Directorii de marketing isi schimba compania pentru o zi

Comunicate de presa Comments Off on Directorii de marketing isi schimba compania pentru o zi

Print

Zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania au fost provocati sa-si schimbe compania pentru o zi. Initiativa va facilita, pe parcursul lunii mai, schimburi de experienta si discutii pe teme de marketing intre cei mai importanti directori de marketing din tara.

Intitulat “Biz Marketing Xchange”, schimbul de manageri este un proiect unic adresat directorilor de marketing din Romania. Fiecare participant in proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania, realizat de echipa revistei Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

Schimburile de directori de marketing pentru o zi au fost stabilite prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:

Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania si Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries si Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut Delivery, Paul si Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCreditTiriac Bank

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania si Raluca Kisescu, Director de Marketing Romania si Moldova (Senior Manager Commercial Marketing), Avon Cosmetics Romania

Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania, si Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault

Stim presiunea vietii de business la care sunt supusi clientii nostri in fiecare zi si, de aceea, cautam mereu solutii inovatoare pentru a-I sprijini in munca lor, pentru a le face misiunea mai simpla si afacerea mai eficienta. Suntem bucurosi sa dezvoltam acest proiect impreuna cu Biz, oferind profesionistilor oportunitatea de a trai experiente unice impreuna, de a-si impartasi competentele si povestile de succes, de a crea o comunitate solida a oamenilor de marketing, care sa isi sprijine reciproc companiile prin inovatie si competenta” spune Ovidiu Ghiman, Chief Commercial Officer Business Segment, Telekom Romania.

Imi plac proiectele curajoase si suntem incantati de fiecare data cand reusim sa transpunem in realitate inca o idee frumoasa. Cu siguranta acesta va fi subiectul principal de discutii intre oamenii de marketing si comunicare in urmatoarea perioada”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar Biz.

Profilurile celor 10 directori de marketing, tragerea la sorti si fiecare intalnire si etapa a proiectului sunt prezentate pe larg prin relatari si imagini, atat in editia tiparita a revistei, cat si pe site.

Experienta si impresiile acumulate in timpul experimentului vor fi prezentate de catre participanti la evenimentul Biz Marketing Xchange, care va avea loc in luna iunie.

Serile Filmului Romanesc TIMPUL, lansat si promovat la Bucuresti

Comunicate de presa Comments Off on Serile Filmului Romanesc TIMPUL, lansat si promovat la Bucuresti

rsz_img_3769

Festivalul Serile Filmului Romanesc TIMPUL a fost lansat in capitala tarii, alaturi de actori, parteneri si reprezentanti ai presei centrale.

Conferinta de presa a avut loc miercuri, 29 aprilie, in spatiul Nationalului din Bucuresti. Evenimentul a avut ca scop principal promovarea si transmiterea mesajului festivalului catre intreaga tara, dar si reunirea unor colegi de platou, actori romani, care vor fi si invitati in cadrul festivalului, intre 6 si 10 mai.

“Festivalul Serile Filmului Romanesc TIMPUL vine sa reconstituie capitalul valoric al filmului romanesc de-a lungul timpului, dar si ambitiile contemporane ale filmului nostru, care a deschis nenumarate usi ale consacrarii in Europa cel putin si nu numai”, a declarat directorul TNB, Ion Caramitru.

Reintalnirile emotionante dintre George Mihaita, Vladimir Gaitan si Ileana Popovici sau Adrian Paduraru si Teodora Mares au promis deja clipe si mai emotionante la Iasi, cand vor fi zilele filmelor in care au jucat si se vor intalni cu publicul iesean. Invitatii au discutat faptul ca SFR Timpul este un festival care aduna in acelasi loc, pentru aceeasi idee, valorile filmului romanesc.

Mai multe detalii, pe site-ul festivalului.

Ultimele zile de inscrieri la GPeC Summit

Comunicate de presa Comments Off on Ultimele zile de inscrieri la GPeC Summit

gpeec

Pe 11-12-13 mai 2015 se desfasoara, la Bucuresti, GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, avandu-l ca invitat special pe geniul in marketing online, Neil Patel. Pe langa Neil Patel, evenimentul are un line-up exceptional de speakeri internationali – experti cu o vasta experienta in e-commerce si invitati la cele mai importante conferinte de profil din lume: Chris Goward(CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Ivan Mazour (CEO Ometria),Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor),Yauhen Khutarniuk (Head of SEO Link-Assistant), Matt Komorowski (Head of Sales PayPal CEE).

Pe 11-12-13 Mai, Bucurestiul devine capitala comertului electronic din Romania in cadrul GPeC Summit, eveniment care celebreaza 10 ani de existenta GPeC (Gala Premiilor eCommerce).

O zi de conferinta si 13 workshop-uri

Ziua de 11 Mai 2015 este dedicata Conferintei GPeC – “plina de keynote speeches si panel-uri de dezbatere, axate pe subiectele HOT pentru magazinele online si pentru toti cei care activeaza in piata de comert electronic sau isi doresc sa lanseze o afacere online”, dupa cum spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Potrivit agendei publicate pe website-ul evenimentului, vor fi prezentate ultimele cifre de piata si tendintelele de evolutie ale comertului online romanesc, iar keynote-urile speakerilor internationali vor viza exemple concrete despre cum sa iti cresti vanzarile si sa ai un magazin online de succes:

Ziua de Conferinta se va incheia cu o sesiune extraordinara de intrebari si raspunsuri, in premiera in Romania, numita de cei de la GPeC “Stage on Fire” – panel in care sunt invitati toti speakerii internationali, in frunte cu Neil Patel, sa raspunda intrebarilor celor din audienta.

“Este o sansa unica sa poti adresa intrebari unora dintre cei mai buni specialisti la nivel mondial, toti in acelasi loc, in acelasi timp. Momentul in care pe scena GPeC vor urca simultan Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava si Ivan Mazour va fi epic si de neratat pentru orice magazin sau marketer online, spune Andrei Radu.

Tot in ziua de 11 Mai, in paralel cu Conferinta, se va desfasura GPeC E-Commerce Expo – cea mai importanta expozitie de e-commerce B2B din Romania, in cadrul careia principalele companii furnizoare de servicii si solutii de comert electronic se vor intalni cu reprezentantii magazinelor online, isi vor prezenta oferta si vor incepe parteneriate pe termen lung. Potrivit organizatorilor, toate spatiile de expunere sunt deja rezervate (inainte de termenul oficial de incheiere a inscrierilor). 22 de companii vor fi expozante la GPeC E-Commerce Expo.

Ziua de 11 Mai se va incheia cu GPeC E-Commerce Party – petrecere la care sunt invitati toti speakerii si toti participantii, fiind un excelent prilej de networking intr-un cadru informal.

GPeC Summit aduce in zilele de 12 si 13 Mai nu mai putin de 13 workshopuri tematice, pe subiecte de maxim interes pentru magazinele online si cu unii dintre cei mai buni traineri romani si internationali.

Agenda completa a evenimentului pe zile si pe ore poate fi accesata pe website-ul organizatorilor la http://www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai-2015/, iar inscrierile se pot face aici.

Mobifest sparge granitele marketingului digital

Comunicate de presa 1 Comment »

11

10 milioane de romani pe Internet. 8 milioane de romani pe Facebook. 12,8 milioane de romani folosesc Internetul mobil. In toata revolutia digitala si social media de la noi, avem clar un castigator: mediul mobil.

Subestimat si foarte putin folosit, marketingul in mediul mobil ofera beneficii clare brandurilor care vor sa atinga atat mase mari de consumatori, cat si grupuri mici de client.

Personal si foarte direct, mesajul mobil are un impact mare atunci cand este bine facut. Mai mult, cu noile tehnologii, interactiunea cu consumatorii e mai mare ca oricand.

Revolutia mobila incepe la Mobifest

Cea mai importanta conferinta despre marketingul si inovatia in mediul mobil, Mobifest aduce pe 13 mai, la Crowne Plaza Hotel, solutii concrete de crestere a vanzarilor si idei noi de la specialist straini si practicieni locali cu experienta.

Evenimentul include intr-o singura zi o conferinta, un training specializat in mobile marketing si Mobile Awards, gala de premiere a celor mai inedite campanii si aplicatii mobile de pe piata locala.

Temele conferintei sunt aplicate pe nevoile companiilor actuale, pornind de la creativitatea campaniilor de advertising in convergenta cu instrumentele mobile la tactici concrete de a stimula cumparaturile si generarea de lead-uri prin telefonul mobil.

Participantii vor afla in cadrul Mobifest cum pot crea continut mobil eficient, element esential in crearea si gestionarea unei campanii, care sunt instrumentele mobile ce pot contribui la succesul unei campanii, care sunt cele mai bune formate de mobile advertising si cele mai bune practici de mobile marketing, dar si care sunt cele mai utilizate tehnici pentru a creste vanzarile prin intermediul platformelor mobile.

Evenimentul se adreseaza directorilor de marketing, brand manager-ilor din companii, specialistilor din agentiile digitale si de advertising, antreprenorilor si in general practicienilor din domeniile retail, FMCG, bancar, auto, telecom etc.

Studiu exclusiv

Evenimentul prezinta in premiera studiul “Mobile Romania 2015”, realizat de Unlock research special pentru oamenii de marketing, care va oferi date importante despre cum romanii foloses telefonul mobil, mijloacele de comunicare, retelele sociale si instrumentele de plata specifice.

Training de mobile marketing

Pentru prima data pe piata romaneasca, Mobifest propune un training de jumatate de zi in mobile marketing, sustinut de specialisti cu experienta pe plan local, ce ofera informatii practice despre campaniile de promovare integrate, strategia de marketing mobil, segmentarea si tintirea audientei si optimizarea activitatilor mobile.

Mobile Awards Romania

Pentru a treia oara pe piata locala, Mobifest va gazdui Mobile Awards Romania, singura competitie a proiectelor si aplicatiilor mobile realizate la noi in tara. Categoriile anuntate in 2015 sunt: Cea mai buna campanie de Mobile Marketing, Cea mai buna aplicatie mobila de brand / produs, Cea mai buna campanie care a folosit tehnologii noi (Geolocation, NFC, Augmented Reality, QR Codes), Utilities (ghiduri, instrumente), Payment (plati utilitati, telecom, plati taxi etc.), Entertainment, Special Projects, Premiu special – Aplicatii Auto.

***

Printre vorbitorii evenimentului se numara si: Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Bogdan Apostol, General Manager, Voxline; Andrei Vig, Co-Founder, TinTag; Rob Khazzam, International Launcher, Uber, Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung.

Ei alearga pentru cauze nobile la Bucharest Half Marathon

Stiri 2 Comments »

omv bucharest

V-am povestit despre prietenii nostri de la Hope and Homes for Children Romania, care vor alerga pe 17 mai, la Bucharest Half Marathon, pentru a le reda copiilor din orfelinate sansa de a avea o familie.

Exista si alte initiative, la fel de merituoase, pentru care se va alerga la Bucharest Half Marathon si pe care consideram ca ar trebui sa le sprijinim.

De aceea, am pregatit o lista de cauze nobile, sustinute de bloggeri si nu numai, pentru care puteti dona pana pe 17 mai. Daca am omis vreo initiativa, asteptam sa ne semnalizati la support@zelist.ro si vom actualiza numaidecat.

***

Carmen Albisteanu alearga in numele Fundatiei Olimpice Romane, pentru sportivii retrasi.

Dana Rogoz spune NU abandonului copiilor. (United Way)

Emilian Nedelcu (biciclistul.ro) spune NU abandonului copiilor. (United Way)

Mai multe proiecte United Way

Hospice alearga pentru sustinerea serviciilor de ingrijire paliativa oferite gratuit.

Asociatia Lindenfeld alearga pentru educatie.

Fundatia Star Storage ne spune ca “Sangele este viata”.

Cei de la Think Outside the Box alearga pentru jurnalismul independent.

Merci Charity Boutique incearca sa le redea zambetul copiilor cu probleme de igiena dentara.

Doua echipe de tineri alearga pentru fundatia Help Autism.

George Istrate vrea sa le ofere copiilor de la Organizatia Suedeza pentru Ajutor Umanitar bucuria unei mese calde.

Cei de la Teach for Romania vor ca toti copiii din Romania sa primeasca educatie de calitate.

Cosmin Tronaru crede ca puterea educatiei poate combate saracia.

Ofera-le o sansa copiilor fara familie!

Stiri 3 Comments »

maraton

Clientii nostri sunt oameni faini, care ne sunt prieteni buni sau carora le dobandim prietenia pe parcurs. Ii indragim si ii respectam, dar mai ales ii sprijinim neconditionat atunci cand lupta pentru cauze nobile. Sunt oameni cu un suflet atat de mare, incat in comparatie cu ei, ne simtim foarte mici.

Unii dintre acesti oameni sunt prietenii de la Hope and Homes for Children, un ONG care incearca sa inchida orfelinatele vechi si sa deschida in locul lor case de tip familial. Ei vor sa le readuca zambetele pe buze celor mici si sa le ofere atasament, atentie invidiuala, iubire si stimulare, lucruri esentiale pentru fiecare copil.

Pe 17 mai, HHC Romania va fi reprezentata la Bucharest Half Marathon de niste oameni cu inima mare, reuniti sub numele de Team Hope, dintre care ii amintim pe bloggerii Mihaela Ivan si Adrian Hadean. Ei vor alerga pentru viitorul copiilor fara familie.

Ne-ar placea sa fiti alaturi de intiativa lor si sa ii sustineti prin donatii pe cei care alearga sau, de ce nu, sa faceti chiar voi parte din Team Hope, inscriindu-va aici.

Cei mici merita o sansa.

Va multumim!

Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 20-26 aprilie 2015?

social media, Zelist Research Comments Off on Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 20-26 aprilie 2015?

Refresh.ro, in colaborare cu Zelist Monitor, a publicat topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media, pentru perioada 20-26 aprilie 2015.

Blog

1. Acad. OVIDIU BOJOR: “Ati observat cum oamenii depresivi usca florile din jurul lor cu gandurile pe care le au? Universul e o oglinda. Daca zambesti, iti zambeste si el!”; – gandeste.org
537 shares 888 comments 15255 likes 9 tw. trackbacks 586 tw. followers
2. Dosarul cu sina, cel mai de pret lucru al Romaniei – simonatache.ro
243 shares 1420 comments 13280 likes 14 tw. trackbacks 20105 tw. followers 1 blog trackback
3. De ce nu ar trebui sa beti lapte – nick-teodorescu.eu
432 shares 2102 comments 2955 likes 4 tw. trackbacks 906 tw. followers
4. NOI NU VACCINAM! – lionmentor.ro/blog
376 shares 1238 comments 3178 likes 2 tw. trackbacks 17 tw. followers 1 blog trackback
5. Casa Ioanei Craciunescu este marturia ospitalitatii, creativitatii si umorului romanesti – adelaparvu.com
212 shares 325 comments 5275 likes 4 tw. trackbacks 4746 tw. followers
6. De ce nu fotografiati in loc sa impuscati? – petreanu.ro
82 shares 427 comments 5122 likes 10 tw. trackbacks 63328 tw. followers
7. Masini cu numere romanesti sechestrate la Torino in baza unei legi neaprobate de Senatul Italian – emigrantul.it
333 shares 920 comments 2294 likes
8. PSD va dubleaza pensia. Dar numai daca ati fost parlamentar sau securist! – contributors.ro
152 shares 706 comments 3562 likes 8 tw. trackbacks 2969 tw. followers
9. Noua Lege a vanatorii: o barbarie legiferata de Parlamentul Romaniei – petreanu.ro
157 shares 532 comments 3451 likes 20 tw. trackbacks 79893 tw. followers 1 blog trackback
10. Pastile pentru copii speciali – casajurnalistului.ro
179 shares 564 comments 3100 likes 23 tw. trackbacks 15588 tw. follow

Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati Refres.ro.

Instagram in Romania – martie 2015

social media 2 Comments »

Va prezentam mai jos situatia Instagram in Romania in luna martie 2015, intr-un infografic realizat de Instagramology si ZeList.

instagraaam

 

 

16 – 22 aprilie 2015 – Saptamana in social media

social media, Zelist Research Comments Off on 16 – 22 aprilie 2015 – Saptamana in social media

Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (16 – 22 aprilie 2015).

Lansari, campanii, stiri:
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Radu Acsinia: Divertismentul, informarea, implicarea consumatorilor si customer service-ul sunt principalele nevoi pe care le adresam prin comunitatile online
  • Ana-Maria Diceanu: Sa asezam Romania pe harta tarilor care respecta Principiile de la Barcelona
  • M-a impresionat cel mai mult ciocnirea dintre generatii si viteza cu care Romania s-a schimbat” – Antoine Gonnot, blogger culinar francez
  • Laura Iacobescu, PRoud PR & Events: Comunicam mandru si cu suflet
  • De vorba cu Alexandru Mironov, un eco-optimist convins
  • Interviu cu Andreea Moisa, Managing Director la Beans United
  • Ruxandra Mocanu: Am invatat ca nu exista retete si nici guru ai domeniului social media, pentru ca acesta are ca singura constanta schimbarea
  • Iulian Padurariu: A cere sa ti se plateasca o taxa de participare la pitch nu e doar un pic iritant pentru cel ce te invita, dar e si un pic natang
  • Sorin Traistaru, art si caligraf: Bineinteles ca una din primele chestii pe care le-am scris a fost “Pantelimon”, desi stateam in Berceni
  • Alexandru Udrea, un popular printre Nepopulari
  • Beatrice Weber: Cum sa cresti de sase ori intr-un an fondurile alocate burselor pentru jurnalistii romani
Evenimente, conferinte:

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

68% din utilizatorii magazinelor online abandoneaza cosul de cumparaturi inainte de finalizarea tranzactiei

Comunicate de presa Comments Off on 68% din utilizatorii magazinelor online abandoneaza cosul de cumparaturi inainte de finalizarea tranzactiei

Baymard Institute a realizat un studiu pe 15 dintre cele mai importante magazine online la nivel mondial, potrivit caruia 68% din utilizatori abandoneaza cosul de cumparaturi dupa ce au adaugat un produs in cos, fara sa finalizeze tranzactia. Studiul contine 63 de recomandari practice despre cum pot fi optimizate magazinele online din punct de vedere UX (user experience) in asa fel incat rata de abandon sa scada, iar conversiile/vanzarile sa creasca. Peste 90% din recomandarile Baymard Institute se regasesc in criteriile de jurizare GPeC (Gala Premiilor eCommerce).

Criteriile de jurizare GPeC – ghidul cu peste 120 de recomandari pentru cresterea ratei de conversie

Cu o traditie de 10 ani in piata romaneasca de comert electronic, Competitia Magazinelor Online GPeC are la baza un set de peste 120 de criterii de evaluare si de departajare a magazinelor, acestea fiind considerate drept “un adevarat ghid despre cum sa ai un magazin online de succes”, potrivit principalilor jucatori din piata.

Cele peste 120 de criterii de jurizare GPeC vizeaza toate elementele esentiale de imbunatatire a experientei utilizatorilor pe site si de optimizare a ratei de conversie (cresterea vanzarilor), avand la baza numeroase studii si cercetari de piata internationale, precum si bune practici in comertul online.

Fiecare sectiune importanta a unui magazin online este evaluata prin criterii specifice, in asa fel incat sa poata fi optimizata: homepage; functia de cautare interna (search); pagina de contact / “despre noi”; pagina de categorie; pagina de produs; cosul de cumparaturi; procesul de comanda; pagina de confirmare a comenzii / “thank you page”. De asemenea, este analizata versiunea de mobile a magazinelor online, precum si aspectele tehnice cum ar fi SEO, securitatea website-ului sau termenii si conditiile de derulare a tranzactiilor pentru a fi in conformitate cu legislatia in vigoare.

Deloc in ultimul rand, magazinele online care se inscriu in Competitia GPeC sunt evaluate si din punct de vedere al calitatii serviciilor oferite, fiind testate prin comenzi de “mystery shopping” pentru a nota profesionalismul magazinelor in relatia cu clientii.
Evaluarea magazinelor online este realizata de peste 20 de specialisti in e-commerce, membri in juriul GPeC. Acestia reprezinta companii importante din mediul online romanesc si au o experienta vasta in comertul electronic.

Ultimele zile de inscrieri in Competitia GPeC 2015

Competitia GPeC este dedicata tuturor magazinelor online din Romania care isi doresc o evaluare profesionista a afacerii lor, tinand cont de peste 120 de criterii analizate de peste 20 de specialisti. Aceste criterii sunt publicate pe website-ul organizatorilor si pot fi consultate de magazinele interesate pentru a-si face idee despre complexitatea raportului de evaluare pe care il vor primi.

Inscrierile magazinelor in competitie se vor incheia in doar cateva zile, respectiv pe data de 27 Aprilie 2015, ora 23:59 (ora Romaniei). Regulamentul competitiei, beneficiile participarii precum si formularul de inscriere pot fi accesate pe www.gpec.ro.