FEATURES

Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri si necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.

Project overview
II. DESCRIERE INTERFATA
Descriere prima pagina - Expresii Monitorizate
1
Care este fluxul de lucru in Zelist Monitor?
2
La ce sunt bune grupurile?
3
Cum introduc expresiile pentru monitorizare?
4
Cum se introduc expresiile - cu diacritice sau fara?
5
Expresiile introduse pot fi modificate?
6
Cum se deosebesc expresiile introduse in functie de modul de monitorizare?
7
Cum primesc rezultatele monitorizarii?
8
Statistici de ordin demografic si geografic
9
Ce este Viewership-ul?
10
Ce este Viewershipul estimat al unei aparitii?
11
Cum se calculeaza Viewership-ul (Estimat) al unei aparitii?
12
Cum se determina traficul mediu estimat pe diverse bloguri din Zelist care nu apar in Trafic.ro?
13
Cum este reprezentat grafic Viewershipul (Estimat)?
14
Ce este impactul mentiunii?
15
Cum se calculeaza Viewership-ul canalelor social media ?
16
Ce reprezinta importanta sursei si cum se calculeaza?
17
Ce este relevanta unei mentiuni si cum o poti schimba?
18
Ce reprezinta sentimentul?
19
Cum pot utiliza tag-urile?
20
Tagcloud: radiografia brandului in social media
21
Filtrarea aparitiilor
22
Marcare multipla in filtrarea aparitiilor
23
Rezultatele filtrate pot fi exportate
24
Articolele favorite pot fi trimise prin e-mail
25
Ce gasim in cadrul submeniului Influente?
26
Listele custom
27
Facilitatea Alerte + Sumar zilnic, saptamanal
28
Cum setez alertele in limba engleza?
29
Prezentarea analizelor automate
30
Customizarea grafica a analizelor automate
31
Cum adaug o analiza in limba engleza?
32
Sectiunile analizelor automate
33
Modalitati de exportare a continutului si utilizarea acestuia cu alte aplicatii
34
Modalitati de preluare a continutului in mod direct in alte aplicatii
35
Lucrul colaborativ si conturile de sub-user
36
Sistem de task management
37
Ce este Social Media Campaigns Monitor?
38
Alerte In Social Media Campaigns Monitor
39
Social Media Insights
40
.roBlogs Index, .roTwitter Index, .roFacebookIndex, .roPresa_online Index
41
II.
33.

Sectiunile analizelor automate


Operatorul poate alege urmatoarele capitole de analiza:

1. Sursele monitorizate: prezinta date statistice despre activitatea blogosferei, a twittosferei si a presei online in perioada de lucru;
2. Rezultate sintetice: prezinta succint numarul de postari referitoare la expresia monitorizata aparute pe fiecare canal media in parte si procentele aferente acestora: bloguri, Twitter, presa online;
3. Comparativ cu perioada anterioara: pornind de la durata perioadei pentru care este realizata analiza, se efectueaza o analiza comparativa pentru aceeasi expresie, insa in 2 perioade de timp diferite: prezenta si anterioara.
4. Date demografice si geografice: prezinta date demografice si geografice ale persoanelor care au scris despre expresia monitorizata.
5. Viewership-ul canalelor media: prezinta numarul estimativ de persoane care au fost expuse mesajului afisat in fiecare canal social media.
6. Evolutie Viewership: prezinta evolutia numarului estimativ de persoane care aufost expuse mesajului afisat in fiecare canal social media din ultima luna.
7. Defalcare pe zile si tipuri de surse ale aparitiilor: prezinta numarul de postari aparute pe fiecare canal media in fiecare zi din perioada de analiza;
8. Analiza concurentei: prezinta evolutia brandului monitorizat in comparatie cu evolutia brandurilor concurente in aceeasi perioada de timp;
9. Analiza de sentiment: este analiza calitativa a postarilor aparute in legatura cu expresia monitorizata. Folosind o scala de masurare a favorabilitati cu 5 trepte, pornind de la “foarte nefavorabil” si pana la “foarte favorabil” se masoara atitudinea fata de expresia monitorizata (fata de un brand, de exemplu), in fiecare post in care a fost mentionata aceasta.
In functie de specificul sursei, de contexul intregului articol in care se face referirea la expresia monitorizata, de flexiunile lingvistice din cadrul respectivului post, operatorul va determina sentimentul general pentru fiecare postare in parte, iar la finalul perioadei de monitorizare se va putea
spune care este sentimentul general fata de expresia monitorizata/ brandul monitorizat, daca atitudinea generala este una pozitiva, negativa sau neutra.
10. Importanta surselor: prezinta distributia surselor care au facut referiri catre expresia monitorizata, in functie de indicele de relevanta Zelist;
11. Subiecte comunicare: prezinta principalele subiecte, teme si contexte in care expresia monitorizata a fost mentionata. Aceasta analiza se realizeaza cu ajutorul tag-urilor.
12. Tabele contingenta demografice/sentiment: prezinta legatura intre urmatoarele variabile: "sex" si "sentiment", "varsta" si "sentiment" si "regiune" si sentiment".
13. Tabel contingenta subiect/sentiment: prezinta numarul mentionarilor foarte favorabile, favorabile, neutre, nefavorabile si foarte nefavorabile pentru fiecare subiect.
14. Analiza istorica: prezinta evolutia (text si grafic) vizibilitatii expresiei monitorizate din ultimul an;
15. Cele mai importante aparitii – prezinta detaliat cele mai importante aparitii.