FEATURES

Platforma Zelist Monitor poate fi utila atat corporatiilor si agentiilor de comunicare cu multe branduri in portofoliu avand necesitati complexe de monitorizare (conturi multiuseri, numar mare de expresii, filtrari avansate, posibilitati de export si integrare cu alte aplicatii etc.), dar si sectorului de intreprinderi mici si mijlocii sau start-up-urilor.

Project overview
II. DESCRIERE INTERFATA
Descriere prima pagina - Expresii Monitorizate
1
Care este fluxul de lucru in Zelist Monitor?
2
La ce sunt bune grupurile?
3
Cum introduc expresiile pentru monitorizare?
4
Cum se introduc expresiile - cu diacritice sau fara?
5
Expresiile introduse pot fi modificate?
6
Cum se deosebesc expresiile introduse in functie de modul de monitorizare?
7
Cum primesc rezultatele monitorizarii?
8
Statistici de ordin demografic si geografic
9
Ce este Viewership-ul?
10
Ce este Viewershipul estimat al unei aparitii?
11
Cum se calculeaza Viewership-ul (Estimat) al unei aparitii?
12
Cum se determina traficul mediu estimat pe diverse bloguri din Zelist care nu apar in Trafic.ro?
13
Cum este reprezentat grafic Viewershipul (Estimat)?
14
Ce este impactul mentiunii?
15
Cum se calculeaza Viewership-ul canalelor social media ?
16
Ce reprezinta importanta sursei si cum se calculeaza?
17
Ce este relevanta unei mentiuni si cum o poti schimba?
18
Ce reprezinta sentimentul?
19
Cum pot utiliza tag-urile?
20
Tagcloud: radiografia brandului in social media
21
Filtrarea aparitiilor
22
Marcare multipla in filtrarea aparitiilor
23
Rezultatele filtrate pot fi exportate
24
Articolele favorite pot fi trimise prin e-mail
25
Ce gasim in cadrul submeniului Influente?
26
Listele custom
27
Facilitatea Alerte + Sumar zilnic, saptamanal
28
Cum setez alertele in limba engleza?
29
Prezentarea analizelor automate
30
Customizarea grafica a analizelor automate
31
Cum adaug o analiza in limba engleza?
32
Sectiunile analizelor automate
33
Modalitati de exportare a continutului si utilizarea acestuia cu alte aplicatii
34
Modalitati de preluare a continutului in mod direct in alte aplicatii
35
Lucrul colaborativ si conturile de sub-user
36
Sistem de task management
37
Ce este Social Media Campaigns Monitor?
38
Alerte In Social Media Campaigns Monitor
39
Social Media Insights
40
.roBlogs Index, .roTwitter Index, .roFacebookIndex, .roPresa_online Index
41
II.
12.

Cum se calculeaza Viewership-ul (Estimat) al unei aparitii?

Viewershipul (Estimat) pentru fiecare aparitie se estimeaza pe baza unui algoritm de calcul ce combina un set de variabile caracteristice sursei primare cu un set de variabile specifice surselor secundare.

Variabilele specifice sursei primare sunt:  numarul mediu de vizitatori ai unui blog, tipologia blogului, pozitia (rank) sa in top Zelist, traficul mediu estimat pe respectivul palier Zelist, coroborat cu traficul mediu raportat de Trafic.ro.

Termenul de surse secundare se refera la preluarea si propagarea mesajelor publicate de sursele primare pe bloguri, pe Twitter si pe Facebook.  
Variabilele surselor secundare care fac parte din algoritmul de calcul sunt: numarul de vizitatori potentiali generat de fiecare preluare si importanta sursei secundare (fie ca este vorba despre rankul din Zelist, numarul de followers de pe Twitter, numarul de fani/membri de pe Facebook).

In privinta preluarilor si propagarea mesajelor pe Facebook, se tine cont de gradul de interactiune al mesajului pe pagina pe care a fost postat, calculandu-se relationat la numarul total de fani/membri.