19 – 25 mai 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research No Comments »
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (19 – 25 mai 2016).
Lansari, campanii, stiri:
  • Florin Grozea (Hit Yourself Consulting) publica bilunar un rezumat al campaniilor cu vedete din showbizul digital romanesc
  • La Mastering The Music Business, prima conferinta internationala dedicata industriei muzicale din Romania, Chivas si Kooperativa 2.0, cu sprijinul Star Management si ARCUB, au prezentat Chivas Sound of Business
  • Diodrama, un proiect cultural semnat de Muzeul „Antipa”, WWF Romania si Publicis Romania
  • Platforma de crowdfunding Sprijina.ro se relanseaza cu o noua identitate vizuala
Statistici, topuri, trenduri:
  • Analiza Zelist IndustriesAlegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei online
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 16 – 22 mai 2016?
  • Studiul “Influence Me”: Cine sunt Influencerii romani si cum influenteaza ei
  • Studiu GFK: Cresteri puternice pentru mai multe sectoare din piata bunurilor de folosinta indelungata
  • Cum faci profit prin Customer Experience. Metoda Burberry
  • Antologia de banda desenata Union
Interviuri, opinii:
  • Dragos Dogaru, inginerul devenit art director, devenit designer de produs
  • Jaric Karepov: dinamica industriei ne forteaza sa fim alerti
Evenimente, conferinte:
  • 7 argumente pentru care ar fi bine, zicem noi, sa vii la ICEEfest
  • Tabara de Muzica Boem Club

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Alegeri locale in 2016. Situatia din Bucuresti, prezentata din perspectiva presei online

social media, Zelist Research 2 Comments »

Zelist Industries, tool care ofera overview-uri pentru peste 100 de industrii din Romania, va ofera date de vizibilitate a candidatilor la Primariile din Municipiul Bucuresti.
Informatiile sunt culese pe perioada inceperii campaniei electorale si pana pe 19 mai 2016.
Indicele sentiment se refera la raportul dintre numarul de articole cu tonalitate pozitiva si numarul de articole cu tonalitate negativa, normalizat pe intervalul -1, 1.

candidati-primarie1

4 scene si 5 zone special create pentru comunitatea IT din Bucuresti. Pe 9 iunie, la Romexpo, are loc cea mai mare conferinta IT, DevTalks Bucuresti

Comunicate de presa 1 Comment »

img3

Pasionatii de tehnologie sunt asteptati pe 9 iunie la cea de-a treia editie a evenimentului DevTalks Bucuresti. Evenimentul din acest an va avea loc la Romexpo, pavilionul C1 si C2 unde vor fi prezenti peste 1000 de profesionisti IT. DevTalks Bucuresti este un proiect de referinta pentru industria IT, eveniment ce aduce impreuna lideri ai comunitatii IT, inovatie si fun, ingrediente cheie pentru a explora tendintele din zona Web, Mobile, BigData, Cloud Computing, dispozitive inteligente, machine learning, Augumented Reality, Virtual Reality sau Inteligenta Artificiala.
Editia din acest an este construita pornind de la 5 zone de interes adresate participantilor, cu scopul de a crea un cadru potrivit pentru networking si sharing, prin care profesionistii IT pot face schimb de informatii si pot afla tendintele si ultimele trenduri tehnologice:

1. Zona expozitionala – este cadrul prin care membrii companiilor partenere pot interactiona cu participantii evenimentului, isi pot prezenta portofoliile de produse, ultimele proiecte dezvoltate, dar si planurile in zona de dezvoltare. Printre companiile care au confirmat prezenta se numara: IBM, ING Bank, eMAG, Vodafone Shared Services Romania, Accenture, Ubisoft Romania, Ymens, DB Global Technology, Bol.com, Optaros, AdsWizz, Axway, Stefanini Romania, Intralinks, Orange, EveryMatrix, Endava, Luxoft Romania, DRAXLMAIER Group, Anritsu.

2. Zona de networking – este spatiul dedicat participantilor pentru a interactiona cu profesionistii care impartasesc aceleasi puncte de interes. In acest cadru toti speakerii si participantii pot impartasi din experienta lor. De asemenea, interactiunea in mediul electronic va fi facilitata cu ajutorul aplicatiei MyCONNECTOR, aplicatie ce permite conectarea la nivel one-to-one.

3. Fun Area le ofera participantiilor ocazia de a testa ultimele gadgeturi si dispozitive smart. Aceasta zona este sustinuta de compania eMAG, partener al evenimentului DevTalks Bucuresti. Cateva exemple de gadgeturi care pot fi testate in cadrul editiei din acest an sunt:
BB-8 by Sphero – o replica a robotului BB-8 din Star Wars: The Force Awaken’s, care se deplaseaza exact ca in film, controlat prin telefon sau tableta;
Lego Mindstorms EV3 – roboti care combina versatilitatea sistemelor de constructie LEGO cu cea mai avansata tehnologie dezvoltata vreodata;
Ninebot – viitorul transportului urban, 100% eco friendly. Ninebot reprezinta urmatoarea generatie de transport personal, fiind, practic, un robot cu designului futurist sub forma unei trotinete;
Dispozitivul SCIO – un scanner molecular. Acest mic scanner semnaleaza compozitia chimica exacta a alimentelor, indicand, de exemplu, aditivii pe care acestea le contin sau componenta anumitor materialele si suprafete.
Ochelari VR – care ofera participantilor posibilitatea sa experimenteze realitatea virtuala prin intermediul mai multor aplicatii dezvoltate si prezentate la DevTalks Bucuresti.

4. Demo-uri live. Aceasta zona acorda oportunitatea companiilor de a oferi demonstratii live la standurile lor din cadrul evenimentului, iar participantilor posibilitatea de a interactiona „live” cu produsele si proiectele companiei.

5. Zona start-upurilor reprezinta noutatea editiei din acest an. Aceasta este dezvoltata cu ajutorul comunitatii Impact HUB si are ca scop facilitarea interactiunii dintre antreprenori si participanti, respectiv posibili investitori. Aceasta zona ofera vizibilitate ideilor de business, proiectelor cu potential si ideilor inovatoare. In cadrul proiectului din Bucuresti va fi prezent un hub din Varna, Bulgaria – Beehive, care va aduce pe scenele DevTalks cateva start-upuri din Bulgaria, care vor impartasi cu reprezentantii comunitatii din Romania experienta lor, idei si evolutia in business.
Alaturi de cele 5 zone de interes, editia din acest an va cuprinde 4 scene dedicate sesiunilor de continut, care vor aduce participantilor un plus valoare prin calitatea informatiilor prezentate de speakerii locali si internationali. Cele 4 scene sunt:

Scena Transition to 2020 – este scena principala a editiei din acest an, iar sesiunile prezentate aici sunt legate de tranzitia tehnologiei catre anul 2020, incluzand sesiuni din zone precum Internet of Things, Smart Devices, Wearables, AI&Machine Learning.

Scena Mobile unde vor fi abordate ultimele tehnologii in materie de mobile development pe iOS, Android si Windows Phone, respectiv care sunt provocarile cu care se pot intalni dezvoltatorii pasionati de aceasta zona;

Scena Web unde vor fi abordate subiecte ce tin de tendintele din zona web development, alegerea technologiilor potrivite si a platfomelor pentru crearea unei experiente imersive pentru utilizatori.

Scena Infrastructure of Internet unde vor fi abordate subiecte din zona BigData si Cloud, despre conexiunea dintre cele doua si despre modul in care aceste tehnologii faciliteaza industria software;

Evenimentul DevTalks reprezinta o sursa de idei inovatoare in zona IT, unde participantii pot intalni experti recunoscuti pe plan local si international. Mai multe detalii despre modalitatea de inscriere si agenda DevTalks Bucuresti pot fi accesate pe www.devtalks.ro sau la sectiunea dedicata proiectului pe www.hipo.ro

Expertii internationali in e-commerce iti dau intalnire miercuri la GPeC Summit 25-26-27 Mai!

Comunicate de presa No Comments »

VizualCP

GPeC Summit 25-26-27 Mai, cel mai asteptat eveniment de E-Commerce din tara, anunta ca a mai ramas doar o singura zi de inscrieri pentru a 11-a editie anuala a evenimentului GPeC Summit, care se va desfasura pe 25-26-27 mai 2016, la Bucuresti. Evenimentul anului in e-commerce va lua startul miercurea aceasta, 25 mai, cu o zi grandioasa de conferinta internationala de comert electronic si marketing digital.

Evenimentul cuprinde o zi de conferinta si doua zile de workshop-uri, cu speakeri autohtoni si internationali. Principalele teme de discutie vor fi tendintele actuale pe piata digitala locala si internationala, comportamentul consumatorilor si perspectivele de viitor din industrie.

”GPeC Summit 2016 cuprinde o agenda cu totul speciala, dovada fiind toti acesti speakeri internationali care au acceptat invitatia noastra de a impartasi cu membrii comunitatii GPeC din experienta lor. Participantii la acest eveniment vor pleca de aici cu informatii extrem de relevante pentru mediul digital, studii de caz si tips&tricks din partea unora dintre cei mai renumiti practicieni in domeniu. Va invit sa profitati de ultima zi de inscrieri si multumim tuturor celor care s-au inscris deja!” a declarat Andrei Radu, fondator si CEO GPeC.

Pe scena GPeC Summit 25-26-27 Mai vor urca unii dintre cei mai renumiti experti si practicieni in E-Commerce si Digital Marketing:

  • Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
  • Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate pentru Google UK)
  • David Darmanin (Founder Hotjar)
  • Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
  • Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
  • Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
  • Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
  • Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD)
  • Pawel Krajewski (Team Leader SALESmanago)
  • Adrian Ionescu (Azure Business Development Manager Microsoft Romania)
  • Felix Patrascanu (Managing Partner FAN Courier)
  • Ana-Maria Ilie (Digital Marketing Manager Orange Romania)
  • Razvan Tudor (Director Comercial DPD Romania)
  • Antonio Eram (CEO & Founder NETOPIA mobilPay)
  • Adrian Urda (Vicepresedinte ALTEX Romania)
  • Tudor Manea (General Manager eMAG Romania)
  • Carmen Patirlageanu (Business Development Manager ALLPACKA.ro)
  • Marian Seitan (General Manager Mediapost Hit Mail)
  • Marius Costin (CEO PayU Romania)
  • Stefan Bochis (Product Manager Online Credius IFN)
  • Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer ContentSpeed)
  • Lucian Daia (Head of Custom Solutions Zitec)
  • Ionut Cocias (Head of Business Development Zitec)
  • Bogdan Colceriu (CEO Frisbo)
  • Mugur Frunzetti (Co-Fondator & Chief Marketing Officer Retargeting)
  • Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania)
  • Raluca Jianu (Cloud Solutions Consultant Oracle Romania)
  • Cristian Ditescu (Principal Sales Consultant Oracle Romania)
  • Bogdan Manolea (Co-Fondator TRUSTED.ro)
  • Liviu Taloi (Co-Fondator ECOMPEDIA.ro & Community Manager GPeC)
  • Dorin Boerescu (CEO 2Parale & 2Performant)
  • Mugur Patrascu (Founder & Managing Director ScreenNative)
  • Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science)

Programul GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016

Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferinta GPeC Summit & GPeC E-Commerce Expo

• 1 zi de Conferinta Premium cu subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Cresterea Vanzarilor, Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz;

• Cifre, statistici si tendinte de evolutie in comertul online romanesc si European – afli ultimele cifre de piață de la reprezentanții ALTEX, eMAG, mobilPay, PayU, Google;

• GPeC E-Commerce Expo: intalniri si discutii intre magazinele online si principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;

• GPeC E-Commerce Party – prima zi de eveniment se incheie cu o petrecere speciala, concert live The ROCK (AC/DC Tribute Band) si o excelenta oportunitate de networking.

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshop-urile GpeC

• 2 zile de Workshop-uri – 18 ore de continut aplicabil imediat, reunite in 12 workshop-uri;

• Workshop-uri sustinute de cei mai buni traineri internationali si romani – printre care Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL), Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere), Pawel Krajewski (Business Development Manager SALESmanago).

Biletele pentru GPeC Summit se mai pot achizitiona doar azi, 23 mai 2016! Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakeri si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.

12 – 18 mai 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research No Comments »
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (12 – 18 mai 2016).
Lansari, campanii, stiri:
  • Marks & Spencer este noul client din portofoliul 2activePR. Agentia gestioneaza comunicarea Festivalului Vinului din Romania, RO-Wine si prezinta studiul Oracle Modern Finance
  • Adrenallina, Sports PR & more este partener media al evenimentului “Best Practices in Romanian CSR“, 24 mai 2016
  • Arena Communications scrie despre laserul dentar, o noua tehnica, prezenta acum si in clinicile stomatologice (Clinica Dentara Circo Dentistry Center)
  • BDR Associates: ‪#‎ScoalaAltfel‬ ‪#‎MasaAltfel‬ este un proiect sustinut de Bonduelle Romania, care ne este foarte drag
  • Caracteristic PR transmite ca FashionUP si Uber devin parteneri, iar comenzile online le aduc clientilor curse gratuite. Agentia anunta lansarea in Romania a WowFixit, cea mai buna solutie pentru protectia ecranului telefonului
  • Chapter4: Acceleratorul IoT al Ericsson permite industriilor sa-si utilizeze eficient datele
  • Chelgate Public Affairs este partener media pentru evenimentul “Prime Maraton: Festival Edition
  • Conan PR: Tehnologie si energie. Sau cum ne-am distrat in weekend la ‪#‎Tech4Kids‬
  • Confident.Communications: Cele mai importante tendinte din resurse umane vor fi dezbatute in cadrul evenimentului “Stay Tuned in HR“, organizat de Creative & Bright, pe 19 mai
  • Daescu Bortun Olteanu anunta ca Gillette Romania deruleaza o campanie care se adreseaza tuturor tatilor si fiilor acestora. Agentia promoveaza conferinta “How game design is changing your life by Amber Studio Romania
  • DC Communication prezinta statistici din Barometrul Antreprenoriatului Romanesc 2016 si descrie etapele competitiei Entrepreneur of the Year 2016 (EoY)
  • EnTourage Communications: Partenerul nostru, Decalex, reprezinta legal parintii copiilor de la gradinita Flipper, a carei directoare este acuzata de agresiuni asupra copiilor. Observator a prezentat cazul la principalele stiri ale zilei
  • Free Communication: Clientul nostru…bucatarul nostru. Eisberg ne-a umplut frigiderul si burtile
  • Galeriu & Partners PRDannsa Studio te invita sa descoperi dansul dintr-o perspectiva multisenzoriala
  • Golin lanseaza doua provocari: una pentru designul tricourilor Electric Castle Festival si a doua, pentru #ElectroluxGourmetFestival. Agentia anunta ca Rockstar Energy Drink prezinta cel mai mare show urban de FMX organizat in Romania. Vara aceasta, Skol si MullenLowe aduc pe terase racoarea de la Pol
  • Graffiti PR promoveaza Lenovo
  • Grayling Public RelationsDiscovery Channel iti arata cum ai putea sa calatoresti fara bani in noua emisiunea “Turist cu buget zero” ce va avea premiera duminica, 22 mai, de la ora 20.00
  • Image PRBiotehnologia – o noua perspectiva pentru dezvoltarea Romaniei. Agentia promoveaza si Electrocasnice Arctic
  • Infinit PR & Events primeste felicitari din partea iRobot Romania. Agentia organizeaza conferinta “Real Estate. Noi oportunitati in 2016
  • Coca-Cola lanseaza o campanie integrata cu ocazia Campionatului European de Fotbal. Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera
  • Media Pozitiv: Cum scriem un comunicat de presa?
  • Meridian PRGymboland, taramul magic al copilariei fara de sfarsit
  • More Than Pub promoveaza diferitele sortimente de inghetata Alpin, dar si condimentele lichide pentru gratar de la Vegeta
  • MSLGROUP The Practice: Am avut un week-end tare bun. Printre altele, am spus Bun Venit sticlei de Peroni Piccola
  • Catalina Grama – Jojo: Am avut emotii cand prietena mea Vicki Nicola m-a chemat la cursurile de Fashion PR la Naked PR. Abia astept sa vedeti cat de interesant a fost la curs
  • OMA Vision: Oana Marinescu a moderat a treia editie a conferintei de Leadership Feminin a CCIFER
  • Oxygen PR: Celebrating women & biking and good times with Nestlé Fitness at SkirtBike. Agentia mentioneaza si campania #doilasuta
  • Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Asociatia Romana de Hipnoza, Centrul Psihologic “Marea Neagra” si Rosler Romania. Agentia anunta incheierea cu succes a campaniei umanitare pentru Beatrice si, de asemenea, prezinta noi vesti despre situatia tuturor copiilor pentru care Asociatia “Salveaza o inima” a colectat donatii
  • Point Public Affairs: Ieri am fost in Parlament cu Itsy Bitsy si 150 de copii, care au cerut la unison ca 1 iunie sa devina zi libera
  • PR Beta: Peste 250 de participanti la conferinta PRbeta 2016 – Previziuni
  • Premium PR recomanda articolul “Why Facebook Scares the Media — And the US Government
  • Echipa Proud PR a experimentat din nou Dinner In The Sky Romania
  • PRSteps recomanda interviul Irinei Alexandru, Co-Founder & Program Manager Vector Watch, din The Hundert
  • RanEvents Comm: Alice In Tara Oglinzilor” – o spectaculoasa productie Disney plina de neprevazut si excentricitati. Agentia a promovat filmul si printr-un brunch de poveste, in care lumea florilor s-a impletit cu Wonderland
  • Agentia Rogalski Damaschin Public Relations este felicitata de catre Societatea Ornitologica Romana. Agentia scrie ca Sloop a fost responsabil cu bunatatile de baut la lansarea cartii “De ce zboara vrajitoarele pe cozi de matura”
  • The House PR AgencyPR Nursery – Second Edition va avea loc saptamana viitoare, pe 24 mai, de data asta intre orele 18.30-21.30, la cererea publicului
  • The Public Advisors: 3 piese vestimentare de nelipsit din garderoba (Motivi)
  • Thinker MediaABC Data distribuie in Romania televizoarele Philips
  • Travel Communication anunta ca numarul romanilor care calatoresc singuri este in crestere (studiu Eturia). Agentia comunica si pentru Air France KLM, Camera de Comert Elvetia- Romania si Biroul National de Turism al Serbiei‬
  • „Sut… si gol!”, a strigat intr-un glas echipa Vitrina Advertising la finala Cupei Romaniei la fotbal, decisa de loviturile de departajare
  • White PR: Sun Expertise de la Skeyndor – cea mai avansata tehnologie de protectie solara
  • Ogilvy & Mather semneaza prima campanie de comunicare din Romania pentru ETI European Food Industries
  • Starcom MediaVest Group, singura agentie romaneasca premiata la Iab Mixx Awards Europe 2016
  • Fundatia Orange: Peste 200 de nevazatori au invatat sa acceseze resurse digitale cu ajutorul softului BatPro
  • Mol Romania ofera 350.000 lei tinerilor sportivi si artisti prin Programul de promovare a talentelor, ajuns la a 11-a editie
Statistici, topuri, trenduri:
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 09 – 15 mai 2016?
  • Studiu: Universul adolescentilor 2.0 – intre online si offline #Infographic
  • Cult Research Studiu etnografic. Ce ascund balcoanele din Bucuresti?
  • Ce este mai atragator decat “gratis“?
Interviuri, opinii:
  • Veronica Savanciuc, Presedinte &CEO Lowe Romania: Ce si cum se schimba in industria de comunicare pe plan local
Evenimente, conferinte:
  • Zelist ofera un discount de 30% la achizitionarea biletelor la Iceefest. Pentru mai multe informatii, te rugam sa trimiti email la support@zelist.ro
  • Institutul de Marketing lanseaza un program de training si certificare in Customer Experience. Ce inseamna experienta oferita clientilor?
  • The Dreamers, The Doers & The Trendsetters din social media vin la cea de-a cincea editie Digital Divas by AVON, 20 mai 2016
  • Museum Rocket – Primul targ dedicat muzeelor si antreprenoriatului, 8 iunie 2016
  • Social Media Camp – Tabara de social media marketing, 30 iunie – 3 iulie, 2016

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

Provocarile marketingului in 2016

Comunicate de presa 1 Comment »

BM foto

Revista Biz organizeaza conferinta Best Marketing, evenimentul unde directorii de marketing si specialistii in acest domeniu dezbat cele mai puternice strategii pentru marketingul viitorului. Best Marketing are loc pe 26 Mai la Hotel Crowne Plaza, Bucuresti.
Publicul nu gandeste in termeni de canale media sau obiective de brand. El vrea sa interactioneze, sa testeze si, in cele din urma, sa cumpere brandurile care-i ofera cele mai relevante experiente.

In acest sens, conferinta Best Marketing reuneste in fiecare an cei mai buni directori de marketing romani si expertii care aduc in prim plan provocarile industriei in 2016 si prezinta cele mai eficiente strategii, exemplificandu-le cu studii de caz relevante.
Temele de discutii vor aborda subiecte precum top tendinte in marketing-ul omnichannel, cum se personalizeaza experientele de brand prin Big Data, modalitatea de a crea experiente de brand cu adevarat memorabile si mecanisme si tehnici de marketing care functioneaza in 2016.

Evenimentul este dedicat oamenilor de marketing si comunicare din companii si managerilor care doresc sa fie la curent cu opinia consumatorilor, specialistilor din agentii de comunicare, media si PR.

Printre invitatii la eveniment se numara Violeta Luca, Marketing & Operations Director, Microsoft Romania; Lorand Balint, Director Marketing, Federatia Romana de Handbal; Maria Tudor, CEO, Zenith Romania; Maria Dobre, Manager Dinamica Comerciala, Carrefour; Ana Maria Paslaru, Director Marketing, Unilever South Central Europe si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group.

05 – 11 mai 2016 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research No Comments »
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
  • 2Active PR: Monsanto Romania a dedicat luna aprilie copiilor, elevilor si studentilor cu scopul invatarii si intelegerii prin activitati practice a conceptului de agricultura durabila
  • Arena Communications promoveaza DermaVital. Agentia recomanda articolul “5 Famous Movie Quotes That Can Inspire Entrepreneurs
  • Caracteristic PRPC Garage te pregateste pentru marile competitii sportive cu o campanie speciala
  • Chapter4: MBI lanseaza primul concept de franciza internationala pentru industria financiara
  • Chelgate Public Affairs recomanda articolul “7 PR Leadership Do’s and Don’ts
  • Conan PR: Peste 1.000 de copii si parinti, asteptati la Tech4Kids, prima expozitie interactiva de tehnologie pentru prescolari
  • Confident.Communications: Zahal Levy, Presedintele MediHelp International despre coruptia din sistemul medical romanesc.”Vestea buna este ca, in prezent, au inceput sa se dezvolte “anticorpi” care lupta impotriva lui”
  • Daescu Bortun Olteanu: Cum sa te bucuri de Campionatul European de Fotbal din aceasta vara in living-ul tau (MMD)
  • DC Communication: In primele zile de ‪#‎FFE‬ vesti bune despre filme romanesti, de la Cannes. Aveti o multime de proiectii romanesti de vazut pana pe 15 mai
  • Galeriu & Partners PR: Coseli si DDB Romania lanseaza Boodink. Carmen Bruma este imaginea brandului Beautin Collagen
  • Garajul de PR: Ioana Selner este speaker la evenimentul ”Femeile si Banii
  • Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery. Agentia comunica si pentru Farmec
  • Image PR: Noua directie “Spune Da”. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata
  • Infinit PR & Events prezinta filmul evenimentului de lansare a robotului Roomba 980
  • McCann PR: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului la premiile FIBRA. Despre noile produse Cappy scrie DaddyCool.ro
  • Media Pozitiv il citeaza pe Paul Holmes: #‎PR‬ is not a thing, it’s a process, it’s an idea, defined by beneficial mutual relationships
  • More Than Pub promoveaza inghetata Alpin si Vegeta Condiment lichid Universal pentru Marinare
  • MSLGROUP The Practice: Programul national „Stop Hepatita” revine cu o noua tema de discutie: Hepatita C este acum vindecabila
  • Naked PR: E greu de crezut ca doar in 4 ore vom ajunge din Bucuresti la Cannes, vom intra o vreme pe platoul de filmare si vom povesti o multime de lucruri “nevazute”despre filme, actori si festivaluri. Unele lucruri pe care le vei auzi se vor aseza mai bine, altele te vor surprinde, asa ca te astept sa povestim despre lumea asta speciala a filmului (Ileana Cecanu, Film & Actors PR – focus Cannes)
  • Natural Public Relations recomanda articolul “8 situatii obisnuite care iti explica marketingul afiliat
  • Oxygen PR recomanda articolul “WhatsApp launched a native desktop app for Mac and Windows
  • PerceptumMarketing-ul experiential, hormonul iubirii si excesul de creativitate
  • Plus Communication asigura relatiile cu mass media pentru Asociatia Romana de Hipnoza. Agentia a initiat campanii de ajutorare pentru Anastasia si Beatrice. Europa Digitala si Blugento lanseaza, in Romania, programul “Economia Sociala on-line
  • PR & More a premiat in numele TIFF o excelenta ziarista, pentru cel mai bun reportaj cultural‬
  • PR Beta: Cum functioneaza promovarea culturii online? Care sunt oportunitatile? Care este profilul influencerilor? Acestea sunt intrebarile la care ne-a raspuns Vlad Tausance ieri, la Conferința ‪#‎PRbeta‬ 2016 – PReviziuni.
  • Prais Corporate Communications: Am demarat astazi maratonul evenimentelor. 18 cum va spuneam. Vineri speram sa batem propriul nostru record de evenimente organizate la nivelul unei saptamani. Doar “Suntem generatia in miscare!”
  • Presage PR anunta ca Leroy Merlin pregateste deschiderea primului magazin din regiunea Moldovei, la Suceava, si ajunge la 12 spatii comerciale proprii in Romania
  • Proud PRLaura: Hippie mood at Sandalandala
  • PRStepselefant.ro se extinde in Republica Moldova, VentureConnect se dezvolta la nivel european. Agentia prezinta care sunt criteriile de care tin cont romanii cand cumpara masini rulate, intr-un studiu autovit.ro
  • RanEvents Comm promoveaza Stefanel Concept Store si filmul “Captain America
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Gold Fibra – A voice for songbirds #saveoursongbirds (Romanian Ornithological Society)
  • Smart Point Consulting: UPS in parteneriat global cu Zipline si Gavi transforma prin intermediul dronelor, livrarea de ajutoare umanitare si de vaccinuri
  • The House PR AgencyRawBite Romania este partener al PR Nursery – First edition si avem cate o surpriza pentru fiecare participant
  • The Public Advisors comunica in Romania pentru Centrul Medical Anadol
  • Total Public Relations anunta ca Alpha 1S, primul robot umanoid creat special pentru familii, a ajuns la Quickmobile, SAP participa joi, 19 mai, la Maratonul Managementului Performantei
  • Travel Communication scrie despre Forumul de investitii Romania-Elvetia si despre escapada lui Ovidiu Lipan Tandarica (Blaxy Premium Resort & Hotel). Ingenius Hubanunta inceperea unui program de finantare pentru inventiile brevetate sau in curs de brevetare, ca parte din Bucharest Technology Week
  • “Fii un hipster energetic si intra in campania europeana de sustinere a energiei eoliene!” indeamna Vitrina Advertising. Agentia are si un mesaj special pentru jurnalisti, prezent pe coperta Anuarului Asociatiei Profesionistilor din Presa Cluj – APPC, lansat la sfarsitul saptamanii trecute
  • White PR recomanda articolul “5 Reasons I’ll Never Work In An Office Again
  • KFC lanseaza oja aromata – „it’s licking good
  • Traditionalul reinventat: conceptul care a definit cadourile corporate pentru Paste (kdo.ro)
  • Policolor lanseaza proiectul “Culorile Romaniei”, editia II
  • Crucea Rosie Romana si MullenLowe atrag atentia asupra unui altfel de chiul
Statistici, topuri, trenduri:
  • Scandalul dezinfectantelor si impactul sau in presa online/social media, o analiza Zelist Monitor
  • Overview social media in .ro – aprilie 2016
  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 02 – 08 mai 2016?
  • GfK Connected Consumer Index prezinta Top zece cele mai “conectate” natiuni
Interviuri, opinii:
  • Alexandra Andronescu: Ideea de baza este sa experimentezi, o sa iti dai seama ce ti se potriveste
  • Oana Bulexa: Personalitatea brandurilor nu ar trebui sa se inspire din personalitatea celor care le administreaza
  • Raluca Ioana Ezaru: In comunicarea interna, abordarea strategica este esentiala
  • Oana Marinescu: Viata noastra depinde si de ce se intampla dincolo de granitele Romaniei
  • Andreea Pana: Millennials ne provoaca sa iesim din tipare si sa comunicam mai deschis, mai transparent, mai uman
  • Martha Rusoiu: Este bine sa iei lucrurile step by step, sa treci prin toate
Evenimente, conferinte:
  • Ultimele zile de oferta early-bird la GPeC Summit, cel mai asteptat eveniment de e-commerce din Romania
  • Investitori si manager de top din companii precum Tesla, Hotmail, NASA, Skype si SoundCloud se intalnesc la Techsylvania

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.

Numai bine,
Echipa Zelist Monitor

2% pentru tine, 100% pentru ei

social No Comments »

donation-cover2

Suntem norocoşi! Ne bucurăm de prietenia unor oameni în faţa cărora orice formă de respect şi de recunoaştere reprezintă prea puţin. Sunt oameni cu suflet mare, care fac bine necondiţionat, care pot zâmbi doar atunci când şi cei din jurul lor zâmbesc, care luptă pentru cauze nobile. Fie ei voluntari sau organizaţii non guvernamentale, suntem onoraţi să îi avem aproape.

Datorită prevederii 2% din Codul Fiscal, acum este şi mai simplu să susţinem aceste cauze. Pe scurt, fiecare dintre noi poate alege unde ajunge o parte din impozitul nostru, fără a cheltui nimic în plus. Iar capacitatea de a îi ajuta pe ceilalţi este la doar un formular distanţă. Mai multe detalii, aici.

Termenul limită pentru depunerea formularelor este 25 mai 2016.

În continuare, îţi prezentăm câteva dintre asociaţiile şi ONG-urile pe care le susţinem şi care merită să fie în atenţia ta. Ceea ce înseamnă 2% pentru tine, poate fi 100% pentru ei.

Ultimele zile de oferta early-bird la GPeC Summit – cel mai asteptat eveniment de e-commerce din Romania!

Comunicate de presa 2 Comments »

VizualCP-GPeCSummit

Pe 25-26-27 Mai se desfasoara, la Bucuresti, editia de 11 ani a GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania. Nu mai putin de 9 speakeri internationali, recunoscuti drept autoritati in domeniu la nivel global, precum si numele sonore ale pietei autohtone de e-commerce vor urca pe scena GPeC in cele 3 zile de eveniment.

David Darmanin (fondatorul Hotjar), Brian Dean (CEO Backlinko), Daniel Waisberg (Analytics Advocate la Google UK), Alex Langshur (co-fondatorul Cardinal Path si Director Emeritus al Digital Analytics Association), Karl Gilis (co-fondatorul AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist la ConversionXL), Paul Rouke (CEO PRWD), Paul Krajewski (SALESmanago) si Chris Hague (ZoomSphere) – sunt expertii internationali in e-commerce si marketing digital care vor vorbi de pe scena GPeC Summit in zilele de 25-26-27 Mai.

Subiectele dezbatute in cadrul Summit-ului vizeaza problemele de maxim interes pentru oricine activeaza in e-commerce, de la magazine online pana la furnizorii de servicii, precum si antreprenorii care doresc sa porneasca o afacere online: optimizarea conversiilor & usabilitymarketing onlinesplit testingtargetare comportamentala & retentia clientilorSEO (optimizarea pentru motoarele de cautare)SEMweb analyticse-commerce toolssocial medialogistica & curieratcifre si tendinte de piata.

Speech-uri savuroase, pline de exemple concrete

Considerat de PPC Hero numarul 3 la nivel global in optimizarea conversiilor, Karl Gilis este de parere ca prima interactiune a utilizatorului cu website-ul unui magazin online este ca o prima intalnire: “daca din minutul 1 vorbesti doar despre tine sau treci direct la sarut, s-ar putea sa te alegi cu o palma zdravana. Nu totul trebuie sa fie despre tine, din contra arata-i utilizatorului ca te intereseaza ce vrea el, pune-i intrebari, asculta-l, fii rabdator si fa-l sa se simta bine. Doar asa poti spera si la o a doua intalnire”. Keynote-ul lui Karl de la GPeC Summit se intituleaza sugestiv: “Don’t do anything on your website you wouldn’t do on a first date”.

Potrivit lui Brian Dean, fondatorul Backlinko, “Google se uita din ce in ce mai mult la relevanta unui brand in contextul cuvintelor cheie pentru care este indexat precum si la user experience, iar clasicele backlink-uri, keyword-uri sau title tags sunt in continuare foarte importante, dar insuficiente pe termen lung cand vine vorba de optimizarea website-ului pentru motorul de cautare Google”. Brian Dean va sustine prezentarea “How E-Commerce Sites Can Tap Into Google’s New Ranking Factors” pe 25 Mai in cadrul Conferintei GPeC.

David Darmanin, fondatorul Hotjar pune in centrul atentiei utilizatorul, considerand ca “prioritizarea atentiei magazinelor online catre client si nevoile acestuia reprezinta singurul mod in care iti poti asigura succesul pe termen lung”. In prezentarea intitulata “The Rise of The User” pe care o va sustine la GPeC Summit, David va arata concret magazinelor online cum sa isi construiasca strategia de business avand in centrul atentiei utilizatorul.

Conferinta GPeC care va avea loc in ziua de 25 Mai este plina de astfel de topic-uri, precum si de panel-uri de dezbatere cu reprezentantii unora dintre cele mai importante companii de profil din Romania. In paralel cu Conferinta, se va desfasura GPeC E-Commerce Expo – locul in care magazinele online au ocazia sa se intalneasca si sa stabileasca colaborari cu principalele companii furnizoare de servicii si solutii e-commerce.

26 si 27 Mai 2016 sunt zilele in care au loc nu mai putin de 12 Workshopuri aplicate, adica 18 ore de continut e-commerce de la cei mai buni specialisti romani si internationali. Agenda pe zile a GPeC Summit poate fi consultata pe website-ul organizatorilor la http://www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai/.

Ultimele zile de Oferta Early-Bird pentru inscrierile la GPeC Summit!

Pretul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru toate cele 3 zile de eveniment este de doar 147 euro cu TVA inclus daca doritorii isi achizitioneaza biletele pana cel mai tarziu duminica, 15 Mai 2016, ora 23:59. Ulterior, pretul standard valabil in perioada 16-22 Mai devine 207 euro.

Inscrierile la GPeC Summit se fac completand formularul online de pe website-ul evenimentului: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/

Overview social media in .ro – aprilie 2016

social media 1 Comment »

Va prezentam mai jos un scurt overview al situatiei conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe cele mai importante canale online utilizate in Romania in luna aprilie 2016.

Overview-ul pentru luna martie 2016 poate fi gasit aici.

infographic_piramida_april_2016