Afla cum poti integra marketingul mobil intr-o campanie de comunicare 360⁰

Stiri 1 Comment »

Mobile Marketing Forum 2014

Doua treimi dintre romanii care utilizeaza Facebook isi acceseaza contul folosind telefonul mobil. Rata de penetrare a telefoniei mobile este in momentul de fata 112,3%.

Este evident ca asistam la o revolutie in mediul mobil, un adevarat boom al noilor tehnologii. Consumatorul se adapteaza permanent schimbarilor, iar companiile trebuie sa tina cont de acest aspect si sa foloseasca inteligent noile modalitati de promovare.

Specialistii vor prezenta tendintele si oportunitatile actuale, in cadrul celei de-a saptea editii a evenimentului Mobile Marketing Forum (10 aprilie 2014, Howard Johnson Hotel Bucuresti), cel mai important eveniment de promovare si crestere a vanzarilor in mediul mobil.

Edtia din 2014 promite sa vina cu cele mai bune sfaturi si idei pe care participantii le pot pune in practica in viitoarele campanii de mobile marketing. Anul acesta evenimentul va aduce in prim plan solutii pentru promovarea eficienta prin intermediul platformelor mobile, strategii pentru atingerea unui public relevant si fidelizarea acestuia pe termen lung.

Evenimentul include intr-o singura zi patru sesiuni de conferinte, intalnirea anuala a dezvoltatorilor de aplicatii mobile, MobileApps Meetup, si Mobile Awards, gala de premiere a celor mai inedite campanii si aplicatii mobile din piata.

Participantii vor afla in cadrul conferintei de mobile marketing cum pot sa creasca notorietatea brandului in mediul mobile, cum pot integra marketingul mobil intr-o campanie de comunicare 360⁰ si cele mai relevante studii de caz. Evenimentul se adreseaza profesionistilor din zona de marketing, dar si reprezentantilor agentiilor interactive si ai companiilor care activeaza in zona mobile.

MobileApps Meetup include doua sesiuni ce isi propun sa-i aduca in acelasi loc pe dezvoltatorii actuali de aplicatii mobile, dar si pe cei care vor sa afle mai multe despre acest domeniu. Sesiunile cuprind o jumatate de zi de dezbateri, studii de caz si dialog despre inovatiile tehnologice si resursele prezente pe plan local. Intalnirea va fi astfel o buna ocazie de socializare si schimb de idei.

Categoriile Mobile Awards

Evenimentul se va incheia cu gala de premiere Mobile Awards, in cadrul careia vor fi premiate cele mai inovative, creative si apreciate campanii si aplicatii mobile din Romania.

Categoriile anuntate in 2014 sunt:

  • Cel mai bun mobi site de companie / brand;
  • Cea mai buna aplicatie mobila de brand / produs;
  • Cea mai buna campanie care a folosit tehnologii noi (Geolocation, NFC, Augmented Reality, QR Codes),
  • Utilities (ghiduri, instrumente);
  • Payment;
  • Entertainment;
  • Special Projects;
  • Premiu special – Banking Applications.

Invitatul special al evenimentului este Dariusz Zalewski (Services Head, Central Europe, Nokia, Polonia), care va prezenta o perspectiva internationala despre evolutia mobile din ultimul an si schimbarile pe care specialistii trebuie sa le aiba in vedere.

Printre vorbitorii evenimentului se mai numara si:

  • Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital;
  • Ylyan, Creative Director, Ilyan.com;
  • Bogdan Apostol, General Manager, Voxline;
  • Nir Refuah, General Manager and Chief Techonology Officer, MRM Romania;
  • Alexandru Cernatescu, CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency;
  • Dan Virtopeanu, Managing Partner, Breeze Mobile;
  • Alex Putineanu, Managing Director, Mobile Works;
  • Dimitris Sideridis, Head of Creative Technology, Momobi;
  • Petru Jucovschi, Technical Evangelist, Microsoft;
  • Florin Ionescu, Project Manager, Ascend NetSolutions;
  • Gabriel Sabiescu, Lead Mobile Developer, XL Team.

Evenimentul este organizat de Evensys impreuna cu Nokia, Unicredit Tiriac Bank, Syscom Digital si Voxline.

Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.mobilemarketingforum.ro.

ONLINED revine cu a doua editie a Scolii de Marketing Digital

Stiri Comments Off on ONLINED revine cu a doua editie a Scolii de Marketing Digital

Onlined

ONLINED revine anul acesta cu o noua editie, intr-un format nou : Scoala de Marketing Digital. Proiectul se adreseaza studentilor pasionati de mediul online din toata tara si se desfașoara in Bucuresti in perioada 28 aprilie – 11 mai. Cei 20 de studenti selectati vor participa pe parcursul celor doua saptamani la traininguri si workshopuri predate de specialisti in domeniu, ce vor aborda teme orientate spre Inbound Marketing.

Temele abordate

ONLINED este o scoala gratuita de marketing digital, dedicata studentilor pasionati de online si marketing din toata tara.

Proiectul va avea anul acesta speakeri ca: Iulian Padurariu, Chinezu, Andrei Georgescu, ce vor aborda teme precum:

  • Marketing Strategic,
  • Gamification,
  • PR in Online,
  • Social Media,
  • E-mail Marketing,
  • Content Marketing,
  • SEO,
  • Storytelling,
  • Online Research Tools.

Etapele proiectului

Proiectul insumeaza trei etape: scoala, perioada de mentoring si internshipuri si comunitatea. In prima parte, pe parcursul celor doua saptamani, cei douazeci de studenti selectati in urma interviurilor vor participa impreuna la traininguri si workshopuri si vor aplica cele invatate prin rezolvarea unui brief pentru companiile partenere.

Pentru ca procesul de invatare sa nu se limiteze doar la cele doua saptamani, cea de-a doua etapa presupune o perioada de sase luni de mentoring si internshipuri. In cadrul acestui proces, participantii vor avea ocazia sa intre intr-o relatie de mentorat cu speakerii care accepta sa ramana in proiect iar cei mai buni vor fi selectati pentru internshipuri in companiile partenere.

Elementul de continuitate este prezent si in cea de-a treia etapa ce presupune intrarea in comunitatea ONLINED. Aceasta a fost formata in editia anterioara si este bazata pe sharing de informatii si discutii despre ultimele noutati din domeniu alaturi de fostii participanti, mentorii, partenerii si membrii echipei proiectului.

ONLINED este un proiect organizat de comunitatea Leadership Development, care apartine organizatiei Voluntari pentru Idei si Proiecte.

Overview Social Media in .RO – luna Februarie 2014

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna februarie 2014.

Overview-ul anterior poate fi gasit aici.

Overview social media Februarie 2014

Profita de oferta very early bird pentru a te pre-inscrie in competitia GPeC

Stiri Comments Off on Profita de oferta very early bird pentru a te pre-inscrie in competitia GPeC

Cea de a 9-a editie anuala a GPeC – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania – este pe cale sa inceapa.

Pana la lansarea oficiala, estimata la sfarsitul lunii martie, organizatorii au pornit campania de pre-inscriere a magazinelor online in competitie, oferind un discount de 50 EUR din taxa de participare. Astfel, magazinele online care doresc sa se inscrie la GPeC 2014, au timp pana pe 14 martie, inclusiv, sa profite de oferta very early bird si sa plateasca doar 200 EUR + TVA, in loc de 250 EUR + TVA pentru participare.

Cum poti beneficia de oferta very early bird?

Pentru a obtine discount-ul very early bird, magazinele trebuie sa scrie un e-mail la contact [@] gpec.ro cu subiectul “Pre-inscriere la GPeC 2014″ in care sa furnizeze cateva informatii necesare identificarii website-ului si facturarii, respectiv:

  • adresa url a magazinului online;
  • numele firmei care opereaza magazinul;
  • adresa sediului social;
  • codul de identificare fiscala (CIF);
  • numarul de identificare la Registrul Comertului (J);
  • contul bancar (cont IBAN);
  • banca si sucursala la care este deschis contul;
  • persoana de contact din partea magazinului (telefon mobil si adresa de e-mail).

Potrivit organizatorilor, sunt acceptate in competitia GPeC doar magazinele online care au minimum 6 luni vechime in piata.

Toate magazinele online vor fi auditate din punct de vedere al criteriilor de preselectie si vor primi recomandari pentru a le intruni si, astfel, pentru a obtine marca de incredere TRUSTED.ro (taxa TRUSTED fiind inclusa in taxa de participare la GPeC 2014). Astfel, in pretul de 200 EUR + TVA, magazinele online obtin si atestarea TRUSTED pentru 12 luni, iar cele care au deja marca TRUSTED, obtin prelungirea valabilitatii acesteia cu inca 12 luni.

De 9 ani, competitia magazinelor online GPeC este renumita pentru complexitatea criteriilor de jurizare, fiecare magazin inscris in competitie obtinand o radiografie a afacerii sale. In 2013, peste 120 de magazine online au ales GPeC, fiind analizate de 20 de specialisti in domeniu, in 2 etape de evaluare diferite, pe baza a peste 90 de criterii de jurizare care urmareau, cu precadere, usability si optimizarea conversiilor.

Indiferent daca sunt desemnate castigatoare sau nu, toate magazinele online inscrise in competitia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a cunoaste exact punctele forte si punctele slabe ale afacerii lor. Potrivit organizatorilor, pana in acest moment si-au exprimat intentia de participare la GPeC 2014 peste 20 de magazine online, in mai putin de 10 zile de oferta very early bird.

Castigatorii editiei de anul trecut pot fi gasiti aici.  Acestia au fost prezentati in cadrul Galei Premiilor eCommerce care a avut loc in data de 5 noiembrie 2013.

Pascal Beucler si Paul Holmes – invitati speciali la PR Forum 2014

Stiri Comments Off on Pascal Beucler si Paul Holmes – invitati speciali la PR Forum 2014

PR Forum 2014

“PR-ul creeaza valoare”

Sub tema „PR-ul creeaza valoare”, Evensys organizeaza pe 26 – 27 martie, la JW Marriott Grand Hotel cea mai importanta conferinta de relatii publice si comunicare din Romania, PR Forum 2014.

Ajuns la cea de-a opta editie, evenimentul este dedicat practicienilor din domeniul relatiilor publice care doresc sa aprofundeze, sa aplice noi informatii si sa cunoasca unii dintre cei mai buni specialisti internationali si locali. PR Forum cuprinde doua zile de conferinte interactive despre cele mai importante subiecte ale industriei si sase workshop-uri intensive sustinute de specialistii locali.

Printre vorbitorii internationali prezenti la eveniment care vor impartasi experientele lor se numara renumitii specialisti Paul Holmes, Founder, CEO The Holmes Report & Sabre Awards, ce detine peste 20 de ani de experienta in relatii publice si este considerat cel mai faimos om de PR si Pascal Beucler, Senior Vice President & Chief Strategy Officer, MSLGROUP, cu peste 27 de ani de experienta in planificari si strategii de PR.

Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication; Sorana Savu Senior Partner, Premium Communication; Ioana  Manoiu, Managing Partner,  GMP PR; Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti, Alexandru  Paius, Senior Partner, IMAGE PR; Monica Jitariuc, Managing Director, The Practice Romania; Oana  Bulexa, Managing Director,  The Practice Romania; Corina Vasile, Communication, PR Director, Raiffeisen Bank; Dana Dobrescu, Communication Manager, Unilever South Central Europe sunt o parte dintre vorbitorii locali ce vor transforma PR Forum Romania in cel mai memorabil eveniment local de PR.

Prima zi a evenimentului, 26 martie, include doua conferinte si trei sectiuni care vor prezenta solutii la provocarile intalnite in PR, noi concepte, strategii eficiente de comunicare online, tactici de mentinere a relatiilor cu liderii de opinie.

Temele ce vor fi prezentate

Printre temele ce vor fi prezentate, se regasesc:

  • Creative Writing In PR,
  • Strategic Planning of PR Campaigns,
  • Finding Key Opinion Leaders,
  • Collaboration Between Marketing And PR,
  • How To Improve Your Chances Of Going Viral,
  • The Changing Face Of PR: What The Future Holds.

In cea de-a doua zi, 27 martie, participantii vor avea ocazia sa participe la doua dintre cele sase seminarii aplicate, gandite sub conceptul PR Academy, o platforma de know-how ce ofera studii de caz si informatii avansate.

Cele sase seminarii sunt sustinute de reprezentantii celor mai bune agentii locale, printre temele abordate se regasesc:

  • Making The Most of Facebook For PR,
  • Reputation Starts From Inside,
  • Engaging A Captive Audience Through PR,
  • How To Build And Maintain Reputation,
  • Real Time Marketing,
  • Creativity In Communication and PR.

Mai multe informații puteti obtine la adresa de e-mail: office@evensys.ro. Detalii despre eveniment sunt disponibile si pe site-ul dedicat: http://www.2014.prforum.ro

Inscrie-ti aplicatia la Mobile Awards 2014!

Stiri Comments Off on Inscrie-ti aplicatia la Mobile Awards 2014!

Mobile Marketing Forum

Asteptam sa fim surprinsi de cele mai bune proiecte

Terminalele mobile au devenit tot mai prezente in viata utilizatorilor romani, schimband modul de interactiune al acestora cu brand-urile si companiile. In 2013 au fost lansate pe piata locala tot mai multe aplicatii creative si inovatoare care au dictat tendintele anului.

Cea de-a doua editie Mobile Awards Romania va premia si anul acesta cele mai inedite aplicatii si campanii de mobile realizate in Romania, in 2013.

Prima editie ne-a aratat ca pe plan local au fost realizate numeroase aplicatii utile, dar si campanii interesante. Am vazut un interes foarte mare din partea participantilor, asteptam ca si in acest an sa fim surprinsi de cele mai bune proiecte!” Cristian Manafu (Managing Partner, Evensys)

Cat costa inscrierea?

Inscrierile sunt GRATUITE si se desfasoara in perioada 20 februarie -21 martie. Aplicatiile si campaniile pot fi inscrise in competitie intr-una din cele 10 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare si mobile.

Cele 10 categorii anuntate sunt:

  • Marketing
  • Cea mai buna campanie prin SMS;
  • Cea mai buna campanie de marketing mobil;
  • Cel mai bun mobi site de companie / brand;
  • Cea mai buna aplicatie mobila de brand / produs;
  • Cea mai buna campanie care a folosit tehnologii noi;
  • Aplicatii
  • Utilities;
  • Payment;
  • Entertainment;
  • Special Projects;
  • Premiu special
  • Aplicatii Banking.

Premiul special va fi acordat celor mai bune aplicatii de banking de pe piata locala, urmand ca aceasta categorie sa fie jurizata separat, de catre un grup de specialisti din mobile.

In competitie pot fi inscrise doar proiectele care nu au participat in cadrul editiei anterioare Mobile Awards, exceptie fac doar aplicatiile care au avut update-uri majore si au implementat noi instrumente. Un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea efectiva se va desfasura in perioada 21 martie-3 aprilie.

Unde are loc Gala de premiere?

Gala de premiere va avea loc pe 10 aprilie 2014, la Hotel Howard Johnson, in cadrul Mobile Marketing Forum, organizata de compania Evensys.

Mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Mobile Awards 2014 gasiti pe site-ul evenimentului.

Inovatie si antreprenoriat la Innovation Labs 2.0

Stiri Comments Off on Inovatie si antreprenoriat la Innovation Labs 2.0

Innovation

Incepand cu data de 12 februarie, tinerii pasionati de antreprenoriat si tehnologie se pot inscrie la cea de a doua editie a Innovation Labs, primul program de pre-accelerare din Romania organizat de TechLounge cu sprijinul Orange si Microsoft. Participarea la hackathoanele care dau startul programului se realizeaza prin completarea formularului de inscriere disponibil online la http://2014.innovationlabs.ro/register.

Innovation Labs 2.0 este un program de pre-accelerare adresat studentilor si tinerilor profesionisti care isi doresc sa dezvolte propriile afaceri in domeniul tehnologiei. Acesta debuteaza cu doua evenimente de 24 de ore care vor avea loc pe 1 martie la Bucuresti si pe 8 martie la Cluj.

Fiecare hackathon incepe cu prezentarea ideilor de afaceri ale participantilor in fata audientei, urmand ca echipele sa fie formate in jurul celor mai apreciate proiecte. Urmeaza 24 de ore in care participantii vor lucra la dezvoltarea conceptului de business si a unui produs minim viabil alaturi de mentori: antreprenori, profesionisti si lideri din industrie. La final, echipele isi vor prezenta ideile de afaceri in fata unui juriu, iar cele mai bune 26 de proiecte (16 din Bucureşti si 10 din Cluj) vor intra in programul de pre-accelerare.

In perioada 4 martie – 15 mai, echipele selectate Innovation Labs 2.0 vor continua sa-si dezvolte propriile afaceri lucrand cu antreprenori de top, specialisti si lideri din industrie. Acestea vor participa la TechTalks, discutii deschise cu experti din diferite domenii si vor beneficia de sesiuni de mentorat care ii vor ajuta sa rezolve problemele pe care le intalnesc si sa isi transforme ideile in afaceri viabile.

Pe toata durata programului participantii vor invata mai multe despre dezvoltarea de produse inovatoare in domeniul tehnologiei, validarea acestora cu clientii si piata, comunicare si marketing pentru startup-uri, modele de business si monetizare, vanzari sau modalitati de finantare pentru ideile lor de afaceri.

Progresul echipelor va fi evaluat in luna aprilie, atunci cand acestea vor prezenta pentru prima oara produsele dezvoltate in fata publicului si vor avea astfel ocazia sa primeasca feedback de la experti in domeniu.

Innovation Labs 2.0 se încheie în luna mai la Demo Day atunci cand startup-urile dezvoltate de-a lungul programului isi vor valida conceptele de business prezentandu-le in fata juriului format din investitori, jurnalisti si specialisti in tehnologie. Cele mai bune proiecte vor fi premiate si vor beneficia in continuare de sustinerea echipei Innovation Labs pentru a-si lansa produsele pe piata si a continua sa le dezvolte.

Rezultatele primei editii Innovation Labs sunt un indicator al calitatii programului si al impactului pe care acesta il are asupra tinerilor. Ne mandrim cu faptul ca doua dintre echipele absolvente au fost selectionate la How to Web Startup Spotlight, iar o alta echipa a obtinut finantare si se pregateste sa isi lanseze produsul pe piata. Fata de editia anterioara, Innovation Labs 2.0 se va desfasura in doua mari centre universitare (Bucuresti si Cluj), va crea 26 de noi startup-uri cu potential si suntem convinsi ca multe dintre acestea vor avea succes si se vor transforma in afaceri viabile cu rezultate concrete pe termen lung!”, a declarat Andrei Pitis, Co-Fondator TechLounge si investitor.

Tinerii care vor sa porneasca startup-uri in tehnologie se pot inscrie la hackathoanele Innovation Labs pana miercuri, 26 februarie, completand formularul de inscriere disponibil online la http://2014.innovationlabs.ro/register. Programul se adreseaza atat echipelor deja formate, cat si studentilor si tinerilor profesionisti care au o idee sau se gandesc sa porneasca la drum pe cont propriu si sunt in cautare de idei si echipa.

Innovation Labs 2.0 este un proiect organizat de TechLounge cu sprijinul Orange si Microsoft si al partenerilor IXIA, Intel, Mysis, Universitatea Politehnica Bucuresti, Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii (ANIS), Akcees, Spherik Accelerator si ProvePR.

Mediatizarea evenimentului este asigurata de Adevarul, Cariere, Wall-Street.ro, Forbes Romania, Zelist Monitor, TPU.ro, Romania Libera, Manager Express, EJobs, IQAds, Ziare.com, MarketWatch, Business Woman, Business Cover, Tech Cover, Business24, Gadget Trends, Computer World, PC World, Agora, Electronica Azi, Romanian Startups, Academic Link, Online Student, Romania Pozitiva, Studentul.info, Today Software Magazine si Cluj Life.

Innovation Labs 2.0 sustine şi este sustinut de: Junior Achievement Romania, Startup Weekend, Business Days, Business Club, AIESEC, BOS Romania, ASCIG, Incubator107, Softbinator, SISC, DA Afaceri, Student din provincie, Inventeaza.ro, Inspire Business, Geek Meet si Cluj Hub.

Innovation Labs 2.0 Poster

Situatia Instagram in Romania – Statistici luna Decembrie 2013

social media 1 Comment »

In urma cu cateva zile am lansat o noua colaborare impreuna cu blogul Instagramology.ro Incepand din aceasta luna o sa publicam impreuna statistici privind evolutia conturilor de Instagram din Romania: cati utilizatori activi sunt, cate materiale sunt postate, care sunt cele mai utilizate hashtag-uri etc.

Potential in Romania pentru cresterea activitatii pe Instagram exista. Daca aceasta crestere o sa fie utilizata de catre branduri in beneficiul lor depinde foarte mult de capacitatea companiilor de a-si activa fanii loiali si de a limita “zgomotul”

Iata cifrele pentru luna decembrie 2013. Mai jos gasiti si un infografic realizat cu aceasta ocazie.

1. Numar total useri all time: 71085
2. Numar useri activi: 32336
3. Numar imagini postate: 393967
4. Numar video postate: 17298
5. Numar comentarii postate: 438557
6. Numar total Like-uri la imagini: 9041649
7. Numar total Like-uri la video: 337733
8. Numar conturi cu peste 100 media (video+imagini): 212
9. Numar conturi cu peste 50 media (video+imagini): 1107
10. Numar conturi cu peste 10 media (video+imagini): 11998
11. Numar conturi cu peste 10.000 followeri: 52
12. Numar conturi cu peste 5.000 < 10.000 followeri: 77
13. Numar conturi cu peste 1.000 < 5.000 followeri: 1156
14. Numar conturi cu peste 500 < 1.000 followeri: 2833

15. Top 10 hashtag-uri utilizate:

1 love 24530
2 christmas 18426
3 winter 10439
4 instagood 10102
5 happy 8843
6 me 8217
7 photooftheday 7806
8 fun 7378
9 picoftheday 6853
10 like 6838

Vedetele au si pe Instagram cea mai mare priza la public, Inna avand cele mai “viralizate” imagini si videoclipuri iar tot topul de mai jos ar fi fost alcatuit doar din pozele/filmuletele sale daca nu am fi adaugat o limita de doar o singura imagine pentru fiecare cont.

16. Top 10 imagini cu cele mai multe like-uri

User

Media

Likes

1 INNA http://instagram.com/p/hYL274TcgX/ 11987
2 ADRIAN MUTU http://instagram.com/p/iNTTpjSRrn/ 10517
3 AntoniA• http://instagram.com/p/iF_Im3BvYx/ 8745
4 V a s y y B o r n e u  http://instagram.com/p/hvdRoyKtRG/ 5468
5 * Lavinia http://instagram.com/p/h8llnWHMkl/ 3551
6 smiley_omul http://instagram.com/p/iHSgmoSo0f/ 2356
7 Alexandru Palada http://instagram.com/p/h6rP39gXOW/ 1973
8 ✖️✖️✖️ http://instagram.com/p/hlP4AVu7O4/ 1603
9 AM44 http://instagram.com/p/hf6DmOL2ZN/ 1576
10 georgiana_boboc http://instagram.com/p/iWjc44GtlI/ 1556

17. Top 10 videoclipuri* cu cele mai multe like-uri (1 videoclip per cont):

Din acest top, de pe pozitia 2, a fost eliminat un videoclip postat de Antonia si care a fost sters.

  User Media Likes
1 INNA http://instagram.com/p/hdcA6pTcqv/ 4810
2 Lavinia http://instagram.com/p/iduVonnMiV/ 1099
3 Andra http://instagram.com/p/hijDRhF4uh/ 868
4 AM44 http://instagram.com/p/hY-NWZr2db/ 829
5 Alexandra Stan http://instagram.com/p/huAXcllmGi/ 728
6 zmentaro http://instagram.com/p/ie0dvwARrL/ 647
7 Delia Official http://instagram.com/p/h8RYHsAD7U/ 575
8 tudipopa http://instagram.com/p/iY-O0fpuBB/ 542
9 Alex Velea http://instagram.com/p/icBsGXSaaA/ 539
10 Sorana Cătălina http://instagram.com/p/ihBDPPDZX9/ 528

18. Top 10 cele mai Instagram-uite locuri din Romania:

1 Piața Sfatului 92
2 Promenada 84
3 AFI Palace Cotroceni 78
4 Poiana Brașov 72
5 Otopeni “Henri Coandă” International Airport (OTP) 69
6 Piața Universității 67
7 Palatul Parlamentului 56
8 Piața Marii Adunări Naționale 52
9 Piața Unirii 48
10 MediaPro Studios 45

Infografic realizat de Instagramology.ro pe baza datelor furnizate de Zelist Monitor.

Statistici Instagram

Duelul mancarurilor traditionale de Craciun

social media 1 Comment »

Pentru ca se apropie sarbatorile de iarna si pentru ca preparatul si consumul de la mancaruri traditionale se vor afla la loc de cinste, ne-am gandit sa chemam la duel cele mai populare feluri de mancare de pe masa de Craciun.

 

Duelul ciorbelor

Pentru ciorbe, castigatorul la puncte este ciorba de burta 735 aparitii in ultima luna, castigand in favoarea ciorbei de perisoare, care a adunat 490 aparitii.

 Ciorba de burta vs de perisoare

Duelul carnatilor si al sarmalelor

In lupta dintre sarmale si carnati, castigatorii acestui Craciun sunt carnatii, cu 6087 aparitii in ultima luna, batand astfel sarmalele, care s-au clasat pe locul 2 cu 4895 aparitii in ultima luna.

 

Carnati vs Sarmale

Duelul raciturilor

La aceasta categorie, caltabosul iese invingator cu 880 aparitii in ultima luna, piftia ocupand locul 2 cu 541 aparitii.

Caltabos vs Piftie

Duelul deserturilor

La categoria dulciurilor, dintre nominalizatele placinte si cozonaci, castigatoare ies placintele, destul de aproape de egalitate cu cozonacii. Placintele au obtinut un punctaj de 3999 aparitii, iar cozonacii 3987 aparitii.

Cozonac vs placinta

Pofta buna si nu uitati de cumpatare!

Digital Marketing Forum, evenimentul la care poti afla idei eficiente de promovare in mediul online

social media Comments Off on Digital Marketing Forum, evenimentul la care poti afla idei eficiente de promovare in mediul online

Cel mai mare eveniment de promovare online din Romania, Digital Marketing Forum va avea loc pe 26–27 februarie, la Crowne Plaza Hotel si va furniza timp de doua zile continut relevant si strategii eficiente ce cresc gradul de performanta si vanzarile pe termen lung.

Program
Prima zi (26 februarie) include o conferinta si sase seminarii ce vor oferi solutii eficiente care ii vor ajuta pe participanti sa genereze rezultate vizibile. Cursurile vor arata in premiera rezultatele celor mai bune campanii din 2013 si noi idei practice de promovare in mediul digital.

Cea de-a doua zi (27 februarie) este dedicata workshop-ului intensiv Digital Marketing Efficiency, in care vor fi prezentate tactici de realizare a strategiilor de marketing digital. Workshop-ul va fi sustinut de Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer, Speaker, cu peste 15 ani de experienta in digital marketing.

Invitati
Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international: Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru Jaguar, Heineken, Nintendo; Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com fondatorul agentie care a primit 13 premii internationale si Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker care a implementat campanii pentru cele mai importante branduri internationale.

Printre specialistii locali ce vor participa la eveniment se numara: Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency, Metromind, Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo; Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image; Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU; Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO; Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania si Iont Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital.

Early bird pana pe 31 decembrie
Pana pe la sfarsitul lunii decembrie, biletele pentru ambele zile ale evenimentului pot fi achizionate la un pret special de 315 euro + TVA.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati http://www.2014.digitalforum.ro/.