Saptamana in Social Media – 10 – 16 decembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Saptamana in Social Media – 10 – 16 decembrie 2020
Lansari, campanii, stiri:

  • BuzzStore: Asigura Imunitatea ta si a familiei tale in aceasta iarna, castigand unul dintre cele 10 Kit-uri de imunitate Hyllan Pharma
  • Caracteristic PR:
    • MAM Bricolaj anunta dublarea suprafetei de vanzare a magazinului din Sos. Morarilor, dar si preluarea integrala a actiunilor companiei Geomam Pal
    • Analiza five elements digital: cum s-a vazut 2020 pe internet prin cele mai populare 23 de cautari
    • SMSO estimeaza un flux crescut de SMS-uri pentru finalul acestui an si anunta pachete speciale pentru comerciantii din Romania
    • Fabrica de Fum, producator artizanal de produse din carne: ceafa si pastrama de porc, printre preferatele romanilor de sarbatori
  • Cheil Centrade: La final de 2020, NN Romania marcheaza un an de comunicare sub platforma de brand “Alternativa NN”, semnata de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuinta, dar si alte reusite notabile intr-un an al provocarilor
  • Chapter4: Compania italiana Lavazza anunta lansarea calendarului “The New Humanity 2021”, unul dintre proiectele cu traditie ale brandului privind responsabilitatea sociala
  • Conan PR: Cui îi place sa primeasca carti postale? Dar sa trimita? Distantare, distantare, dar trebuie sa gasim o modalitate de a ne apropia unii de altii, iar Pink Post ne-nvata cum. Alegi o carte postala de pe pinkpost.ro/sarbatori2020, lasi adresa destinatarului, numele lui si numele tau si, pana de Craciun, Pink Post livreaza catre cei dragi tie un pic de roz de sarbatori in plic
  • Creative Business Management: Banca Comerciala Feroviara isi schimba actionariatul si devine TechVentures Bank
  • DC Communication: Programul de formare si mentorat din cadrul Academiei Schimbarii a ajuns la final
  • EnTourage Communications: Digital PR: 5 indicatori de masurare a eficientei unei campanii de PR online
  • First PR Agency:
    • AXIS Q6100-E – o noua camera 360 de grade – Imagini de ansamblu complete si detalii excelente
    • ViewSonic asigura suport QHD pentru noua generatie de console
  • Galeriu & Partners: Magia sarbatorilor de iarna este mai aprope cu aranjamentele de la FlorariaMobila.ro
  • Golin:
    • KFC Romania extinde programul Harvest in 2020, prin parteneriatul cu Fundatia Filantropica Metropolis
    • Pe final de an, Sphera Franchise Group anunta o noua deschidere – restaurantul KFC Miercurea Ciuc
    • Studiu Mastercard: anul acesta, de Sarbatori, europenii vor dedica mai mult timp si efort cadourilor de Craciun
    • LEGO® TECHNIC™ FERRARI 488 GTE “AF CORSE #51” introduce fanii brandului in lumea plina de adrenalina a curselor de viteza pe circuit
    • De sarbatori, Farmec anunta oferte speciale si introducerea serviciului Call & Collect
    • Noul Global Index defineste elementele unei economii digitale puternice si de incredere
    • Din 30 decembrie, HISTORY difuzeaza, in premiera, ultimele episoade din saga “Vikingii”
  • Goya PR:
    • Genesis Property: 6 din 10 angajati vor mai multe masuri de protectie a sanatatii in cladirile unde lucreaza
    • Casta.eu: Militari, Titan si Berceni, cartierele cu cele mai multe apartamente scoase la vanzare in ultimele 3 luni. Peste 1.500 de proprietari au cerut oferta instant prin serviciul InstaBuy
    • Catinvest a finalizat o cladire mixta de 12.300 de metri patrati in Electroputere Parc, ca parte a unei investitii de 39 de milioane de euro, si deschide prima cladire de birouri clasa A din Craiova
  • Graffiti PR: Multe emotii si trairi pe secunda.  Atat putem spune despre acest cantecel de leagan pentru bebelusii nsscuti prematur sau mai bine, micii luptatori. Creat alaturi de Pampers, inspirat de parintii din Romania
  • Heraldist & Wondermarks: Calin Clej, noul partener Heraldist in Romania
  • June CommunicationChristmas Maker Fair – Targul online de Craciun unde designerii, artizanii autohtoni si micii producatori isi pot vinde creatiile
  • Media Pozitiv recomanda articolul “10 PR mistakes every startup makes (and how to avoid them)
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Academia de Studii Economice din Bucuresti va realiza prima analiza de impact a investitiilor in controlul cancerului in Romania, intr-un proiect de cercetare sustinut de MSD Romania
    • L’Oréal si UNESCO au desemnat castigatoarele burselor L’Oréal – UNESCO Pentru Femeile din Stiinta
    • OLX: Cum te protejezi de cele mai noi atacuri de phishing
    • PENNY incheie anul 2020 cu 276 de magazine in Romania
    • Ce au urmarit romanii in 2020. Emotiile care ne-au adus impreuna pe Netflix anul acesta
    • Autovit.ro implineste 20 de ani. Evolutia celei mai mari platforme auto online din Romania – de la 2000 la peste 4 milioane de vizitatori pe luna
    • Decoreaza sarbatorile cu specialitatile Ferrero
  • Oxygen PR:
    • Fundatia Enel gazduieste intalnirea academica anuala “Puterea cunoasterii pentru un viitor cu energie curata”, cu maestrul Giovanni Allevi printre panelisti
    • Vestas semneaza acordul cu Enel X pentru a accelera electrificarea flotei sale auto
    • Enel Green Power incepe constructia unei noi capacitati de energie regenerabila de 1,3 GW, in Brazilia
    • Dispozitivul JuiceAbility al Enel X castiga Premiul National pentru Inovatie “Premio dei Premi”
    • Remmunity, crema revolutionara 3-in-1, combina beneficiile a trei produse intr-unul singur: dezinfectant de maini, crema hidratanta si manusa protectoare
    • Enel Green Power si NextChem, sucursala a Maire Tecnimont Group, semneaza un memorandum de intelegere pentru instalarea unei centrale de producere a hidrogenului verde in Statele Unite
    • Enel recunoscut drept lider in lupta impotriva schimbarilor climatice de catre CDP
  • Pi 2 PR adreseaza felicitari companiei Donalam
  • PRbeta: fornetti_romania: Perfect Friday! suntem spiridusii lui Mos Craciun, ajutati cu drag spor si energie de @prbeta_agency
  • Pure Media: Sarbatori de iarna magice in Club Tefal
  • RanEvents Comm: Ilinca Vandici este noul ambasador al brandului CUPIO
  • Seven Media:
    • Dupa un 2020 plin de provocari, cu totii avem nevoie de o vacanta la spa, iar Happy Tour are oferte tentante si greu de refuzat
    • Perioada Sarbatorilor de Iarna e plina de momente magice, dar si cu multe taskuri de rezolvat. Pentru aceste zile, Capricii si Delicii are numai bunatati, potrivite unui mic dejun plin de energie
  • Total PR:
  • Travel Communication:
    • Mini-vacanta de iarna in Harghita – recomandari pentru familiile cu copii
    • Air France KLM pregateste livrarea vaccinului anti-COVID-19 în toata lumea
  • Tudor Communication:
    • SoftOne Romania, membru al grupului grecesc de investitii Olympia, face un pas important in extinderea companiei la nivel local si achizitionează Orosimo Software, un integrator de solutii software din Grecia
    • In 2020, romanii au investit mai mult in amenajarea locuintelor, iar numarul celor care au apelat la ajutorul designerilor de interior pentru a eficientiza acest proces s-a majorat cu 20% fata de anul trecut.
    • Mentoratul si educatia antreprenoriala pot stimula adaptarea mediului de afaceri la noua realitate pandemica. Constantin Paraschiv, fondator BiziLive Tv, a explicat in Capital cum pot fi sustinuti antreprenorii in aceasta perioada.
    • Tehnologia 3D este tot mai des folosita in industria auto, de la prototipare la productia de serie. Constructorii de masini au descoperit ca pot obtine, cu ajutorul imprimantelor 3D, componente cu forme complexe, intr-un interval de timp mult mai scurt.
  • United:
  • White PRTool-uri utile pentru alegerea cuvintelor cheie potrivite
  • Zacke PR:
    • Libris.ro si Salvati Copiii Romania vor sa doteze 350 de scoli si licee din Romania cu o biblioteca atractiva in urmatorii 5 ani
    • 7 idei pentru un Craciun fericit in pandemie
    • In 2020, Innobyte estimeaza o cifra de afaceri de 1,75 milioane euro si EBITDA de 400.000 euro
    • Complice.ro: 50% dintre cadourile de Craciun vor fi experiente la alegere
  • 2PerformantYOXO da join in 2Performant. Cu tracking in aplicatie si comision dublu pana la finalul anului
  • Brand Minds launches business strategy masterclass for top executives
  • GavCinepub prezinta: Festivalul International de Film Studentesc CineMAiubit, editia 24
  • InteractionsDoppelherz Kollagen Beauty si Interactions sustin frumusetea din interior alaturi de ambasadoarele frumusetii
  • ireal.ro: Un nou startup care adreseaza piata globala a productiei A/ V – o alianta intre 2 titani creativi
  • Iulius Group: Compania IULIUS a lansat singura platforma care le ofera copiilor intalniri online cu Mos Craciun
  • ontheroof: Mai mult decat pizza. Jerry’s Pizza livreaza acum si cel mai vesel calendar pentru 2021. In scop caritabil
  • pastel: Premiera: interpretii Jerusalema prima oara in Romania la invitatia pastel si Sun Plaza
  • RCS-RDS: De sarbatori, abonatii Digi TV au si mai mult sport, in 4K
  • Screen Native si Vola.ro alaturi de romanii din diaspora si de acasa, pentru sarbatori la distanta, in anul de gratie 2020
  • Terentino: Integratorul de infrastructuri inteligente Datacor are o noua identitate vizuala
  • WoPA: Gateste un Craciun asa cum simti cu Floriol si WOPA

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Rusinea de a fi pensionar in Romania. Despre baubaul care anunta neputinta, saracia, bolile si moartea
    Sidonia Bogdan: Ma situez, mai degraba, la granita mai multor tipuri de bule. Toate aceste bule ma accepta, dar ma si contesta uneori
  • Florian Doru Crihana: Eu nu am dorit sa devin artist; aveam doar ceva de spus folosind creionul si hartia, pensula si cartonul
  • Ana-Maria Diceanu: A trebuit sa invat sa fiu mai putin critica cu mine, sa accept ca nu pot fi perfecta in toate rolurile
  • Romania Salbatica. Dan Dinu & Cosmin Dumitrache: Avem drama, avem comedie. Toate filmarile sunt realizate in Romania, cu animale salbatice in libertate
  • Diana Iosu: Ne obisnuim cu orice in timp, as putea sa traiesc si online, insa primesc aceasta perioada cu titlu de “temporar”
  • Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Am observat o dorinta a clientilor de a umple acum golul lasat de lipsa interactiunii directe
  • Ruxandra Micsunescu: Nu vorbim suficient de mult despre frici si anxietate. Trairile acestea, lasate neintelese, ne vor salbatici mai mult decat distantarea sociala in sine
  • Anca Negescu: Am inceput sa-mi desenez trairile intr-o maniera minimalista, pentru a ma relaxa. Aceste desene au devenit bijuterii
  • Cristi Pascal: De la temelia de piatra si din lemn recuperat de la alte constructii in prag de degradare, mi-am construit singur atelierul
  • Inovatie de marketing in asigurari. Alexandra Popescu-Zorica: Nu ai cum sa generezi valoare in izolare
  • Daniel Radulescu: Pana sa ajung sa lucrez cu metal, am experimentat cu mai multe materiale, de la piatra, lemn, rasina, lut, ipsos si chiar fructe. Toate au povestea si frumusetea lor
  • Ovidiu Stancu: Comedia este singurul gen de film care se poate bate la incasarile din cinematografele romanesti cu filmele straine si poate sa castige
  • George Siia: Exista ideea ca poti pune o piesa pe internet si peste noapte it goes viral, lucrul asta se intampla foarte foarte rar
  • Andreea Stan: Daca arunci 3 ghirlande si 2 globuri nu inseamna ca ai facut campanie de Craciun
  • Andreea Tamas, FIResc: Este un mic business inceput in martie, cand am înlocuit terapiile cu copiii cu ceva care sa mi ofere aceeasi motivatie
  • Anamaria Tatu: A face fotografie mi se pare din start o intruziune. Un furat din suflet si o vanatoare
  • Laura Tugarev: Toate generatiile sunt deosebite, ele au vibe-ul lor, energia proprie si un fel de nebunie specifica
  • Sorin Tranca: Incepem sa intelegem ca planeta nu trebuie locuita in acest fel, ca asa o stricam de tot
  • Johnathan Young: Suntem participanti activi in societate, la fel ca publicul nostru. Deci reactionam la politica, cultura, evenimente internationale

Evenimente, conferinte:

  • In cadrul Galei IAB MIXX Awards 2020 – un festin al livrarilor personale, intr-un an dominat de distantare sociala – din data de 16 decembrie au fost anuntate campaniile digitale ale anului, care s-au remarcat prin excelenta in abordarea si integrarea canalelor digitale
  • Institutul de Marketing: Cursul intensiv SOSTAC® Marketing Strategy & Tactics in a Digital World – un masterclass eveniment de strategie digitala, 20-21 ianuarie si 27-28 ianuarie
  • Reprezentarea romilor in presa, arta si film: se lanseaza primul episod al emisiunii online “Eu sunt actrita principala

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,

Echipa Zelist Monitor

Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie

Uncategorized Comments Off on Lansari de produse si servicii in ultima saptamana – Selectie

Zelist Monitor va ofera o selectie diversa a lansarilor de produse si servicii din ultima saptamana (11 – 17 decembrie 2020).

  • Muzeul Brukenthal comercializează măşti de protecţie cu imagini din tablouri celebre
  • Huawei Experience Quest: o campanie dedicată tuturor consumatorilor cu premii atractive de sărbători
  • ESET lanseaza platforma Safer Kids Online pentru a mentine siguranta copiilor in lumea digitala
  • BOLT, nou succes privind atragerea de investitii
  • Iulian Comănescu a lansat o nouă carte! ”O carte pentru copii care ajută părinții”
  • Pentru a-şi atinge obiectivul neutralității climatice până în 2050, #ComisiaEuropeană a lansat o nouă strategie privind #energia din surse regenerabile
  • Feliz Navidad al lui José Feliciano a urcat în top 10 al celor mai ascultate cântece în SUA
  • Trupa din Alba Iulia “The PuZzles” si-a lansat noua piesa de Craciun. Piesa “Ninge cu magie”, din dor de public

Hashtag-urile lunii noiembrie – #romania, #romaniefarahotie, #dezvoltamromania

social media, Zelist Research 1 Comment »

Top Hashtag General

In luna noiembrie, cele mai folosite hashtag-uri in social media au fost (unice): #romania (6774 mentionari), #romaniefarahotie (4788 mentionari), #dezvoltamromania (4295 mentionari), #psd (4038 mentionari), #pnl (3919 mentionari), #angajamenteleusrplus (3588 mentionari),
#blackfriday (3484 mentionari), #usrplusinparlament (3224 mentionari), #usrplus (2965 mentionari), #covid19 (2517 mentionari).

Spre deosebire de luna precedenta, in luna noiembrie se observa cresterea interesului fata de campaniile partidelor politice in alegerile parlamentare ( usr, psd, pnl). In topul general al hashtag-urilor lunii noiembrie se observa si evenimentul Black Friday.

Top Hashtag in Presa Online

Cele mai folosite hashtag-uri in presa online, in luna noiembrie au fost: #covid19 (182 mentionari), #psd (152 mentionari), #pnl (145 mentionari), #vienna (105 mentionari), #romania (84 mentionari), #austria (82 mentionari), #nu (82 mentionari),  #dezvoltamromania (81 mentionari), #rezist (78 mentionari), #republicamoldova (77 mentionari).

In noiembrie, presa a fost interesata de hashtag-urile despre covid, partide politice (psd, pnl), atacul terorist de la viena, alegerile din Republica Moldova.

Top Hashtag in Blogosfera

Cele mai intalnite hashtag-uri pe bloguri, in aceasta luna, au fost: #inspirational (27 mentionari), #aiincredereinviata (27 mentionari), #aiincredereintine (27 mentionari), #romania (25 mentionari), #covid19 (21 mentionari), #motivational (20 mentionari), #rezist (17 mentionari), #incurajare (16 mentionari), #doritesinedorite (16 mentionari), #aiciesteaua (15 mentionari).

In luna noiembrie, in blogosfera s-au folosit frecvent hashtag-uri referitoare la incredere, incurajare, motivational, inspirational.

Top Hashtag pe Facebook

Pe Facebook, in paginile publice, cele mai frecvente hashtag-uri in luna noiembrie au fost: #romania ( 5681 mentionari), #romaniefarahotie (4755 mentionari), #dezvoltamromania ( 4214 mentionari), #psd ( 3846 mentionari), #pnl (3719 mentionari), #angajamenteleusrplus (3565 mentionari), #blackfriday (3280 mentionari), #usrplusinparlament (3214 mentionari), #usrplus ( 2928 mentionari), #bucuresti (2332 mentionari).

Algererile parlamentare si Black Friday au fost principalele evenimente ale lunii noiembrie 2020, care s-au reflectat perfect in hashtag-urile folosite pe Facebook.

 

Violenta Domestica – cat, unde si cum s-a scris despre acest subiect in social media, in ultimul an

social media, Zelist Research Comments Off on Violenta Domestica – cat, unde si cum s-a scris despre acest subiect in social media, in ultimul an

 

Discutiile despre violenta domestica – crestere cu 25% fata de anul predecent

In ultumul an, despre violenta domestica s-au publicat un numar de 16.579 de articole, cu 25% mai mult decat in perioada 16 decembrie 2018 – 15 decembrie 2019, cand s-au inregistrat 13.291 de mentionari.

 

Interesul pentru subiectul violentei domestice a crescut pe fundalul realizarii studiilor de specialitate in perioada pandemiei

Cele mai multe dintre mentionarile violentei domestice au fost inregistrate in perioadele 23 – 29 noiembrie 2020 (1.157 de mentionari) si intre 10 – 16 februarie 2020 (877 mentionari).

 

Printre stirile care s-au comentat si distribuit in al doilea “varf” de vizibilitate au fost :

  • Studiu: Românii au devenit mai agresivi în pandemie. Mai multe femei, bătute de parteneri
  • Centrul FILIA: “E foarte important, în această perioadă mai ales să acordăm atenție grupurilor de persoane cu mai puține privilegii decât majoritatea. Din această categorie fac parte în mod special femeile, femeile de etnie romă, femeile sărace și femeile, în general, care sunt în această perioadă expuse riscului la violență domestică.”
  • 157 de ordine provizorii de protectie emise de politistii suceveni in acest an
  • De ce își bat românii femeile?
  • Cozmin Mihai, psihiatru, despre violența domestică în pandemie: „Nu acceptați perpetuarea calvarului”
  • U.S. Embassy Bucharest: Actele de violență împotriva femeilor, în special violență domestică, s-au intensificat în perioada pandemiei #COVID19.
  • Institutul Francez: Ne alăturăm campaniei « Orangez le Monde », al cărui simbol este culoarea portocalie și susținem 16 zile dedicate luptei împotriva violenței asupra femeilor și fetelor. Alături de misiunile diplomatice în România, implicate în campania #orangezlemonde organizată de ONU Femmes, dorim să creștem gradul de conștientizare al acestui flagel și să ajutăm la eradicarea sa

 

Unde s-a scris cel mai mult despre violenta domestica, in ultimul an?
Presa si Facebook – principalele canale in promovarea subiectului

Din totalul mentionarilor din ultimul an, 44% sunt in presa online, 26% sunt pe Facebook, 21% sunt in agregatoare, 3% in bloguri.

In ultimul an, despre violenta domestica s-au scris lunar in medie cate 557 de mentionari in presa online, 309 mentionari pe Facebook, 278 de mentionari in agregatoare, 40 de mentionari pe bloguri, 12 mentionari pe Twitter si 9 mentionari pe Instagram.

 

Top Influencers care au scris cel mai mult despre violenta domestica, in ultimul an:

Top 10 Influencers Presa:

Top 10 Influencers Facebook:

Top 10 Influencers Instagram:

Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibili Directori ai agentiilor de PR, in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook

Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii Digitale/ Interactive in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

Indicatori:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

IQads.ro impreuna cu Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei, presei online, Facebook.. Serviciul monitorizeaza peste 95,000 de bloguri, 380.000 conturi Twitter, 8.000 de surse online care produc lunar peste 700.000 de articole, peste 80.000 de pagini Facebook, 300 forumuri, 13 posturi tv si 39 statii radio.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook

Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

Zelist Monitor va prezinta topul celor mai vizibile Agentii de Recrutare in online si pe Facebook, in luna noiembrie 2020.

Indicatorii:

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

social media, Zelist Research Comments Off on Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna noiembrie 2020

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul pe luna noiembrie 2020 acopera 29 de categorii de branduri prezentare in graficele detaliate mai jos.

Apa – 2020/11

Asigurari – 2020/11

Banci – 2020/11

Benzina & Petrochimie – 2020/11

Bere – 2020/11

Bookstores – 2020/11

Bricolaj/Mobila – 2020/11

Cafea – 2020/11

Carne&Mezeluri – 2020/11

Companii aeriene – 2020/11

Dulciuri – 2020/11

Electrice & Electrocasnice – 2020/11

Electro Retail – 2020/11

Fashion – Multibrand stores – 2020/11

Hipermarket & Supermarket – 2020/11

Home Care – 2020/11

Ingrijire Corporala & Cosmetice – 2020/11

IT&C – 2020/11

Lactate & Branzeturi – 2020/11

Magazine Online – 2020/11

Masini – 2020/11

Racoritoare – 2020/11

Sanatate – 2020/11

Servicii Online – 2020/11

Snacks – 2020/11

Telecommunication – 2020/11

Turism – 2020/11

Vin – 2020/11

Whisky & Vodka – 2020/11

Overview Social Media in .ro – noiembrie 2020

social media, Zelist Research 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe canalele online din Romania in luna noiembrie 2020.

Overview-ul pentru luna octombrie 2020 poate fi gasiti aici