28 august – 3 septembrie 2014 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

In ultimele 7 zile, numarul articolelor din blogosfera a fost de 55.534, iar pe Twitter s-au publicat 346.406 postari. In continuare, va prezentam cele mai importante stiri din social media in perioada 28 august – 3 septembrie 2014.

Lansari, campanii, stiri:

  • The Practice intra oficial in reteaua MSLGROUP, cel mai mare jucator pe piata relatiilor publice din EMEA.
  • Trei campanii IMAGE PR au fost premiate cu bronz la Stevie Awards 2014.
  • Prima expozitie selfie din lume va avea loc in Romania.
  • Publicis promoveaza folosirea centurii de siguranta la volan in randul femeilor cu ajutorul campaniei #seabeltb00bing.
  • S-a lansat “Wiki loves monuments”, o campanie ce are  ca scop imbunatatirea enciclopediei online Wikipedia cu informatii despre cultura si istoria Romaniei.
  • Twitter isi schimba fontul si le ofera utilizatorilor mai multe optiuni de culori de profil.
  • Pe 3 septembrie, Facebook a “cazut” in intreaga lume timp de 20 de minute.
  • Reddit a lansat un scurt ghid prin care le prezinta utilizatorilor cum sa foloseasca platforma.
  • Twitter a facut public sistemul de anayltics. Acesta poate fi accesat de aici.
  • Netflix lanseaza un parteneriat cu Facebook.
  • Google a confirmat oficial oprirea proiectului Autorship.
  • DeviantArt va investi 10 milioane de dolari in varianta de mobil.
  • IKEA Singapore a lansat “IKEA bookbook“, campania de promovare a noului catalog, facand o paralela la reclamele Apple.
  • Graffiti Blue se va ocupa de publicitatea site-ului Realitatea.net.
  • Campania ALS Ice Bucket Challenge a strans mai bine de 100 de milioane de dolari.

Cifre, statistici si alte asemenea:

Prezentari, evenimente, festivaluri:

Interviuri, oameni, opinii:

Comments are closed.