluri din Romania si Europa de Est se vad in premiera la Dev.Play 2021
  • dakommunication: Despre starile disjuncte prin intermediul holografiei argentice si dansului contemporan
  • EnTourage Communications:
    • Gustul autentic libanez, pe care il regasesti in restaurantul LaSafi din Bucuresti, gadila papilele gustative ale celor mai pretentiosi, ceea ce il face sa devina o adevarata experienta culinara.
    • Ce beneficii au tehnicile de siguranta acvatica pentru bebelusul tau?
  • First PR Agency:
    • ATEN CN9950 faciliteaza accesul sigur de la distanta la cel mai inalt nivel de calitate
    • ATEN 3 gadgeturi necesare pentru o experienta de gaming completa
  • Galeriu & PartnersCaravana Imunis ajunge la Cluj – Napoca in perioada 20 – 21 august!
  • Golin:
    • Cu ajutorul clientilor sai, LIDL Romania continua sa investeasca in educatie, prin sustinerea programului Teach for Romania, pentru al cincilea a consecutiv
    • EA SPORTS™ NHL® 22 ofera o experienta impresionanta de hochei, furnizata de FROSTBITE. Jocul va fi disponibil incepand cu 15 octombrie pentru consolele actuale si next-gen
    • KFC Romania realizeaza primul studiu despre miturile locale de brand si lanseaza o noua campanie, KFC Freshly Prepared
  • GOYA PR:
    • Daikin Romania lanseaza propriul magazin online si devine primul producator de sisteme de aer conditionat care se adreseaza direct consumatorilor
    • Stocul modern de birouri din Bucuresti a depasit 3 milioane de metri patrati, dar efectele “anului pandemic” asupra pietei de birouri s-au simtit si in prima jumatate din 2021
    • BestJobs: Tinerii la inceput de cariera, tot mai activi in cautarea primului job. Pozitiile in vanzari, IT & telecom, financiar si digital sunt in topul preferintelor
    • Logiscool Romania contribuie la alfabetizarea digitala si uniformizarea educatiei prin Fundatia pentru Educatie Digitala
  • Graffiti PRPerformanta dincolo de PR
  • Anca Macoviciuc, Communications & PR Specialist:
    • Bucharest International Dance Film Festival prezinta, intre 1 – 5 septembrie, la Bucuresti, scurtmetraje de dans internationale si romanesti, lungmetraje documentare despre dans, muzica si arta performativa, o super expozitie VR, masterclass-uri cu artisti internationali, un laborator de film de dans dedicat tinerilor creatori, precum si alte evenimente speciale.Detalii despre editia a VII-a a festivalului pe bidff.ro si bilete pe Eventbook.
    • Cea de-a noua editie a Festivalului National de Improvizatie va avea loc, intre 16 – 19 septembrie, la Teatrul National “I. L. Caragiale” Bucuresti (Sala Amfiteatru, in aer liber) si RECUL. Se aliniaza la start 10 spectacole care vor putea fi vizionate si online. In cadrul evenimentului, cinci invitati straini de exceptie din Italia, Israel, Olanda si SUA vor sustine ateliere de improvizatie. Programul festivalului este disponibil pe site-ul improfest.ro, iar biletele si abonamentele pot fi achizitionate de pe platforma Eventbook.
  • McCann PRNestlé lanseaza prima formula pentru copii de varsta mica cu 5 oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern
  • Media Pozitiv recomanda articolul “Public relations – Creativity in a pandemic
  • MSLGROUP The Practice:
    • Inscrierile la festivalul Golden Drum: deadline extins pana la 1 septembrie 2021
    • “Smart Standard”, noua promisiune Xella RO pentru brandul Macon
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant: Artistul Razvan Mazilu va fi prezent alaturi de artisti straini intr-o conferinta de presa speciala in cadrul Festivalului International de Teatru de la Sibiu 2021
  • Oxygen PR:
    • Compania Arctic doneaza Spitalului “Grigore Alexandrescu” produse electrocasnice in valoare de 100.000 de lei
    • BETANO.com devine partenerul oficial al Clubului de Fotbal Benfica Lisabona
    • BETANO invita utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, intr-o campanie semnata de agentia OXYGEN
    • Recent, am lansat pentru VEKA un chatbot interactiv cu rol de concurs, parte din campania Clubul VEKAnilor.
  • PiArt Vision: Cheama prietenii! Astra Film Festival 2021 are o oferta foarte interesanta pentru studenti, masteranzi si doctoranzi: un card special care le ofera acces a toate evenimentele din festival si cazare gratuita in centrul orasului Sibiu pe toata durata festivalului (5-12 septembrie). O experienta super cool pentru fiecare student care isi doreste asta! Proiectii de filme, intalnire cu regizorii, super concerte si momente memorabile alaturi de prieteni.
  • Pure MediaRowenta a dat startul distractiei devenind partener oficial The Colour Run
  • RanEvents Comm: “Respect“, Un Omagiu Adus Reginei Muzicii Soul
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Un stil de viata sustenabil devine noua normalitate
  • Seven Media: Pe o piata locala a produselor de curatenie dominate de jucatori internationali, Misavan nu doar ca tine pasul cu marile companii, dar se afla si in plina campanie de dezvoltare
  • Total PR: Clientul nostru Softbinator Technologies a anuntat astazi planurile de listare la Bursa.
  • Travel Communication:
    • Rigo Ferenc, co-fondator Travelminit.ro: „Momentan ne confruntăm cu un numar record de cereri (cu 50% in plus fata de 2019 sau 2020) si o presiune imensa pe departamentul nostru de rezervari”
    • Investitie de peste 5 mil. euro intr-un nou hotel de 4**** din judetul Harghita, langa pista de bob de vara Skigyimes
    • Top 10 joburi care nu existau acum un deceniu
    • Observatoare de animale salbatice. Iată o idee de mini-vacanta in inima muntilor Fagaras!
  • Wefflermark: Volkswagen rescrie istoria mobilitatii printr-o serie de initiative ambitioase realizate in premiera in Romania, investind permanent intr-un viitor sustenabil.
  • Zacke PR:
    • Libris implineste 30 ani si sarbatoreste cu un rebranding si noi investitii in experienta cititorilor.
    • Complice.ro lanseaza abonamente pentru cadouri experienta
    • MerchantPro sustine educatia antreprenoriala in eCommerce. Cum au lansat 4 studente fara experienta un magazin online.
    • Floria extinde reteaua de florarii partenere.
    • Mihai Nica, antreprenor, despre cresterea accentuata a preturilor materiilor prime si de transport.
    • Magazinul de incaltaminte dEpurtat.ro are planuri de extindere.
    • BeeFast, livrare in 55 minute
  • Asociatia Magic: Mont Blanc (4.810 m) pentru educatia a 200 de copii cu cancer
  • Exploratist: Daca e vara, e cod portocaliu de performanta. Eveniment intern made by Orange Romania
  • Ideologiq: Compania Ideologiq anunta o cifra de afaceri de 800.000 euro in prima jumatate a acestui an, o crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut
  • MarketcapAppraisal & Valuation SA recruteaza un fost director adjunct de la Alpha Bank ca Director of Capital Markets
  • RCS-RDS: Editie speciala Digipedia Stiinta: povestea laserului de la Magurele, cu acad. Nicolae Zamfir
  • Rusu+Bortun: Rusu+Bortun a lansat campania de comunicare a brandului Magic Jackpot
  • Saatchi & Saatchi + The Geeks: Saatchi & Saatchi + The Geeks semneaza Mesterapeutul, prima campanie de comunicare pentru Macomn, standardul pieței romanesti de BCA
  • ThinkDigital: Despre necesitatea educatiei media in scoli, institutii publice si in societate, in episodul 4 al seriei EIDOS Talks
  • WopaWopa si Xiaomi spun nu scuzelor in cea mai noua campanie OOH pentru Mi Electric Scooters
  • Zile si Nopti: Luna septembrie incepe la Brasov in ritmuri de jazz si blues

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 16 – 22 august 2021?

Interviuri, opinii:

  • Corina Barladeanu: Deplang declinul calitatii discursului din spatiul public si din media
  • Gabriela Cioplea: Poate cea mai grea parte a fost timpul petrecut la panoul Sosiri-Plecari la temperaturi extreme si uneori si cu o burta de 9 luni la purtator
  • Daniel Alexandru Dragomir: A durat destul de mult timp sa imi dau seama ce imi place sa dansez. In acest moment simt nevoia de corpuri prezente, sincere, pline, care ofera totul
  • Mihaela Ganciu: Aveam 27 de ani si o multime de visuri! A fost o perioada extraordinara. Nu ma temeam de nimic
  • Beni Goace: La mine rareori e vacanta 100%. Tot timpul iau laptopul după mine si unul sau chiar doua proiecte care imi permit sa lucrez de la distanta
  • Blanka Horvath: Timpul are valoare in masura in care reusim noi sa ii conferim sens. Uneori, acest sens vine din zona profesionala, alteori din zona personala
  • Alexandra Juvina: Am gasit un punct comun intre muzica si advertising pe care l-am si explorat cand am compus muzica pentru cateva reclame
  • Loredana Munteanu: Pictez si customizez povesti pe camasi masculine. Dintotdeauna am gasit camaaa drept cel mai simplu, versatil, sexy si increzator item din garderoba
  • Daniela Ratiu: Viata reala nu e un scenariu pentru zane
  • Alice Stanciu: Procesul creativ este esential pentru fericirea mea. In final, aici se rezuma totul

Evenimente, conferinte:

  • Techsylvania, locul în care business-ul și tehnologia se întâlnesc pentru a trece impreuna la urmatorul nivel – Pentru prietenii din comunitatea Zelist, Techsylvania ofera un discount in valoare de 15%, valabil pe parcursul intregii perioade de vanzare (inclusiv Early Bird sau Bilete regulate). Codul de discount este: Zelist15
  • Institutul de Marketing:
    • Ultimele zile de inscrieri pentru Programul de training certificat Planificarea campaniilor, un modul de baza care face parte din programele Certificatul Profesional in Marketing sau Certificatul Profesional in Marketing Digital. Pentru campanii cu rezultate, nu rata cursul acreditat international sustinut de Alicia Allen de la Oxford College of Marketing!
    • Driving Success With Influencer Marketing ofera cele mai utile instrumente si informatii pentru realizarea unor strategii de marketing prin influenceri relevanti. Cursul are lor online in perioada 9 septembrie – 7 octombrie, iar numarul de locuri este limitat.

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Comments are closed.