Cum devin mai puternice companiile datorita social media

social media Add comments

Prin utilizarea uneltelor social media pentru a interactiona in mod direct cu angajatii si clientii, companiile si-au schimbat in mod fundamental modul in care interactioneaza in aceasta lume 2.0

Aceasta interactiune B2C poate duce la transformarea unui potential client sau client intr-un fan loial sau chiar intr-un “ambasador de brand”.

Conform studiului realizat de socialcast, dintre fanii/followerii unui brand pe Facebook si Twitter, probabilitatea ca acestia sa achizitioneze un produs este mai mare in cazul fanilior/followerilor pe Twitter(67%) decat in cazul Facebook (51%).

De asemenea, probabilitatea ca fanii/followerii unui brand pe Twitter sa recomande brandul respectiv (79%) este mai mare cu 19% fata de fanii/followerii pe Facebook.

Mai multe detalii despre acest studiu gasiti in infographic-ul de mai jos, via socialcast.com.

Voi cum va explicati aceste cifre?

One Response to “Cum devin mai puternice companiile datorita social media”

  1. Twitter Trackbacks for Zelist Blog » Blog Archive » Cum devin mai puternice companiile datorita social media [zelist.ro] on Topsy.com Says:

    […] Zelist Blog » Blog Archive » Cum devin mai puternice companiile datorita social media zelist.ro/blog/?p=337 – view page – cached Prin utilizarea uneltelor social media pentru a interactiona in mod direct cu angajatii si clientii, companiile si-au schimbat in mod fundamental modul in care interactioneaza in aceasta lume 2.0 […]