Saptamana aceasta in social media (4-11 decembrie)

social media, Zelist Research Add comments

In aceasta saptamana avem un anunt din partea celor de la MLS Group The Practice, care isi cauta un coleg pe postul de Senior PR Manager. Daca esti puternic conectat la zeitgeist (online si offline), cu echilibru intre ganduri strategice si jocuri creative, cu pasiune si energie, competitiva si productiva in echipe creativa, stapanesti perfect trei limbi (romana, engleza si tone of voice-uri de branduri), ai chef de viata si de munca, trimite un CV la office@thepractice.ro. Succes!

In continuare, ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca (si nu numai) din ultimele 7 zile.

Lansari, campanii, stiri:

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Daniel Dobrin (McCann Erickson): Nu m-a convins Dobrovolschi sa cumpar periuta electrica, dar Black Friday m-a convins sa iau doua.
  • Dragos Musat (Publicis): Evident ca imi vine sa dau cu toporul in raftul ce contine produsele promovate de concurenta.
  • Cristian Manafu: Cum aducem brandurile pe Youtube?
  • Dani Macarie (Ogilvy & Mather) si-a cumparat televizor pentru ca 250.000 de bile colorate au zburdat prin San Francisco.
  • Felix Tataru, despre campania lui Klaus Iohsannis
  • Florin Dumitrescu despre copywriting-ul de altadata.
  • Ioana Filip (McCann Erickson Romania) despre experienta in juriul CLIO Awards 2014.
  • Marius Rosu (GAV): Mare parte din produsele pe care le consum nu prea isi umfla buzele cu bugete faraonice de marketing.
  • Mihaela Neatu (Rusu+Bortun): Imi place sa cred ca, dupa job, nu mai judec lucrurile ca un publicitar. Mda. Nu e asa.
  • Paulei Ionescu (Next Advertising) ii devin simpatice produsele care vorbesc consumatorilor ca de la om la om.
  • Radu Ionescu (Kinecto): Haideti sa imbratisam impreuna tehnologia.
  • Razvan Capanescu (Leo Burnett): Cat de copt e un avocado cand il cumperi iti poate lumina ziua mai bine decat felul in care iti sta parul.
  • Sabin Staicu (Three): Daca e sa ma influenteze ceva, tin cont de campanii – imi place sa cumpar produse care stiu sa vorbeasca.
  • Sorin Psatta (BBDO Romania): Ador shopping-ul dar ma deprima buying-ul, calatoria e mai atragatoare decat destinatia.
  • Sorin Tranca (FRIENDS TBWA) se incapataneaza sa favorizeze produsele brandurilor pentru care lucreaza.

Evenimente, cursuri, workshopuri:

Comments are closed.