Brandurile si expunerea pe Facebook

social media Add comments

Facebook a crescut substantial in Romania in ultimul an.

Dar oare vizibilitatea a ramas constanta pentru branduri (raportata la mia de fani ai unei pagini) ?

Am analizat acest lucru pe primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani, iar rezultatele le puteti gasi in link-ul de mai jos:

Brandurile si expunerea pe Facebook from Zelist Monitor

13 Responses to “Brandurile si expunerea pe Facebook”

  1. cici Says:

    brandurile sa mearga pe brandbook.com
    fb e despre altceva

  2. Probleme cu vizibilitatea brandurilor pe Facebook in Romania? | refresh.ro Says:

    […] ZeList Monitor a analizat vizibilitatea primelor 1000 de pagini de Facebook din Romania, masurand mai in adancime (engagement […]

  3. O veste proasta pentru companiile active pe Facebook | M A N A F U * Says:

    […] informatii: Dragos Novac & ZeList. © Lucian Milasan | […]

  4. Câteva idei despre Facebook și engagement @ Mariciu.ro Says:

    […] Ze List a făcut o scurtă analiză a primelor 1000 de pagini (ca număr de fani) de Facebook din România. Concluziile sunt clare: engagementul a scăzut considerabil. […]

  5. Și spuneți că fanii nu mai sunt activi pe pagina voastră de Facebook? Says:

    […] Nu sunteți singurii care se plâng de asta, și eu am remarcat scăderea interacțiunii fani – pagină pe mai multe pagini, atât personale cât și pentru clienți de la agenție. Și acum avem și cifre care să confirme asta, de la Zelist Monitor: […]

  6. Intrebarea zilei | Sorin Tudor Says:

    […] “faza cu facebook” va continua în același fel, cu ce se vor mai ocupa vor face cohortele de “specialiști în social […]

  7. Dupa 3-4 ani de Facebook ... Says:

    […] de la Zelist au analizat primele pagini de FB din Romania, iar rezultatele si cifrele legate de vizibilitate sunt […]

  8. Facebook nu moare, Facebook se transformă | Titus Capilnean Says:

    […] Zelist a publicat un material aparent îngrijorător pentru experții social media și digital de pe plaiurile mioritice. Facebook nu mai livrează interacțiune cu fanii pentru branduri/pagini […]

  9. Zelist Blog » Blog Archive » Ce-au avut si ce-au pierdut publisherii si brandurile pe Facebook? Says:

    […] ca discutia despre scaderile de vizibilitate a fost foarte aprinsa ieri, revenim cu  date despre situatia publisherilor, respectiv a […]

  10. Facebook devine mai personală și introduce „Album Ads” Says:

    […] rate, like rate, share rate sau comment rate mai bun. Desigur că detalii puteți găsi despre pe blogul ZeList, dar să revenim. Facebook vrea să știe cât mai multe despre utilizatorii săi și cu această […]

  11. Concluzia ultimelor zile || Some things will never change Says:

    […] discutat foarte mult in ultimele zile despre cat de mult a scazut reach-ul de pe Facebook. Pentru cititorii mei care nu au treaba cu social media, asta inseamna ca un mesaj […]

  12. Cum a schimbat Facebook regulile peste noapte. Cat de gratis mai e in realitate accesul la continut | Gandul Says:

    […] Iar raspunsul este categoric da! Vizibilitatea brandurilor a scazut iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate). Iar, in ultima saptamana, (2-8 decembrie 2013) se vede inca o cadere abrupta. Mai multe detalii pe zelist.ro. […]

  13. Continut de calitate | TVdece Says:

    […] un viol. Cel mai bun prieten al lor, reach-ul de pe facebook,  s-a transformat într-o curvă și le cere și mai mulți bani. Vrei să ajungi la oamenii pentru care oricum ai plătit ca să-i aduci pe pagină? Plătești! […]