30 aprilie – 6 mai 2015 – Saptamana in social media

social media Add comments
Va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (30 aprilie – 6 mai 2015).

Lansari, campanii, stiri:
  • Biz: Enel, Calif, MSLGROUP The Practice, Flanco, Golin, TNT, Etarget si Vodafone au facut posibil visul lui Ionut
  • IAB Romania are un nou presedinte si un nou consiliu director
Statistici, topuri, trenduri:
Interviuri, opinii:
  • Ana Adi: Sa depasim etapa obiectivelor clasice si neclare de awareness
  • Bogdana Butnar: Advertising as social commentary
  • Iulian Comanescu: Publicitate cu si fara “P”
  • De vorba cu Fred Cook despre flic-flacul PR-ului cu presa controlata
  • Cristina Hurdubaia: As merge cu o caruta la Parlament sa le arat alesilor ca satul romanesc are ceva sfant si greu de gasit in alte parti
  • Andreea Leonte: Nu poti sa fii totul pentru toata lumea. Brandul si-a asumat ca va fi blamat si urat si a facut-o cu curaj
  • Gabriela Lungu: PR vs. Creativity, a call to action and a framework for PR agencies’ creative rise
  • Andrei Lupu: E o iluzie de ppt sa crezi ca oamenii sunt racordati nonstop la brandul tau
  • Sorina Mihai: Cred ca vom creste cu 5-10% anul acesta
  • Anca Oreviceanu: Evaluarea nu este o nota, ci un instrument care te ajuta sa progresezi
  • Alexandru Paius: „Impunerea legislatiei va genera beneficii prin imbunatatirea concurentei loiale in piata”
  • Ema Prisca: Am dubii ca, in vreun department de marketing sau board of directors, s-a auzit prea des comentariul: “Ne trebuie o agentie care a pus umarul la facerea unor marci si care are oameni talentati”
  • Lucian Sarb, sans frontières
  • Andrew Thorp: How can you use stories to foster innovation in your company?
Evenimente, conferinte:

Comments are closed.