RE, conceptul schimbării în bine

Comunicate de presa Comments Off on RE, conceptul schimbării în bine

Cum ar fi să existe un gest la îndemână, care să îndrepte lucrurile, să facă din negativ pozitiv, din statistici îngrijorătoare veşti bune, din alb-negru color, din rău bine? Ar fi posibil! De fapt, începând cu 1 septembrie, chiar există! Gestul se numeşte RE şi face parte din noua platformă de responsabilitate socială a Coca-Cola HBC România, numită The RE Concept şi dezvoltată online pe www.thereconcept.ro şi pe reţelele sociale.

RE înseamnă a schimba în bine, a îmbunătăţi, a evolua. RE este a doua şansă. Este începutul tuturor verbelor care fac lumea mai bună: a REcicla, a REconsidera, a REface, a REdescoperi, a REda, a REgenera… şi lista va continua în toate proiectele desfăşurate de-acum încolo sub auspiciile acestui concept revoluţionar.

RE este o atitudine, un vocabular, un gest important şi promisiunea că vrem să lăsăm o amprentă pozitivă şi măsurabilă pe planetă.

Ţi se spune mereu că “gestul tău contează”, dar de câte ori ai simţit cu adevărat că e aşa? În site-ul thereconcept.ro, gestul tău chiar contează. Îl urmăreşti în timp real desenat pe ecran, îi vezi puterea şi efectul, apoi te poţi mândri că face parte din logoul special gândit să fie organic şi să înregistreze gesturile tuturor celor care se implică online.

Credem cu sinceritate că nu e aşa greu să schimbi lumea. Doar că în locul unui Sisif blestemat să mute muntele din loc, preferăm varianta eficientă în care fiecare om mută o singură pietricică, iar la final geografia e alta. Din toate micile gesturi ale oamenilor, adunate la un loc, se compun marile realizări. Din toate RE-urile celor care vor intra pe site se compune o comunitate care REciclează ambalajele, REcâştigă dreptul la aer curat, REacţionează inteligent, REformează sistemul şi REgândeşte felul în care se implică.

un RE şi vezi cum e.

Proiectul a fost creat de Next Advertising şi realizat împreună cu Pukka, din partea cărora nu s-a auzit nici măcar o dată expresia “Nu se poate!”.

RE Concept este iniţiativa de resposabilitate socială a Coca-Cola HBC România, care îşi propune să arate că un gest simplu multiplicat prin milioane de oameni poate schimba în bine lumea, cea reală şi cea virtuală.

Compania Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este lider pe piaţa băuturilor non-alcoolice din România, asigurând îmbutelierea, distribuţia, vânzarea şi marketing-ul operaţional pentru produsele Coca-Cola. Compania integrează activ în afacerea sa principiile dezvoltării durabile şi ale parteneriatului social, luându-şi astfel angajamentul să contribuie semnificativ la creşterea unei societăţi educate şi a unui mediu sănătos.

Next Advertising este o agenţie de publicitate diferită. Filozofia ei este să îşi utilizeze creativ toate competenţele pentru a dezvolta proiecte relevante, recunoscute, revoluţionare şi remarcabile.

Update Zelist Monitor – Butonul Favorite

Zelist Monitor Comments Off on Update Zelist Monitor – Butonul Favorite

Recentul update al platformei Zelist Monitor consta in introducerea butonului Favorite,  buton pe care il puteti gasi pe bara meniului principal al sectiunii Social Media Monitoring.

Butonul va permite sa adaugati orice articol pe care il considerati interesant, pe care vreti sa il recititi sau pur si simplu vreti sa il salvati pentru arhiva dvs.

Pentru a adauga articolul dorit la Favorite trebuie sa dati click pe butonul “Adauga articol la favorite” din pagina Aparitii.

Inscrie-ti campania la PR Award editia a IX-a

social media Comments Off on Inscrie-ti campania la PR Award editia a IX-a

S-a dat startul la inscrieri in cadrul competitiei PR Award editia a IX-a. Daca esti pasionat de comunicare si ai o campanie de relatii publice cu care te mandresti, poti sa iti inscri proiectul in perioada 5-23 septembrie 2011.

Jurizarea proiectelor se va realiza in perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc in seara de 27 octombrie la Palatul Parlamentului.

“În lunga noastra calatorie de la debut si pana astazi ne-am inconjurat de cei mai buni practicieni si cercetatori in PR din lume. Astazi suntem deosebit de mandri sa va prezentam cel mai divers si reprezentativ juriu din istoria competitiei. O echipa internatională de 33 de practicieni din 7 tari, pregatiti sa-si confrunte talentul si experienta cu performantele si creativitatea profesionistilor romani”, a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications.

Iti poti inscrie proiectul la urmatoarele categorii de concurs: Comunicare corporatista, PR pentru marketing, Comunicare de criza, Digital PR si Social media, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Comunicarea proiectelor de mediu, Media Relations, Public Affairs/ Advocacy/ Lobby, Comunicare financiara, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Comunicarea produselor si serviciilor financiare, Comunicarea produselor si serviciilor medicale, Buget – / creativitate +, Website / Intranet / Blog; Evenimente; Newsletter Intern; Raport Anual; Kit de presa; Publicatii externe; Sponsorship; Productii video.

Ca in fiecare an competitia are o categorie speciala pentru studentii care doresc sa isi faca cunoscute abilitatile in relatiile publice. Acestia se pot inscrie la categoria Junior PR Award.

Jurizarea va fi realizata de specialisti in comunicare ai agentiilor Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, Microsoft, McDonald’s România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus, Siemens, real – Hypermarket, McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication, precum si de catre practicieni si cercetatori internationali.

Jurizarea se va realiza conform standardelor Asociaţiei Internationale de Relatii Publice (IPRA) si anume: Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Execuţia, Evaluarea si Creativitatea.

Pentru a afla mai multe detalii despre conditiile de participare vizitati site-ul PR Award.

Esti pregatit sa iti faci cunoscuta campania? PR Award te asteapta.

Inscrierile se fac pana vineri, 23 septembrie la www.praward.ro/inscriere.

Iti tinem pumnii stransi!

Unul din trei angajatori refuza candidatii in urma verificarii conturilor de social media

social media 1 Comment »

Daca esti in cautarea unui job, incearca sa acorzi o importanta sporita administrarii conturilor tale de social media. O poza indecenta, un status cu injurii la adresa sefului sau crearea unui profil cu informatii contradictorii pot fi cateva dintre elementele care nu te vor ajuta in cariera ta. Tot mai multi angajatori recruteaza prin intermediul social media, asa ca ai grija ce faci, ce scrii si mai ales ce postezi pe conturile tale.

Conform unei cercetari realizate de Career Enlightenment unul din trei angajatori au refuzat anumiti candidati datorita anumitor informatii online pe care le-au gasit despre acestia.

24% dintre manageri cauta trasaturi de personalitate ale aplicantilor pe conturile acestora de social media.

Peste 14 milioane de persoane si-au gasit jobul actual prin intermediul social media.

 

 

89% dintre companiile care au participat la cercetare au declarat ca vor integra social media in procesul de recrutare in anul 2011. Numarul angajatorilor care recruteaza prin intermediul platformelor de socializare a inregistrat o crestere de 6 procente fata de anul 2010.

86% dintre angajatori sunt de parere ca aplicantii ar trebui sa isi creeze un profil adecvat si pentru mediul profesional.

79% dintre manageri si recruteri verifica informatiile online ale candidatilor care aplica pentru o pozitie in cadrul companiei.

In ceea ce priveste succesul utilizarii social media in procesul de recrutare, 65% dintre companii au angajat prin intermediul platformelor sociale.

56% dintre specialistii in HR cauta posibili candidati pe diferite site-uri de networking, inregistrand o crestere cu 54% fata de anul 2008.

In prezent, 55% dintre companii intentioneaza sa investeasca mai mult in recrutarea prin intermediul social media iar 50% dintre firmele specializate in recrutare doresc sa aloce un buget mai mare pentru recrutarea prin platformele de socializare.

In anul 2010, 92% dintre manageri au utilizat sau au planuit sa utilizeze social media in procesul de recrutare. 86% dintre acestia au folosit LinkedIn, 60% Facebook si 50% Twitter.

 

 

80% dintre companii utilizeaza LinkeIn pentru a gasi persoane talentate, 50% folosesc Facebook si 40% recurg la Twiiter.

Unul  din cinci angajatori utilizeaza site-uri de social networking pentru a cauta informatii despre candidati.

 

Sursa

 

Inscrie-ti proiectul la Webstock Awards

social media 1 Comment »

Pentru al patrulea an consecutiv, comunitatea online locala se reuneste pe 23 septembrie in cadrul celei mai mari conferinte despre social media din Romania – Webstock 2011, care va aduce in prim plan cele mai noi si mai interesante teme din zona retelelor sociale, blogging si viitorul tehnologiei.

Ca in fiecare an, in cadrul evenimentului va avea loc premierea competitiei Webstock Awards – competitia celor mai noi si mai creative proiecte in social media lansate in ultimul an in Romania.

Ai un proiect interesant pe care vrei sa-l inscrii in concurs? Grabeste-te!

Proiectele pot fi inscrise in competitie in perioada 10 august – 9 septembrie si trebuie sa se incadreze intr-una din cele 12 categorii disponibile in cadrul competitiei. Detalii despre cele 12 categorii gasesti aici.

Participarea la competitie este gratuita!

Evenimentul care se intinde pe durata intregii zile, include doua conferinte ce isi propun sa aduca un mix al celor mai eficiente instrumente, strategii de promovare si oportunitati din social media, completate de informatii de ultima ora despre tehnologiile si aplicatiile din domeniu.

A doua parte a conferintei va include trei micro-evenimente ce vor aborda subiecte majore din online despre retelele sociale, blogging si viitorul tehnologiei.

La fiecare editie, cautam sa aducem la Webstock cele mai noi idei, teme de interes si tendintele momentului. De aceea, anul acesta ne concentram atentia pe subiectele relevante in comunitatea social media locala. Ca in fiecare an, suntem deschisi propunerilor, sugestiilor si recomandarilor. Webstock a fost mereu un eveniment deschis catre audienta sa“, spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.

Vodafone va fi din nou sponsorul principal al evenimentului si va incerca, asa cum a spus Lidia Solomon, Director Corporate Communications Vodafone Romania

[…] sa incurajeze creativitatea audientei si interactiunea cu utilizatorii, precum si o mai buna integrare a serviciilor de Internet mobil. Webstock va aduce teme noi si oportunitati pe masura, concursuri si alte surprize despre care vom vorbi in curand“.

In cazul in care nu poti participa, evenimentul va fi transmis live pe Internet.

Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmareste atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pagina de Facebook (http://www.facebook.com       /webstock).

Doua mere verzi, o pisica jucausa si o camera video = reteta unui viral

Stiri Comments Off on Doua mere verzi, o pisica jucausa si o camera video = reteta unui viral

Comparativ cu luna iunie, numarul blogurilor active (cel putin 1 post) a scazut cu aproximativ 6% pana la un numar de 13.998 bloguri iar activitatea din blogosfera romaneasca a scazut cu aproximativ 12% pana la un numar de 201.533 articole.
Twittosfera a inregistrat, de asemenea, un regres fata de luna anterioara din punct de vedere al numarului de posturi cu aproximativ 3% pana la un numar de 1.344.283 posturi. Numarul conturilor active s-a aflat in scadere pentru a doua luna consecutiv, in luna iulie inregistrandu-se un numar de 16.828 conturi.
Numarul de conturi de Twitter a crescut in iulie cu 75, Zelist Monitor inregistrand un numar de 56.384 conturi.

Cum vorba multa e paguba in timpul atat de pretios al fiecaruia, iata care sunt topurile pentru luna februarie:

Top stiri virale

1) Stirile PROTV — LIVE VIDEO, 19.00: Herta Berlin – Real Madrid! Vezi echipa lui Mourinho

2) Adevarul — PREMIERA IN CAPITALA De vineri noapte, avem transport public de noapte

Introducerea transportului public de noapte in Bucuresti a generat un adevarat buzz in mediul online, stirea aparand in acest top de doua ori.

3) Gandul — EXPERIMENT GANDUL: Cum arata un meniu de la McDonald’s pastrat 6 luni la temperatura camerei

Gândul a facut un experiment si a pastrat timp de 6 luni, la temperatura camerei (care a variat intre 18 si 24 grade Celsius), un hamburger si o portie de cartofi prajiti cumparati, pe 14 octombrie 2010, de la McDonald’s.

4) Times New Roman — Ministerul Educatiei a ridicat un monument in cinstea elevilor cazuti la Bac

Times New Roman prezinta cu un umor inconfundabil situatia dezastruoasa a invatamantului romanesc.

5) Realitatea – Scrisoarea unui elev revoltat face furori pe Internet. Voi ce parere aveti?

O scrisoare de protest scrisa de un tanar care a sustinut BAC-ul in acest an s-a transformat intr-o adevarata valvataie pe Facebook, devenind unul dintre cele mai mediatizate mesaje din aceasta luna.

6) Gandul – BACALAUREAT. Ce scrie un elev pe foaia de examen: “Subiectul 4 (asta il fac in plus): Eu mam indragostit de colega de banca care are un fundulet obraznic rau de tot”

O lucrare de la simularea de la bac a examenului de limba si literatura romana din 2006 a fost semnalata pe 4 iulie 2011 de un profesor autorului unui blog.
Invitat sa raspunda la intrebarea “Ce se intampla cu invatamantul din ziua de astazi?” profesorul respectiv, in loc de raspuns, a facut publica lucrarea prezentata in articol. Ea ar apartine unui elev din Alexandria.

7) Trilulilu – Pisica si merele diabolice

Doua mere verzi, o pisica jucausa si o camera video constituie reteta unui videoclip de succes.

8) GSP – RATB tine cont de dorintele calatorilor A introdus transportul public de noapte

9) Sport.ro – ACUM LIVE VIDEO! A inceput gala lui Bute! Noaptea in care un roman ne va scoate iar la Universitate

Transmisia live a galei in care Lucian Bute si-a aparat centura de campion mondial a inregistrat un interes crescut din partea internautilor romani.

10) Stirile PROTV – Amy Winehouse a murit. Cantareata ar fi trebuit sa concerteze la Bucuresti, pe 15 august. VIDEO

Vestea neagra, ca Amy Winehouse s-a stins, s-a raspandit imediat in intreaga lume.

Top videoclipuri

1) Hitler Bac 2011 – impresii aparitii: 164

Un spoof amuzant, in care are Hitler comenteaza rezultatele slabe de la examenul de Bacalaureat, sesiunea iunie 2011.

2) Maximilian – Sophie (feat MefX) (videoclip) aparitii: 115

Videoclipul oficial al single-ului Sophie, single extras de pe albumul “Maxim, am spus!!!”

3) B.U.G. Mafia – Fara Cuvinte (feat. Loredana) (Videoclip Oficial) HD aparitii: 109

4) Anda Adam – Feel [Official Video] aparitii: 82

5) LEETEUK BIRTHDAY PROJECT – ROMANIAN ELF

6) Anda Adam – Love On You [Official Video] aparitii: 77

7) Junky ft Maximilian Mef X – Serenada Rap (Videoclip) aparitii: 74

8) Justin Bieber – Baby ft. Ludacris aparitii: 69

9) TheTweetAttacks.info – The Ultimate Twitter Marketing Software for Total Twitter Domination aparitii: 61

Videoclip de prezentare al aplicatiei Twitter Attacks.

10) Antonia – Marionette (Official Video) aparitii: 50

Luna iulie a fost luna muzicii, nu mai putin de 8 videoclipuri gasindu-si locul in acest top.

Top hashtags

Hashtag-ul #peblog se mentine pe o pozitie fruntasa inca de la inceputul anului. Felicitari tuturor celor care scriu articole in mod constant.

In top au intrat si cele mai importante campanii sau tweetmeet-uri organizate: campania Redescopera Romania prin hashtag-ul #dinRomania, campania BCR realizata prin Blogal Initiative prin hashtag-ul #refinantare si tweetmeet-ul organizat de Bloghita – prin hashtag-ul #transalpina.

Pedaleaza cu Alex!

Stiri 2 Comments »

In data de 3 septembrie 2011 va avea loc un adevarat “maraton” pe biciclete cu plecare din Parcul Herastrau, intrarea “Charles de Gaulle”. Evenimentul organizat de Fundatia “Copii in Dificultate” incearca sa sprijine si sa sustina copiii cu nevoi speciale.

Daca iti place miscarea, mersul cu bicicleta si vrei sa participi, poti sa „Pedalezi cu Alex” pe un traseul ce va avea 4 kilometri lungime. Te poti inscrie pe pagina de Facebook a eventimentului.

Costin, nu poate insa participa la eveniment din motive obiective, fapt pentru care te provoaca la scris.

Redacteaza un articol despre eveniment pe blogul tau iar Costin va dona 1 euro pentru fiecare articol scris in contul fundatiei „Copii in Dificultate”.

Pentru a putea tine evidenta tuturor postarilor, adauga in articolul tau un link catre articolul lui Costin. Targetul sau este ca acest eveniment sa fie prezentat de catre 1000 de bloguri, donand astfel 1000 de euro in contul fundatiei.

Daca doresti sa donezi, poti dona direct in contul fundatiei utilizand aceste date de identificare:

Denumirea entitatii nonprofit: Fundatia C.I.D. – Romania

Cod de identificare fiscala: 15467650

Cont bancar (IBAN): RO12 BRDE 441S V209 3782 4410

Ce zici? “Pedalezi cu Alex” si/sau scrii pentru Alex?

Aproximativ 40% din tweet-uri sunt postate de pe un dispozitiv mobil

social media Comments Off on Aproximativ 40% din tweet-uri sunt postate de pe un dispozitiv mobil

Conform celui mai nou infographic cu detalii despre Twitter publicat de Touch Agency, în momentul actual sunt înregistrate 200,000,000 de conturi pe Twitter. În fiecare zi, 450,000 de persoane îşi fac conturi noi pe Twitter.

Se înregistrează un miliard de tweet-uri noi în fiecare săptămână. În ceea ce priveşte activitatea zilnică a utilizatorilor Twitter, aceştia publică 180,000,000 de tweet-uri în fiecare zi. În fiecare minut sunt postate 138,888 de tweet-uri noi.

Doar 5% dintre utilizatorii Twitter realizează 75% din conţinut şi 52% dintre aceştia îşi actualizează statusul în fiecare zi.

Cea mai potrivită oră pentru ca postarea ta să fie retweetuită este ora 17:00. În ceea ce priveşte dependenţa utilizatorilor de Twitter, 24% dintre aceştia îşi verifică conturile de mai multe ori pe zi.

Aproximativ 40% din tweet-uri sunt postate de pe un dispozitiv mobil iar 50% dintre utilizatorii Twitter îşi accesează conturile prin intermediul mai multor platforme: telefoan mobil, iPad, Blackberry sau calculator personal. În ultimele 12 luni s-a constantat o creştere cu 182% a utilizării dispozitivelor mobile.

Peste 60% dintre acestea sunt postate în limba engleză.

54% dintre utilizatorii Twitter sunt femei şi 46% sunt bărbaţi. Majoritatea utilizatorilor (53%) nu au copii în timp ce 47% dintre aceştia sunt părinţi.

În ceea ce priveşte locul de apartenenţă al utilizatorilor Twitter, 70% dintre aceştia nu locuiesc în S.U.A., în timp ce doar 11% din totalul utilizatorilor de internet utilizează din Marea Britanie utilizează Twitter.

43% dintre utilizatorii Twitter urmăresc un brand pentru ofertele pe care le publică. Cel mai probabil, 75% dintre persoanele care au un cont pe Twitter vor cumpăra produsele brandurilor pe care le urmăresc. 67% dintre utilizatori pot recomanda şi altora brandul pe care îl urmăresc. 24% din clienţii diferitelor branduri, le urmăresc pe Twitter.

În ceea ce priveşte comunicarea companiilor prin social media, până la 85% dintre acestea integrează reţelele sociale în procesul de recrutare.

În jur de 80% dintre tweet-urile postate de clienţi despre brandurile sau produsele pe care le folosesc sunt negative sau conţin menţionări critice. 1,000,000 de persoane vizualizează tweet-uri despre diferite servicii în fiecare săptămână.

Conform ultimei evaluări, Twitter valorează 8 miliarde de dolari.

Sursa

L’Óreal Men Expert – Intreaba expertul

social media Comments Off on L’Óreal Men Expert – Intreaba expertul

O campanie interesanta pe Facebook a fost lansata de L’Óreal in incercarea de a-si promova produsele de ingrijire corporala pentru barbati. Campania este dedicata barbatilor din Marea Britanie si Irlanda si doar acestia pot interactiona cu Expertul.

Ideea pe care s-a mers a fost cea a barbatilor care au nevoie de ajutor.

Nu stii cum sa legi cravata? Nici o problema. Expertul te ajuta.

Vrei sa stii cum sa alegi cea mai buna aplicatie pentru telefonul tau? Nici o problema.

Vrei sa stii cum sa obtii cea mai buna poza pentru profilele tale sociale? Expertul iti raspunde.

Iata cateva dintre intrebarile adaugate de catre cei care au dat Like paginii. Raspunsurile oferite sunt pline de umor si incearca sa ajute acolo unde este posibil cu un sfat.

Campania este promovata si prin intermediul unor videoclipuri pline de umor britanic, videoclipuri in care Expertul este prezentat ca o combinatie de Agentul OO7 cu sarmul lui Roger Moore si Lieslie Nielsen.

Enjoy!

Verification Badges pentru profilele de Google+

Stiri Comments Off on Verification Badges pentru profilele de Google+

Google+ lanseaza badge-ul de profil verificat pentru celebritati, persoane publice sau alte persoane care au fost adaugate unui numar mare de cercuri si care se pot confrunta adevarate crize de imagine in cazul in care cineva rau voitor creaza un cont in numele lor si posteaza tot felul de informatii false.

Prin intermediul acestui indicator Verified name veti putea avea siguranta ca urmariti un cont oficial.

Anuntul a fost facut de catre Wen-Ai Yu prin intermediul acestui video.

Sursa