Zelist for Press – primul instrument de măsurare a performanțelor unui publisher în social media

Stiri Add comments

Dorind să pună la dispoziția publicațiilor online un instrument de măsurare și analiză a impactului lor în social media, TreeWorks lansează astăzi, 27.07.2011, un produs dedicat publisher-ilor: Zelist for Press.

Gama de funcționalități de monitorizare a viralizării în social media a unei știri, fac din Zelist for Press/Social Media Dashboard un instrument util în vederea optimizării strategiei de conținut a fiecărui publisher în funcție de interesul publicului și acțiunile concurenței.

Sunt disponibile atât informații despre articolele proprii (Facebook shares, Facebook likes, Facebook comments, Twitter trackbacks, Followerii agregați ai conturilor care au preluat știrea, numărul preluărilor pe bloguri), cât și informații despre principalii competitori din aceeași nișă sau la care dorește să se raporteze.

Zelist for Press permite să fie urmărită zi de zi preluarea articolelor în social media și determinarea pattern-urilor care permit îmbunătățirea strategiei, timeline-ul preluărilor (cine, unde, data și ora la care a fost preluat articolul), permite o comparație grafică a publicației versus concurență, comparație realizată din punct de vedere al preluărilor pe bloguri, Twitter și Facebook.

Arhiva disponibilă de un an de zile permite ca fiecare publisher să poată verifica în timp real sau comparativ cu perioada anterioară rezultatele modificării strategiei sale de conținut sau a concurenței.

Lansat în versiune private beta, Zelist for Press este disponibil timp de 3 luni, în mod gratuit unui număr limitat de utilizatori.

Dacă ești publisher sau reprezentant al unui publisher și dorești să testezi acest instrument, te rugăm să completezi formularul Solicita cont pe care îl găsești pe pagina https://www.zelist.ro/forpress

Mai jos puteți găsi câteva imagini din interfață.

 

Despre Zelist for Press/Social Media Dashboard

Sistemul se bazează pe datele colectate de ZeList Monitor (www.zelist.ro/monitor), dezvoltat de TreeWorks (www.tree.ro), cel mai complex instrument de monitorizare social media din România, care  monitorizează peste 63.000 de bloguri, peste 50.000 de conturi de Twitter, peste 1200 de surse online media, peste 2.000 grupuri publice de Facebook și peste 15.000 de pagini publice de Facebook și cele mai importante forumuri din online-ul românesc.
ZeList Monitor pune la dispoziția profesioniștilor din domeniul comunicării informații cantitative și calitative despre cum se reflectă campaniile de PR în social media din România, statistici descriptive și liste de apariții, rapoarte despre concurență, alerte în timp real cu privire la ultimele posturi/twittere – precum și o evaluare a impactului acestora în funcție de vizibilitatea/credibilitatea sursei, analiza comparativă a două sau mai multor branduri, evoluția cronologică a brandurilor înaintea și după desfășurarea campaniilor de promovare, măsurarea impactului mesajului transmis de către comunicator, dar și a nivelului de viralizare atins.

Contact

Răzvan Bucur
PR & Social Media Specialist ZeList
razvan.bucur@tree.ro
Tel: 021.324.14.04
Fax: 021.326.72.33
www.tree.ro / www.zelist.ro

2 Responses to “Zelist for Press – primul instrument de măsurare a performanțelor unui publisher în social media”

  1. Iulian Andrei Says:

    Ce relevanta si acuratete au aceste raportari? Se pot spune niste procente?

  2. Razvan Says:

    Din punct de vedere al Facebookului si Twitterului, sistemul foloseste API-urile oficiale, asadar relevanta este de 100% (daca nu exista probleme in aceste API-uri). La descoperirea trackbackurilor motorul nostru ia in calcul peste 63.000 de bloguri romanesti care reprezinta peste 98% din blogurile romanesti.

    Daca ar fi sa calculam o relevanta a rezultatelor, acestea au sub 1% marja de eroare.