open updates
System updates
9 Feb
2016
Utilizatorii pot raporta aparitiile irelevante din Zelist Monitor
Fiecare mentionare din Zelist Monitor este insotita de butonul de "Raportare aparitia".
9 Feb
2016
Surse unice in Zelist Monitor
Utilizatorii Zelist Monitor pot vedea numarul surselor unice in care a fost mentionata o expresie
22 Ian
2016
Zelist Monitor introduce optiunea de 2 sau 3 alerte zilnice
De acum, utilizatorii Zelist Monitor au optiunea de a primi pe e-mail 2 sau 3 alerte zilnice, pentru o mai buna monitorizare a expresiilor.
24 Nov
2015
Capturi de ecran la articolele de presa online
Puteti accesa instant screenshot-uri la articolele de presa care va intereseaza
12 Nov
2015
Zelist Monitor mentioneaza influencerii din Instagram, Youtube si Facebook
Cat de mentionat a fost brandul tau pe Instagram, Youtube si Facebook?
18 Iun
2015
Articolele favorite pot fi trimise prin e-mail
Toate articolele relevante, intr-un singur loc
12 Iun
2015
Rezultatele filtrate pot fi exportate
Cautarile exacte, intr-un singur loc
26 Mai
2015
Marcare multipla in filtrarea aparitiilor
Am facilitat filtrarea aparitiilor
20 Apr
2015
Listele custom, un nou feature Zelist Monitor
Pentru ca la Zelist Monitor incercam mereu sa va usuram munca si sa va oferim cele mai relevante informatii, va prezentam cel mai nou feature al platformei noastre: listele custom.
10 Nov
2014
Presa, adaugata la "influencers" in Zelist Monitor
Cat de mentionat a fost brandul tau in presa online?
7 Nov
2014
Tagcloud-ul Zelist Monitor, "radiografia" unui brand in social media
Cele mai importante taguri despre un brand, reunite intr-un singur loc
30 Oct
2014
Sistem de task management la ZeList Monitor
Acum puteti adauga task-uri in interiorul platformei noastre
29 Oct
2014
ZeList Monitor cauta in aparitii
Un upgrade pentru listarea aparitilor
29 Oct
2014
Newsletter-ul ZeList Monitor are sistem de subscribers
Oricine poate avea acces la cele mai noi stiri din social media
16 Mai
2014
Zelist Monitor - acum si cu ask.fm
Pentru ca vrem sa fim la curent cu noile canale social media, am adaugat o noua sursa.
29 Nov
2013
Instagram si Foursquare (primele cifre pentru Romania)
Am adaugat doua surse noi in Zelist Monitor
26 Nov
2012
Public, public pe profilele de Facebook, dar sa stim si noi!
Zelist Monitor introduce in versiune private beta monitorizarea postarilor utilizatorilor romani de Facebook
15 Oct
2012
Zelist Monitor introduce o noua categorie de surse monitorizate: Agregatoarele
La cererea mai multor clienti am decis sa adaugam o noua categorie de surse.
26 Sep
2012
Zelist Monitor monitorizeaza acum si mentionarile de pe LinkedIn
Vrei sa stii ce se discuta despre brandul tau pe LinkedIn?
4 Sep
2012
4 Sep
2012
Comparator de grupuri si share of voice
Am adaugat doua update-uri in Zelist Monitor
8 Aug
2012
Comentariile prin Comments Box disponibile in platforma
881 de comentarii au fost publicate zilnic, in ultimele 7 luni, pe cele mai importante 50 de publicatii de presa online din Romania
8 Aug
2012
Datele din ZeList Monitor pot fi exportate pe zile
Am adaugat un nou modul pentru exportarea datelor
26 Iul
2012
324.831 - Recunosti numarul?
Peste 300.000 de comentarii sunt publicate pe cele mai importante 13 publicatii de presa online din Romania
11 Iul
2012
Versiunea in engleza a platformei Zelist Monitor
Incepand de astazi, 11.07.2012, platforma Zelist Monitor este disponibila si in limba engleza.
20 Sep
2011
Comparator expresii & viewership
Puteti compara doua expresii si punct de vedere al viewership-ului estimat al acestora.
16 Sep
2011
Afisare numar surse unice
Afisam in pagina Aparitii numarul de surse unice in care au aparut mentionarile expresiei monitorizate
16 Sep
2011
Sectiunea Favorite
Puteti salva orice articol pe care il considerati interesant, pe care vreti sa il recititi sau pur si simplu vreti sa il salvati pentru arhiva dvs.
13 Apr
2011
Grafic impact
In cadrul sectiunii Grafice am adaugat un nou grafic care imparte impactul din punct de vedere vizual in functie de surse.
4 Apr
2011
Monitorizam Facebook!
Pentru ca un expert in social media nu poate face abstractie de cea mai importanta retea sociala din lume
3 Apr
2011
Calculam impactul
Mergem dincolo de simpla listare a aparitiilor si calculam impactul pe care acestea le au in functie de importanta sursei
2 Apr
2011
Demografie si geografie
Cine si de unde sunt cei care scriu despre topicurile pe care le monitorizezi? Acum iti punem la dispozitite si aceste date
26 Septembrie 2012

Zelist Monitor monitorizeaza acum si mentionarile de pe LinkedIn

Incepand cu data de 26 septembrie 2012, Zelist Monitor a adaugat celor peste 140 000 de surse online monitorizate o noua categorie de surse, si anume LinkedIn, cea mai mare retea profesionala din lume, care permite specialistilor din diferite domenii sa se conecteze cu alti utilizatori, sa faca schimb de informatii si care faciliteaza colaborarea membrilor pentru dezvoltarea ideilor de afaceri.

Cate mentionari au fost monitorizate in ultima luna?

Peste 5 300 de mentionari au fost realizate in perioada 19-25 septembrie 2012 pe cele 1 141 de grupuri monitorizate. In decursul unei saptamani, s-au inregistrat aproximativ 900 de mentionari preluate pe zi, iar in weekend numarul aparitiilor monitorizate este de 500 pe zi. Dintre cele 1 141 de grupuri de LinkedIn monitorizate, 382 sunt grupuri care au avut cel putin un post in ultima luna, 615 sunt grupuri care au avut cel putin un post in ultimele 6 luni si 694 sunt surse care au inregistrat cel putin un post in anul curent.

De ce sunt atat de importante aparitiile pe LinkedIn?

Chiar daca activitatea pe grupurile de LinkedIn monitorizate este scazuta, aparitiile acestei retele aduc un aport semnificativ din punct de vedere al importantei acestora. Mentionarile pe LinkedIn au un impact ridicat, avand in vedere profilul utilizatorilor acestui canal de comunicare, in care 50% dintre membri sunt factori de decizie in cadrul companiei in care activeaza sau lideri intr-un anumit domeniu, 95% sunt absolventi ai unei facultati, 48% ocupa pozitii de middle management.

Adaugand informatii importante, precum si puncte de vedere personale atat pe profilul lor, cat si in cadrul grupurilor in care activeaza, conectandu-se si cu alti utilizatori si construind relatii care le ofera acces la potentiale contacte, parteneri de afaceri, angajati si angajatori, opiniile exprimate de catre utilizatori pot ajunge la un cerc mult mai larg de persoane.

Avand un nivel salarial mai ridicat decat in cazul altor platforme social media, intentia de cumparare a utilizatorilor LinkedIn poate fi mult mai usor influentata de mentionarile realizate de catre ceilalti membri ai grupului din care fac parte. Monitorizarea aparitiilor pe LinkedIn faciliteaza analiza mentionarilor care se pot transforma in probleme de imagine si ajuta la gestionarea acestora inca din faza incipienta. Avand numele adevarat trecut in profil, poza si compania angajatoare, precum si functia detinuta, putem sa stabilim mult mai repede daca o situatie prezentata poate deveni o criza de imagine sau daca poate ramane la stadiul unei mentionari.