Cele mai vizibile branduri de bere in social media (1 ianuarie – 31 august 2015)

Uncategorized Add comments

Forbes Romania a publicat saptamana trecuta topul celor mai promovate 23 de branduri de bere in televiziune, in primele 8 luni ale anului. Ca un raspuns la acest studiu, Zelist Monitor a aratat care au fost cei mai vizibili jucatori de pe piata berii in social media romaneasca, intre 1 ianuarie si 31 august.

Heineken, Ursus si Bergenbier (toate trei reprezentand fiind atat branduri, cat si companii), sunt cele mai populare nume din online. De remarcat ca in cazul televiziunii, principalul brand de bere a fost Ciuc Premium.

Heineken a avut cele mai multe prezente in social media .ro, 7.666, si un numar estimat al vizualizarilor de peste 22,3 milioane. Ursus a bifat 6.910 de prezente, dar un viewership mai mare, 24,6 milioane. Bergenbier a inregistrat 5.992 de prezente si 14,4 milioane de impresii estimate.

Key facts

  • In total, cele 24 de branduri au generat 35.494 de mentionari, dintre care 39,6% au fost inregistrate pe Facebook.

  • Daca am dori sa publicam toate aceste postari, am avea nevoie de peste 300 carti, a cate 300 de pagini fiecare.

  • Viewership-ul total al brandurilor monitorizate depaseste 109.000.000 de impresii estimate.

  • Dupa Facebook, cea mai populara retea de socializare in randul iubitorilor de bere este Instagram, unde s-au inregistrat 3.943 de mentionari (de 3 ori mai putine decat pe Facebook).

Mai multe detalii, in infograficul de mai jos.

rsz_bere_4

2 Responses to “Cele mai vizibile branduri de bere in social media (1 ianuarie – 31 august 2015)”

  1. Cele mai vizibile branduri de bere în social media din România Says:

    […] place din ce în ce mai mult cum colegii de la Zelist bagă cărbuni cu analizele lor. Iar când mă lovesc cu una despre bere, mă înțelegeți, devin […]

  2. Zelist Blog » Blog Archive » 10 – 16 septembrie 2015 – Saptamana in Social Media Says:

    […] Zelist Monitor: Cele mai vizibile branduri de bere in social media (1 ianuarie – 31 august […]