open visuals
Overview
II.
Descriere interfata
Download Help in format .pdf
I. 2.

La ce foloseste Zelist Monitor?

Cu Zelist Monitor poti sa masori cu usurinta vizibilitatea brandurilor tale, poti sa monitorizezi brandurile concurente si sa realizezi un benchmark intre acestea. In mai putin de 1 minut poti afla care este share of conversation pentru brandul tau si pentru brandurile concurente.

De asemenea, poti sa masori impactul in social media al tuturor campaniilor de promovare desfasurate de compania ta. Zelist Monitor iti pune la dispozitie grafice pentru perioade variate (24h, 7 zile, 30 zile, 365 zile), grafice pe principalele canale media (presa online, bloguri, Twitter, Facebook, surse custom) si grafice de favorabilitate (masoara atitudinea fata de brand si cu ajutorul tag-urilor prezinta perceptia mesajul de marketing) din care poti observa buzz-ul creat de anumite campanii de promovare si ecourile produse de acestea.

In situatiile de criza de imagine, Zelist Monitor te ajuta sa identifici principalii autori si sursele de influenta in propagarea mesajelor daunatoare pentru brandul si compania ta, numarul celor care preiau aceste mesaje si le disemineaza mai departe. Cunoscand acestea poti sa prioritizezi interventiile acolo unde conversatiile sunt cele mai active si acide, sa iti adaptezi mesajul de raspuns in functie de specificul fiecarui canalul media (fie ca e vorba despre presa scrisa, blogosfera sau twittosfera) si sa oferi rapid si in timp real pozitia oficiala a companiei tale/brandului tau.