Insights despre crema de soare: cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum

social media, Zelist Research Add comments

Zelist Monitor va prezinta o serie de informatii despre cateva tipuri de produse sezoniere. Insight-urile prezentate pot ajuta profesionistii din PR si marketing sa isi promoveze produsele mai bine, fara a fi nevoie de interventii importante in timpul desfasurarii campaniilor.

Incepem aceasta mini-serie de articole cu unul dintre cele mai folosite produse in timpul sezonului cald, anume, crema pentru protectie solara.

Din graficul evolutiei mentionarilor din ultimul an, se observa ca lumea vorbeste cel mai mult despre acest produs in a doua parte a lunii iunie si inceputul lunii iulie.

Canalele social media unde s-a discutat cel mai mult despre crema pentru protectie solara au fost: Facebook (51% din mentionari), presa online (19%), Bloguri (12%).

 

In ultimul an, expresia a fost folosita alaturi de urmatoarele cuvinte: afla, apa, copii, grija, natural, SDR, SPF, spray, usor, vitamina, zi.

Va prezentam mai jos, top influenceri din blogosfera, presa, Instagram si Facebook care au mentioanat expresia.

Top influenceri din blogosfera: siblondelegandesc.ro, meetsun.ro, danasota.com, printesaurbana.ro, handmadeina.blogspot.com.

 

Top Influenceri din presa online: pro-bike.ro, click.ro, freerider.ro, ea.md, inoras.ro.

Top Inflencers Instagram: otniela, stefanasuciu, andreearemetan, elianabogdan, printesaurbana.

Top Influenceri Facebook: StirileProtv, Rol.ro, Radio Zu, Acces Direct, eMag

Comments are closed.